![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#10061 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#10062 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Er is geen discriminatie op de arbeidsmarkt...geef hier bewijzen voor.
|
|
|
|
|
#10063 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik wil dat er iets gedaan word tegen deze grote groep van rotte appels en dat er erkenning komt van het probleem dat steeds groter word. Ik heb beperkte last van het feit dat mensen mij soms anders benaderen omwille van de feiten die gepleegd worden door allochtonen. En mensen die hier alles ontkennen...ik weet niet wat hun doel is...maar oftewel behoren zij tot de groep die het verkloten oftewel komen ze nooit buiten en zien niet wat er gebeurt...of...ik weet niet wat de reden kan zijn.
|
|
|
|
|
#10064 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
JIj noemt het discrimineren, maar moest je in dezelfde situatie zitten zou je zien dat het zelfbescherming is.
|
|
|
|
|
#10065 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Stop nu toch met je getrol. |
|||
|
|
|
|
|
#10066 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Jij kent ook niet iedere lezer van dit topic en het resultaat. |
|
|
|
|
|
|
#10067 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#10068 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#10069 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
.beweer jij van wel...geef dan 1 vb.
|
|
|
|
|
#10070 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar jij aanvaard een andere mening niet.
Laatst gewijzigd door illwill : 10 september 2011 om 11:52. |
||
|
|
|
|
|
#10071 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dat terwijl u wil dat de moderatie strafpunten uitdeelt voor uitlatingen die u racistisch noemt , doch gewoon onder de vrije meningsuiting vallen . Ge moet maar durven. Plaatsvervangende schaamte krijg ik daarvan. Laatst gewijzigd door Demosthenes : 10 september 2011 om 11:54. |
|
|
|
|
|
|
#10072 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik zou niet weten waarom dat voorbij zou zijn.
|
|
|
|
|
#10073 | |
|
Minister
|
Je kreeg een werkende maatregel. Want dat is namelijk dezelfde maatregel die in het verleden met succes elders al is aangewend, en die voor alle andere immigrantengroepen prima heeft gewerkt. Allemaal binnen de kortste keren prima geïntegreerd en net zoveel aan het werk etcetera als de autochtonen.
Onze voorouders die na WO II naar Amerika, Canada, Australië, Nieuw Zeeland e.d. trokken, werden ook niet gepamperd, die moesten het ook zelf doen, en ook zij slaagden er binnen één generatie in zich te integreren en autochtoon onder de autochtonen te worden. Alleen bij die ene tot over de oren door links gepamperde groep, je weet wel, die met een islamitische achtergrond, lukt het maar niet, en het enige antwoord wat jij daarop hebt, is nog meer pamperen en andere mensen ten gunste van deze groep te discrimineren. Jij hebt helemaal niets uitgelegd, je hebt enkel vastgesteld. Citaat:
Ik trol niet artisjok, maar ik zeg enkel dat jij geen flauw benul hebt van wat werkelijke discriminatie feitelijk inhoudt, en dat je dat begrip maar blijft oprekken en voor je politieke doeleinden misbruiken zodat het, net als dat andere begrip, "racisme", van nul en generlei waarde meer is.
|
|
|
|
#10074 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Willen ze niet werken voor een vrouw , ook goed , dan blijven ze aan de kant staan. Willen ze niet studeren , ook goed , geen speciale behandeling , onze jeugd krijgt die ook niet. Ze bidden voor mijn part 400 keer per dag richting Mekka. |
|
|
|
|
|
|
#10075 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#10076 | |
|
Banneling
|
Dan moet je tegen een forummer die zijn mening geeft niet zeggen
Als de topic je niet aanstaat blijf je er gewoon weg. Simpel.Het lijkt alsof jij geen andere mening verdraagt. Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#10077 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik wil wel dat er opgetreden wordt tegen aanzetten tot racisme en haat zaaien. Dat is immers wel strafbaar. Ik wil ook dat er opgetreden wordt tegen schelden e.d.; maar dat is een andere discussie. |
|
|
|
|
|
|
#10078 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar niets belet u natuurlijk om bij het parket klacht te gaan neerleggen tegen de veelvuldige en rabiaat racistische uitingen hier op dit forum. |
|
|
|
|
|
|
#10079 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
en ook serieus wat actiever tegen dubbelnicks, een gebrek aan opvoeding daar kan de moderatie niks aan verhelpen maar iets actiever optreden zou niet slecht zijn.
|
|
|
|
#10080 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|