![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#10141 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik lees in Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Illwill start een draad op over criminele feiten begaan door allochtonen, dat is haat zaaien volgens jou. Dros start een draad over een crimineel feit begaan door autochtonen, dat is geen haat zaaien volgens jou. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10144 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die bekering denkt hij dan te bewerkstelligen middels lijstjes, geselecteerd op soort feit en de afkomst van de dader. Zou je ook nog de logica die hier achter zou moeten zitten kunnen uitleggen; want ik zie niet hoe je op deze manier die criminelen kan bekeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10145 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10146 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die draad van illwill gaat niet over criminele allochtonen, die gaat over alle allochtonen.http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=112 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10147 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dan kan het geen probleem zijn om enkele voorbeelden aan te halen.
![]() |
#10148 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10149 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() deze zal niet in de krant hebben gestaan :
Zaterdag ll heeft een wat oudere vrouw op de Molendries in Aalst, zonder enige aanleiding een vuist in haar oog gekregen van een neger. Ze mompelde wat omdat de bende het voetpad versperde en zij, wat slecht te been, noodgedwongen op straat moest om er voorbij te kunnen. Haar oog ziet er ferm mooi uit....gelukkig niets gebroken. Klacht neerleggen denk je dan... Ja madammeken, en weet je wie het gedaan heeft? okee, ze heeft het begrepen. ![]() ![]()
![]() |
#10150 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan mag je het draaien of keren zoveel ge wilt, om iemand positief te discrimineren moet je iemand anders negatief discrimineren. Het is en blijft dus discriminatie! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10152 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee, dat is het niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#10153 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Pfff, ik heb nergens beweerd dat criminelen 2x gaan nadenken omwille van deze topic hier? Als dat zo was had ik al 20 topics geopent.
![]() |
![]() |
![]() |
#10154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jawel, voor de 10de keer. Geen positieve discriminatie.
![]() |
![]() |
![]() |
#10155 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee, dat is niet het enige dat aanvaard word...alles on-topic word aanvaard. Nee, daarom is hij niet opgestart.
![]() |
![]() |
![]() |
#10156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie zegt dat?
![]() |
![]() |
![]() |
#10157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik meld alleen, zelfs al zou voor dat ene gemartelde meisje van Marokkaanse origine, er in dezelfde periode 10 gemartelde autochtone meisjes in de kijker komen, dat de wanverhouding nog steeds bestaat. Trouwens, was't niet een Marokkaanse lesbiennetje dat doodgemarteld was in een "exorcisme"?
![]() |
![]() |
#10158 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ze heeft al herhaaldelijk aangegeven dat ze er geen voorstander voor is, maar dat ze geen betere alternatieven ziet. Ik ben trouwens ook die mening toegedaan.
![]() |
![]() |
#10159 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb herhaaldelijk geschreven dat ik er niet voor ben, maar dat het een noodzakelijk kwaad is om discriminatie tegen te gaan. Het is fijn dat je geen citaat meer vervalst, nu nog afleren om meningen te vervalsen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10160 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |