Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 12 september 2011, 20:23   #341
Macchiavelli
Minister

Macchiavelli's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Emmerich Bekijk bericht
Deze leugen is gewoon voortgekomen uit de vertaling, om zich te verwanten aan de christenen. De oorspronkelijke joden zijn van Oost europese (turkse) afkomst. Jezus kwam uit jedua, de voorouders van de joden kwamen niet uit judea ze hebben daar nooit een voet binnen gezet. Die voorouders waren Khazaren zoals ik eerder schreef.
Het klopt dat de Khazaren zich destijds tot het jodendom bekeerden, maar het fabeltje dat de Khazaren de voorouders van de (Europese) joden zouden zijn, is allang door DNA-onderzoek ontkracht.
Oud 12 september 2011, 20:58   #342
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli Bekijk bericht
Dat is dan heel fijn voor je.

Ja, en? Mogen burgers dan geen lijstjes opstellen en zelf zaken onderzoeken?
Een website als "Blokwatch" doet dat immers ook volkomen legaal, net zoals de website "Kafka" en talloze andere websites en initiatieven. Denk verder aan onderzoeksjournalisten etc. Dat mag allemaal, dus dit ook.
Zij dreigen niet.

Citaat:
Ik hoef jou dat niet uit te leggen. Ik begrijp het, jij niet, en dan is dat jouw probleem verder. Ik ga mijn tijd niet verdoen met eindeloos aan jou uitleggen omdat jij weer eens iets niet wilt of kunt begrijpen.
Als je het begrijpt, leg het dan uit.

Citaat:
Het halve forum staat vol met bewijzen daarvan, zowel als onderwerp van topics als de lakeien die dat in de commentaren bij die topics allemaal goedpraten, minimaliseren, onder het tapijt proberen te vegen, etcetera.
Het gaat dus wel degelijk over mensen met een andere mening.

Citaat:
En zo zijn er nog talloze voorbeelden van politici, rechters, openbaar aanklagers, asieladvocaten, mensen bij de media die bewust foute informatie verspreiden, vzw's allerhande, enz. enz. enz. die allemaal tegen de belangen van het land en volk handelen. En dan zijn er nog de mensen die bovengenoemde groepen in woord en daad steunen. Die horen volgens mij allemaal terecht op zo'n lijst thuis om nader onderzocht te worden en om eventueel voor een tribunaal te verschijnen om daar een eerlijk en rechtvaardig, volgens de spelregels van de democratie met hoor en wederhoor, proces te krijgen.
Oei als "bewust foute informatie verspreiden" + "tegen de belangen van het land en volk handelen" voldoende is mag het VB ook het ergste vrezen.

Citaat:
En die indrukken weergeven, is vertellen waarom ik het relevant vind.
Neen.
Citaat:
In het licht van de discussie zoals die zich ontwikkeld heeft, is de vraag stellen, tevens de vraag beantwoorden, artisjok.
Vertel dan waarom het relevant is.

Citaat:
Ik twijfel daar niet aan. Zo'n toekomstig tribunaal kan mooi de wetten die er nu al zijn, waaronder een aantal fijne wetten die er onder linkse druk zijn gekomen, aanwenden om land- en volksverraders na bewezen feiten tot strenge doch rechtvaardige straffen te veroordelen. Noemt dat voor mijn part het "boemerang-effect".
Jijzelf acht het niet nodig om te beoordelen op basis van feiten.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2011, 21:36   #343
Macchiavelli
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Zij dreigen niet.
De auteur van die tekst dreigt ook niet.

Citaat:
Als je het begrijpt, leg het dan uit.
Ik ben geen kleuterjuf. Als jij het niet begrijpt, dan herlees je het maar tot je het wel begrijpt, en als dat geen soelaas biedt, dan heb je in deze discussie niets te zoeken.

Citaat:
Het gaat dus wel degelijk over mensen met een andere mening.
Neen, en ik heb je een voorbeeld gegeven van wat ik daarmee bedoel. Een voorbeeld dat jij natuurlijk weer weglaat omdat dat niet strookt met wat je mij hier graag wilt verwijten.

Kortom: typisch jouw beruchte trollengedrag: je stelt eerst iets, je krijgt daar antwoord op, en dan ga jij triomfantelijk jouw eigen aanvankelijke stelling nog eens herhalen, terwijl je de essentie en eventuele voorbeelden uit mijn antwoord daarop, die dat nu net onkrachten, weglaat.
Denk jij dat mensen niet kunnen lezen, artisjok, en dat allemaal niet zien?

Citaat:
Oei als "bewust foute informatie verspreiden" + "tegen de belangen van het land en volk handelen" voldoende is mag het VB ook het ergste vrezen.
Ik heb het VB nog niet bewuste foute informatie weten verspreiden, en al helemaal niet tegen de belangen van land en volk zien handelen. Integendeel zelfs. Het VB heeft weinig tot niets te vrezen.

Citaat:
Neen.

Vertel dan waarom het relevant is.
In het licht van de discussie zoals die zich ontwikkeld heeft, is de vraag stellen, tevens de vraag beantwoorden, artisjok. En begrijp je dat niet, dan denk je maar eens diep na, en begrijp je het dan nog niet, dan heb je niets in deze discussie te zoeken.

Citaat:
Jijzelf acht het niet nodig om te beoordelen op basis van feiten.
Wederom een typisch staaltje van kwaadaardig artisjok-getrol: een uitspraak van mij citeren, waarin ik nota bene stel "na bewezen feiten", en dan mij verwijten dat ik het niet nodig acht te beoordelen op basis van feiten.
Wat maak je jezelf toch weer belachelijk, artisjok.

Had je trouwens die linkjes nog naar die zogenaamde dreigementen waarover je het had, of kunnen we dat ook gewoon als leugens categoriseren?

Laatst gewijzigd door Macchiavelli : 12 september 2011 om 21:38.
Macchiavelli is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2011, 10:11   #344
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Dan is Jezus (een Jood) niet christelijk.
Jezus was een Jood die de basis voor het christendom gelegd heeft.
Daar is dunkt mij niets moeilijks en niets tegenstrijdigs aan.
Oud 13 september 2011, 10:13   #345
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Emmerich Bekijk bericht
Deze leugen is gewoon voortgekomen uit de vertaling, om zich te verwanten aan de christenen. De oorspronkelijke joden zijn van Oost europese (turkse) afkomst. Jezus kwam uit jedua, de voorouders van de joden kwamen niet uit judea ze hebben daar nooit een voet binnen gezet. Die voorouders waren Khazaren zoals ik eerder schreef.
Jozef en Maria woonden in Nazareth en daar werd Jezus opgevoed. Nazareth lag in Galilea. Zij waren wel afkomstig uit de stam van David vandaar Judea.

Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 13 september 2011 om 10:19.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2011, 17:22   #346
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
De auteur van die tekst dreigt ook niet.
Toch wel.

Citaat:
Ik ben geen kleuterjuf. Als jij het niet begrijpt, dan herlees je het maar tot je het wel begrijpt, en als dat geen soelaas biedt, dan heb je in deze discussie niets te zoeken.
Je gaf geen uitleg. Je geraakte niet verder dan
Ga het ze zelf vragen, zou ik zeggen.
Waarom de auteur er Nürnberg bij sleurde blijft een raadsel.

Citaat:
Neen, en ik heb je een voorbeeld gegeven van wat ik daarmee bedoel. Een voorbeeld dat jij natuurlijk weer weglaat omdat dat niet strookt met wat je mij hier graag wilt verwijten.

Kortom: typisch jouw beruchte trollengedrag: je stelt eerst iets, je krijgt daar antwoord op, en dan ga jij triomfantelijk jouw eigen aanvankelijke stelling nog eens herhalen, terwijl je de essentie en eventuele voorbeelden uit mijn antwoord daarop, die dat nu net onkrachten, weglaat.
Denk jij dat mensen niet kunnen lezen, artisjok, en dat allemaal niet zien?
Je schreef zelf "bewust verkeerd informatie verspreiden"
Jouw kennende is dit gewoon "iemand met een andere mening".

Citaat:
Ik heb het VB nog niet bewuste foute informatie weten verspreiden, en al helemaal niet tegen de belangen van land en volk zien handelen. Integendeel zelfs. Het VB heeft weinig tot niets te vrezen.
Ik heb ze dat wel al weten doen. Ze hebben alles te vrezen.
Bijvoorbeeld met het lijstje van Filip De Winter met namen van mensen die in een bepaald disctrict van Antwerpen wonen; waarbij
1 Hij de wet overteedt.
2 Hij alfabetisch de eerste namen vrijgeeft om aan te tonen hoe groot het percentage vreemdelingen is, goed wetende dat er weinig Belgische familienamen zijn die beginnen met A
3 Tegen het belang van het volk in polariseert en haat zaait.
Dat is alvast 1 van het VB die alles te vrezen heeft in jouw logica.
Citaat:
In het licht van de discussie zoals die zich ontwikkeld heeft, is de vraag stellen, tevens de vraag beantwoorden, artisjok. En begrijp je dat niet, dan denk je maar eens diep na, en begrijp je het dan nog niet, dan heb je niets in deze discussie te zoeken.
Vertel je nu nog waarom het relevant is?

Citaat:
Wederom een typisch staaltje van kwaadaardig artisjok-getrol: een uitspraak van mij citeren, waarin ik nota bene stel "na bewezen feiten", en dan mij verwijten dat ik het niet nodig acht te beoordelen op basis van feiten.
Wat heb jij bewezen, mijn beste?
Omdat ik de stellige indruk kreeg dat jij, gezien je initiële reactie, je wel eens aangesproken zou kunnen voelen. Dat gevoel wordt bij mij versterkt door je verdere reacties.
Je schrijft zelf dat je beoordeelt op indrukken en gevoelens.
Citaat:
Wat maak je jezelf toch weer belachelijk, artisjok.
Ik ben daar nogal gerust in. Als jij weet dat anderen kunnen lezen, waarom acht je het nodig om dat er bij te zetten?
Heb je schrik dat de meelezer niet kan oordelen?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2011, 17:31   #347
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Toch wel.

Bijvoorbeeld met het lijstje van Filip De Winter met namen van mensen die in een bepaald disctrict van Antwerpen wonen; waarbij
1 Hij de wet overteedt.
2 Hij alfabetisch de eerste namen vrijgeeft om aan te tonen hoe groot het percentage vreemdelingen is, goed wetende dat er weinig Belgische familienamen zijn die beginnen met A

Omdat ik de stellige indruk kreeg dat jij, gezien je initiële reactie, je wel eens aangesproken zou kunnen voelen. Dat gevoel wordt bij mij versterkt door je verdere reacties.

Ik ben daar nogal gerust in. Als jij weet dat anderen kunnen lezen, waarom acht je het nodig om dat er bij te zetten?
Weer van hetzelfde..
Kan het nog eens over het onderwerp gaan ?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2011, 17:55   #348
Macchiavelli
Minister

Standaard

Citaat:
Toch wel.
En waar dreigt de auteur van die tekst dan exact, en waarmee?

Citaat:
Dat klopt, ik gaf geen uitleg. Ik ben ook helemaal niet verplicht jou een uitleg te geven over de tekst van een ander die ik wel begrijp en jij niet. Zoals ik al zei:
"Ik ben geen kleuterjuf. Als jij het niet begrijpt, dan herlees je het maar tot je het wel begrijpt, en als dat geen soelaas biedt, dan heb je in deze discussie niets te zoeken."

Citaat:
Jou kennende, zonder w, want we hebben het hier niet over een bezittelijk voornaamwoord, ben je hier weer eens op je bekende wijze aan het trollen.

Van "bewust verkeerd informatie verspreiden" willen maken "iemand met een andere mening", is als niets anders te kwalificeren. Dat is geen gebrek aan begrijpend lezen meer, maar gewoon kwaadaardig trollen door artisjok.

Citaat:
1 Hij de wet overteedt.
Waarom is dat de wet overtreden? Die namen staan gewoon voor iedereen in het telefoonboek te lezen.
Het lijkt mij juist zeer in het belang van het Vlaamse volk dat zulke dingen naar buiten komen en bekend gemaakt worden.
Het VB heeft dus nog altijd niets te vrezen.

Citaat:

Citaat:
Ach kijk, je hebt zojuist een nieuwe dimensie aan je bewuste getrol toegevoegd. Dit keer door een reactie van mij op een geheel ander deel van jouw post, nu als reactie op bovenstaand gezever van je proberen voor te stellen.
Denk jij dat mensen niet kunnen lezen, artisjok, en niet op de pijltjes kunnen klikken en dat allemaal niet doorzien?

Echt artisjok, jouw pogingen om met getrol en gesar je gelijk te halen, worden echt met elk bericht dat je plaatst zieliger, leugenachtiger en meelijwekkender.

Citaat:
Ik bewijs de mensheid graag een dienst door de meelezers, wellicht ten overvloede, nog eens op gevaren, zoals discussiëren met doorgewinterde extreemlinkse trollen, te wijzen.

Had je trouwens die linkjes nog naar die zogenaamde dreigementen waarover je het had, of kunnen we dat ook gewoon als leugens categoriseren?
Die heb je vast niet he? Had ik ook niet anders verwacht overigens, want ik heb inmiddels al meer dan genoeg verdraaiingen, manipulaties, onwaarheden e.d. van je gezien. Je hebt met andere woorden ook hier weer eens gelogen.
Oud 13 september 2011, 18:03   #349
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Heb je daar ook een bron van mét link?
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2011, 18:04   #350
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

drosophila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het lijkt mij juist zeer in het belang van het Vlaamse volk dat zulke dingen naar buiten komen en bekend gemaakt worden.
"Het Vlaamse volk", hoe herken je dat?
drosophila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2011, 18:08   #351
Mahalingam
Minister

Mahalingam's schermafbeelding

Standaard

Die hoef je niet te herkennen. Als je het weten wil stap je gewoon naar de persoon toe en vraagt hem/haar/het: "Behoort U tot het Vlaamse volk? "
Mahalingam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2011, 18:08   #352
Macchiavelli
Minister

Standaard

Citaat:
"Het Vlaamse volk", hoe herken je dat?
Een extreemlinkse trol, hoe herken je dat?
Oud 13 september 2011, 18:13   #353
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Da's die met de gitaar:

Oud 13 september 2011, 18:15   #354
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mahalingam Bekijk bericht
Die hoef je niet te herkennen. Als je het weten wil stap je gewoon naar de persoon toe en vraagt hem/haar/het: "Behoort U tot het Vlaamse volk? "
Zo denk ik er ook over. Het merkwaardige is dat wie hier het hoogste oploopt met al wat Vlaams is niet eens kan zeggen wat dat 'Vlaams-zijn' inhoudt.
Oud 13 september 2011, 18:23   #355
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Da's die met de gitaar:

Briljant
Oud 13 september 2011, 18:47   #356
Macchiavelli
Minister

Standaard

Citaat:
Da's die met de gitaar:

Ik zie het ja. Haar in een soort knotje, oren bloot, mouwloos hesje. Klopt.
Oud 13 september 2011, 18:56   #357
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2011, 18:56   #358
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
En "het Vlaamse volk", hoe herken je dat?
Oud 13 september 2011, 18:58   #359
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Stel zichzelf voor als een centrum-rechtse atheist..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2011, 19:39   #360
Conscience
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Zo denk ik er ook over. Het merkwaardige is dat wie hier het hoogste oploopt met al wat Vlaams is niet eens kan zeggen wat dat 'Vlaams-zijn' inhoudt.
Je schijt graag op alles wat 'Vlaams' is. Ooit al 's aan een Rus gevraagd wat 'Russisch' inhoudt? Ik wed dat hij op je arrogante bek slaat.
Zelfs jij weet niet eens dat 'Vlaams' gewoon het snijpunt is van de Germaanse, Latijnse en Angelsaksische cultuur, een unieke situatie in de wereld. Jammer dat er nu bleiters zoals jij in rondlopen, zonder cultuur en plat materialistisch.
Conscience is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be