![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#342 | |||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#343 | |||
Minister
|
![]() De auteur van die tekst dreigt ook niet.
Ik ben geen kleuterjuf. Als jij het niet begrijpt, dan herlees je het maar tot je het wel begrijpt, en als dat geen soelaas biedt, dan heb je in deze discussie niets te zoeken. Citaat:
Kortom: typisch jouw beruchte trollengedrag: je stelt eerst iets, je krijgt daar antwoord op, en dan ga jij triomfantelijk jouw eigen aanvankelijke stelling nog eens herhalen, terwijl je de essentie en eventuele voorbeelden uit mijn antwoord daarop, die dat nu net onkrachten, weglaat. Denk jij dat mensen niet kunnen lezen, artisjok, en dat allemaal niet zien? Citaat:
In het licht van de discussie zoals die zich ontwikkeld heeft, is de vraag stellen, tevens de vraag beantwoorden, artisjok. En begrijp je dat niet, dan denk je maar eens diep na, en begrijp je het dan nog niet, dan heb je niets in deze discussie te zoeken. Citaat:
Wat maak je jezelf toch weer belachelijk, artisjok. Had je trouwens die linkjes nog naar die zogenaamde dreigementen waarover je het had, of kunnen we dat ook gewoon als leugens categoriseren?
"Ognuno vede quello che tu pari, pochi sentono quello che tu se." Laatst gewijzigd door Macchiavelli : 12 september 2011 om 21:38. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#344 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jezus was een Jood die de basis voor het christendom gelegd heeft.
Daar is dunkt mij niets moeilijks en niets tegenstrijdigs aan.
![]() |
#345 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 13 september 2011 om 10:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#346 | ||||||
Banneling
|
![]() Toch wel.
Citaat:
Ga het ze zelf vragen, zou ik zeggen.Waarom de auteur er Nürnberg bij sleurde blijft een raadsel. Citaat:
Jouw kennende is dit gewoon "iemand met een andere mening". Citaat:
Bijvoorbeeld met het lijstje van Filip De Winter met namen van mensen die in een bepaald disctrict van Antwerpen wonen; waarbij 1 Hij de wet overteedt. 2 Hij alfabetisch de eerste namen vrijgeeft om aan te tonen hoe groot het percentage vreemdelingen is, goed wetende dat er weinig Belgische familienamen zijn die beginnen met A 3 Tegen het belang van het volk in polariseert en haat zaait. Dat is alvast 1 van het VB die alles te vrezen heeft in jouw logica. Citaat:
Citaat:
Omdat ik de stellige indruk kreeg dat jij, gezien je initiële reactie, je wel eens aangesproken zou kunnen voelen. Dat gevoel wordt bij mij versterkt door je verdere reacties.Je schrijft zelf dat je beoordeelt op indrukken en gevoelens. Citaat:
Heb je schrik dat de meelezer niet kan oordelen? |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#347 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Kan het nog eens over het onderwerp gaan ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#348 | |||||
Minister
|
![]() En waar dreigt de auteur van die tekst dan exact, en waarmee?
Citaat:
"Ik ben geen kleuterjuf. Als jij het niet begrijpt, dan herlees je het maar tot je het wel begrijpt, en als dat geen soelaas biedt, dan heb je in deze discussie niets te zoeken." Citaat:
Van "bewust verkeerd informatie verspreiden" willen maken "iemand met een andere mening", is als niets anders te kwalificeren. Dat is geen gebrek aan begrijpend lezen meer, maar gewoon kwaadaardig trollen door artisjok. Citaat:
Het lijkt mij juist zeer in het belang van het Vlaamse volk dat zulke dingen naar buiten komen en bekend gemaakt worden. Het VB heeft dus nog altijd niets te vrezen. In het licht van de discussie zoals die zich ontwikkeld heeft, is de vraag stellen, tevens de vraag beantwoorden, artisjok. En begrijp je dat niet, dan denk je maar eens diep na, en begrijp je het dan nog niet, dan heb je niets in deze discussie te zoeken. Citaat:
Denk jij dat mensen niet kunnen lezen, artisjok, en niet op de pijltjes kunnen klikken en dat allemaal niet doorzien? Echt artisjok, jouw pogingen om met getrol en gesar je gelijk te halen, worden echt met elk bericht dat je plaatst zieliger, leugenachtiger en meelijwekkender. Citaat:
Had je trouwens die linkjes nog naar die zogenaamde dreigementen waarover je het had, of kunnen we dat ook gewoon als leugens categoriseren? Die heb je vast niet he? Had ik ook niet anders verwacht overigens, want ik heb inmiddels al meer dan genoeg verdraaiingen, manipulaties, onwaarheden e.d. van je gezien. Je hebt met andere woorden ook hier weer eens gelogen.
![]() |
![]() |
#349 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#350 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#351 |
Minister
|
![]() Die hoef je niet te herkennen. Als je het weten wil stap je gewoon naar de persoon toe en vraagt hem/haar/het: "Behoort U tot het Vlaamse volk? "
|
![]() |
![]() |
![]() |
#352 |
Minister
|
![]() Een extreemlinkse trol, hoe herken je dat?
![]() |
#353 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#354 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zo denk ik er ook over. Het merkwaardige is dat wie hier het hoogste oploopt met al wat Vlaams is niet eens kan zeggen wat dat 'Vlaams-zijn' inhoudt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#355 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#356 |
Minister
|
![]() Ik zie het ja. Haar in een soort knotje, oren bloot, mouwloos hesje. Klopt.
![]() |
#357 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#358 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#359 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#360 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Zelfs jij weet niet eens dat 'Vlaams' gewoon het snijpunt is van de Germaanse, Latijnse en Angelsaksische cultuur, een unieke situatie in de wereld. Jammer dat er nu bleiters zoals jij in rondlopen, zonder cultuur en plat materialistisch. |
|
![]() |
![]() |