![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Over heel de wereld zijn er dus steeds concentratiekampen te vinden geweest. De huidige bewaarplaatsen vallen dus niet onder deze noemer. Want ze dienen niet om een bepaalde minderheid op te sluiten, maar om heel de wereldbevolking te beschermen tegen een minderheid die zijn wilmet geweld wil opdringen aan de wereldbevolking. Maar ja, jij ben vermoedelijk 1 van de mensen die stond je jubellen toen de WTC-torens in stortte en meer dan 3000 mensen de dood ingesleurd werden. Jij stond waarschijnlijk toe te kijken hoe meer dan 5 miljoen mensen werden gedood door molsimterroristen Jij vindt het waarschijnlijk normaal dat een blanke jongen word gedood omdat hij zijn gsm niet wil afgeven, of dat een blank meisje van 12 jaar meerdere malen word verkracht door verschillende moslims, gewoon omdat ze Christelijk is opgevoed. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar kun je me vertellen wat dat linkje naar botkanker verder met het topic te maken heeft? De relevantie ontgaat me eerlijk gezegd.
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() Het heeft mij heden behaagd Macchiavelli op de negeerlijst te gooien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Kazernes werden in 1940-45 reeds als concentratiekampen gebruikt.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kamp_Mechelen |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
----------------- NOGMAALS: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door bgf324 : 12 september 2011 om 16:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn voorspelling is dus gebaseerd op de overeenkomsten met 1940-45, maar ook op wat men ons niet verteld: de grote rol die Nederlanders en Joden zelf speelden bij de Holocaust. En er is een lijn in de anti-allochtoon maatregelen, we gaan naar een hoogtepunt. Men is al lang bezig de allochtonen te scheiden: men zegt integreer, maar alles draait uit of segregatie en haatzaaien, door de Staat. http://forum.prisonplanet.com/index.php?topic=188747.0 Na mijn onderzoek kwam dit in de media van Gerald Celente http://www.google.nl/search?q=gerald...&aqi=&aql=&oq= Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 12 september 2011 om 16:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En denken die wel na over hoofdletters? Over het schrijven van "wat" waar er "want" hoort te staan?
"Ognuno vede quello che tu pari, pochi sentono quello che tu se." Laatst gewijzigd door Macchiavelli : 12 september 2011 om 16:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet niet hoe het in Nederland zit, maar da's de situatie zoals ze hier is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het lijkd dat ze de 'fouten' van de vorige holocausd willen vermijden door geen nieuwe NSB te worden. Nu is iedereen foud of iedereen goet. Een goede Nederlanders is als lid van de kudde overtuigd dat buitenlanders het grote probleem zijn. Als de buitenlanders op kord termijn een dagdeel thuis zouden blijven zou men meteen merken hoe belangrijk hun rol is. Als ze wachten tot er genoeg Polen zijn om hen te vervangen zal zo een actie geen succez hebben. 's Ochtends zijn bussen, trams en treinen vol met allochtonen die naar hun werk gaan, terwijl de witte Hollanders nog lekker liggen te pitten. Zoals ik in mijn andere draad stel worden we allemaal lijfeigenen, er heesrt een schijndemocratie en er zijn zelf excuus zwarten die op tv mogen komen om de rest van de zwartjes te misleiden over wat hen te wachten staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Europe on the verge of a new holocaust?
Citaat:
Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 13 september 2011 om 18:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door freelancer : 13 september 2011 om 22:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Welkom, welkom. Het clubje wordt steeds groter. Vreemd dat een zogenaamd wetenschapper weigert het debat verder aan te gaan wanneer hij wordt gewezen op de overduidelijke achterlijkheid van zijn theorie. Ik dacht dat kritiek en debat nochthans de basis waren om aan wetenschap te doen. De achterlijkheid doorspekt van eigen gecreeerde dogma's overwint bij onze codfried. |
|
![]() |
![]() |