Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 september 2011, 15:05   #41
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli Bekijk bericht
Wees gerust, ik zal een gedeelte van dat extra geld reserveren voor een ticket voor je, zodat je tenminste de door jou voorspelde aanstaande gruwelen kunt ontlopen.

Wat heeft dat linkje naar botkanker verder met het topic te maken? De relevantie ontgaat me eerlijk gezegd.
Zie je kans te reageren zonder mijn persoon er steeds bij te betrekken?
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2011, 15:13   #42
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht

[Alleen het bordje 'Arbeit Macht Frei' ontbreekt nog]

http://nl.wikipedia.org/wiki/Arbeit_macht_frei

Helaas werd ik extreem belemmerd in het bekendheid geven aan mijn historisch essay: Komt er weer een Holocaust? op dit forum.

Maar voor de duidelijkheid, ik verwacht een Holocaust in 2012-2016. Nadat ik mijn WETENSCHAPPELIJK onderzoek had afgesloten verscheen een bericht dat een Amerikaanse trendwatcher 'Etnic Cleansing' op Europese schaal heeft voorspeld voor deze periode.
Het verbod op Halal slachten is een verder mijlpaal op weg naar de beroving, uitdrijving en vermoorden van zwarte, bruine en moslim Nederlanders. En witte bejaarden ouder dan 70, homo's en gehandicapten die gewoon teveel zorg=centen vergen.
Het op zijn kop zetten van de Arabische wereld is om moslims uit Europa de pas af te snijden, en te voorkomen dat iemand zich om hun lot zal bekommeren.

Kortom, nu vraag ik mij af waarom de Nederlandse kazernes zonodig dicht moeten en al die arme defensie medewerkers, ook burgers, op straat moeten. Worden zij straks de nieuwe kampbewakers? Althans uitsluitend die elementen die net als Wilders een Indische of Joodse achtergrond hebben: want deze groepen moeten nu bewijzen dat zij 'echte' Hollanders zijn geworden en Nederland helpen bevrijden van haar 'vijanden.'

Ik kan mij een scenario voorstellen waar men aanvallen op Nederlandse moskeeen pleegt, en vervolgens de moslims voor hun eigen veiligheid dwingt naar de campementen te gaan, waar ze dan door één of ander 'uit de hand gelopen voorval' allemaal vermoord worden. waarna men hun de gouden sieraden van de nog warme lijken zal rukken en de gouden tanden uit de mond zal slaan?

http://www.nu.nl/binnenland/2603631/...-kazernes.html

http://www.libertyforlife.com/jail-p...tion_camps.htm

"Reeds 800 concentratie kampen gereed in de USA"
Spijtig dat je het niet kan lezen door je negeerlijst

Citaat:
Een concentratiekamp is een kamp waar mensen, meestal onder militaire dwang, bijeengebracht worden. Het is een inrichting om politieke tegenstanders of anderszins ongewenste mensen op grond van etnische, religieuze of sociale kenmerken te isoleren en psychisch en/of fysiek te breken, in sommige gevallen te doden. Het insluiten in een kamp gebeurt doorgaans voor onbepaalde tijd, door administratieve handelingen, zonder tussenkomst van een rechtbank en rechtshulp en zonder enig recht op inspraak.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Concentratiekamp

Over heel de wereld zijn er dus steeds concentratiekampen te vinden geweest.

De huidige bewaarplaatsen vallen dus niet onder deze noemer.

Want ze dienen niet om een bepaalde minderheid op te sluiten, maar om heel de wereldbevolking te beschermen tegen een minderheid die zijn wilmet geweld wil opdringen aan de wereldbevolking.

Maar ja, jij ben vermoedelijk 1 van de mensen die stond je jubellen toen de WTC-torens in stortte en meer dan 3000 mensen de dood ingesleurd werden.
Jij stond waarschijnlijk toe te kijken hoe meer dan 5 miljoen mensen werden gedood door molsimterroristen
Jij vindt het waarschijnlijk normaal dat een blanke jongen word gedood omdat hij zijn gsm niet wil afgeven, of dat een blank meisje van 12 jaar meerdere malen word verkracht door verschillende moslims, gewoon omdat ze Christelijk is opgevoed.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2011, 15:14   #43
Macchiavelli
Minister

Macchiavelli's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Op het moment dat ik of iemand anders op jou reageer, word je er automatisch bij betrokken.

Maar kun je me vertellen wat dat linkje naar botkanker verder met het topic te maken heeft? De relevantie ontgaat me eerlijk gezegd.
Oud 12 september 2011, 15:15   #44
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
Schaam je, Egmond Codfried! Hoe durf je deze grote schrijvers zulke oneer aandoen door jezelf met hen te vergelijken? Jij schrijft enkel waardeloze kolder, die mensen draaien zich 20 maal om in hun graf. Dat kan jij toch zo goed: doden doen tollen in hun doodskist.
EC heeft geen eer hebben we wel gezien met zijn reactie over JAZEKER (rip)
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2011, 15:19   #45
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried
Van de holocaust een karikatuur maken is dat hetzelfde als minimaliseren?
In dat geval staat hier een aanleiding voor onmiddelijke verbanning me dunkt...

NegeerlijstAlboreto
Albrecht
andev
Another Jack
AsGardSGO
backfire
Bovenbuur
carolus66
Cdude
CLAESSENS Joris
De Sint
dewanand
djimi
Donar
Eigenzinnig
Ernst Niessen
Frankenstein
Hertog Joost
Jantje
Jarno
Jazeker
MaGNiFiCaT Marie van de koster
Mcnab
NoTuma
Oma
Piero
Pieter B
Renesse
rikbe
Rizzz
Rogge
Schelfie
smiley
Steben
Sus Iratus
Tashunka
Txiki
Ulv
Vlaanderen Boven
Vyvyan
xrc
Zapatista
Lijkt mij zeer moeilijk daar je zelf iedereen op het forum aanvalt e, op je negeerlijstje zet.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2011, 15:44   #46
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Het heeft mij heden behaagd Macchiavelli op de negeerlijst te gooien.
Oud 12 september 2011, 15:46   #47
(neo)geopolitiek
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Lijkt mij zeer moeilijk daar je zelf iedereen op het forum aanvalt e, op je negeerlijstje zet.
Shit sta er niet tussen waarschijnlijk mijn best niet gedaan
(neo)geopolitiek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2011, 15:46   #48
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Kazernes werden in 1940-45 reeds als concentratiekampen gebruikt.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Kamp_Mechelen
Oud 12 september 2011, 15:47   #49
Albrecht
Banneling

Standaard

Citaat:
Het heeft mij heden behaagd Macchiavelli op de negeerlijst te gooien.
Omdat hij terrorist is, zeker?

-----------------

NOGMAALS:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht Bekijk bericht
Wanneer wordt die ziekelijke racist Egmond Codfried, met zijn haat tegen alle niet-afrikaanse mensen, nu eindelijk eens verbannen? Zijn leedvermaak over de dood van Jazeker, het meermaals rondbazuinen dat iedereen die op zijn negeerlijst staat een potentiële terrorist is, ...

Dit kan allemaal niet door de beugel!

Forumregels die Egmond al gebroken heeft:
  • aanzetten tot geweld, haat of, discriminatie op basis van zogenaamd ras, afkomst, sekse, seksuele voorkeur, etc. (8 bp)
  • schelden in de loop van een onderwerp gericht aan forumdeelnemer (4 bp)
  • persoonlijke aanval in de loop van een onderwerp gericht op forumdeelnemers (4 bp)
  • dubbele thread openen (1bp) (een dozijn draadjes met dezelfde racistische zever)

Het is dringend tijd dat deze racist aangepakt wordt!
Albrecht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2011, 16:15   #50
bgf324
Secretaris-Generaal VN

bgf324's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

[Alleen het bordje 'Arbeit Macht Frei' ontbreekt nog]

http://nl.wikipedia.org/wiki/Arbeit_macht_frei

Helaas werd ik extreem belemmerd in het bekendheid geven aan mijn historisch essay: Komt er weer een Holocaust? op dit forum.

Maar voor de duidelijkheid, ik verwacht een Holocaust in 2012-2016. Nadat ik mijn WETENSCHAPPELIJK onderzoek had afgesloten verscheen een bericht dat een Amerikaanse trendwatcher 'Etnic Cleansing' op Europese schaal heeft voorspeld voor deze periode.
Het verbod op Halal slachten is een verder mijlpaal op weg naar de beroving, uitdrijving en vermoorden van zwarte, bruine en moslim Nederlanders. En witte bejaarden ouder dan 70, homo's en gehandicapten die gewoon teveel zorg=centen vergen.
Het op zijn kop zetten van de Arabische wereld is om moslims uit Europa de pas af te snijden, en te voorkomen dat iemand zich om hun lot zal bekommeren.

Kortom, nu vraag ik mij af waarom de Nederlandse kazernes zonodig dicht moeten en al die arme defensie medewerkers, ook burgers, op straat moeten. Worden zij straks de nieuwe kampbewakers? Althans uitsluitend die elementen die net als Wilders een Indische of Joodse achtergrond hebben: want deze groepen moeten nu bewijzen dat zij 'echte' Hollanders zijn geworden en Nederland helpen bevrijden van haar 'vijanden.'

Ik kan mij een scenario voorstellen waar men aanvallen op Nederlandse moskeeen pleegt, en vervolgens de moslims voor hun eigen veiligheid dwingt naar de campementen te gaan, waar ze dan door één of ander 'uit de hand gelopen voorval' allemaal vermoord worden. waarna men hun de gouden sieraden van de nog warme lijken zal rukken en de gouden tanden uit de mond zal slaan?

http://www.nu.nl/binnenland/2603631/...-kazernes.html

http://www.libertyforlife.com/jail-p...tion_camps.htm

"Reeds 800 concentratie kampen gereed in de USA"
Er zijn echt geen aanwijzingen dat er zoiets in de nabije toekomst (20 jaar) zit aan te komen. Daarna is alles nog mogelijk, indien men verder blijft luisteren naar een oetlul als Wilders.

Laatst gewijzigd door bgf324 : 12 september 2011 om 16:15.
bgf324 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2011, 16:43   #51
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 Bekijk bericht
Er zijn echt geen aanwijzingen dat er zoiets in de nabije toekomst (20 jaar) zit aan te komen. Daarna is alles nog mogelijk, indien men verder blijft luisteren naar een oetlul als Wilders.
Je merkt dat de witte nederlanders geen oogcontact meer maken. Zij weten wel dat het eraan komt, en aan hun is verteld dat alles wat fout gaat door de alochtonen komt. En hun volksaard is van die aard dat zij alles geloven wat ze op tv zien, en zelf niet nadenken. Wat dat leverd meteen problemen op. Dus blijven ze goede lijfeigenen.
Mijn voorspelling is dus gebaseerd op de overeenkomsten met 1940-45, maar ook op wat men ons niet verteld: de grote rol die Nederlanders en Joden zelf speelden bij de Holocaust.
En er is een lijn in de anti-allochtoon maatregelen, we gaan naar een hoogtepunt. Men is al lang bezig de allochtonen te scheiden: men zegt integreer, maar alles draait uit of segregatie en haatzaaien, door de Staat.

http://forum.prisonplanet.com/index.php?topic=188747.0

Na mijn onderzoek kwam dit in de media van Gerald Celente

http://www.google.nl/search?q=gerald...&aqi=&aql=&oq=

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 12 september 2011 om 16:48.
Oud 12 september 2011, 16:57   #52
Macchiavelli
Minister

Macchiavelli's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je merkt dat de witte nederlanders geen oogcontact meer maken. Zij weten wel dat het eraan komt, en aan hun is verteld dat alles wat fout gaat door de alochtonen komt. En hun volksaard is van die aard dat zij alles geloven wat ze op tv zien, en zelf niet nadenken. Wat dat leverd meteen problemen op.
En de aard van het volk waartoe jij behoort, Egmond Codfried, denken die wel na voor ze iets opschrijven, bijvoorbeeld over de d/t-regel?

En denken die wel na over hoofdletters? Over het schrijven van "wat" waar er "want" hoort te staan?

Laatst gewijzigd door Macchiavelli : 12 september 2011 om 16:59.
Macchiavelli is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2011, 17:31   #53
bgf324
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je merkt dat de witte nederlanders geen oogcontact meer maken.
Da's nogal logisch. Als je oogcontact met dat Brussels schorriemorrie, dan slaan ze je in mekaar. Beetje als een agressieve hond, die mag je ook nooit in de ogen kijken.
Ik weet niet hoe het in Nederland zit, maar da's de situatie zoals ze hier is.
Oud 13 september 2011, 17:38   #54
bgf324
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je merkt dat de witte nederlanders geen oogcontact meer maken. Zij weten wel dat het eraan komt, en aan hun is verteld dat alles wat fout gaat door de alochtonen komt. En hun volksaard is van die aard dat zij alles geloven wat ze op tv zien, en zelf niet nadenken. Wat dat leverd meteen problemen op. Dus blijven ze goede lijfeigenen.
Mijn voorspelling is dus gebaseerd op de overeenkomsten met 1940-45, maar ook op wat men ons niet verteld: de grote rol die Nederlanders en Joden zelf speelden bij de Holocaust.
En er is een lijn in de anti-allochtoon maatregelen, we gaan naar een hoogtepunt. Men is al lang bezig de allochtonen te scheiden: men zegt integreer, maar alles draait uit of segregatie en haatzaaien, door de Staat.

http://forum.prisonplanet.com/index.php?topic=188747.0

Na mijn onderzoek kwam dit in de media van Gerald Celente

http://www.google.nl/search?q=gerald...&aqi=&aql=&oq=
Het VB haalt hier amper 12,3%. In Nederland haalt Wilders 15,4%. Da's te weinig om 'iets' te doen.
Oud 13 september 2011, 18:25   #55
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 Bekijk bericht
Het VB haalt hier amper 12,3%. In Nederland haalt Wilders 15,4%. Da's te weinig om 'iets' te doen.
In Nederland heefd Wilders heel veel meer machd dan zijn aantal zetels. Hij heefd zich als een soort teek vasdgehechd aan oorspronkelijk niet fascistische partijen.

Het lijkd dat ze de 'fouten' van de vorige holocausd willen vermijden door geen nieuwe NSB te worden. Nu is iedereen foud of iedereen goet. Een goede Nederlanders is als lid van de kudde overtuigd dat buitenlanders het grote probleem zijn. Als de buitenlanders op kord termijn een dagdeel thuis zouden blijven zou men meteen merken hoe belangrijk hun rol is. Als ze wachten tot er genoeg Polen zijn om hen te vervangen zal zo een actie geen succez hebben. 's Ochtends zijn bussen, trams en treinen vol met allochtonen die naar hun werk gaan, terwijl de witte Hollanders nog lekker liggen te pitten.

Zoals ik in mijn andere draad stel worden we allemaal lijfeigenen, er heesrt een schijndemocratie en er zijn zelf excuus zwarten die op tv mogen komen om de rest van de zwartjes te misleiden over wat hen te wachten staat.
Oud 13 september 2011, 18:29   #56
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Europe on the verge of a new holocaust?

Citaat:
Europe is at the verge of a new holocaust
There are rumors reporting the disappearing of low income people, mostly immigrants, in well known Italian cities. These disappearing involve hundreds of people who may have been deported or killed. Nobody knows what happened to them (and nobody cares). E
http://www.facebook.com/pages/Europe...t/118221839988

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 13 september 2011 om 18:29.
Oud 13 september 2011, 22:15   #57
freelancer
Banneling

Standaard

Citaat:
In Nederland heefd Wilders heel veel meer machd dan zijn aantal zetels. Hij heefd zich als een soort teek vasdgehechd aan oorspronkelijk niet fascistische partijen.

Het lijkd dat ze de 'fouten' van de vorige holocausd willen vermijden door geen nieuwe NSB te worden. Nu is iedereen foud of iedereen goet. Een goede Nederlanders is als lid van de kudde overtuigd dat buitenlanders het grote probleem zijn. Als de buitenlanders op kord termijn een dagdeel thuis zouden blijven zou men meteen merken hoe belangrijk hun rol is. Als ze wachten tot er genoeg Polen zijn om hen te vervangen zal zo een actie geen succez hebben. 's Ochtends zijn bussen, trams en treinen vol met allochtonen die naar hun werk gaan, terwijl de witte Hollanders nog lekker liggen te pitten.

Zoals ik in mijn andere draad stel worden we allemaal lijfeigenen, er heesrt een schijndemocratie en er zijn zelf excuus zwarten die op tv mogen komen om de rest van de zwartjes te misleiden over wat hen te wachten staat.
De pittende Hollanders...

Laatst gewijzigd door freelancer : 13 september 2011 om 22:16.
freelancer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2011, 07:38   #58
Tashunka
Gouverneur

Tashunka's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
NegeerlijstAlboreto
Albrecht
andev
Another Jack
AsGardSGO
backfire
Bovenbuur
carolus66
Cdude
CLAESSENS Joris
De Sint
dewanand
djimi
Donar
Eigenzinnig
Ernst Niessen
Frankenstein
Hertog Joost
Jantje
Jarno
Jazeker
MaGNiFiCaT Marie van de koster
Mcnab
NoTuma
Oma
Piero
Pieter B
Renesse
rikbe
Rizzz
Rogge
Schelfie
smiley
Steben
Sus Iratus
Tashunka
Txiki
Ulv
Vlaanderen Boven
Vyvyan
xrc
Zapatista
Dank u, ik ben geroerd.[/quote]

Welkom, welkom. Het clubje wordt steeds groter. Vreemd dat een zogenaamd wetenschapper weigert het debat verder aan te gaan wanneer hij wordt gewezen op de overduidelijke achterlijkheid van zijn theorie. Ik dacht dat kritiek en debat nochthans de basis waren om aan wetenschap te doen.
De achterlijkheid doorspekt van eigen gecreeerde dogma's overwint bij onze codfried.
Tashunka is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be