![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Schepen
|
![]() Sorry, maar mijn 'woord' is bewezen en bevestigd door de holebi-organisatie zelve. En ik citeer:
'De hiv-cijfers zijn in ons land alarmerend hoog voor de groep van mannen die seks hebben met mannen (msm). Volgens de meest recente cijfers zou een op de twintig Belgische homomannen hiv hebben. Bovendien kent een op de zes homo's hun hiv-status niet, omdat ze zich niet laten testen. Dit betekent dat een op de twintig mensen binnen een kleine groep van de bevolking het virus draagt. Doordat het aantal hiv-positieve mensen binnen deze kleine groep toeneemt, is er sprake van een sneeuwbaleffect. Vier vijfde (!) van de homomannen heeft wisselende seksuele partners, blijkt ook uit onderzoek. De homosubcultuur kent een uitgebouwde sekshoreca, waar mannen elkaar – vaak via internetdating – anoniem ontmoeten.' Onderzoekers wijzen er eveneens op dat het risico op een hiv-besmettingen [ook] binnen een vaste relatie hoog is. Het kan bovendien gebeuren dat een man oprecht denkt dat hij altijd veilig vrijt, terwijl dat in werkelijkheid niet het geval is. Een vergissing bij een bloeddonor die tot een kleine groep behoort waar hiv procentueel veel meer aanwezig is, kan grotere gevolgen hebben dan een soortgelijke vergissing van een man die niet tot deze groep behoort.' |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Minister
|
![]() Spreek voor U zelf.
![]() |
#123 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
En ik spreek over seriele monogamie. En dus, een van de partners in een monogame homo relatie heeft nog altijd meer kans om hiv gekregen te hebben van zijn vorige homo partner dan die hetero met veel meer partnerkeuze. En trouwens, kan je garanderen dat je partner je niet bedriegt? Sorry, maar een 'ja' is hier niet voldoende. En een homo slippertje is gevaarlijker qua hiv dan een heteroslippertje. Laatst gewijzigd door regenboog : 14 september 2011 om 20:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zijn geen 'relaties' die bloed geven, het zijn individuen die bloed geven.
"Monogame relatie" is een mooi theoretisch begrip, maar uiteindelijk is er niemand die zeker weet of hij een monogame relatie heeft. Tenzij je partner in coma ligt en er niemand anders op bezoek komt als je er niet bent.
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ga je nu beweren dat er niemand vreemd gaat ofzo?
Doe eens normaal ![]()
![]() |
#126 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() Homo's zijn nu eenmaal heiliger dan de paus! Liegen en bedriegen is hen blijkbaar niet vreemd (toch niet als ik het openingsartikel lees)
Laatst gewijzigd door Atalantatje : 14 september 2011 om 20:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Minister
|
![]() Niet 'iedereen'.
![]() |
#129 |
Minister
|
![]() Hoi poepsnoepje.
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zeg ik toch ook helemaal niet?
Fokking christ. "ER WORDT VREEMDGEGAAN" dan. Kunnen gij en Raf nu eens een NORMAAL gesprek voeren?
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() ![]() ![]() Ik lig strijk!!!!! Als ik die avatar van Atalantatje zie! ![]() ![]()
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt gelijk. Gelieve dan wel het verhaaltje compleet te maken. Zoals een prominent woordvoerster van een holebi-vereniging gisteren in een opiniestuk in DS wist te vertellen: homomannen wisselen doorgaans meer van partner. Bijgevolg, als iemand besmet geraakt is het moeilijk te achterhalen van wie de besmetting komt. Het percentage hiv-besmette personen ligt bij homomannen inderdaad hoger dan bij hetero's.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik had het eerst helemaal niet door. Maar inderdaad, die blablabla-post deden mn wenkbrauwen al fronsen, maar nu die avatar. Amai mn lachspieren.
![]() De laatste posts verraden het idd allemaal. ![]()
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!! Laatst gewijzigd door MaGNiFiCaT : 14 september 2011 om 20:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Minister
|
![]() Rustig blijven.
![]() |
#140 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Humor is hen eigenlijk vreemd. Ik kan hen gerust stellen... zo gauw ze mij er hier af gooien, zo vlug ben ik er terug op. Misschien onder de naam van een vlinder of een synoniem voor homo Ik vergat er nog aan toe te voegen dat iedereen hier de groeten heeft van Floppy of Snoopy (zo je wil)!! ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Atalantatje : 14 september 2011 om 20:50. |
|
![]() |
![]() |