![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er waren 3 reeksen van "er was eens". Franse animatie met Belgische invloeden trouwens.
De geschiedenis, waarbij Maestro- de Witte baard met neus figuren als Archimedes en dergelijke uitbeelde. Het Menselijk lichaam, wat in begrijpelijke termen de werking van het menselijke lichaam ten berde bracht. Maestro had hier meestal een "brein" functie. En dan de toegeving aan't commerciële, "L'espace". Een tegenzet voor de Japanse anime die toenertijd opkwam , met Goldorak en dergelijke. Hadden mijn ouders toen toegelaten meer tekenfilms op de Franse posten te zien, dan had ik waarschijnlijk beter uit de voeten gekund in die taal.
![]() |
#42 |
Vreemdeling
|
![]() Rahan - Fils des âges farouches:
http://www.youtube.com/view_play_lis...CD642FDF6D7B55 Vast en zeker deze. Heb die serie vroeger ook nog op Tv gezien ![]() Laatst gewijzigd door Bardamu : 14 september 2011 om 01:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ongelofelijk! de muziek vd intro is een waar gedrocht, doch de muziek tijdens de verhaallijn is heel mooi. wat een verschil.
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rahan, da's verdorie nog een redelijk leuke stripreeks ook....
Natuurlijk, met de moderne Franse Sci-Fi en fantasy striptekenaars zitten we heden ten dage op een paar niveau's hoger. Alhoewel Roger Leloup (Yoko Tsuno) ferm esotherisch en beyond the veil is aan't lopen. Maar ik heb even het uitwendige geheugen geraadpleegd. De Franse animatiereeks "Il était une fois..." bestaat niet uit de 3 die ik beschreven had. Ondertussen zijn het er een pak meer, en "l'espace" was niet 3, maar 2 en de uitzondering op de reeks, wegens niet voornamelijk educatief te zijn. Er was eens , de mens Er was eens, De ruimte Er was eens, Het Leven Er waren eens, de Amerikaas Er waren eens, de Uitvinders Er waren eens, de veroveraars/ontdekkers Er was eens, De Aarde
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 14 september 2011 om 06:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Missing Link ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ik moet wel toegeven dat ik het mij anders herinnerde. Ik zei eerder al dat het een serieuze en donkere ondertoon had maar als ik de beelden nu bekijk, is het stukken minder. Waarschijnlijk was dat een perceptie van mij als klein kind. maar toch bedankt. Niet dat ik er iets mee ga doen. nu ik de intro gezien, heb ik beslist dat het niet de moeite is om een aantal afleveringen terug te zien. Mijn zoektocht van anderhalf jaar is al bij al om niks geweest, blijkbaar! ![]() Laatst gewijzigd door styllo_ben : 15 september 2011 om 18:31. |
|
![]() |
![]() |