Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 15 september 2011, 14:44   #41
Pin en Puk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vito Bekijk bericht
Ik vermoedde al dat het een troll was, nu weet ik het zeker.

Vind ik maar laf. Op het moment dat alle Vlaams-nationalisten kregelig rondlopen nog eens aan het mes gaan draaien. Als troll is dat geen uitdaging.
Bedankt dat je toegeeft dat je verloren hebt - ECHT PRACHTIG - MIJN BELGISCH VLAG HANGT AL BUITEN
Pin en Puk is offline  
Oud 15 september 2011, 14:45   #42
alfa16vjtd
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pin en Puk Bekijk bericht
Bedankt dat je toegeeft dat je verloren hebt - ECHT PRACHTIG - MIJN BELGISCH VLAG HANGT AL BUITEN
En mijn geld is al van de bank. Met dat geld gaan jullie toch al niet gaan lopen.
alfa16vjtd is offline  
Oud 15 september 2011, 14:49   #43
Pin en Puk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vito Bekijk bericht
BHV is zelfs niet gesplitst. Tot de stemming in de kamer komt, blijft het bestaan.
Hier, onze drol weet ook iets -proficiat
Pin en Puk is offline  
Oud 15 september 2011, 14:54   #44
Pin en Puk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alfa16vjtd Bekijk bericht
Ik denk dat pin & puk vooral tevreden is omdat hij al twee jaar op den dop stond en dacht dat NVA hem zijn dop ging afpakken. Zijn standpunten over bepaalde groepen van de bevolking zijn immers nog extremer dan deze van de meeste VB'ers. Ga dus werken ipv mensen op hun zenuwen te werken.
2jaar ? iK LEEF AL GANS MIJN LEVEN VAN UW BELASTINGEN
Pin en Puk is offline  
Oud 15 september 2011, 14:55   #45
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Hij had gelijk he: het was niet mogelijk om BHV te splitsen zonder daar een grotere prijs voor te betalen dan het waard was. Er was inderdaad geen goed akkoord over BHV mogelijk en wat er nu uit de bus is gekomen bewijst dat. Vlaanderen zal bij zijn onafhankelijkheid niet alleen Brussel kwijt zijn, maar nog een flinke hap van Vlaams brabant.

Terwijl de bedoeling van de splitsing van BHV net het vrijwaren was van het Vlaamse grondgebied bij de splitsing.
Je moet alles wel een beetje relativeren. Bart De Wever en de N-VA hebben enorm bijgedragen aan dit akkoord.

BDW heeft nog onlangs in zijn RTBF interview gezegd dat er voor de N-VA geen sprake is om nu te praten over de onafhankelijkheid. Over Brussel nemen ze bewust geen standpunt in in hun confederale logica omdat ze dergelijke belangrijke questies niet via de media willen voeren.

Wat er ook van zij, N-VA is nog altijd door de meerderheid gewenst aan de onderhandelingstafel. Ze gaan dan echter wel all-the-way moeten meestappen in het beleid van de begroting die momenteel in opmaak is.

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline  
Oud 15 september 2011, 14:58   #46
alfa16vjtd
Minister-President

Standaard

Citaat:
Proficiat je moet er trots op zijn. Ik zal mij bij u komen voegen en zorgen dat je binnen een paar jaar er niet meer kan van leven. Oproep aan alle vlamingen: werken heeft geen zin meer. Verkoop je huis hier in vlaanderen en koop je eentje in wallonie en ga daar op de dop leven.
alfa16vjtd is offline  
Oud 15 september 2011, 14:58   #47
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
BHV is niet zuiver gesplitst. ik denk zelfs niet dat het mogelijk is om het veel onzuiverder te splitsen dan nu.

De rest van uw haatproza is zelfs te beschamend om een reactie waardig te zijn.
Dan heb je het toch moeilijk om creatief te denken:

http://www.rolandduchatelet.be/nl/po...out-of-the-box

Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
Oud 15 september 2011, 14:59   #48
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En toch geen Waal, nog allochtoon...
filosoof is offline  
Oud 15 september 2011, 14:59   #49
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Welke Vlaamse eisen zijn dan ingewilligd deze nacht?
Lees er de Nota BDW maar eens op na. Hiervan is veel terug te vinden van het bereikte akkoord.

Oud 15 september 2011, 14:59   #50
alfa16vjtd
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
En toch geen Waal, nog allochtoon...
Maar wel Belgisch gezind.
alfa16vjtd is offline  
Oud 15 september 2011, 15:02   #51
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stropdrager Bekijk bericht
Over welke Vlaamse eis heeft u het?
Deze
filosoof is offline  
Oud 15 september 2011, 15:02   #52
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alfa16vjtd Bekijk bericht
Maar wel Belgisch gezind.
Ha, jij vond een opiniedelict?
filosoof is offline  
Oud 15 september 2011, 15:05   #53
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Je moet alles wel een beetje relativeren. Bart De Wever en de N-VA hebben enorm bijgedragen aan dit akkoord.
Ik heb daarnet die reactie van BDW gezien en ik ben inderdaad geschokt.

Citaat:
BDW heeft nog onlangs in zijn RTBF interview gezegd dat er voor de N-VA geen sprake is om nu te praten over de onafhankelijkheid. Over Brussel nemen ze bewust geen standpunt in in hun confederale logica omdat ze dergelijke belangrijke questies niet via de media willen voeren.
Bon, dan is BDW en zijn N-VA een stel bedriegers, he. Als hun eerste programmapunt "het einde van Belgie" is, dan zou je toch wel verwachten van daar consequent naar toe te werken. Ik heb serieus gedacht dat hij dat ook deed het laatste jaar door proberen oftewel een "laatste of voorlaatste regering die het licht uit doet" op poten te zetten, maar zonder veel hoop, oftewel het federale niveau zo kapot mogelijk te krijgen door te blokkeren. Maar het lijkt nu toch wel dat de N-VA wat softies zijn die met wat prutsen kontent zijn en niet daadwerkelijk op middellange termijn naar het einde van Belgie toewerken en daartoe alles in het werk stellen.
Als dat waar is, zijn het bedriegers. Als hun bedoeling echt gewoon maar was van hier en daar wat esthetische opkalefateringen van de Belgische machine te doen, dan zijn het zeveraars, he.

Het huidige akkoord is verschrikkelijk nefast voor Vlaanderen bij de toekomstige splitsing - als je dat dus als hoofdpunt voert, dan kan je toch geen woord heel laten over dit akkoord ? Enkel maar als je meegaat met een Belgische logica is dit akkoord of een ander van niet veel belang, maar niet als je het einde van Belgie nastreeft.

Ik heb maar 1 enkele reden om mee te doen met de Belgische politiek, en dat is om het einde van Belgie te bewerkstelligen. Ik dacht dat ik daar in de N-VA een middel toe had, maar dat lijkt nu minder duidelijk.
patrickve is offline  
Oud 15 september 2011, 15:06   #54
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja, maar die Vlaamse eis is niet ingewilligd he. De BEDOELING was van geen franstalige invloed meer te hebben op Vlaamse Gewestgrond om nadien daar geen problemen mee te hebben bij de splitsing.
patrickve is offline  
Oud 15 september 2011, 15:20   #55
alfa16vjtd
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ha, jij vond een opiniedelict?
Ja, en ik kan er zelf soms ook één zijn zoals de meesten onder ons
alfa16vjtd is offline  
Oud 15 september 2011, 15:21   #56
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ik heb daarnet die reactie van BDW gezien en ik ben inderdaad geschokt.

Bon, dan is BDW en zijn N-VA een stel bedriegers
, he. Als hun eerste programmapunt "het einde van Belgie" is, dan zou je toch wel verwachten van daar consequent naar toe te werken. Ik heb serieus gedacht dat hij dat ook deed het laatste jaar door proberen oftewel een "laatste of voorlaatste regering die het licht uit doet" op poten te zetten, maar zonder veel hoop, oftewel het federale niveau zo kapot mogelijk te krijgen door te blokkeren. Maar het lijkt nu toch wel dat de N-VA wat softies zijn die met wat prutsen kontent zijn en niet daadwerkelijk op middellange termijn naar het einde van Belgie toewerken en daartoe alles in het werk stellen.
Als dat waar is, zijn het bedriegers. Als hun bedoeling echt gewoon maar was van hier en daar wat esthetische opkalefateringen van de Belgische machine te doen, dan zijn het zeveraars, he.

Het huidige akkoord is verschrikkelijk nefast voor Vlaanderen bij de toekomstige splitsing - als je dat dus als hoofdpunt voert, dan kan je toch geen woord heel laten over dit akkoord ? Enkel maar als je meegaat met een Belgische logica is dit akkoord of een ander van niet veel belang, maar niet als je het einde van Belgie nastreeft.

Ik heb maar 1 enkele reden om mee te doen met de Belgische politiek, en dat is om het einde van Belgie te bewerkstelligen. Ik dacht dat ik daar in de N-VA een middel toe had, maar dat lijkt nu minder duidelijk.
Natuurlijk zijn de N-VA met BDW op kop een stel bedriegers. Mocht dat niet zo weze, dan waren ze het niet waard om een politieke partij te zijn. Er is geen enkele politieke partij te noemen die ooit beleid heeft gevoerd en geen bedrog heeft gepleegd. De N-VA is geen bende flowerpower hippies.

Wat ik enorm spijtig zou vinden dat BDW nu op de Edge-of-Glory zijn steun van de bevolking en zijn achterban niet zou gebruiken om effectief ook mee in het beleid te stappen.

Zoals BDW zelf zegt, sic transit gloria mundia. Het is te hopen dat hij ooit kan zeggen exegi monumentum. Ooit zal BDW eens in het beleid moeten stappen tenzij hij een carrièreplanning zoals FDW in zicht heeft. Gewoon teren op electoraal succes en altijd in de oppositie blijven.

Ik denk niet dat N-VA het VB als grote voorbeeld stelt voor de toekomst van hun partij.

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 15 september 2011 om 15:23.
Oud 15 september 2011, 19:15   #57
nabat54
Minister-President

nabat54's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Hela hela! Ge hebt het hier wel tegen uw meerdere hé!

Weet gij dan niet dat Pin en Puk als voormalig architect nu een Gentse politicoloog en/of hoogwaardigheidsbekleder is van Europees niveau? Schaam u diep!
Oei, een reply van "de Raf" op mijn post....waar heb ik toch die eer verdiend...

Tja Raf, one man one vote, en iedereen mag hier zijn mening plaatsen..akkoord ?

Me dunkt dat het moet zijn "c'est moi" maar ik kan natuurlijk ook fouten maken
zoals voormalige architecten, niet ?
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh
The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA
"Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale"
SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011
Tiocfaidh ár lá
nabat54 is offline  
Oud 15 september 2011, 19:24   #58
nabat54
Minister-President

nabat54's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Heb je niet door dat ik het er speciaal voor gedaan heb ?
knuppel
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaag loser.
Geen doosjes aandacht meer voor kindjes.
Maar op 06 december komt sinterklaas wel nog eens langs...dan krijg je wel iets zoets.

o ja
om het af te leren
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh
The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA
"Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale"
SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011
Tiocfaidh ár lá
nabat54 is offline  
Oud 15 september 2011, 19:27   #59
alfa16vjtd
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nabat54 Bekijk bericht
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaag loser.
Geen doosjes aandacht meer voor kindjes.
Maar op 06 december komt sinterklaas wel nog eens langs...dan krijg je wel iets zoets.

o ja
om het af te leren
Het is de verkeerde vlag er komt nog rood in voor
alfa16vjtd is offline  
Oud 15 september 2011, 19:39   #60
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nabat54 Bekijk bericht
Oei, een reply van "de Raf" op mijn post....waar heb ik toch die eer verdiend...

Tja Raf, one man one vote, en iedereen mag hier zijn mening plaatsen..akkoord ?

Me dunkt dat het moet zijn "c'est moi" maar ik kan natuurlijk ook fouten maken
zoals voormalige architecten, niet ?
Ik denk dat je misschien eens moet opzoeken wat "sarcasme" betekent.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be