![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#501 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
#502 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou denken dat een akkoord over BHV toch zijn rol speelt in de evolutie in ons land die de N-VA democratisch ziet evolueren naar een onafhankelijk Vlaanderen volgens haar eerste programmapunt.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
#503 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#504 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#505 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er staat ook niet in dat de democratie mag vervangen worden door een dictatuur.
Men praat in dit eerste programmapunt wel degelijk over onafhankelijk Vlaanderen en BHV oplossing gaan steeds betrekking hebben over de mogelijke grenzen van dit Vlaanderen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 16 september 2011 om 10:26. |
![]() |
![]() |
#506 | ||||||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Even om het geheugen op te frissen: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
edit: @ ViveLaBelgique: aangezien je je post hebt aangepast: Citaat:
Laatst gewijzigd door Skjaergaard : 16 september 2011 om 10:33. |
||||||
![]() |
![]() |
#507 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() dwaas onderscheid.
|
![]() |
![]() |
#508 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() de VL dringen er zelf op aan dat er 1 burgemeester moet komen voor de 19 gemeenten.
|
![]() |
![]() |
#509 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#510 |
Minister-President
|
![]() Dan moet Vlaanderen ook niet constant op de huid van het Brussels Gewest zitten met eisen voor meer veiligheid, mobiliteit enz.
#511 |
Minister-President
|
![]() Zoals ik al schreef, je moet leren tussen de lijnen te lezen. De statutaire eis voor een onafhankelijk Vlaanderen brengt met zich mee dat alle akkoorden dit doel indachtig moeten zijn. Indien er akkoorden worden gesloten zonder de NVA die grotendeels hun "huidige" eisen tegemoetkomen zullen ze worden afgedaan als "onvoldoende". Zouden ze 100% van hun eisen inwilligen, nog steeds zonder hen aan tafel, dan komen ze met nieuwe aandraven. Conclusie: de NVA is geen federale regeringspartij.
#512 | |||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Skjaergaard : 16 september 2011 om 11:26. |
|||
![]() |
![]() |
#513 |
Minister-President
|
![]() Eenvoudiger gezegd, al wat niet rechtstreeks door die partij onderhandelt wordt is verdacht.
#514 |
Lokaal Raadslid
|
![]() N-VA zit momenteel niet aan de onderhandelingstafel en beschikt bijgevolg niet over alle informatie (bijvoorbeeld het deelakkoord over BHV). Toch logisch dat ze de zaak dan waakzaam opvolgen? Ik vraag mij nog steeds af wat dit te maken heeft met artikel 1 van de N-VA-statuten.
Laatst gewijzigd door Skjaergaard : 16 september 2011 om 13:40. |
![]() |
![]() |
#515 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Voor de rest, blijf het je maar afvragen, dat kan nooit kwaad.
![]() |
#516 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() je bent tegen een anti-Vlaamse Belgische trol bezig.
![]() |
![]() |
#517 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik dacht dat we bezig waren over het standpunt van BDW, waarom dan hier JJ erbij sleuren?
Laatst gewijzigd door Skjaergaard : 16 september 2011 om 16:10. |
![]() |
![]() |
#518 |
Minister-President
|
![]() U schreef dat de NVA geen toegang tot informatie had omdat ze niet aan de onderhandelingen deelnam. Ik schreef dat ondanks dit JJ de eerste was om negatief te reageren op het akkoord, volgens sommigen nog voor de anderen het gelezen hadden. Tenslotte zijn BDW en JJ toch 2 handen op een buik of niet ?
#519 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#520 |
Banneling
|
![]() |
![]() |