![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar heb je hier al eens iets deftigs gevonden van de regering ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() Misschien binnenkort als de Michels hem doen struikelen. Zoals zijn vriendje Maingain.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Meer nog als jij het huis wil verkopen ben jij dan de eigenaar of de makelaar of in welke hoedanigheid opereer je hier? En als het huis in zulke staat verkeerd nu ja dan heb ik daar zo mijn vragen bij.. huisjesmelkerij en onverantwoord gedrag komen bv spontaan naar boven en leidt mij weg van het beoogde onderwerp.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() DE meeste keurders die ik ken zijn zeer bekwame EN beleefde mensen die zeker geen deuren inbreken en andere van zulke indianenverhalen. Wel krijgen ze heel wat smeerlapperij naar hun hoofd van de eigenaar(zoals in dit geval ?) omdat ze een installatie (terecht)afkeuren. Als u enigszins mee bent met de huidige reglementering dan zal u weten dat een brandverzekering een schadeclaim bij brand kan weigeren wegens het ontbreken van een keuringsverslag. Het ontbreken van een algemene differentieelschakelaar (300mA) en differentieel voor vochtige ruimten (30mA), het ontbreken van een aardverbinding + een onvoldoende weerstand tussen de geleiders zijn de grootste reden om af te keuren en wees eerlijk DAT zijn allemaal maatregelen om de bewoner te beschermen tegen ongevallen (en een abnormaal hoge elektriciteitsfactuur wegens de onvoldoende weerstand). a propos de normale prijs voor een keuring van een huishoudinstallatie bedraagt 130 euro. voor een overzicht van de reglementering : http://www.atk.be/p_elektriciteit_huishoudelijk_nl
![]() Laatst gewijzigd door rookie : 17 september 2011 om 07:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heeft geen waarde als het verborgen gebreken zijn.
![]() |
![]() |
#31 |
Staatssecretaris
|
![]() een onroerend goed wordt altijd verkocht met de zichtbare en onzichtbare gebreken op de ogenblik van de verkoop (standaardnotatie in de notariële akte van verkoop)
![]() Laatst gewijzigd door rookie : 17 september 2011 om 07:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() Het betrokken huis is uitgeleefd omdat huurder het niet verzorgde , heeft er 20 jaar in gewoond , slechts in 1 van de 5 kamers gestookt , goten niet gekuist zodat ze overlopen en heeft honderden hondendrollen niet opgekuist . Nu begin ik ook al naast de kwestie te redeneren , is autisme betrappelijk ![]()
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is huurder Flamand en zo ja, welke partij draagt zijn voorkeur ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() den boel was toch niet in orde ?? dus goed dat er een keuring is, en kun je de kosten niet verhalen op diegen die het huis verkoopt, trekt dat af via de notaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
1- dit laat gebeuren terwijl je er bij staat 2- Geen klacht indient bij die firma en last but not at the absolute bottom least Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Quorn : 17 september 2011 om 10:37. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moet vijfjaarlijks laten keuren.
De Keurder is zeker geen debiel.
![]() |
#37 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Trouwens , door die persoon er in te laten leven heb ik serieuze winst gemaakt , de bouwgrond is de laatste 20 jaar bijna verdrievoudigd denk ik , dat haal je niet op de bank ![]() En wat die firma betreft , het is een grote erkende firma , ze zijn telefonisch en per mail op de hoogte gebracht van de feitelijkheden .
![]() |
![]() |
#38 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik denk dat zijn favoriete partij interbrew is .
![]() |
![]() |
#39 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het gaat feitelijk om een stuk bouwgrond van honderden vierkante meter , ik erger er mij enkel aan dat grote firma's zich ermee bezighouden van dergelijke mensen tewerk te stellen omdat hun personeelskosten dan wat lager zijn . Hoe rijker ze zijn hoe liever ze geld zien blijkbaar .
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |