![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#321 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Eigenlijk is het om het even wat een vreemdeling doet. |
|
|
|
|
|
|
#322 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#323 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#324 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Want u besteeds uitgebreid aandacht aan wat volgens u autochtonen moeten doen, zich openstellen bijvoorbeeld.. En allochtonen, wat horen zij dan te doen volgens u? Graag een duidelijke verklaring voor uw woorden! |
|
|
|
|
|
|
#325 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Kun je even laten weten of je het hier mee eens bent Arti? Wat moet van mijn kant komen wanneer ik in pakweg Marokko ga wonen? |
|
|
|
|
|
|
#326 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#327 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#328 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Er werd helemaal niet bevestigd wat u schreef en geen letter gaat over wat u vervolgens beweert, kunt u beter lezen en niet steeds het debat stil gooien met beweringen die echt nergens op slaan? Wat er wel staat is dat er veel te veel vreemdelingen zijn die bijdragen tot een negatieve beeldvorming over vreemdelingen in het algemeen, zo moeilijk is dat begrijpend lezen toch niet? U zwaait echt te vroeg met de calimerohoed! |
|
|
|
|
|
|
#329 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#330 | |
|
Banneling
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=299 |
|
|
|
|
|
|
#331 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ook al leer je de taal, werk je, hou je je ten allen tijde aan de wet,http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=179 |
|
|
|
|
|
|
#332 | |
|
Banneling
|
Citaat:
maakt het echter gn waarheid, hoe graag je dat ook zou willen of misschien wel denkt |
|
|
|
|
|
|
#333 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dan zou ik toch wel eens willen weten hoe u dat dan zietDan is het toch wel de bedoeling dat ik vertel hoe ik dat zie. Ik hoef dat toch niet anders te verwoorden. |
|
|
|
|
|
|
#334 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stel dat ik in pakweg Marokko ga wonen, in welke mate moet ik me dan aanpassen? Kan ik daar zeggen" ik ben feministe en geloof dat de minirok het symbool is van de bevrijding van de vrouw dus wil ik ze overal en steeds kunnen dragen, ongeacht uw kijk op zaken, ik heb namelijk het recht mijn eigenheid te bewaren en daar hoort u open voor te staan en nee, dat mag zelfs geen inspanning wezen!" Zo iets dan toch, wanneer je uw redenering even doortrekt...niet Arti? Graag nu duidelijkheid, kan ik me wel of niet zo gedragen en geen kontdraaierij graag. Laatst gewijzigd door alice : 17 september 2011 om 13:35. |
|
|
|
|
|
|
#335 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
U antwoord niet, en dat weet u ook wel, het eens proberen zou ik al aanmoedigen!
|
|
|
|
|
|
#336 | |
|
Banneling
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....40#post5231340 Ik pas me zelf niet aan aan alle aspecten van onze cultuur en zeden. Jij wel? Bijgevolg verwacht ik dat ook niet van anderen. |
|
|
|
|
|
|
#337 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#338 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
We concluderen dus dat wij open openstaan voor anderen maar de ander omgekeerd niet..zou toch even nadenken in het vervolg voordat u weer begint over racisme en openstaan voor de ander... |
|
|
|
|
|
|
#339 |
|
Banneling
|
|
|