![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Echter geen probleem want: Citaat:
QED
![]() |
![]() |
#63 |
Vreemdeling
|
![]() In België:
- Alle maatregelen nemen die nodig zijn om onze sociale zekerheid te beschermen. - Wallonië moet inboeten in hun macht binnen België (ze krijgen hiervoor soc. ec. vergoedingen). - Gevangenen krijgen een normaal betaalde job, zo betalen ze hun eigen verblijf, en betalen ze hun slachtoffers af. Een soort van dwangarbeid dus. Het kleine deel dat overblijft kunnen ze opdoen in de gevangenis of sparen. -Hervormingen natuurlijk. Op supranationaal vlak: -Intensere samenwerking Wereldwijd: Meer geld naar de wetenschap zodat: -we binnen tien jaar kunnen beginnen met de exploratie en de exploitatie van de ruimte. -We ons systeem kunnen aanpassen aan de veranderingen in het klimaat (voor zover het niet te laat is). - Kapitalisme ten dienste van het volk. - Politiek wordt een soort full-time beroep (technocratie-achtig), Jan met de pet heeft nog wel inspraak via indirecte democratie. - Het parlement krijgt meer macht.
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Vreemdeling
|
![]() Ik mocht me volledig laten gaan
![]() Trouwens, zo ongefundeerd is die stelling niet: http://www.demorgen.be/dm/nl/992/Wet...-vliegen.dhtml
![]() |
#67 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Welcome to the future Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Quorn : 17 september 2011 om 16:01. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
Ik laat alle genieën ontvoeren, ik dwing ze om een een soort Boeing te maken die door middel van wormgaten in een ander universum terechtkomt. Eenmaal daar aangekomen laad ik al mijn vrouwen uit ( een miljoen ofzo), en vervolgens start het bevruchtingsproces ![]()
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ja ik had dat gezien Moest hij nu helemaal in de olie poseren, en bij de juiste belichting, hij zou er nog goed uitzien - die gast heeft nog serieuze spieren (hier en daar). Laatst gewijzigd door eno2 : 17 september 2011 om 17:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() Als ik dictator was zou ik een natuurreservaat voor mezelf reserveren
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Gouverneur
|
![]() Een soort indianenreservaat?
Geen vuurwater en bleekgezichten! Welk natuurreservaat zou u dan kiezen, of toch al minst gespecificeerd welk land/streek/oerwoud u de natuur van wilt reserveren...
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voordien heb ik 10 jaar in een natuureservaat geleefd in De Haanse bossen Als ik dictator was zou ik al de anderen buitenkieperen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() persoonlijke aanval gemeld
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Gouverneur
|
![]() Quorn, u hebt duidelijk de etikette van deze draad nog niet begrepen. Daarvoor verwijs ik u naar de eerste post. Doei!
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() Als ik dictator was ...zou ik niet om de haverklap persoonlijke aanval moeten melden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() eerste post:
Citaat:
Daarom heb ik vandaag al zeker zes persoonlijke aanvallen gemeld van Quorn |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() ... dan zou ik :
- Het voorhoofd van Ben Crabbé als projectiescherm laten gebruiken tijdens grote manifestaties ter mijner glorie en die van de natie. - Ben Crabbé ontdoen van z'n ego en er een luchtkasteelreplica van de Brusselse Sint-Goedelekathedraal mee laten stikken. - Ben Crabbé het wereldrecord "tetris-zonder-slapen onder persuasieve fysieke dwang" achtereenvolgens 23 keer laten doorbreken. - Olivier Maingain en Damien Thiery op het voorhoofd laten tatoeëren met de leuze "Fuck-De-Francofwieten" en de het jaartal 1302. - Laurette Onkelinckx gratis uithuwelijken aan de meest conservatieve en misogyne Afghaanse stamleider - Paola benoemen tot hygiënisch verantwoordelijke van de toiletten naast de Ijzertoren, Albeer mag er op zijn knieën het onkruid wieden tussen de kasseien - Laurent en Filip laten we het gras trimmen op de Groeningekouter met zo'n bot kleuterschaartje voor linkshandigen, tot op 2mm nauwkeurig. - Astrid wordt professionele voetverzorgster op de gordel via het Vlaamse Rode Kruis. ... - Alle BMW-eigenaars een stevige slechte-smaak-taks laten betalen en hen verplichten tot het volgen van een heropvoedingscursus - Alle halve zolen die zich een Hummer aanschaften de burgerrechten ontnemen - Alle echte blonden en blondjes een reinheidspremie verzekeren van €50.000 als tegenprestatie voor hun genetisch en esthetisch verantwoorde bijdrage aan de genenpoel - Mensen met plaasteren kabouters, pafferige engeltjes, valse waterputjes e.a vulgaire ornamenten in de voortuin meteen laten deporteren naar Moldavië. - De school- en cafetariamenu's laten samenstellen door een team o.l.v Gordon Ramsey en 13 michelinkoks, rekening houdend met het budget. Minstens 4 schotels/week met varken of zwijn als basisingrediënt, vrijdag verplichte visdag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Gouverneur
|
![]() ![]() Heeft u misschien iets tegen Ben Crabbé?
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() Als ik dictator was...zou ik auto's door paarden vervangen
commentaar: die zijn tenminste menselijk |
![]() |
![]() |