![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Zit je daar nu echt voor je computer te schuimbekken? |
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Minister
|
Citaat:
Open VeeLD heeft vanaf het begin duidelijk gemaakt aan EDR, dat 8 partijen teveel zijn. Enig idee welke partij er af kan?
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
|
|
|
|
|
#43 | ||
|
|
Citaat:
Aanstellertje
|
|
|
|
#44 | |
|
|
Citaat:
Het is trouwens 'allez', niet 'alé', en 'zwei', niet 'swei'. Is dat nu een voorbeeld van de Vlaamse repli sur soi, jouw schabouwelijke talenkennis? |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Banneling
|
En dan ziet u hier nog een TV-scherm dat weliswaar een bende kleuters voorstelt die mekaar verdringen om toch om het scherm te kunnen komen met hun T-shirts en hun balonnen. Maar effe later wringt de schabouwelijke en norse kop van Mark Demesmaker zich ook nog op het scherm.
En toen heb ik maar weggezapt. Want trop is teveel en teveel is trop. Laatst gewijzigd door system : 18 september 2011 om 17:27. |
|
|
|
|
#46 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
|
|
|
|
#47 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Verzuurd? Laten we ernstig blijven. Ik denk dat na het akkoord over BHV (zonder ook maar enige bijdrage van de Vlaams-nationalisten) uw gezicht meer verzuurd is dan ooit tevoren. En �* propos: ik laat me verassen. Laatst gewijzigd door system : 18 september 2011 om 17:54. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Oh? Waren er dan Belgische partijen ook aanwezig?
|
|
|
|
#50 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hebben we het nu over confederaties en condominiums? |
|
|
|
|
|
#51 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Overigens is er al sprake van een geheim akkoord over een timing om zoveel mogelijk de communautaire themas naar 2013 en 2014 te verkassen. Verwittig me op tijd. Ik wil geen tweede Seveso in mijn achtertuin
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik had het eerder over absurdistans waar twee volkeren kunstmatig over drie Gewesten zijn verdeeld zonder duidelijke begrenzingen, nog van het grondgebied, nog van de de bevoegdheden. Een on-land genaamd België met andere woorden.
|
|
|
|
#54 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#55 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! |
|
|
|
|
|
#56 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Trouwens, wie was het vandaag die je tekstje geschreven heeft? Matthias of Dirk? Je weken afwezigheid hebben precies nog niet veel opgebracht. Nog altijd hetzelfde pubertaaltje, geïnspireerd op een liberale ideologie die allang zijn beste jaren gehad heeft. |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Waar heb jij die neo-nazis gezien? Gij kunt ook door iemand zijn broek door kijken of het een jood is of zo?
|
|
|
|
|
#58 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ach, komende van een belgo-fascist is dat immers een erenaam.
|
|
|
|
#59 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Kan je dan eens de N-VA kopstukken opsommen in aflopende volgorde van de schakering "meer Vlaanderen".
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
|
|
|
#60 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Betekent dat dat ik gebroken heb met de N-VA? |
|
|