![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Even een vraagje ter determinatie: als unitair Belg(cist) bent u voor of tegen een streng immigratiebeleid?
#82 |
Partijlid
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Ambiorix1 : 20 september 2011 om 21:45. |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() Als Belg, als Vlaming,en vooral als Limburger ben ik voor een degelijk immigratiebeleid. Dat impliceert dat het beleid zeer zeker veel strenger moet. Maar dat heb ik al meermalen gezegd.
Laatst gewijzigd door system : 20 september 2011 om 21:45. |
![]() |
![]() |
#84 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#85 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
#86 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() bij citaten verwijst men naar de krant en het bewuste artikel, daar gaat het over. Gewoon een copy-paste van een tekst zonder bronvermelding is not done; dat de naam van rondas er in staat weet ik ook wel.
|
![]() |
![]() |
#88 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als we decennia aan een stuk geld geven aan twee gewesten, verwacht je dat ze er zich mee overeind helpen. Als ze dat niet doen, en duidelijk vegeteren op dat geld, willen we ze kunnen afstraffen. Helaas kunnen we dat niet. Stem je als protest dan massaal op een partij die tegen die ondemocratische situatie ageert, vang je weer bot. Opnieuw dezelfde postjespakkers die in de regering gaan zitten. Ik snap unitaristen zoals Bwarrior heel goed, maar ze vergeten één ding: De Franstaligen waren diegenen die de federale staat en de taalgrens wilden, omdat ze op die manier hun minderheid als een meerderheid konden gebruiken, en op die manier dit land blijvend kunnen blokkeren op alle niveau's. Ze gaan nooit toelaten dat dat terug gedraaid wordt, nooit! Bovendien steekt die hautaine houding van dat volk van over de taalgrens mij steeds meer tegen. Ons als nazi's beschouwen, maar wel ons geld incasseren, en altijd maar opnieuw aan de grenzen van ons grondgebied zitten morrelen. Heel mooi dat in Vlaanderen veel geflitst wordt, verhoudingsgewijs zelfs drie keer zoveel boetes als in Wallonië worden geind. Maar als je dan weet dat een groot deel van die boetes als transfer naar Wallonië versluist wordt, dan word ik al iets kregeliger. Waarom flitsen ze in Wallonië ook niet meer? Moeten we hier wat minder transfers betalen... Oh wacht, de Franstalige politicus heeft daar geen belang bij, en bovendien wordt de Waalse burger niet graag geflitst! Ik word kotsmisselijk van die attitude. In een onafhankelijk Vlaanderen, dat democratisch zal zijn, want als het bewind mij niet aanstaat kan ik, in tegenstelling tot de dictatuur die België is, hen wegstemmen, wil ik gerust evenveel belasting betalen als nu. Die gemiddeld 1000 euro per Vlaming, zuigeling, kind, bejaarde die jaarlijks naar Wallonië vloeit, mogen ze van mij houden. We kunnen er hier de wachtlijsten voor bejaarden mee wegwerken, sociale woningen mee bouwen, zelfs de wegen mee herstellen. Vandaag de dag moet je eerst opzoeken of het een provinciale, gewestelijke nationale of gemeentelijke weg is vooraleer je weet naar waar te bellen om de put te laten vullen. En o ja, in een onafhankelijk Vlaanderen zal het nooit meer voorvallen dat die partijen die in een vorige regering zaten en massaal werden weggestemd, er gewoon in de volgende weer inzitten, dankzij de collaborateurs van beneden de taalgrens. Ikke een vendelzwaaiende, egoïstische flamingant? Rot toch op, achterlijke zeveraars. Iemand die godverdomme zijn recht op democratie opeist!!!!!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 20 september 2011 om 23:07. |
|
![]() |
![]() |
#89 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het zal geen lor veranderen, want aan de andere kant van de taalgrens lachen ze die achterlijken uit die nog denken dat er hier een democratie gevestigd is. Slaap dus nog maar een half leven door. Misschien zal er ooit eens een zuchtje verstand met de wind meewaaien tot in Limburg. Mocht het ooit zover komen, grijp je kans, zou ik zeggen.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
#90 |
Europees Commissaris
|
![]() Jongen toch, ge zijt stekeblind en ge ziet het (natuurlijk) niet.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
#91 |
Europees Commissaris
|
![]() "Defenitie", da's muggeziften om zeker niet in te gaan op de inhoud van de "defenitie".
![]() |
![]() |
#92 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dergelijke posts zouden meteen moeten verwijderd worden. Er zou hier welhaast niks meer terug te vinden zijn van u en uw Belgicistische vriendjes. Gratuite opmerkingen lanceren, daar zijn ze als de besten in.
|
![]() |
![]() |
#93 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Voor een unie zult ge over de lijken van vier miljoen Franstaligen moeten stappen. Echte democratie, hier in België? Ik die een Waalse politicus kan afstraffen omdat ie mijn zuur verdiende centen niet laat renderen zoals ik het wil? Ik teken meteen voor een unie zulle, maar we weten allebei dat dat er nooit zal van komen. En ja hoor, ik meen het. Een unie? Liever gisteren dan vandaag. Dat je dat moet horen van iemand die voor jou onmiskenbaar een gehate flamingant is... Begin nu niet te hyperventileren, maar da's het enige échte verschil tussen de mijnen en de jouwen: de dromer, den utopist, den illusionist, de simplist, den "ik-zet-me-af-tegen-de-flaminganten-omdat-het-in-elitaire-linksintellectuele-kringen-in-is"-ist (alle categorieën van unionisten) versus de realist. Ge kunt daar heel uw jargon aan beledigingen, generalisaties, schimpscheuten, ridiculismen en denigraties tegenoverzetten, zoals ge gewoon zijt te doen. Het verandert er gene zak aan.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 20 september 2011 om 23:47. |
|
![]() |
![]() |
#94 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Daar overtuigt ge geen mensen mee. Vertel dingen die ze begrijpen. Hamer op het feit dat België een ondemocratisch vehikel is. No tax without representation. Speel op de geldbeugel waaruit geld vloeit en blijft vloeien zonder dat de eigenaar inspraak heeft op het beleid. Dat begrijpt iedereen. Als de media het een beetje eerlijk speelden, ipv mee te gaan in deze schijndemocratie, was het systeem binnen het jaar opgedoekt.
|
![]() |
![]() |
#95 |
Parlementslid
|
![]() Ben je boos?
Pluk een roos.
#96 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben allergisch aan rozen.
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Europees Commissaris
|
![]() De laatsten der Mohikanen ...