Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 september 2011, 21:11   #1
revoleto
Banneling

Standaard Wonderen van de metafysische

: Het Uur zal niet eens veelvuldig aardbevingen)

Hallo en leden van de Junior
Aardbevingen, tsunami's, orkanen en opwarming van de aarde ... Zijn alle uitingen geven de aanpak van de Dag der Opstanding, kunnen wij ons bekeren tot God en tot zich haasten om goede dingen ?!....

De Boodschapper van Allah moge Allah zegene hem en zijn familie en hem: (Het Uur zal niet eens veelvuldig aardbevingen) [Bukhari]. Liefhebbers van God! Dit gesprek werd in de zevende eeuw na Christus en was een man die leeft in de woestijn van het Arabisch schiereiland, was niet een op dat moment wisten niets over de verdeling kaart van aardbevingen, maar de Heilige Profeet gekoppeld aan het moment dat een veel aardbevingen.
Het is Gods genade ons dat geeft ons tekenen van de naderende tijd, en tijd heeft geen pas in een zeer plotseling en verrassing, de Almachtige zegt: ((66) Zijn ze te wachten, behalve voor het Uur plotseling over hen komen terwijl zij het niet) [decoratie: 66]. Dit geldt voor de atheïstische achteloos van God en Zijn tekenen, maar de gelovige is in een staat waarschuwde voor het Hiernamaals, Allah zegt: ((9) Is iemand die gehoorzaam is tijdens periodes van de nacht, knielen en staande [in gebed], vrezen het Hiernamaals en hopen ? voor de genade van zijn Heer, [als iemand die niet] Zeg: "Zijn zij die weten gelijk aan degenen die het niet weten?" Alleen zij zullen zich herinneren [die] de bezitters van verstand) [Zumar: 9].

De aardbevingen we vandaag zien er veel doodt duizenden mensen, maar soms honderdduizenden, dus ik wou je eraan te herinneren van een merk van de tekenen van de tijd die we met onze ogen zien, zullen bekeren en tot God en terug te keren naar zich haasten om goede dingen te doen en uit deze voorbijgaande wereld zoals bevolen door onze Heer te krijgen, zeggende: ((197) îajj is [ tijdens de] bekende maand, dus wie heeft AJJ verplicht voor zich daarin gemaakt [door het invoeren van de toestand van de ir m], is er [te zijn voor hem] geen seksuele relaties en geen ongehoorzaamheid en niet te twisten tijdens AJJ. En wat goed dat je .. doen - Allah weet het En neem bepalingen, maar inderdaad, de beste voorziening is vrees voor Allah En vreest Mij, gij van begrip) [Baqarah: 197]..

"Tsunami" is een manifestatie van aardbevingen, waar de aardbeving plaatsvindt op de zeebodem leidt tot een hevige vloedgolf beweegt en druk op de stranden en vernietigen huizen en mensen doden. Denk aan mij en de stadia van het ontstaan van deze tsunami, en ik zou graag willen dat wetenschappers zeggen, ondanks de indrukwekkende wetenschappelijke vooruitgang, maar ze zijn niet in staat om de tsunami te voorspellen ... Demonstratie van afdoende aanwijzing dat de straf van Allah plotseling komt, de Almachtige zegt: ((53) En ze raden u aan om de straf te verhaasten En zo niet voor [het decreet van] een bepaalde termijn, straf zou hebben bereikt, maar zal het zeker.. plotseling tot hen komen terwijl zij het niet) [Spider: 53].
Denk aan de stadia van de tsunami foto's:

Het proces begint diep onder de oceaan waar niemand kan zien wat er gebeurt, en begint het proces zonder gevoel of te voorspellen, maar om alle rust en stilte.

Deze beweging van de aardkorst onder de zeebodem leidt tot golven druk en het aan de top van een soepel en rustig ook, niemand voelt wat er gebeurt onder de oppervlakte van het water.

Golven nu beginnen met de beweging door stealth en zonder het gevoel van een, maar golven zijn heel normaal, rustig, op weg naar het strand voortdurend.

Wave vooruitgang in de richting van het strand naar de mensen verrassen dan zijn ze niet het gevoel niets.

Nu begint de golven wijken en het terugtrekken van het strand, dit is normaal ook maakt je niet het gevoel dat er sprake is van gevaar, maar, verassing komen!

En tot slot de golven kwamen plotseling en vernielde huizen, land en de oorzaak van de dood van honderden of duizenden ...
Als het hele proces plotseling optreedt, alsmede eventuele aardbeving plotseling optreedt, ook, en eventuele katastrofisch storm ontstaan plotseling, en zelfs vulkaanuitbarstingen voordoen plotseling ... Dit alles, is mijn geliefde niet aan de waarheid van het Boek van Allah de Almachtige vertelde ons dat toen de straf van God niet alleen plotseling komen? Allah zegt, het aanpakken van een vergadering van de nalatige: ((55) En volgt het beste van wat werd geopenbaard aan u van uw Heer voordat de straf over u komt plotseling terwijl je waarneemt niet) [Zumar: 55].

Niet geeft aan dat de tijd zal komen te plotseling en de mensen zijn zich niet bewust over? Allah zegt: (?. (18) Dan doen ze wachten, behalve dat het Uur moet onverwachts komen over hen, maar er al gekomen zijn [een deel van] de indicaties Dan wat goed voor hen, als het is gekomen, zal hun herinnering zijn) [ Mohammed: 18]. Dit vers bevestigt dat de tekenen en voortekenen van het Uur is gekomen en nu al zien we voor ons ... Zullen we berouw tonen aan Allah en naar zijn oproep voor de Almachtige toen hij zei te reageren: ((74) Dus zij zullen geen berouw tonen aan Allah en zoek Zijn vergiffenis En Allah is Vergevensgezind, Genadevol?.) [Tabel: 74]. Voor de rest van het interview
revoleto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2011, 21:34   #2
eno2
Banneling

Standaard

ja en?
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2011, 21:52   #3
bgf324
Secretaris-Generaal VN

bgf324's schermafbeelding

Standaard

Dag troll
bgf324 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2011, 22:02   #4
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Heb je hier Harrie al ontmoet ?
Richt met hem een partij op.
Derk de Tweede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2011, 22:03   #5
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 Bekijk bericht
Dag troll
Geef hem het voordeel van de twijfel.
Oud 20 september 2011, 22:16   #6
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
Geef hem het voordeel van de twijfel.
Welke twijfel?
Oud 20 september 2011, 22:28   #7
bgf324
Secretaris-Generaal VN

bgf324's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Welke twijfel?
Dat hij mss ook best tof kan zijn, zoals harrie
bgf324 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2011, 23:55   #8
eno2
Banneling

Standaard

K&K
Oud 21 september 2011, 07:00   #9
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Slecht weer vandaag hé.
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2011, 08:11   #10
Liederik
Staatssecretaris

Liederik's schermafbeelding

Standaard

Hij zegt dat tsunami's een verrassing-straf van Allah zijn.

Een goddelijke broek-in-reet dus.
Liederik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2011, 13:17   #11
revoleto
Banneling

Standaard

Mijn lieve broer dat de tsunami is een straf van God voor de mensen daar aan het begaan van zonden publiekelijk daar en geen berouw en terug te keren naar God en herinnert ons aan dat. Wat is er met de mensen van Aad en Samoed en de lengte van call-en bliksem
Moge Allah ons beschermen tegen de straf en gehoorzaamheid altijd ons gegeven
Wie kan, dragen, zelfs voor een eenvoudig overzicht van de straf van Allah?
God geleid je tot de islam
Oud 21 september 2011, 13:23   #12
Johan217
Minister

Johan217's schermafbeelding

Standaard

Vergeten wij ook niet dat:

Terwijl de tropische cyclonen kunnen produceren extreem harde wind en zware regenval, als het in staat om hoge golven en destructieve stormen en orkanen als eierleggende te produceren. Ze voeren ook warmte en energie weg van de tropen en de richting van de gematigde klimaatzones, waardoor het een belangrijk onderdeel van de rotatie mechanisme in de atmosfeer. Als gevolg hiervan, tropische cyclonen helpen om de balans in de troposfeer, de aarde te behouden en om een ​​relatief stabiele temperatuur te behouden en warm over de hele wereld.

Onthoud het goed: eierleggende!

Laatst gewijzigd door Johan217 : 21 september 2011 om 13:24.
Johan217 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2011, 13:51   #13
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door revoleto Bekijk bericht
Mijn lieve broer dat de tsunami is een straf van God voor de mensen daar aan het begaan van zonden publiekelijk daar en geen berouw en terug te keren naar God en herinnert ons aan dat. Wat is er met de mensen van Aad en Samoed en de lengte van call-en bliksem
Moge Allah ons beschermen tegen de straf en gehoorzaamheid altijd ons gegeven
Wie kan, dragen, zelfs voor een eenvoudig overzicht van de straf van Allah?
God geleidt je tot de islam
Oud 21 september 2011, 14:27   #14
Liederik
Staatssecretaris

Standaard

Ik ben al gans mijn leven geen moslim, en ik heb nog steeds geen tsunami op mijn dak gehad. Dat ik niet aan zee woon zal er ook mee te maken hebben.

Hoe heeft allah on nog meer gestraft eigenlijk? Akkoord, we hebben de Walen gekregen, maar ik had de indruk dat het om natuurrampen ging. Werk Allah ook langs regen en hagel, of heeft hij enkel een franchise bij het grotere werk, zoals aardbevingen, vulkaanuitbarstingen, tsunamis? De sprinkhanen, kikkers en zweren zijns Jahwehs gebied. Die van ons houdt het algemeen op het hiernamaals, maar ik denk dat hij gewoon geen budget heeft.

Hoe ziet allah het dan eigenlijk in België concreet te doen?
Oud 21 september 2011, 14:52   #15
karo
Banneling

Standaard

Tiens dus de dino's kregen destijds ook zo een straf? Waren zij stoute ongelovigen of zijn er nooit dino's geweest?
karo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2011, 15:27   #16
Johan217
Minister

Johan217's schermafbeelding

Standaard

Wetenschappers ervan uit dat het uitsterven van de dinosauriërs gebeurde in een zeer snel tempo, hoewel de conclusie dat door de studie van fossielen alleen is vrijwel onmogelijk. Aanhangers van deze theorie dat de botsing de dood van de dinosauriërs direct en indirect, beide hebben gedood veel dieren direct te wijten aan de intense hitte veroorzaakt door de aanvaring veroorzaakte, de tunnel in de rest van de dinosauriërs vanwege de lage temperatuur van de aarde, nadat zij blokkeerde de zon door de dikke stof en vuil veroorzaakt voor de shock.

Interpretaties vergelijkbaar met het uitsterven van de dinosauriërs, de theorie van de meest controversiële, die zegt dat de kruising van de ster duo standaard "Nimass" cloud Oort, vermoedelijk een bron van kometen, de opdrachtgever in het zonnestelsel, heeft geleid tot verstrooiing een groot aantal van hen, en de botsing van een, enkele of zelfs, om te landen op het einde van de dag welke oorzaak van de dood van veel organismen.

Lijkt me duidelijk!

Laatst gewijzigd door Johan217 : 21 september 2011 om 15:28.
Johan217 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2011, 18:15   #17
revoleto
Banneling

Standaard

Ja, mijn broer niet zien wat er gebeurde van orkanen, aardbevingen, nucleaire explosies te wijten zijn aan ongehoorzaamheid aan God, die toenam de limiet te boeken en gestraft totdat hij terugkeert van de mens tot God en de herziening zelf, zoals Japan, het feit dat de films anime mooi ze hebben, maar sommige verwijzingen naar handelingen in strijd met de menselijke natuur Allah geleid je mijn broer voor de islam
Oud 21 september 2011, 20:24   #18
Liederik
Staatssecretaris

Standaard

Is de menselijke natuur volgen dan de weg naar de islam?

Als ik mijn menselijke natuur volg kom ik op iets heel anders uit dan de islam, beste revoleto.
Oud 21 september 2011, 20:29   #19
eno2
Banneling

Standaard

Allah is an act of God, dat is duidelijk.
Oud 22 september 2011, 13:32   #20
revoleto
Banneling

Standaard

Lieve broer van de menselijke natuur in overeenstemming met de leer van de islam en te beschermen

Een voorbeeld hiervan is om te trouwen in een haast en in de moderne Koran en Sunnah, om onszelf te beschermen tegen verleiding en afwijking en de ontkenning van de menselijke emotionele gevoelens tussen jonge en meisje en de andere naar een veel voorbeelden van Gods geleid je tot de islam
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be