![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En in élke oorlog grijpen oorlogsmisdaden plaats. Wil je dat ik een lijstje opmaak van alles wat de Britten en de Amerikanen werd verweten na de tweede wereldoorlog? En ik heb het hier over de mensen (die ik daarvoor eeuwig dankbaar blijf) die ons van de nazi's zijn komen verlossen. Zonder hun zou ik er niet zijn. Zonder hun zou mijn zoon nooit geboren zijn geweest. Aan de Amerikanen worden ondermeer de atoombom aanvallen op Japan verweten. Truman replikeerde indertijd dat hij daar geen nacht van wakker heeft gelegen. En om een verdraaid goede reden. Dat Japan ging verliezen stond toen al vast. Maar wat ook vast stond: omwille van de eer ging Japan toch doorvechten tot het bittere einde. Wat het leven van duizenden Amerikaanse soldaten zou hebben gekost. Die levens werden dus gespaard. Ten koste van veel meer levens bij de vijand. Oorlog is de slechtste manier om een conflict op te lossen. Maar helaas is het vaak wel de enigste manier. Laatst gewijzigd door Francientje : 21 september 2011 om 07:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de joden hadden het goedgekeurd maar de moslims niet en starten een oorlog...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 |
Minister
|
![]() Euh... Ik vrees dat je niet weet wat een genocide is. Terug naar school met jou!
Of zoek het anders maar eens op. |
![]() |
![]() |
![]() |
#305 |
Minister-President
|
![]() hoe ga jij ongeveer 3000 doden in een paar dagen tijd noemen? om dan nog maar te zwijgen van de duizenden gewonden?
"zelfverdediging" tegen Hamas en Hezbollah ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#306 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waar zijn die "3000 doden?"
Bij de 70 maagden?
![]() |
#307 |
Minister-President
|
![]() Allesinds niet in uw wereld waar stereotypering en anti-arabisch sentiment belachelijke laagtes bereikt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#308 |
Minister-President
|
![]() Trouwens waarom de "3000 doden" tussen aanhalingstekens?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 |
Minister
|
![]() Waar ben jij die drieduizend doden ergens gaan halen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 |
Minister-President
|
![]() Goed, concreet dan ipv "ongeveer". Het zijn er ruim 2700 doden die vielen in een paar dagen tijd in '06 en '09.
Probeer dat cijfer te weerleggen, of te ontkennen. Ik wens u geluk toe in uw queste om oorlogsmisdaden goed te spreken of te verdoezelen. Laatst gewijzigd door Tamam : 21 september 2011 om 15:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | |
Minister
|
![]() Citaat:
publiciteit. Geen 2700 dus. Maar wat heeft dat met genocide te maken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 |
Minister-President
|
![]() Ik heb het over Lebanon 2006 en Gaza 2009 hé.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het probleem is vooralsnog onoplosbaar. Het wachten is op de Zondvloed.
![]() |
#314 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1300 doden en dan vreemd vinden dat er een tegenaanval komt! Terrorisme is het wapen der machtelozen, of de genen zonder staat. Zodra een erkende staat met een officieel leger misdaden begaat is het opeens geen terrorisme. Citaat:
![]() |
![]() |
#315 | |
Minister
|
![]() Citaat:
gekrijs en verwijten slikt dan morsdood ten hemel te worden geprezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#316 |
Minister-President
|
![]() De Israelische regering "nederig"???
![]() Trouwens Francientje, geen opmerkingen meer over de ruim 2700 doden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#317 |
Minister
|
![]() Allez Tamammeke, speciaal voor jou.
A total of 22,867 men and women have been killed defending the land of Israel since 1860, the year that the first Jewish settlers left the secure walls of Jerusalem to build new Jewish neighborhoods. Since the end of the War of Independence, 2,443 people have been killed in Israel in terror attacks - 13 in the past year. En zal ik je eens wat zeggen? Ik denk niet dat gelijk welke Arabier of Palestijn daar ook maar een nacht van wakker heeft gelegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#318 |
Minister-President
|
![]() Waar kom jij nu mee af? Totaal irrelevant. Moet dat 2700 doden in een paar dagen tijd goedspreken of hoe leg jij de link?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#319 |
Minister
|
![]() Die 2700 doden zijn voor de rekening van Hamas en Hetzbollah, niet voor die van Israel.
Dat is mijn punt. In de onafhankelijkheidsoorlog alleen al vielen er 4000 Israelische doden. Enne in tegenstelling met de Arabieren dragen de Israeliers dus verdomd goed zorg voor het leven van hun mensen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#320 |
Minister-President
|
![]() Heeft Hezbollah Beirut's luchthaven enzoverder platgebombardeert? Was het Hamas die witte fosfor dropte op dichtbevolkte gebieden in Gaza?
Is dat "verdomd goed zorg dragen" voor de mensen? Of zijn Palestijnen en Libanezen een ander soort mensen ofzo? |
![]() |
![]() |