![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Geert C : 21 september 2011 om 18:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#382 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#383 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
- heb je als man seks gehad met een andere man? - als vrouw, denk je dat je man seks heeft gehad met een andere man? Als je op dergelijke vragen ja antwoodt, dan wordt je bloed gewoon weggegooid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#384 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet niet hoe het Rode Kruis reageert, maar als ik je goed begrijp tilt deze organisatie dus minder zwaar aan het feit dat jij elke week een andere vrouw op haar rug legt dan aan een verklaring ooit iemand in zijn kont te hebben geneukt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#385 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw percentages zullen mij een worst wezen. Mijn tijd toen statistieken belangrijk waren is al een tetteke voorbij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#386 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#387 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lopen hetero's met wisselende contacten te roepen dat ze 'gediscrimineerd' worden?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#388 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dat werkelijk 1 van de vragen? Te idioot voor woorden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#389 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Geert C : 21 september 2011 om 19:07. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#390 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook hetero's (personen, anders krijg ik praha weer op m'n dak), met wisselende contacten wordt gevraagd geen bloed te doneren. http://www.bloedgevendoetleven.be/info.php?pid=15
|
![]() |
![]() |
![]() |
#391 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#392 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Fijn dat we dat alvast 'rechtgezet' hebben Citaat:
... maar dat is misschien nogal evident ook omdat ze dan ook niet gediscrimineerd worden. Of zag jij dat anders ? Laatst gewijzigd door praha : 21 september 2011 om 19:09. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#393 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als SDX dit begrijpt ben ik totaal tevreden. Ik begrijp dat mensen, studenten in het bijzonder, zich fixeren op statistische gegevens. Proffen hebben soms niet liever, kwestie van bewijsargumenten en quotering. Maar dit is niet een basis voor morele conclusies. Gevaarlijk zelfs. Laatst gewijzigd door Rudy : 21 september 2011 om 19:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#394 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Tjah SDX ik kan het ook niet helpen dat jij zo nodig steeds die verschillende hokjes ( bewust/onbewust) wilt benadrukken ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#395 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#396 |
Banneling
|
![]() AL de bloedstalen worden gecontroleerd op AIDS. Ook die van Homo's. Ik zie niet in waar dan het probleem ligt? Is er dan een soort hetero-bloed wat anders is dan homo-bloed?
En zeg nu eerlijk: hoeveel hetero's gaan er vreemd? Hoeveel hetero's maken afspraken met prostituees? van veilig gesproken... |
![]() |
![]() |
![]() |
#397 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vrij recentelijk heeft men bv de 'differentiatie' clausule om onderscheid te mogen maken tussen mannen en vrouwen bij een levensverzekering afgeschaft, als ik het me goed meen te herinneren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#398 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vandaar dat de vraagstelling/weigering achter veelvuldige wisselende contacten niet geheel onlogisch is. Laatst gewijzigd door praha : 21 september 2011 om 19:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#399 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |