![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik neem een tijdje afscheid van dit forum. Gewoon omdat ik er momenteel mijn buik van vol heb.
Het is hier de laatste maanden een scheld-forum geworden ipv een discussieforum. Er is zelfs een forummer die me per PM uitscheldt omdat ik een gehandicapt kind heb. Sorry, dit gaat me te ver. Ik word persoonlijk aangevallen door die Maïs- plant, naam beginnend met Q, uitgescholden en verweten " even ACHTERLIJK" te zijn als mijn kind. Pfff..... Wss kom ik binnen enkele maanden nog eens piepen hier. Ik doe de groetjes aan diegenen die WEL respectvol waren: daarbij denk ik aan Dronkoers, Suqartje, SDX, Txiki, Demper, Bgf, Eno2, Harrie; Pelgrim, Lombas, Groentje-18, Filosoof, Raf...en nog anderen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik vind het spijtig dat je weg gaat ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk dat ik weet wie die Q is, waarschijnlijk is dat diegene die niet weet waar ik het over heb als ik hem zeg dat ik hem al 10 R.D.'s bezorgd heb. Ik weet niet hoor Trixie... Een forum als dit is abrasief voor zo'n zachte ziel als jij, je kan niet anders dan je zielevelletje schaven. Kom maar terug zodra de schaafwondjes genezen zijn... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoop ook dat de "dader" die zich in dit verhaal herkent door eerlijke schaamte overvallen wordt en voldoende fatsoen kan opbrengen om zich uitgebreid te excuseren voor zijn laaghartige aanval. Dat er in het heetst van de strijd al eens een onvertogen woord valt, is bijna niet te vermijden, maar dit is toch wel van een heel andere categorie en ik hoop van harte dat de dader dat zelf ook inziet...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
denk er nog eens over ! je gewonnen geven aan zo'n onbehouwen onbenul is fout diegene die zulke dingen doet is een heel kleine mens, en heeft zelf een probleem. laat je niet wegpesten gewoon blijven melden aan de moderatie ben zeker dat zij hier een blijvende oplossing voor zullen toepassen. vriendelijke groet, Anna mocht ik je niet meer horen, nog veel succes, niet in t minst met je kinderen en kleinkinderen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Ontroerende pleidooien van vier seriële bully's voor d e terugkeer van Trixie!
Nu de trollen nog. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() Aangezien ik geen seriële bully's noch trollen citeer, bully en trol ik ze niet
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Je mag je zo niet laten doen schat. Soms ben je veel te braaf. Je hebt nog geen strafpunten neem ik aan. Scheld hem eens goed uit en laat u eens goed gaan. Voor die enkele banpuntjes ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan krijgt ge een boete, de vetzakken.
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() Een jong broekje met luizen in zijn vacht dat profiteert van de moederlijke gevoelens van een bomma om te flirten, dat is appetijtelijk, bah.
Ik heb tenminste mijn leeftijd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ocharme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb een besluit genomen: ik neem voorgoed afscheid op dit forum. Ik kan er niet meer tegen dat hier leugens over mij verteld worden. Daarom hier deze laatste post van mij. Aangezien een ban mij totaal niks meer kan schelen, wil ik hier eens de waarheid vertellen.
Jullie weten dat een medeforummer mij hier per PB uitgescholden heeft. Dat niet alleen: hij vond het ook nog nodig om mijn kind hierbij te beschimpen. Ik wil iedereen hier zeggen hoe het ECHT gebeurd is. Trouwens: ik heb moderatie toestemming gegeven om alles (PB) na te lezen daar ik recht in mijn schoenen sta. Betreffende forummer die mij uitschold, bazuint hier rond dat ik HEM zou een PB gestuurd hebben. De waarheid is net andersom: HIJ stuurde mij een bericht waarin hij mij uitschold. Ik heb toen geantwoord, heel beleefd zelfs, en dit is hetgeen ik terugpostte (iedereen hier mag dat weten): "Als mama van een gehandicapt kind zou ik willen dat je zulke woorden niet gebruikt". Dat is alles . Nu laat Mr maisplant hier uitschijnen dat ik hem ONGEVRAAGD een PB gestuurd heb waarin ik mijn "gehandicapt kind gebruikt heb om MEDELIJDEN op te wekken". Erger nog: in het draadje "klacht indienen" vond hij het nodig om na te trappen gisteren. Ik zou "komen bleiten" zijn. Ik heb hier een klein jaartje op dit forum vertoefd. Ik heb hier toffe mensen leren kennen, zelfs al zijn ze virtueel, aan sommigen heb ik veel steun gehad. Doch vraag ik mij nu af: en ik hoop dat jullie hier eerlijk op reageren: heb ik hier OOIT de handicap van mijn kind MISBRUIKT om MEDELIJDEN op te wekken? Volgens maisplant dus wel! Ik ben hier zoooo kwaad om he, ik zou op dit ogenblik die maisplant zijn ogen wel kunnen uitkrabben. Die vent heeft mij tot in het diepst van mijn ziel gekwetst. En vooral: zware leugens over mij verspreid. Het houdt niet op. Ik hou dus liever de eer aan mezelf. Ik kom hier niet meer terug. Toch niet zolang Mr QUORN hier rondloopt. Hij mag nog zoveel leugens over mij verspreiden als hij wil- want leugens zijn het-: ik sta recht in mijn schoenen. Tenslotte @ QUORN: zolang jij hier blijft liegen blijf ik weg. En liegen kan jij als de beste. Moderatie weet dit ook hoor! Je hebt geen been om op te staan. Zielig, smerig, vies vuil manneke. Tenzij je uitgebreid excuses aanbiedt tegenover iedereen hier- ah ja, je beliegt al de forummers zonder scrupules- kom ik niet terug. Nog nooit heb ik zo'n schijnheilige leugenaar als jij ontmoet. Ik wil dat IEDEREEN dat hier weet. Zodat ook zij weten met wie ze te doen hebben. Schaamt gij u dan ECHT niet??? Nog één ding: mijn kind mag dan wel een handicap hebben, maar die is tenminste EERLIJK. Smerige streek van u, ik hoop u nooit te ontmoeten. Ik wens u het allerslechtste toe, Trixie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() Hoop dat moderatie nu eens zijn werk doet.
Wanhoop daar dikwijls aan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, het is makkelijk om via het web vreemden zo maar te beledigen; indien hij je persoonlijk zou kennen zou hij dit nooit doen. Je moet dat niet zo dramatiseren, want het zijn maar domme zinnen, die hij zal geschreven hebben zonder de inpact ervan precies te beseffen. Trouwens hij schrijft dit om jou emotioneel te treffen, wat hem heel goed gelukt is. Laat je toch niet zo rollen, en zwier hem gewoon op je negeerlijst. En troost je aan de rijkdom die jij wel hebt en hij niet: jij hebt kinderen en hij niet.
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() Wat een immatuur gezeik weeral.
|
![]() |
![]() |