![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#10321 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke waarheid verdraai ik?
![]() |
![]() |
![]() |
#10322 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, geen positieve discriminatie.
![]() |
![]() |
![]() |
#10323 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee, dat is niet mijn intentie, ik kan niet anders. Nee, daar zorgen ze zelf voor.
![]() |
![]() |
![]() |
#10324 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Maar in dezelfde post zet je wel: En bol het nu eens af, als je niets anders kan dan altijd dubbelnick of Arti tegen mij te zeggen (als argument wanneer je geblokkeerd zit in een discussie). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10325 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Als je niets anders wil overhouden raad ik je aan om iemands reactie niet zelf weg te knippen...anders ga je dat probleem altijd hebben. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#10326 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Je spreekt jezelf nu al constant tegen in hetzelfde bericht. Als je niets anders kan dan altijd dubbelnick of Arti tegen mij te zeggen (als argument wanneer je geblokkeerd zit in een discussie). |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10327 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door OilOnFire : 22 september 2011 om 17:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10328 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de multicullers kunnen het niet laten blijkbaar...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10329 |
Banneling
|
![]() die naieve jeugd bedoel je ?..buiten een eenzame hippiegroente en brusselse dhimmie , bestaat links hier alleen uit snotneuzen met een idyllische naieve blik op de samenleving...de rechtsen van de volgende generatie dus..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10330 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat alles wat je te zeggen hebt? Nu snap ik waar je waardeloze "reacties" vandaan komen.
![]() Dat krijg je als je niet weet wat zeggen e.
![]() |
![]() |
![]() |
#10331 | |
Banneling
|
![]() De mensen persoonlijk beoordelen.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10332 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10333 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niets, heb ik ergens gezegt dat mensen verantwoordelijk of schuldig zijn voor feiten van anderen?
![]() |
![]() |
![]() |
#10334 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Je hebt de intentie om de hele groep de deur te wijzen. Citaat:
Nee, daar zorgen ze zelf voor.En je beoordeelt een groep mensen op basis van de daden van individuen binnen die groep. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10335 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...2_Assisen_Roma
Waarom er meer mensen iets krijgen tegen allochtonen...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10336 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan durven ze nog vragen waarom meer mensen iets tegen allochtonen krijgen. ![]() Politie verspreidt nieuwe beelden rellen Hofstade. De politie heeft beelden verspreid van de zware rellen op het Bloso-domein van Hofstade tijdens de paasvakantie. Het gaat om amateurbeelden gemaakt toen jonge allochtonen de politie aanvielen. Bij die aanval werd één agente zwaargewond. http://www.gva.be/vlaams-brabant/zem...-hofstade.aspx |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10337 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....76#post5434376 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10338 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10339 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie iets krijgt tegen een onbepaald meervoud allochtonen, doet dit omdat hij de mensen beoordeeld op basis van daden gepleegd door individuen binnen die groep. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10340 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Idd, de criminelen zorgen ervoor dat mensen iets krijgen tegen alle allochtonen. NEE!!!!!!!!!!! Ik bescherm mezelf omdat ik geen andere keuze heb. Nogmaals, ik zeg toch dat mensen niet verantwoordelijk zijn voor de daden van anderen. ![]() De 3 moslims die voor mij hebben gewerkt hebben alle 3, ervoor gezorgt dat ik geen nieuwe moslims meer binnen mijn bedrijf wil hebben. En ja, hun geloof heeft een deel van het probleem veroorzaakt...of anders gezegt, ze hebben het geprobeert te misbruiken. En nee, dit wil niet zeggen dat de eerst volgende moslim welke bij mij zou komen solliciteren een zekerheid is dat hij wederom zijn werk slecht doet en voor problemen zal zorgen, NEEEN! Dat weet ik ook wel, maar omwille van zijn 3 voorgangers ga ik dat risico niet meer nemen. Niemand zou dat doen! Ook jij niet. Sorry, jij wel want je bent zelf moslim. Jij zou voorang geven aan moslims en anderen discrimineren waarschijnlijk.
Laatst gewijzigd door illwill : 23 september 2011 om 06:37. |
||
![]() |
![]() |