Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 september 2011, 16:43   #321
Oblique
Banneling

Standaard

Ja, dat zijn beesten, vuil. En moeten zo behandeld worden, aldus volgens vele joden.
Oblique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2011, 16:54   #322
D'ARTOIS
Perm. Vertegenwoordiger VN

D'ARTOIS's schermafbeelding

Standaard

Er zijn twee onredelijke eisen binnen het pakket van de Palestijnen en daarom kun je ze het predikaat te goeder trouw zijn niet toekennen.

De eerste onredelijke eis is dat ze twee staten willen i.c. vrij toegang tot de Staat Israel naast hun eigen staat;
De tweede is dat ze zich het recht blijven voorbehouden een einde te maken aan de staat Israel.

Een dergelijke uitspraak is goed voor elke vorm van tegenactie tegen een volk dat de dood c.q. vernietiging van een ander volk wenst en dat rechtens gelegaliseerd wil zien.

Ik denk dat de Israeli' s nog te lankmoedig optreden.
Oud 22 september 2011, 17:24   #323
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS Bekijk bericht
Er zijn twee onredelijke eisen binnen het pakket van de Palestijnen en daarom kun je ze het predikaat te goeder trouw zijn niet toekennen.

De eerste onredelijke eis is dat ze twee staten willen i.c. vrij toegang tot de Staat Israel naast hun eigen staat;
De tweede is dat ze zich het recht blijven voorbehouden een einde te maken aan de staat Israel.

Een dergelijke uitspraak is goed voor elke vorm van tegenactie tegen een volk dat de dood c.q. vernietiging van een ander volk wenst en dat rechtens gelegaliseerd wil zien.

Ik denk dat de Israeli' s nog te lankmoedig optreden.
Ben jij dronken of was dit echt serieus??
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2011, 17:37   #324
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Nee , dat zou wel heel vreemd zijn na operaties als bv 'cast lead'
1300 doden en dan vreemd vinden dat er een tegenaanval komt!
man zever toch niet, de pallies plegen al 80+ jaar terrorisme (en zijn dus de VEROORZAKERS van dit probleem) en uiteraard wordt dit beantwoord, als zij stoppen met dit terrorisme zal ook Israël stoppen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Wie mensenrechten respecteert en begrijpt weet dat 48, 76 en 73 geen enkel excuus kunnen zijn voor de schendingen ervan.
wat zit jij over mensenrechten te memmen
waarom, als een ander volk je aanvalt zoals de arabieren deden in die jaren zou je mensenrechten respecteren je tegenstanders (de aanvallers) deden dit ook niet
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.

Laatst gewijzigd door Dixie : 22 september 2011 om 17:38.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2011, 21:10   #325
Francientje
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
Ben jij dronken of was dit echt serieus??
Nee. Hij zegt gewoon wat iedereen die niet gebrainwashed is, weet.
Francientje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2011, 23:06   #326
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

Je zou beter wat meer ingaan op feiten, en vragen beantwoorden die mensen u stellen over uw merkwaardige stellingen.
Oud 23 september 2011, 00:06   #327
D'ARTOIS

D'ARTOIS's schermafbeelding

Standaard

Dit zijn twee punten die in het eisenpakket van de Palestijnen staan.
Voor ieder land zou dit een onaarvaardbaar onderhandelpunt zijn en dan moet ik - zeer tegen mijn zin - Netanyahu gelijk geven. Dat hij met dit volk niet verder wenst te spreken.

Wat mij betreft is verder discussie een afgedane zaak. Voor een volk dat openlijk en rechtens de dood van een ander volk wenst is geen enkele blik noch woord waard.

Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 23 september 2011 om 00:07.
D'ARTOIS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2011, 00:08   #328
Hertog van Gelre

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS Bekijk bericht
Dit zijn twee punten die in het eisenpakket van de Palestijnen staan.
Voor ieder land zou dit een onaarvaardbaar onderhandelpunt zijn en dan moet ik - zeer tegen mijn zin - Netanyahu gelijk geven. Dat hij met dit volk niet verder wenst te spreken.

Wat mij betreft is verder discussie een afgedane zaak. Voor een volk dat openlijk en rechtens de dood van een ander volk wenst is geen enkele blik noch woord waard.
Het blijft inderdaad moeilijk praten met mensen die vinden dat je eigenlijk niet zou mogen bestaan.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2011, 06:55   #329
Francientje
Minister

Standaard

Citaat:
Je zou beter wat meer ingaan op feiten, en vragen beantwoorden die mensen u stellen over uw merkwaardige stellingen.
Lol. Als ik opmerk dat Israel verdomd goed zijn mensen beschermt, kom jij
af met het antwoord dat het zijn vijanden niet beschermt. Denk je weleens
na over wat je schrijft?
Oud 23 september 2011, 10:36   #330
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Het blijft inderdaad moeilijk praten met mensen die vinden dat je eigenlijk niet zou mogen bestaan.
Wie vind dat Israel niet mag bestaan? Man man.... de voortrekkers van Israel tonen zich weer van hun meest rationele kant.
Oud 23 september 2011, 11:06   #331
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

Even samenvatten voor wie geen 17 blz wil lezen, hoe voorstanders van Israel denken:

-Vanaf er burgerdoden vallen in Palestina of Lebanon is het de fout van Hamas of Hezbollah. Altijd.
-Het vredesproces lukt niet door Hamas of Hezbollah - Israel is toegevelijk.
-Vanaf er kritiek is op Israel is op Israel ben je "anti-semiet", en wil je dat Israel de zee in gedreven wordt. Ook joden die in Israel wonen die hetzelfde denken, haten zichzelf, of denken een gratis uitstapje naar de zee te winnen.
-Extreem-rechts in Israelische politiek bestaat amper en is marginaal. Minister Lieberman kan niet extreem-rechts zijn want er zit een arabier in zijn partij, net zoals er een zwarte zit in het Franse Front National.
-Elk bombardement van Israel is een vergeldingsactie met reden.
-Alle arabieren juichen wanneer er een Israelier sterft want dat zit in hun bloed.
-Palestijnen hebben wit schuim rond hun mond.
-Israelische regering en het leger zijn het fatsoenijkste leger ter wereld, chapeau voor die mannen voor hun precisiebombardementen die enkel Hamas of Hezbollah raken.
-De 2700 doden, waaronder vele kinderen, die vielen in een paar dagen tijd bij die precisiebombardementen in 2006 en 2009 waren ALLEMAAL Hamas en Hezbollah militanten. 8 jarige Hamas militanten stierven.
-Elke oorlog is smerig, dus zeur niet over mensenrechten.
-Over mensenrechten zeuren doen we enkel wanneer Hamas die schendt.
-Menselijke schilden worden ook door het IDF gebruikt maar "het is nu eenmaal oorlog".
-Palestijnen eten modder met hun handen naar het schijnt en leven onder gorilla's in de jungle omdat onderscheid niet meer te maken is tussen beide species.
-Waarom het Israelisch leger journalisten doodschiet, of hun beeldmateriaal afpakt, of waarom het honderden beeldmateriaal verdween de flotilla-raid die "legitiem" verliep, moet u zich niet te veel afvragen. Het Israelisch leger is een respectabel leger en u daarmee vragen stellen is landverraad. Ookal bent u zelf geen Israelier.
-Israel heeft nooit een wapenstilstand gebroken, en als er iemand op wijst dat toch gebeurde dan halen we er een feit van de jaren '20 bij toen de arabieren joden aanvielen.
Oud 23 september 2011, 11:43   #332
Francientje
Minister

Standaard

Tussen veel waarheden haal jij een hoop onwaarheden aan. LOL.
KOm eens met een redelijk voorstel voor de proppen?
Israel is niet tegen een Palestijnse staat. Maar in ruil moeten de Palestijnen wel aan elke
aanspraak op Israel verzaken.
En dat doen ze dus lekker niet. Ze willen een eigen staat én Israel ook. Want anders
zouden ze niet constant eisen dat Israel de nakomelingen van de vluchtelingen van 1948
binnen Israel proper opneemt en ze de Israelische nationaliteit toe kent.
Ze zouden verzaken aan een gemilitariseerde staat (volgens je vriend atmosphere onmogelijk. En om goeie redenen want ze dromen er nog altijd van via bevolkingsaangroei een einde aan de Joodse staat te maken.)
Daar Israel echt geen zin heeft om zichzelf op te heffen ten voordele van de Palestijnse
kindjes maar liever blijft bestaan ten voordele van de Joodse kindjes ga jij op de vloer
rollen en schreeuwen dat dit niet mag.
Bah!
Oud 23 september 2011, 12:14   #333
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

Francientje, ik heb nooit beweert dat Israel zichzelf moet opheffen , etc etc etc. Ik word moe van uw stijl van "discussieren" hier.

Vanwaar haal je die onzin eigenlijk?
Oud 23 september 2011, 12:24   #334
Francientje
Minister

Standaard

Citaat:
Francientje, ik heb nooit beweert dat Israel zichzelf moet opheffen , etc etc etc. Ik word moe van uw stijl van "discussieren" hier.

Vanwaar haal je die onzin eigenlijk?
Nee, je bent het beu ongelijk te moeten bekennen.
Maar daar mensenrechten je interesseren, how about this

Amnesty: Teen first female to die in Syrian custody
By REUTERS
09/23/2011 13:25

18-year-old Zainab al-Hosni's mutilated body discovered by chance by family while identifying her activist brother's corpse at morgue.

LONDON - A Syrian teenager, whose mutilated body was discovered by chance by her family in a morgue while there to identify her brother's corpse, was thought to be the first female to die in custody during recent unrest, a rights group said on Friday.

Zainab al-Hosni, 18, from the city of Homs had been decapitated, her arms cut off and skin removed, Amnesty International said.

RELATED:
Syria opposition unites, finds international voice
Protesters mark Assad birthday with cake

She was abducted by men suspected of belonging to the security forces in July in an apparent attempt to put pressure on her activist brother Mohammad Deeb al-Hosni to turn himself in, the group said.

Both died, bringing Amnesty's number of reported deaths in custody to 103 cases since mass protests in Syria began in March this year against Syrian President Bashar Assad's rule.

"If it is confirmed that Zainab was in custody when she died, this would be one of the most disturbing cases of a death in detention we have seen so far," Philip Luther, Amnesty's deputy director for the Middle East and North Africa, said in a statement.

Fifteen new death in custody cases have been recorded by Amnesty since late August, with the bodies bearing signs of beating, shooting and stabbing, but Zainab's case was "particularly shocking", Luther said.

Mohammad, 27, had been organizing protests in Homs, which has been at the centre of opposition demonstrations calling for political reform.

Mohammad's mother was summoned by security forces this month to pick up his dead body from a military hospital three days after his arrest.

His body showed signs of torture including bruising on the back and cigarette burns on the body. He had been shot in the right arm, right leg, and three times in the chest, Amnesty said.

His mother unexpectedly discovered Zainab's mutilated body at the same hospital.

She was said to have been made to sign a document saying that Zainab and Mohammad had been kidnapped and killed by an armed gang, the group added.

"There are no signs of torture and murder abating in Syria," Luther said.

The United Nations said 2,700 people had been killed in the unrest, while authorities say 700 police and army have been killed by terrorists and mutineers.

Assad has promised reform and has changed some laws, but the opposition said they made no difference.

The president has repeatedly said foreign powers were trying to divide Syria under the guise of wanting democracy due to Damascus' backing for Arab resistance groups.

2700 doden . Arabieren die Arabieren vermoorden. Maar dat mag natuurlijk
allemaal. zoals tijdens de Algerijnse burgeroorlog. 100000 doden (laag,
zeer laag geschat). En ik wacht nog altijd op jullie kreunen. Dat was dus geen
genocide.
Uiteindelijk wekken jullie alleen minachting op.
Oud 23 september 2011, 12:45   #335
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

Ja dat mag uiteraard, arabieren die arabieren vermoorden! Want ik vind het super wat er in Syrië gebeurd.

Man man.... uw hersenkronkels zijn uiterst verwarrend voor de medemens.

Goeie strategie wel, de smerigste oorlogen erbij slepen om Israel in een minder slecht daglicht te stellen. Chapeau.

Die 2700 doden doen er opeens niet meer toe, inderdaad.
Oud 23 september 2011, 12:52   #336
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

http://www.youtube.com/watch?v=Xdm1a7YIOvk

Ik ga het hierbij laten.
Oud 23 september 2011, 13:10   #337
Hertog van Gelre

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wie vind dat Israel niet mag bestaan? Man man.... de voortrekkers van Israel tonen zich weer van hun meest rationele kant.
Hamas en het Palestijnse leiderschap. Wilt u dit ontkennen?
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2011, 13:17   #338
Francientje
Minister

Standaard

Citaat:
Een uitstekend idee. De 2700 doden in syrie hebben geen belang voor jou.
Genoteerd.
de meer dan 100000 doden in Algerije nog niet zo lang geleden... Ja, dat
was een lachertje.
Maar owee als Israel zich gewoon durft verdedigen. En daarbij dan nog zijn uiterste best doet om burgers te sparen. (Cast lead operatie: Israel zorgde ervoor dat alle burgers in Gaza gewaarschuwd werden en spoorde ze aan
om schuilplaatsen te zoeken, niet naar buiten te komen. Gewoontegetrouw veegden ze daar hun broek aan) Maar Israel maakte
zich toch schuldig aan genocide volgens jou niet? Shame on you.
We kunnen het, als je het over genocides wil hebben, ook even over Somalie
hebben. Sorry, ik heb net ergens gelezen dat die mensen dus vogels voor
de kat zijn en dat we ze het best kunnen vergeten.
Shame on you.
Ik vraag me wel af voor welke organisatie of door België gesteunde
association je precies werkt. Want we weten nu allemaal wel dat de meeste
niet meer werken om meer welvaart te brengen daar waar dorst en honger-snood heerst maar wel voor de hoge salarissen van hun directieleden .
LOL
Oud 23 september 2011, 13:18   #339
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

Ben ik voor Hamas dan, omdat ik kritiek op Israel durf te hebben ofzo?
Oud 23 september 2011, 13:19   #340
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Francientje Bekijk bericht
Een uitstekend idee. De 2700 doden in syrie hebben geen belang voor jou.
Genoteerd.
de meer dan 100000 doden in Algerije nog niet zo lang geleden... Ja, dat
was een lachertje.
Maar owee als Israel zich gewoon durft verdedigen. En daarbij dan nog zijn uiterste best doet om burgers te sparen. (Cast lead operatie: Israel zorgde ervoor dat alle burgers in Gaza gewaarschuwd werden en spoorde ze aan
om schuilplaatsen te zoeken, niet naar buiten te komen. Gewoontegetrouw veegden ze daar hun broek aan) Maar Israel maakte
zich toch schuldig aan genocide volgens jou niet? Shame on you.
We kunnen het, als je het over genocides wil hebben, ook even over Somalie
hebben. Sorry, ik heb net ergens gelezen dat die mensen dus vogels voor
de kat zijn en dat we ze het best kunnen vergeten.
Shame on you.
Ik vraag me wel af voor welke organisatie of door België gesteunde
association je precies werkt. Want we weten nu allemaal wel dat de meeste
niet meer werken om meer welvaart te brengen daar waar dorst en honger-snood heerst maar wel voor de hoge salarissen van hun directieleden .
LOL
Zoek eens "sarcasme" op in de woordenboek. M'n post was niet serieus te nemen, je moet een hoek af hebben om zoiets serieus te nemen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be