![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#10381 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, waarom vraag je dat? Als ik het niet had gelezen kon ik moeilijk vragen wat het met dit onderwerp te maken had.
![]() |
![]() |
![]() |
#10382 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#10383 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Misschien dat het tegen dan duidelijk is waarover Karo het wél heeft, en dat je het dan niet meer moet vragen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10384 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus misschien is het beter dat je de eventueel verborgen link kan geven? Wat hebben bedrijfswinsten te maken met allochtonen criminaliteit? Of bedoel je dat allochtonen de oorzaak zijn van wat bedrijven met hun verdiende geld doen? Ik hoop nm wel dat dat aan de bedrijven zelf blijft om uit te maken wat ze met hun geld doen.
![]() |
![]() |
![]() |
#10385 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
er wordt bedoelt dat bedrijven winst maken op de rug van de maatschappij. Dat daar veel onvrede en armen uit voortvloeien. Dat diezelfde bedrijven het "nieuws" bepalen en de massa zondebokken geeft die zogezegd schuldig zijn aan moeilijkheden binnen onze maatschappij zodanig de ware problemen nooit aan het licht komen.
![]() |
![]() |
#10386 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10387 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of ga je nu beweren dat bedrijven enkel winsten maken op de rug van allochtonen in onze maatschappij?
Laatst gewijzigd door illwill : 23 september 2011 om 15:55. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10388 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zolang er geen gelijkenissen zijn tussen de reacties zal ik dat zeker niet doen.
![]() |
![]() |
![]() |
#10389 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10390 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Volgens mij is er geen link; Karo wil dat u nadenkt over de veelheid aan negatieve berichtgeving over 1 groep mensen en niet automatisch aanvaard dat die berichtgeving enkel en alleen voortkomt uit het daadwerkelijk gedrag van die groep, maar dat er misschien een ander agenda speelt die voordeel haalt uit het verdelen van de maatschappij en het tegen elkaar opzetten van diverse groepen werkende mensen...denk ik?
![]() |
![]() |
#10391 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat anderen vanalles zoeken om de schuld bij een ander te leggen wist ik al langer.
![]() |
![]() |
![]() |
#10392 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stel gewoon een vraag, blijkbaar een moeilijke.
![]() |
![]() |
![]() |
#10393 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Welja, je hebt ze verschillende keren moeten stellen omdat je met 3 keer de uitleg niet voldoende had.
Ik heb alvast de moeite niet meer gedaan, want ik ging er vanuit dat je niet meer ging terugkomen... Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Bulevardi : 23 september 2011 om 16:32. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10394 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tot ziens Arti.
![]() |
![]() |
![]() |
#10395 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10396 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10397 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je gaat geen 2de Arti zijn die nooit vragen beantwoord terwijl ik dat wel doe...discussieren moet van 2 kanten komen en anders praat je maar met Arti.
Laatst gewijzigd door illwill : 23 september 2011 om 17:11. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10398 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo is het, niemand kan ontkennen dat er in elk dichtbevolkt gedeelte van de wereld waar het kapitalisme model staat problemen zijn. Dit zijn gewoon logische gevolgen van dit systeem. Je kan er wel omheen lullen en zaken zoals cultuur, godsdienst, hoofddoeken, holebi's erbij gaan sleuren maar DAAR BEREIK JE NIETS MEE. Zelfs zij die graag hoofddoeken dragen weten dat ARABISCHE REVOLUTIE. Wij zijn nog steeds zo dom om de oorzaak, DE MACHTHEBBERS te blijven tolereren en ons democratisch recht opzij te schuiven. Criminaliteit is NIET HET GEVOLG van RAS of CULTUUR. Dat denken is gewoon debiel. Dat verkondigen is zelfs CRINMINEEL en mag van mij part als racisme omschreven worden. Nu ga je boos worden zeker, ![]() The Dude had gelijk, ik voeg er aan toe. Het volk tegen elkaar opzetten is crimineel! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10399 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nog een vraag voor u, wat is allochtone criminaliteit? Is dat criminaliteit van vreemde afkomst? Heb je dan ook autochtone criminaliteit? Wat is het verschil tussen die 2? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10400 |
Staatssecretaris
|
![]() Wel in Marokko zitten er naar verhouding tien keer meer Marokkanen in de gevangenis dan Belgen hier. Maar in de Marokkanse gevangenissen zitten nauwelijks Belgen. Tja, hoe komt dat?
Vind het trouwens vreemd om criminaliteit door autochtonen in Belgie te gebruiken om crimineel geweld door vreemdelingen toe te laten. Juist een argument ertegen vind ik. Als autochtonen zo crimineel zijn kan je de anderen best missen als kiespijn. Enkel retour. |
![]() |
![]() |