![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Sport Van voetbal tot worstelen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 0-5km (algemeeen)
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() soms 6
![]() Sport/algmeeen (winkelen ,ofwaneer bv in antwerpen ben)
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 9 september 2011 om 01:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Mijn vrouw heeft me (zij ook) zopas ingeschreven voor danslessen salsa.
Probleem, ik ken daar geen kloot van, zij doet dat al van haar 10 jaar. ![]() Laatst gewijzigd door giserke : 9 september 2011 om 08:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Eindelijk eens een sporter die zal kunnen zeggen: I got my MOJO working... ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 9 september 2011 om 11:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Hopelijk zijn daar nog wat lotgenoten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was je misschien aan het voorhuidjoggen?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() Als het moet, ja. Maar daar kan je weinig schade aanrichten.
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Karten ligt weer op een laag pitje
![]()
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Tikfout? Toch geen cafésport
![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 10 september 2011 om 10:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Krachttraining en een beetje cardio. Drie keer per week twee afwisselende full-body schema's: opwarming (2 kilometer roeien), squats (elke training), deadlifts, presses (bench en military) en barbell bent-over rows (in plaats van powercleans, omdat die nogal technisch zijn en er geen deftige begeleiding is in mijn gym). Opwarmsets en telkens 3x5xwerkgewicht, behalve voor de deadlift, daarvan doe ik maar een werkset van vijf herhalingen. Als ik dan nog energie en/of tijd over heb, kruip ik nog even op een fietsje of op een crosstrainer. Op mijn rustdagen probeer ik toch een beetje te bewegen om de spieren wat los te krijgen, liefst door een half uurtje te gaan zwemmen (20x50m, schoolslag), maar dat gaat pas terug vanaf volgende week, want het zwembad is hier net twee maanden gesloten geweest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoelang duurt je workout netto, zonder warmup -cooldown? Totaal aantal series? Ik heb de indruk dat je zo ongeveer de helft doet van ik. Ik werk niet boven de 80% gewicht-belasting (in vgl met 1RM) en met minimum 10 herhalingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() Een goede 40 �* 45 minuten. Basisidee is altijd 3x5xwerkgewicht, wat je elke training verhoogt met 2,5 kilo (deadlift 5 kilo per training). Als je een plateau bereikt en je geen 3x5 meer kan drukken, volgende training zelfde gewicht opnieuw proberen en anders deloaden. Het is dan ook een zuiver krachtschema (Starting strength van Mark Rippetoe, een echte aanrader voor iedereen die graag traint met barbells), als je vooral traint op hypertrofie, dan doe je inderdaad meer reps met een lichter gewicht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is geen kwestie van hypertrofie,ik ben te oud voor pure krachttraining. Workouts tussen 65 en 80 minuten. Negen of tien oefeningen van drie series Met welk gewicht deadlift je tijdens je workouts? Laatst gewijzigd door eno2 : 23 september 2011 om 18:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
lift 3x10 95kg (zonder gewicht te laten rusten) BP 3x10 65kg Squat heb ik uitgesplitst in diepe buigingen 60kg 3x15 en top-range kleine buigingen 120kg of meer 3x10. Hoe diep je buigt maakt enorm verschil. Waarschijnlijk weeg ik zwaarder dan jij , rond de 90kg |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Steve_M : 23 september 2011 om 18:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik doe evenveel stretchings als contracties en eet geen vlees noch dierlijke vetten.. Dat zal mijn spieren wel leren om niet veel op te zwellen. Toen ik last kreeg van loopblessures ging ik ter vervanging met gewichten spelen, dat schijnen mijn oude spieren nog wel te willen incasseren. Ik vind topconditie en iedere spier goed kunnen gebruiken erg prettig, alles voor de pret, ook nog een half uur zwemmen elke dag (behalve za en zo)en twee keer een uur joggen per week lukte ook weer de laatste jaren (maar geen halve en hele maratons meer). Maar de halters verzwaar ik niet meer. 't Is welletjes. Jij moet er nog de helft bijdoen binnen de een , twee jaar. Laatst gewijzigd door eno2 : 23 september 2011 om 20:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Prestaties, van voor de 90% met lucht.
![]() |