Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 27 september 2011, 13:39   #10561
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door karo Bekijk bericht
Ok, hier gaan we weer. het debat is weer voorbij, men gaat weer persoonlijk worden. Ik heb geen zin in dat geruzie.
Dat 'recreatiedomein' is dus iets 'persoonlijk' voor jou?

Weet je wat 'n debat of discussie is?

Je weerlègt de geplaatste feiten, niet door 'haat zaaien' te roepen, niet door verzonnen buurten te fabriceren, niet door 'racist' te krijsen, niet door "Anderen zijn óók stout" te roepen, niet door oeverloos gezever over 10 X niks, maar daadwerkelijk aan te tonen dat wat illwill schrijft NIET waar is.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2011, 13:49   #10562
karo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Dat 'recreatiedomein' is dus iets 'persoonlijk' voor jou?

Weet je wat 'n debat of discussie is?

Je weerlègt de geplaatste feiten, niet door 'haat zaaien' te roepen, niet door verzonnen buurten te fabriceren, niet door 'racist' te krijsen, niet door "Anderen zijn óók stout" te roepen, niet door oeverloos gezever over 10 X niks, maar daadwerkelijk aan te tonen dat wat illwill schrijft NIET waar is.
Wat zit je nu te zeveren over een recreatiedomein? Wat persoonlijk? Wat Illwill wil doen is niet wat ik wou doen, de rand rond Antwerpen is zoals ik weet nogal vrij hetzelfde. Waarom hij wil weten waar ik woon is mij een raadsel, er zijn hier een aantal personen die ik liever op afstand wil houden dus nee ik geef Illwill mijn gsm nummer niet. Ik val trouwens niet op mannen dus heeft die in mijn buurt niets te zoeken.
Trouwens, jij bent hier aan zeveren. Je moet eens goed nagaan wie er hier dit debat verknoeide. Voor mij zal het dus hierbij blijven. Er zijn hier veel leukere draden.
karo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2011, 13:51   #10563
Bulevardi
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Ok, hier gaan we weer. het debat is weer voorbij, men gaat weer persoonlijk worden. Ik heb geen zin in dat geruzie.
Ach ja... Het bewijst dat ze niets anders kunnen hé.
Enfin, ik laat me alvast niet meer vangen in hun gedoe.... Dit is toch enkel een draadje om 1 bepaalde bevolkingsgroep in een negatief daglicht te stellen en de mensen angst in te boezemen. Net als Hitler ooit deed met zijn propagandaspotjes over de joden.
Ik snap niet hoe zoiets getolereerd kan worden op een forum als dit. Enfin, anno 2011 dan toch.

Laatst gewijzigd door Bulevardi : 27 september 2011 om 13:52.
Bulevardi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2011, 13:56   #10564
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat zit je nu te zeveren over een recreatiedomein? Wat persoonlijk? Wat Illwill wil doen is niet wat ik wou doen, de rand rond Antwerpen is zoals ik weet nogal vrij hetzelfde. Waarom hij wil weten waar ik woon is mij een raadsel, er zijn hier een aantal personen die ik liever op afstand wil houden dus nee ik geef Illwill mijn gsm nummer niet. Ik val trouwens niet op mannen dus heeft die in mijn buurt niets te zoeken.
Trouwens, jij bent hier aan zeveren. Je moet eens goed nagaan wie er hier dit debat verknoeide. Voor mij zal het dus hierbij blijven. Er zijn hier veel leukere draden.
Je komt hier met veel poeha verkondigen dat jouw buurt enorm verbeterd is (in je denigrerende posts aan Marie vd Koster), daarna ben je verbaasd dat mensen graag willen weten wèlke buurt dat dan wel zou zijn, en doe je alsof mensen je 'adres' willen weten omdat ze op je vallen?

Hilarischer kan ècht niet.
Oud 27 september 2011, 13:59   #10565
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bulevardi Bekijk bericht
Ach ja... Het bewijst dat ze niets anders kunnen hé.
Enfin, ik laat me alvast niet meer vangen in hun gedoe.... Dit is toch enkel een draadje om 1 bepaalde bevolkingsgroep in een negatief daglicht te stellen en de mensen angst in te boezemen. Net als Hitler ooit deed met zijn propagandaspotjes over de joden.
Ik snap niet hoe zoiets getolereerd kan worden op een forum als dit. Enfin, anno 2011 dan toch.
Toon aan dat wat illwill schrijft enkel 'propaganda' is en niet strookt met waarheid, dat de media 'leugens' schrijven, dat de media 'n bepaalde bevolkingsgroep in 'n 'slecht daglicht' willen plaatsen, door 'feiten' weer te geven?

Als er al iemand iemand in 'n 'slecht daglicht' plaatst, zijn 't de plegers van die feiten, niet degenen die ze melden!
Oud 27 september 2011, 14:01   #10566
karo
Banneling

Standaard

Citaat:
Je komt hier met veel poeha verkondigen dat jouw buurt enorm verbeterd is (in je denigrerende posts aan Marie vd Koster), daarna ben je verbaasd dat mensen graag willen weten wèlke buurt dat dan wel zou zijn, en doe je alsof mensen je 'adres' willen weten omdat ze op je vallen?

Ik heb wel begrip voor die vraag ja, maar als bewijsmiddel zal ik een linkje geven. Niemand hoeft hier precies te weten waar ik woon.

http://www.elegast.be/kennismaking.php
Oud 27 september 2011, 14:03   #10567
Bulevardi
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Toon aan dat wat illwill schrijft enkel 'propaganda' is en niet strookt met waarheid.
Wel, hij plaatst hier enkel artikels over allochtonen die criminele feiten begaan. Dat in eerste instantie strookt al niet met de realiteit, omdat er ook autochtonen zijn die criminele feiten plegen, en er ook allochtonen zijn die perfect ingeburgerd zijn.

'jamaar, al die andere zaken die jij aanhaalt, zijn off-topic', hoor ik je al aankomen. Wel, dit topic zou niet mogen bestaan, omdat er enkel 1 bepaalde bevolkingsgroep met de vinger wordt gewezen, waarbij dus de hele groep het zwarte schaap wordt, terwijl niet iedereen uit die groep een crimineel is.

Enfin, die discussie hebben we al langer gehad, ik vind het vreemd dat ik het keer op keer moet blijven heruitleggen.
Oud 27 september 2011, 14:42   #10568
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb wel begrip voor die vraag ja, maar als bewijsmiddel zal ik een linkje geven. Niemand hoeft hier precies te weten waar ik woon.

Mooi voorbeeld, die link, heeft 't al ergens z'n vruchten afgeworpen?

Blijkt dan toch niet zo simpel te zijn dan wat je Marie aanraadde; "Pr?*?*t met die mensen, komt allemaal wel goed dan"
Als er al speciale projecten moeten opgezet worden betekent toch dat er wel degelijk iets misgaat...wat met enkel 'praten' niet opgelost kan worden.
Oud 27 september 2011, 14:44   #10569
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wel, hij plaatst hier enkel artikels over allochtonen die criminele feiten begaan. Dat in eerste instantie strookt al niet met de realiteit, omdat er ook autochtonen zijn die criminele feiten plegen, en er ook allochtonen zijn die perfect ingeburgerd zijn.

'jamaar, al die andere zaken die jij aanhaalt, zijn off-topic', hoor ik je al aankomen. Wel, dit topic zou niet mogen bestaan, omdat er enkel 1 bepaalde bevolkingsgroep met de vinger wordt gewezen, waarbij dus de hele groep het zwarte schaap wordt, terwijl niet iedereen uit die groep een crimineel is.

Enfin, die discussie hebben we al langer gehad, ik vind het vreemd dat ik het keer op keer moet blijven heruitleggen.
"Dit topic zou niet mogen bestaan" schrijf je...

Probeer 't nogmaals bij de mods...en ga je de kranten ook gaan verbieden om deze 'feiten' aan 't licht te brengen?
Oud 27 september 2011, 14:51   #10570
karo
Banneling

Standaard

Citaat:
Mooi voorbeeld, die link, heeft 't al ergens z'n vruchten afgeworpen?

Blijkt dan toch niet zo simpel te zijn dan wat je Marie aanraadde; "Pr?*?*t met die mensen, komt allemaal wel goed dan"
Als er al speciale projecten moeten opgezet worden betekent toch dat er wel degelijk iets misgaat...wat met enkel 'praten' niet opgelost kan worden.
Wie durft er te beweren dat er niets misgaat? Een beetje dom van u om dat te betwisten.
Oud 27 september 2011, 14:52   #10571
Bulevardi
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
en ga je de kranten ook gaan verbieden om deze 'feiten' aan 't licht te brengen?
Kranten maken niet louter artikels over deze feiten, ze schrijven ook andere artikels over andere onderwerpen etc... je argument is irrelevant.

Dit topic gaat enkel en alleen over 1 bevolkingsgroep die als crimineel bestempelt wordt.
Oud 27 september 2011, 15:11   #10572
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wie durft er te beweren dat er niets misgaat? Een beetje dom van u om dat te betwisten.
Lees je eigen antwoorden aan Marie en kom dan nog eens terug praten over wie er 'n beetje dom zou zijn.
Oud 27 september 2011, 15:12   #10573
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kranten maken niet louter artikels over deze feiten, ze schrijven ook andere artikels over andere onderwerpen etc... je argument is irrelevant.

Dit topic gaat enkel en alleen over 1 bevolkingsgroep die als crimineel bestempelt wordt.
Dan heb je 't verkeerd begrepen, deze draad gaat over criminele daden gepleegd door die bepaalde bevolkingsgroep.
Oud 27 september 2011, 15:16   #10574
karo
Banneling

Standaard

Citaat:
Lees je eigen antwoorden aan Marie en kom dan nog eens terug praten over wie er 'n beetje dom zou zijn.
Ik lees, ik zie niets. Wat ik wel zie is dat jij de draad komt verknoeien.
Oud 27 september 2011, 15:17   #10575
karo
Banneling

Standaard

Citaat:
Dan heb je 't verkeerd begrepen, deze draad gaat over criminele daden gepleegd door die bepaalde bevolkingsgroep.
Dat is wat Bulevardi ook schrijft, je geeft het dus toe?
Oud 27 september 2011, 15:25   #10576
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja dat is zo, mij beschuldigden ze hier ook al een paar keer.
Lief kind, het heeft j?*?*?*?*?*ren geduurd eer het linkse groepje hier wou geloven dat Alice en ik niet dezelfde persoon zijn. Er is niets nieuws onder de zon!
Oud 27 september 2011, 15:31   #10577
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat een gekken zijn dat hier? Dit bewijst net wat ik bedoelde.
Ja, degenen die meer "rechts" denken wordt voortdurend verweten dat ze niet goed discussiëren enzovoort. Bekijk posts 10537 t/m 10548 eens, wat een prachtig debat hé!
Oud 27 september 2011, 15:32   #10578
karo
Banneling

Standaard

Allemaal gezever Marie, dat kan me echt niet boeien. Ik kwam even kijken, maar tevergeefs. De zever is niet te stoppen.
Oud 27 september 2011, 15:33   #10579
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

2
Oud 27 september 2011, 15:38   #10580
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Elegast dus, interessante site, ik zie niets van na 2009, zijn ze gestopt of zie ik erover?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be