![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#10661 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Discussiëren, dat is wat anders. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10662 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10663 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2 kennissen van me overvallen op 1 week tijd (waarvan 1 met messteken)in de buurt blijbaar dagdagelijkse kost http://www.gva.be/antwerpen/diefstal...in-t-stad.aspx
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10664 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Effe een testje tussendoor...vinden jullie de volgende uitspraak rascistisch?
Die domme bevolking genaamd "moslims" hebben al sinds het onstaan van hun verachtelijke landen "problemen" met de overheid. Maar anderzijds hebben ze er in meerderheid geen problemen mee dat hun vrijheden worden afgenomen. Logisch voor een bevolking en een land waar "allah" het hoogste goed is. Ben heel benieuwd wat jullie hiervan vinden.
![]() |
![]() |
![]() |
#10665 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10666 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk niet dat je effectief echt geloofd dat ze allemaal zo zijn.
T`is een serieuze test welke ik effe wil doen trouwens ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#10667 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het is tevens een vaststaand feit dat moslims zich meer dan graag aan hun allah onderwerpen, "islam" betekent immers "onderwerping", en daarmee hun vrijheden gewillig door de islam en sharia laten afnemen. Moslims die niet zo zijn, zijn geen moslims meer volgens hun eigen islamitische doctrines.
![]() |
![]() |
#10668 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10669 |
Minister-President
|
![]() Deze week kwam er op de gemeenteraad van Molenbeek het voorstel om vanuit de gemeente scholen aan te zetten tot acties voor Oostafrika.
Gewoontegetrouw begint dit voorstel (net zoals de 1212 reclame) met de vaststelling dat de humanitaire ramp daar een gevolg van twee jaar uitzonderlijke droogte zou zijn point final... Ik deed een tussenkomst en stelde hetvolgende: Er zijn nogal wat mensen die geen bijstand meer verlenen omdat ze weten dat de nood daar weliswaar voor een groot deel aan de droogte kan verweten maar lang niet helemaal. De hoofdoorzaak van de ellende daar ligt bij de jarenlange bloedige escapades van gewapende benden (ik noemde opzettelijk geen achtergrond). Wie al eens een krant leest of googelt op de noodlijdende landen kan daar niet naast kijken. Het feit dat 1212 en rode gemeentebesturen (en aanverwanten) dit opzettelijk verzwijgen (veelal hierin gevolgd door de media) maakt juist dat een aantal mensen niet wenst deel te nemen aan de hulp. Ik merkte ook op dat zeker naar scholieren/kinderen toe het onze plicht is volledige informatie te verstrekken. het volgende artikel bevestigt die toestand nog maar eens. http://www.vandaag.be/buitenland/799...ilitairen.html En wie twijfelt moet maar eens googelen met als zoektermen de namen van de landen en sharia... om te beginnen... De reactie was zowel voorspelbaar als triest. Veel kwade en afkeurende blikken en zelfs hoofdschudden op de banken en... een dooddoener van de voorzitter om nadien voort te gaan alsof uw dienaar lucht was... Dat heet in België democratie. Dat heeft tot gevolg dat vele mensen hun geloof, als ze dat al hadden, in een matige islam en consequent daaraan hun geloof in de eerlijkheid van immigranten verliezen. Wanneer je weet dat de officiele vertegenwoordigers van de islam in België je moeten beliegen om je vertrouwen te winnen. Wanneer je weet dat je eigen politici je koudweg beliegen omdat ze bang zijn voor je (gebrek aan (1212, mijn eigen gemeenteraad)) reactie op de realiteit. En je weet dat want je hebt ook internet en de interesse om eens te kijken naar wat je steunt... Verbaast het dan dat er mensen afhaken? Hulp willen bieden is één ding. De verspreiding van de gewelddadige islam steunen iets heel anders. En in het licht van voornoemde artikel en dat wat je op internet vindt, kan je anders dan besluiten dat 1212 en aanverwanten bewust verbergen dat een belangrijk deel van jou bijstand naar die bloeddorstige gekken stroomt? Jammer maar helaas. Een welbepaald ondernemen dat ik van hieruit kan volgen en effectief de slachtoffers van die fanatici helpt... dat wil ik steunen. 1212 en co kunnen voor mijn part de boom in. Wie mij beliegt om aan mijn geld te kunnen... En zolang de islamgemeenschap hier blijft blaten dat zij het slachtoffer zijn van 'enkele uitzonderingen' die geen ware islamieten zijn (uiteraard en toevallig (?) de vaste jeremiade van bvb Moureaux) terwijl er honderdduizenden slachtoffers vallen door die gekken (honger, ziekte en geweld wereldwijd samengerekend) zal het wantrouwen tegenover die groep alleen maar toenemen. In Westerse ogen past het namelijk niet massamoordenaars te vergoeilijken en ze zelfs te steunen enerzijds en anderzijds je vredelievendheid en geweldloosheid te propageren.
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10670 |
Minister
|
![]() Rachid A., Nessim L. en Kadir Ç. veroordeeld voor poging tot liquidatie
Lichtgetinte en negroïde beroven 89-jarige Negroïde man overvalt juwelier Vier jaar geëist voor een verkrachtende Surniamer
![]() |
#10671 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10672 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De grootste klanten zijn .....ja hoor, ontwikkelingslanden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10673 | |
Banneling
|
![]() oesje
http://www.vandaag.be/binnenland/799...chtpartij.html Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10674 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.dewereldmorgen.be/artikel...anks-repressie |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10675 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Als een oud madammeke hier een sjaal rond haar hoofd draagt tegen de wind, mag het wél. Gewoon omdat er geen religieus verband is. Maar als datzelfde madammeke moslima is, dan plots is er een groot probleem, want ze draagt plots een burka. Laatst gewijzigd door Bulevardi : 1 oktober 2011 om 11:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10676 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En je mag evenmin in je blootje op straat lopen of achter het loket aan het stadhuis zitten. En je mag evenmin met een witte mantel en ditto puntmuts over straat lopen en gaan werken als ambtenaar. Straf hé! gewoon een lapje stof! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10677 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Seculiere maatschappij/ onderdrukking vrouwen, religieuze wetten , .... Gaat niet samen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10678 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10679 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Omdat er nog altijd mensen zijn die de schuld van een verkrachting leggen bij de vrouw en hoe ze gekleed gaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10680 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Maar goed... het is jouw goed recht uiteraard om dat wel te geloven. Evengoed kan men verkondigen: elke Vlaming die geen kabouter in zijn voortuin heeft staan, is een verrader die mag gestenigd worden. Voila, van dat regeltje vind ik eveneens nergens iets van terug ![]() |
|
![]() |
![]() |