![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik las vandaag een artikel in de Volkskrant over deze partij: De PvdA is van oudsher dé moderne, progressieve beweging van links Nederland, maar de partij is stil, gezapig en biedt geen serieus weerwoord op dit kabinet. En de partij heeft nauwelijks nog gevoel met wat er in de samenleving leeft. Zo slaagt de PvdA er niet in een geloofwaardig dubbelprofiel te ontwikkelen: betrouwbaar links op sociaal-economisch terrein met een open, vrijzinnige houding op cultureel en internationaal vlak. Maar het gaat ook goed mis in andere registers. De vervreemding van het electoraat ten opzichte van de PvdA is ook hierop terug te voeren: op een bestuurderskaste die de ongeschreven codes van een sociaal-democratische lifestyle aan zijn laars lapt, en aan moslim-migranten die de PvdA denken te kunnen misbruiken als een uitgewoonde moskeevereniging. Te veel PvdA'ers bevestigen het beeld van een partij als baantjesmachine; te veel PvdA'ers houden volstrekt onvoldoende afstand van godsdienst. Wat voor de Nederlandse PvdA geldt, geldt ook voor haar zusterpartijen in de andere Europese landen. De sociaal-democratische bestuurderskaste hanteert het motto van "links lullen, rechts zakkenvullen" met verve, en de islamitische allochtonen misbruiken dit soort partijen als vehikel voor de eigen islamitische achterban en doen aan ongebreideld cliëntisme.
"Ognuno vede quello che tu pari, pochi sentono quello che tu se." Laatst gewijzigd door Macchiavelli : 3 oktober 2011 om 10:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Is die zin verkeerd te interpreteren of ben jij gewoon dom? Tenzij je ergens een citaat vindt waar ik zwart op wit zeg dat ik ze wél goedkeur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Of zou je de verantwoordelijkheid dan wél bij het individu leggen in plaats van bij zijn godsdienst/ideologie/cultuur/...? Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Geert C : 3 oktober 2011 om 11:27. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
En niet alleen hier in België, maar overal waar zij zich in West-Europa hebben gevestigd. De hoofdoorzaak daarvan is hun opvoeding waarin de criminogene islam zeer dominant is. Citaat:
Ten tweede heb ik er nooit een geheim van gemaakt dat ik de bedenkers, uitvoerders en faciliteerders van de multicul en hun lakeien, die allen verantwoordelijk zijn voor het toelaten van enorme aantallen mensen met een regelrechte middeleeuwse kijk op zaken, en daar zeer vaak ook naar handelen, allemaal misdadigers vind, die direct tegen de belangen van het eigen volk en de staat ingaan, en daarom, omdat ze misdadigers zijn, gestraft dienen te worden. Mijn masker laat ik dus helemaal niet vallen omdat ik immers nooit een masker opgehad heb. En ten derde citeer je slechts de laatste zin uit mijn post, daarmee bewust de voorafgaande context weglatend waarin het nodige verduidelijkt is. Nu ja, dat heb ik je al vaker zien doen in een poging om even snel goedkoop te kunnen scoren en verbaast me in het geheel niet meer.
![]() |
![]() |
#146 | |
|
![]() De kans dat die 16 jarige een christen was zijn nogal laag.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Laatst gewijzigd door Amon_Re : 3 oktober 2011 om 12:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Burger
|
![]() Kutmarokkanen zijn gewoon marokkanen die van films houden:
http://www.kutsite.com/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En wanneer ga je is antwoord op mijn vraag geven. Want daar sta je behoorlijk voor blok. Struisvogel spelen is dan ook uw specialiteit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Keer even terug in de discussie tot je ziet waarop ik reageerde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Banneling
|
![]() Ga jij nu pesten tot de dood volgt minimaliseren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
|
![]() Geen zin.
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |||||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik neem aan dat je weet wat een hoofdoorzaak is. Ik neem ook aan dat je dan tevens in de gaten zult hebben dat er naast die hoofdoorzaak ook nog andere zaken meespelen. Welnu, die andere zaken die meespelen, gelden voor iedereen die zich aan dit soort zaken schuldig maakt, dus ook autochtonen. "Jullie"? Ik dacht dat je het tegen mij had. Je bent hier toch niet stiekem aan het veralgemenen he? Citaat:
Ik noteer dat begrijpend lezen niet je sterkste kant is.
![]() |
![]() |
#159 |
Europees Commissaris
|
![]() Zelfmoord is een eigen keuze, van een balkon geduwd worden niet.
Laatst gewijzigd door Ratatosk : 3 oktober 2011 om 20:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |