Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 oktober 2011, 10:44   #141
Macchiavelli
Minister

Macchiavelli's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
In een peiling keldert de PvdA naar beneden.
Nog maar 14 zetels.
Dat is goed nieuws voor Nederland, dunkt me. Op naar de 0 zetels voor deze partij.

Ik las vandaag een artikel in de Volkskrant over deze partij:

De PvdA is van oudsher dé moderne, progressieve beweging van links Nederland, maar de partij is stil, gezapig en biedt geen serieus weerwoord op dit kabinet. En de partij heeft nauwelijks nog gevoel met wat er in de samenleving leeft.

Zo slaagt de PvdA er niet in een geloofwaardig dubbelprofiel te ontwikkelen: betrouwbaar links op sociaal-economisch terrein met een open, vrijzinnige houding op cultureel en internationaal vlak.

Maar het gaat ook goed mis in andere registers. De vervreemding van het electoraat ten opzichte van de PvdA is ook hierop terug te voeren: op een bestuurderskaste die de ongeschreven codes van een sociaal-democratische lifestyle aan zijn laars lapt, en aan moslim-migranten die de PvdA denken te kunnen misbruiken als een uitgewoonde moskeevereniging.

Te veel PvdA'ers bevestigen het beeld van een partij als baantjesmachine; te veel PvdA'ers houden volstrekt onvoldoende afstand van godsdienst.

Wat voor de Nederlandse PvdA geldt, geldt ook voor haar zusterpartijen in de andere Europese landen. De sociaal-democratische bestuurderskaste hanteert het motto van "links lullen, rechts zakkenvullen" met verve, en de islamitische allochtonen misbruiken dit soort partijen als vehikel voor de eigen islamitische achterban en doen aan ongebreideld cliëntisme.

Laatst gewijzigd door Macchiavelli : 3 oktober 2011 om 10:49.
Macchiavelli is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2011, 10:57   #142
Bulevardi
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk Bekijk bericht
Dus u praat afpersing en moord goed door te vergelijken met pestgedrag op werk.
IK HEB AL EEN PAAR KEER GEZEGD DAT IK CRIMINELE FEITEN NERGENS GOEDPRAAT.

Is die zin verkeerd te interpreteren of ben jij gewoon dom?
Tenzij je ergens een citaat vindt waar ik zwart op wit zeg dat ik ze wél goedkeur.
Bulevardi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2011, 11:27   #143
Geert C
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli Bekijk bericht
Eerder het zoveelste menselijk drama veroorzaakt door onaangepast allochtoon islamitisch gespuis dat door jouw geestesgenoten al jarenlang telkens weer de hand boven het hoofd wordt gehouden.

Dat jij de boodschapper(s) van dit drama als "racistische crowd" (het Nederlandse woord daarvoor is gewoon "menigte" overigens) wenst te betitelen, zegt me genoeg over de motieven van jouw aanwezigheid hier. Jouw masker valt dus ook weer eens helemaal af.
Ik vind extreem pestgedrag en afpersing ronduit walgelijk ongeacht of de daders van autochtone of allochtone origine zijn en mijn verontwaardiging over dergelijke feiten zal in beide gevallen dezelfde zijn. Jullie daarentegen lijken vooral verontwaardigd omdat de daders Marokkanen blijken te zijn, dat zegt echt veel over jullie hoor.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Het is een actueel artikel over de gevolgen van een multiculturele maatschappij. Als het u niet aanstaat, post hier dan ook niet.
Als autochtonen zoiets doen, betekent dat dan ook dat de hele Westerse maatschappij ontaard is?

Of zou je de verantwoordelijkheid dan wél bij het individu leggen in plaats van bij zijn godsdienst/ideologie/cultuur/...?

Citaat:
Ik hoop van ganser harte dat een eventueel toekomstig volkstribunaal hiervan akte zal nemen en de xenofiele, eigen volk-hatenden hun rechtmatig deel zal doen toekomen.
Ach kijk, onze hoeder van de Westerse normen en waarden laat zijn masker vallen en onthult zijn ware gelaat.

Laatst gewijzigd door Geert C : 3 oktober 2011 om 11:27.
Geert C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2011, 11:30   #144
Bulevardi
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert C Bekijk bericht
Ik vind extreem pestgedrag en afpersing ronduit walgelijk ongeacht of de daders van autochtone of allochtone origine zijn en mijn verontwaardiging over dergelijke feiten zal in beide gevallen dezelfde zijn. Jullie daarentegen lijken vooral verontwaardigd omdat de daders Marokkanen blijken te zijn, dat zegt echt veel over jullie hoor.
³
Bulevardi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2011, 11:53   #145
Macchiavelli
Minister

Standaard

Citaat:
Mijn verontwaardiging is in beide gevallen ook even hevig. Alleen, en dat is het grote probleem zowel hier als met zovele andere criminele zaken, dit soort dingen komt veel en veel vaker voor onder met name islamitische allochtonen dan op grond van hun aandeel van de totale bevolking verwacht kan worden.
En niet alleen hier in België, maar overal waar zij zich in West-Europa hebben gevestigd. De hoofdoorzaak daarvan is hun opvoeding waarin de criminogene islam zeer dominant is.

Citaat:
Ach kijk, onze hoeder van de Westerse normen en waarden laat zijn masker vallen en onthult zijn ware gelaat.
Ten eerste heb ik me nooit de hoeder van westerse normen en waarden genoemd.
Ten tweede heb ik er nooit een geheim van gemaakt dat ik de bedenkers, uitvoerders en faciliteerders van de multicul en hun lakeien, die allen verantwoordelijk zijn voor het toelaten van enorme aantallen mensen met een regelrechte middeleeuwse kijk op zaken, en daar zeer vaak ook naar handelen, allemaal misdadigers vind, die direct tegen de belangen van het eigen volk en de staat ingaan, en daarom, omdat ze misdadigers zijn, gestraft dienen te worden. Mijn masker laat ik dus helemaal niet vallen omdat ik immers nooit een masker opgehad heb.
En ten derde citeer je slechts de laatste zin uit mijn post, daarmee bewust de voorafgaande context weglatend waarin het nodige verduidelijkt is.
Nu ja, dat heb ik je al vaker zien doen in een poging om even snel goedkoop te kunnen scoren en verbaast me in het geheel niet meer.
Oud 3 oktober 2011, 12:05   #146
Amon_Re

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Neoconservatief Bekijk bericht
Het zoveelste Christelijke slachtoffer
De kans dat die 16 jarige een christen was zijn nogal laag.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

Laatst gewijzigd door Amon_Re : 3 oktober 2011 om 12:05.
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2011, 13:06   #147
Rio
Burger

Rio's schermafbeelding

Standaard

Kutmarokkanen zijn gewoon marokkanen die van films houden:
http://www.kutsite.com/
Rio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2011, 17:07   #148
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bulevardi Bekijk bericht
Nogmaals: waar ergens heb ik die criminelen verdedigd?
Nergens.
Dit is een klassieker wanneer men blok staat.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2011, 18:35   #149
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Vertel dat aan Neoconservatief, dat hij daar hier niet mee mag afkomen.
Hij komt dan ook niet af met verhaaltjes of fait divers, maar wel met een actueel artikel over een jongen die tot zelfmoord werd gepusht door de acties van Marokkaanse jongeren.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2011, 18:42   #150
Ratatosk
Europees Commissaris

Ratatosk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nergens.
Dit is een klassieker wanneer men blok staat.
Dus moord en afpersing vergelijken met pesten is een daad niet minimaliseren?

En wanneer ga je is antwoord op mijn vraag geven. Want daar sta je behoorlijk voor blok. Struisvogel spelen is dan ook uw specialiteit.
Ratatosk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2011, 19:26   #151
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Hij komt dan ook niet af met verhaaltjes of fait divers, maar wel met een actueel artikel over een jongen die tot zelfmoord werd gepusht door de acties van Marokkaanse jongeren.
In de OP niet.
Keer even terug in de discussie tot je ziet waarop ik reageerde.
Oud 3 oktober 2011, 19:27   #152
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:

En wanneer ga je is antwoord op mijn vraag geven. Want daar sta je behoorlijk voor blok. Struisvogel spelen is dan ook uw specialiteit.
Ga jij nu pesten tot de dood volgt minimaliseren?
Oud 3 oktober 2011, 19:40   #153
suqar_7loe

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Sommige Marokkanen zijn best OK. Maar in het algemeen hebben we er veel last mee. Van mij mogen ze allemaal terugkeren naar ginderachter, ik ben zeker beter af zonder.
Oud 3 oktober 2011, 20:04   #154
Quorn
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Toon me één meerwaarde van onzen marokenischer medemensch
Quorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2011, 20:05   #155
suqar_7loe

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Quorn Bekijk bericht
Toon me één meerwaarde van onzen marokenischer medemensch
Geen zin.
Oud 3 oktober 2011, 20:10   #156
Geert C

Standaard

Citaat:
Mijn verontwaardiging is in beide gevallen ook even hevig. Alleen, en dat is het grote probleem zowel hier als met zovele andere criminele zaken, dit soort dingen komt veel en veel vaker voor onder met name islamitische allochtonen dan op grond van hun aandeel van de totale bevolking verwacht kan worden.
Op welke cijfers baseert ge u om te beweren dat dergelijk extreem pestgedrag vaker voorkomt bij islamitische allochtonen?

Citaat:
En niet alleen hier in België, maar overal waar zij zich in West-Europa hebben gevestigd. De hoofdoorzaak daarvan is hun opvoeding waarin de criminogene islam zeer dominant is.
Hoe verklaar je het dan wanneer autochtonen dergelijk gedrag vertonen? Is de ganse Westerse beschaving dan in fout? Natuurlijk niet, dan leggen jullie zonder uitzondering de verantwoordelijkheid volledig bij het individu dat die daden begaat, maar als ze toevallig door een moslim worden begaan stellen jullie wél de hele islam verantwoordelijk.

Citaat:
Ten eerste heb ik me nooit de hoeder van westerse normen en waarden genoemd.
Jullie gedragen je wel zo, maar soit.

Citaat:
Ten tweede heb ik er nooit een geheim van gemaakt dat ik de bedenkers, uitvoerders en faciliteerders van de multicul en hun lakeien, die allen verantwoordelijk zijn voor het toelaten van enorme aantallen mensen met een regelrechte middeleeuwse kijk op zaken, en daar zeer vaak ook naar handelen, allemaal misdadigers vind, die direct tegen de belangen van het eigen volk en de staat ingaan, en daarom, omdat ze misdadigers zijn, gestraft dienen te worden. Mijn masker laat ik dus helemaal niet vallen omdat ik immers nooit een masker opgehad heb.
Is pleiten voor het lynchen van andersdenkenden (daar komt het op neer) dan niet "middeleeuws"? Eigenlijk ben je geen haar beter dan de fundamentalisten die je zogezegd wilt bestrijden.
Citaat:
En ten derde citeer je slechts de laatste zin uit mijn post, daarmee bewust de voorafgaande context weglatend waarin het nodige verduidelijkt is.
Nu ja, dat heb ik je al vaker zien doen in een poging om even snel goedkoop te kunnen scoren en verbaast me in het geheel niet meer.
Mocht die voorafgaande context iets veranderen zou je misschien een punt hebben, maar dat is hier niet het geval.
Geert C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2011, 20:11   #157
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
de multicullers zijn verdedigers van crapuul... zij zullen steeds de feiten minimaliseren,ontkennen of goedpraten
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2011, 20:29   #158
Macchiavelli
Minister

Standaard

Citaat:
Op welke cijfers baseert ge u om te beweren dat dergelijk extreem pestgedrag vaker voorkomt bij islamitische allochtonen?
Op cijfers, rapporten, statistieken, onderzoeken etcetera die in heel Europa door politie, wetenschappers, statistici enzovoorts zijn verzameld.

Citaat:
Hoe verklaar je het dan wanneer autochtonen dergelijk gedrag vertonen? Is de ganse Westerse beschaving dan in fout? Natuurlijk niet, dan leggen jullie zonder uitzondering de verantwoordelijkheid volledig bij het individu dat die daden begaat, maar als ze toevallig door een moslim worden begaan stellen jullie wél de hele islam verantwoordelijk.
Zoals ik al zei: "De hoofdoorzaak daarvan is hun opvoeding waarin de criminogene islam zeer dominant is."
Ik neem aan dat je weet wat een hoofdoorzaak is. Ik neem ook aan dat je dan tevens in de gaten zult hebben dat er naast die hoofdoorzaak ook nog andere zaken meespelen.
Welnu, die andere zaken die meespelen, gelden voor iedereen die zich aan dit soort zaken schuldig maakt, dus ook autochtonen.

Citaat:
Jullie gedragen je wel zo, maar soit.
"Jullie"? Ik dacht dat je het tegen mij had.
Je bent hier toch niet stiekem aan het veralgemenen he?

Citaat:
Is pleiten voor het lynchen van andersdenkenden (daar komt het op neer) dan niet "middeleeuws"? Eigenlijk ben je geen haar beter dan de fundamentalisten die je zogezegd wilt bestrijden.
Ik pleit helemaal nergens voor het lynchen van andersdenkenden. Ik pleit wél voor het bestraffen van misdadigers.

Citaat:
Mocht die voorafgaande context iets veranderen zou je misschien een punt hebben, maar dat is hier niet het geval.
Ik noteer dat begrijpend lezen niet je sterkste kant is.
Oud 3 oktober 2011, 20:31   #159
Ratatosk
Europees Commissaris

Ratatosk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ga jij nu pesten tot de dood volgt minimaliseren?
Zelfmoord is een eigen keuze, van een balkon geduwd worden niet.

Laatst gewijzigd door Ratatosk : 3 oktober 2011 om 20:32.
Ratatosk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2011, 20:31   #160
Quorn
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Geen zin.
Ik noteer : we ain't got none
Quorn is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be