Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 9 oktober 2011, 13:42   #10861
Henkerd
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Quorn Bekijk bericht
Jouwnatte dromen zijn wat het zijn, fantasieën die werkelijkheid niet weerspiegelen.

0 op 4
Weeral een typische reactie, en het feit dat je er punten op geeft en zelfs nog een emoticon bij plaatst laat mij merken dat ik je duidelijk bij je pietje heb.
Henkerd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2011, 13:48   #10862
Quorn
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henkerd Bekijk bericht
Weeral een typische reactie, en het feit dat je er punten op geeft en zelfs nog een emoticon bij plaatst laat mij merken dat ik je duidelijk bij je pietje heb.
Oei, omgekeerde psychologie.
Nul bevestigingen en je denk dat je me "bij m'n pietje hebt"
Neen, tegen zo'n psychose kan ik idd niet op.

Misschien dat een streepje muziek duidelijker is?
Quorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2011, 13:51   #10863
Henkerd
Banneling

Standaard

Citaat:
Oei, omgekeerde psychologie.
Nul bevestigingen en je denk dat je me "bij m'n pietje hebt"
Neen, tegen zo'n psychose kan ik idd niet op.

Misschien dat een streepje muziek duidelijker is?
Het grappigste is dat jij eigenlijk niet met argumenten kunt afkomend die jouw standpunten verdedigen zonder dat je de schuld geeft aan andere bevolkingsgroepen. Wat mij ook opvalt is dat iedereen die niet jouw mening deelt een linkse allochtone rat is of onrealistisch is. Laat staan dat jij voor de N-VA bent, terwijl zij een nationalisme verdedigen die niet hetzelfde is als jouw Vlaams Belang nationalisme.
Oud 9 oktober 2011, 13:52   #10864
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Typische kleuterreactie. Laat me raden:
-Je bent een 17-jarige gefrustreerde nazi
-Je hebt wat Vlaams Belang stickers thuis hangen
-Je had/hebt een account op stormfront en komt dan vervolgens hier om je tijd te verprutsen of gewoon om te trollen
-Je veroordeelt bevolkingsgroepen zoals Marokkanen zonder er zelf persoonlijk te kennen, omdat je de sociale vaardigheden niet hebt en omdat je politieke visie jouw hele leven heeft ingenomen
En reageert u dan zoveel beter?
Wilt u ontkennen dat en gedeelte van de Marokkaanse jongeren oververtegenwoordigd zijn in bepaalde vormen van criminaliteit?Meer dan andere jongeren van dezelfde sociaal economische achtergrond?
Hoe komt het dan dat de beeldvorming daarover wel zo is, kan dit mogelijk een reden zijn waarom mensen steeds minder die Marokkaanse straatburgemeesters dulden?

En kan het ook dat die problemen met vooral een gedeelte van de Marokaanse jongeren niets te maken hebben met de economische crisis?
Wat denkt u, mogen mensen daarover nog nadenken zonder dat u " nazi" roept?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2011, 13:57   #10865
Henkerd
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
En reageert u dan zoveel beter?
Waar zeg ik dat?

Citaat:
Wilt u ontkennen dat en gedeelte van de Marokkaanse jongeren oververtegenwoordigd zijn in bepaalde vormen van criminaliteit?
Ik ontken hier niets, ik probeer hier duidelijk te maken dat er niet enkel Marokkanen in onze gevangenissen zitten. En wat boeit de afkomst nu eigenlijk?

Citaat:
Meer dan andere jongeren van dezelfde sociaal economische achtergrond?
Wat wilt u daarmee bedoelen?

Citaat:
En kan het ook dat die problemen met vooral een gedeelte van de Marokaanse jongeren niets te maken hebben met de economische crisis?
Dat kan inderdaad. En als je hier niet mee akkoord bent, bewijs dan mijn ongelijk.

Citaat:
Wat denkt u, mogen mensen daarover nog nadenken zonder dat u " nazi" roept?
Mensen mogen daar over nadenken, maar in een humanistisch en normale manier, en niet in een manier waarin bevolkingsgroepen over een kam geschoren worden, de schuld alleen bij hen gezocht word en ze racistische koosnaampjes krijgen.
Oud 9 oktober 2011, 13:58   #10866
Quorn
Banneling

Standaard

Citaat:
Het grappigste is dat jij eigenlijk niet met argumenten kunt afkomend die jouw standpunten verdedigen zonder dat je de schuld geeft aan andere bevolkingsgroepen.
Ik benoem de dingen, op een weteschappelijkemanier, gebaseerd op feiten,zoals ze zijn. Het IS de schuld van "de andere" bevolkingsgroep(en)
Dat jij dat grappig vindt , vind ik eerder om te huilen
Oud 9 oktober 2011, 14:09   #10867
Henkerd
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik benoem de dingen, op een weteschappelijkemanier, gebaseerd op feiten,zoals ze zijn. Het IS de schuld van "de andere" bevolkingsgroep(en)
Dat jij dat grappig vindt , vind ik eerder om te huilen
1. Je bent hier narcistisch bezig. Je geeft jezelf een score aan hoeveel keer dat jij "gewonnen" bent, en je noemt jouw dingen die je opnoemt dan nog eens wetenschappelijke feiten. Het enigste waar je mee afkwam was een link naar een site die cijfers geeft over het aantal Nederlanders en Marokkanen in gevangenissen. Maar ik discussieer hier over de situatie in België, want ik moet al niet meer toegeven dat er meer allochtonen in de gevangenissen van NL zitten dat autochtonen. Maar Nederlanders, ongeacht afkomst(nogmaals, doet dat hier toe?) zijn veel heftiger qua mentaliteit

2. Het is niet de schuld van de andere bevolkingsgroepen. Mocht je met psychologische en demografische statistieken en studies afkomen dat bevestigd dat het de schuld is van andere bevolkingsgroepen, dan kon ik jouw argumenten wetenschappelijk noemen. Maar je baseer je enkel op krantenartikels en dergelijke die allochtonen in een verkeerd daglicht stellen terwijl het zo lijkt alsof er geen autochtonen meer in de gevangenissen zitten maar enkel allochtonen.

3. Ik vind het grappig dat jij geen argumenten kunt geven die bevestigen dat al wat jij zegt waarheid is. Dus dat jij dat om te huilen vind dat ik verwacht van jou dat je argumenten geeft vind ik zelf om te huilen.
Oud 9 oktober 2011, 14:11   #10868
Quorn
Banneling

Standaard

Citaat:
1. Je bent hier narcistisch bezig. Je geeft jezelf een score aan hoeveel keer dat jij "gewonnen" bent, en je noemt jouw dingen die je opnoemt dan nog eens wetenschappelijke feiten. Het enigste waar je mee afkwam was een link naar een site die cijfers geeft over het aantal Nederlanders en Marokkanen in gevangenissen. Maar ik discussieer hier over de situatie in België, want ik moet al niet meer toegeven dat er meer allochtonen in de gevangenissen van NL zitten dat autochtonen. Maar Nederlanders, ongeacht afkomst(nogmaals, doet dat hier toe?) zijn veel heftiger qua mentaliteit
Oud 9 oktober 2011, 14:15   #10869
Henkerd
Banneling

Standaard

Citaat:
Heb zelf Nederlandse vrienden, dus ik weet waar ik over spreek. En ik ben vergeten er "De meeste Nederlanders" bij te zetten, want ik veronderstel dat er ook Nederlanders zijn die een andere mentaliteit hebben. Voor de rest zou het ook vriendelijk van je zijn de moeite eens te doen om met argumenten te komen die mijn ongelijk bewijzen. Of ga je weer afkomen met een kleuterreactie als: "Steek dat blerend vingertje ns vlug in je (bruine) ding waar de zon nooit schijnt. " Die ene zin geeft mij al een reden jou op mijn negeerlijst te zetten, maar ik heb nog geduld en argumenten.
Oud 9 oktober 2011, 14:19   #10870
Quorn
Banneling

Standaard

Citaat:
Die ene zin geeft mij al een reden jou op mijn negeerlijst te zetten,
Arrogante ventje...denk je nu echt dat die psy shit werkt bij mij?
Oud 9 oktober 2011, 14:23   #10871
Henkerd
Banneling

Standaard

Citaat:
Arrogante ventje...denk je nu echt dat die psy shit werkt bij mij?
Ik ben hier arrogant terwijl jij jezelf gelijk geeft en je eigen argumenten wetenschappelijke feiten noemt? En nee, dat is niet psychologisch bezig zijn (waar haal je dat vandaan?). Ik zeg enkel dat jouw zin mij redenen geeft om jou op mijn negeerlijst te zetten, want ik vind het kinderachtig dat direct te doen.
Oud 9 oktober 2011, 14:27   #10872
Quorn
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik ben hier arrogant terwijl jij jezelf gelijk geeft en je eigen argumenten wetenschappelijke feiten noemt? En nee, dat is niet psychologisch bezig zijn (waar haal je dat vandaan?). Ik zeg enkel dat jouw zin mij redenen geeft om jou op mijn negeerlijst te zetten, want ik vind het kinderachtig dat direct te doen.
argumenten die gestaafd worden door wetenschapp cijfers zijn geen geldige arumenten voor u?
U bent familie van Arti?

Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Oud 9 oktober 2011, 14:33   #10873
Henkerd
Banneling

Standaard

Citaat:
argumenten die gestaafd worden door wetenschapp cijfers zijn geen geldige arumenten voor u?
U bent familie van Arti?

Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Wetenschappelijke cijfers? Ga eens terug naar school eens leer eens wanneer iets wetenschappelijks is en wanneer niet. Overigens heb jij geen argumenten dus worden ze niet gestaafd door je link naar een site die het heeft over het gevangeniswezen in Nederland, terwijl ik hier al de hele tijd zit te discussieren over het Belgische gevangeniswezen. Dus dat toont nogmaals dat ze je argumenten niet staven. Dit is een Belgisch forum. Dat je met Nederlandse bronnen afkomt kan me geen worst schelen, maar doe dat in een kader dat past met de discussie. Anders kan ik ook zo beginnen met de cijfers te geven over hoeveel verkrachters er in Amerika zitten in een discussie die gaat over het Belgische gevangeniswezen.
Oud 9 oktober 2011, 14:40   #10874
Quorn
Banneling

Standaard

Citaat:
Wetenschappelijke cijfers? Ga eens terug naar school eens leer eens wanneer iets wetenschappelijks is en wanneer niet. Overigens heb jij geen argumenten dus worden ze niet gestaafd door je link naar een site die het heeft over het gevangeniswezen in Nederland, terwijl ik hier al de hele tijd zit te discussieren over het Belgische gevangeniswezen. Dus dat toont nogmaals dat ze je argumenten niet staven. Dit is een Belgisch forum. Dat je met Nederlandse bronnen afkomt kan me geen worst schelen, maar doe dat in een kader dat past met de discussie. Anders kan ik ook zo beginnen met de cijfers te geven over hoeveel verkrachters er in Amerika zitten in een discussie die gaat over het Belgische gevangeniswezen.
Over BE bestaan zulke cijfers niet.
3x raden waarom ? Juist ja, niet POCO.

Echter we mogen er van uit gaan, zie ook realiteit, dat de cijfersvergelijkbaar zijn.
Of durft u hier te vertellen dat de BE marocs "braver" zijn dan de NE?
Het zou me nie verbazen dus ga je gang maar. Veel dieper kan je niet zinken.
Oud 9 oktober 2011, 14:42   #10875
Quorn
Banneling

Standaard

Citaat:
Van alle gedetineerden was 42,1 procent buitenlander, zo blijkt uit de cijfers.

De cijfers die het ICPS verwerkte, zijn afkomstig van de nationale gevangenisadministraties. Het ICPS adviseert regeringen en andere instanties over hun gevangenisbeleid en hun beleid rond het gebruik van gevangenisstraffen. (belga/vsv)
http://forum.politics.be/archive/index.php/t-46496.html

Citaat:
Gevangenisbevolking
per nationaliteit
26 september 2005
Totaal 9.083
Belgische 5.160
Marokkaanse 1.071
Algerijnse 323
Turkse 250
Italiaanse 249
Ex-Joegoslavische (*) 233
(*) Joegoslavische, Kroatische, Macedonische en Bosnische nationaliteit samengeteld
Citaat:
Ondertussen bereikte ook het aantal vreemdelingen in de totale gevangenisbevolking een absoluut record. Vorig jaar zaten vreemdelingen uit 120 verschillende landen in de Belgische gevangenissen. Samen maakten zij niet minder dan 42 procent van het totale aantal gedetineerden uit. Dit jaar zal dat cijfer nog verder stijgen tot 48 procent. Voor de volledigheid: in deze cijfers zijn de ‘Nouveaux Belges’ niet inbegrepen.

Laatst gewijzigd door Quorn : 9 oktober 2011 om 14:44.
Oud 9 oktober 2011, 14:44   #10876
Henkerd
Banneling

Standaard

Citaat:
Over BE bestaan zulke cijfers niet.
3x raden waarom ? Juist ja, niet POCO.
Over België bestaan er zulke cijfers wel, je kunt enkel met de Nederlandse afkomen.

Citaat:
Echter we mogen er van uit gaan, zie ook realiteit, dat de cijfersvergelijkbaar zijn.
Of durft u hier te vertellen dat de BE marocs "braver" zijn dan de NE?
Het zou me nie verbazen dus ga je gang maar. Veel dieper kan je niet zinken.
Hoe kunnen de cijfers vergelijkbaar zijn als jij zelf zegt dat er zulke cijfers niet over België bestaan? En de ene Marokkaan is braver dan de andere. De ene Vlaming is braver dan de andere, dus kan niemand zeggen dat de Belgische Marokkanen braver zijn dan de Nederlandse, want anders zou men de Marokkanen over een kam scheren.

Jij ziet duidelijk niets individueel maar enkel in groepen, klassen, rassen, afkomst. En daar ga jij duidelijk de mist in.

Citaat:
Gevangenisbevolking
per nationaliteit
26 september 2005
Totaal 9.083
Belgische 5.160
Marokkaanse 1.071
Algerijnse 323
Turkse 250
Italiaanse 249
Ex-Joegoslavische (*) 233
(*) Joegoslavische, Kroatische, Macedonische en Bosnische nationaliteit samengeteld
Er zijn meer 4x meer Belgische criminelen dan Marokkaanse en dan zet je de cijfers van de Marokkanen nog eens in het vet Het gaat hier nog altijd over een 4 op tien, dus de Belgen hebben nog steeds de meerderheid, ook al groeit dat cijfer naar 48 procent.

Laatst gewijzigd door Henkerd : 9 oktober 2011 om 14:49.
Oud 9 oktober 2011, 14:46   #10877
Quorn
Banneling

Standaard

Citaat:

Jij ziet duidelijk niets individueel maar enkel in groepen, klassen, rassen, afkomst. En daar ga jij duidelijk de mist in.
Als er iemand de mist in gaat...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henkerd
Maar Nederlanders, ongeacht afkomst(nogmaals, doet dat hier toe?) zijn veel heftiger qua mentaliteit

Laatst gewijzigd door Quorn : 9 oktober 2011 om 14:47.
Oud 9 oktober 2011, 14:50   #10878
Henkerd
Banneling

Standaard

Citaat:
Als er iemand de mist in gaat...
Ik had in de volgende post nog bij gezet: "En ik ben vergeten er "De meeste Nederlanders" bij te zetten, want ik veronderstel dat er ook Nederlanders zijn die een andere mentaliteit hebben."

Leer lezen.
Oud 9 oktober 2011, 14:58   #10879
Quorn
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik had in de volgende post nog bij gezet: "En ik ben vergeten er "De meeste Nederlanders" bij te zetten, want ik veronderstel dat er ook Nederlanders zijn die een andere mentaliteit hebben."

Leer lezen.
Capt Hindsite ook gezien ?
Oud 9 oktober 2011, 15:00   #10880
Henkerd
Banneling

Standaard

Citaat:
Capt Hindsite ook gezien ?
*Hindsight, en ja, die aflevering heb ik gezien. Wat heeft dat hier trouwens mee te maken?

Laatst gewijzigd door Henkerd : 9 oktober 2011 om 15:02.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be