![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#10861 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#10862 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Nul bevestigingen en je denk dat je me "bij m'n pietje hebt" Neen, tegen zo'n psychose kan ik idd niet op. Misschien dat een streepje muziek duidelijker is? |
|
|
|
|
|
|
#10863 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#10864 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wilt u ontkennen dat en gedeelte van de Marokkaanse jongeren oververtegenwoordigd zijn in bepaalde vormen van criminaliteit?Meer dan andere jongeren van dezelfde sociaal economische achtergrond? Hoe komt het dan dat de beeldvorming daarover wel zo is, kan dit mogelijk een reden zijn waarom mensen steeds minder die Marokkaanse straatburgemeesters dulden? En kan het ook dat die problemen met vooral een gedeelte van de Marokaanse jongeren niets te maken hebben met de economische crisis? Wat denkt u, mogen mensen daarover nog nadenken zonder dat u " nazi" roept? |
|
|
|
|
|
|
#10865 | ||||
|
Banneling
|
Waar zeg ik dat?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
|
|
|
|
|
#10866 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dat jij dat grappig vindt , vind ik eerder om te huilen |
|
|
|
|
|
|
#10867 | |
|
Banneling
|
Citaat:
2. Het is niet de schuld van de andere bevolkingsgroepen. Mocht je met psychologische en demografische statistieken en studies afkomen dat bevestigd dat het de schuld is van andere bevolkingsgroepen, dan kon ik jouw argumenten wetenschappelijk noemen. Maar je baseer je enkel op krantenartikels en dergelijke die allochtonen in een verkeerd daglicht stellen terwijl het zo lijkt alsof er geen autochtonen meer in de gevangenissen zitten maar enkel allochtonen. 3. Ik vind het grappig dat jij geen argumenten kunt geven die bevestigen dat al wat jij zegt waarheid is. Dus dat jij dat om te huilen vind dat ik verwacht van jou dat je argumenten geeft vind ik zelf om te huilen. |
|
|
|
|
|
|
#10868 | |
|
Banneling
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#10869 |
|
Banneling
|
Heb zelf Nederlandse vrienden, dus ik weet waar ik over spreek. En ik ben vergeten er "De meeste Nederlanders" bij te zetten, want ik veronderstel dat er ook Nederlanders zijn die een andere mentaliteit hebben. Voor de rest zou het ook vriendelijk van je zijn de moeite eens te doen om met argumenten te komen die mijn ongelijk bewijzen. Of ga je weer afkomen met een kleuterreactie als: "Steek dat blerend vingertje ns vlug in je (bruine) ding waar de zon nooit schijnt. " Die ene zin geeft mij al een reden jou op mijn negeerlijst te zetten, maar ik heb nog geduld en argumenten.
|
|
|
|
|
|
#10870 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#10871 |
|
Banneling
|
Ik ben hier arrogant terwijl jij jezelf gelijk geeft en je eigen argumenten wetenschappelijke feiten noemt? En nee, dat is niet psychologisch bezig zijn (waar haal je dat vandaan?). Ik zeg enkel dat jouw zin mij redenen geeft om jou op mijn negeerlijst te zetten, want ik vind het kinderachtig dat direct te doen.
|
|
|
|
|
|
#10872 | |
|
Banneling
|
Citaat:
U bent familie van Arti? Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii |
|
|
|
|
|
|
#10873 |
|
Banneling
|
Wetenschappelijke cijfers? Ga eens terug naar school eens leer eens wanneer iets wetenschappelijks is en wanneer niet. Overigens heb jij geen argumenten dus worden ze niet gestaafd door je link naar een site die het heeft over het gevangeniswezen in Nederland, terwijl ik hier al de hele tijd zit te discussieren over het Belgische gevangeniswezen. Dus dat toont nogmaals dat ze je argumenten niet staven. Dit is een Belgisch forum. Dat je met Nederlandse bronnen afkomt kan me geen worst schelen, maar doe dat in een kader dat past met de discussie. Anders kan ik ook zo beginnen met de cijfers te geven over hoeveel verkrachters er in Amerika zitten in een discussie die gaat over het Belgische gevangeniswezen.
|
|
|
|
|
|
#10874 | |
|
Banneling
|
Citaat:
3x raden waarom ? Juist ja, niet POCO. Echter we mogen er van uit gaan, zie ook realiteit, dat de cijfersvergelijkbaar zijn. Of durft u hier te vertellen dat de BE marocs "braver" zijn dan de NE? Het zou me nie verbazen dus ga je gang maar. Veel dieper kan je niet zinken. |
|
|
|
|
|
|
#10875 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Quorn : 9 oktober 2011 om 14:44. |
|||
|
|
|
|
|
#10876 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Jij ziet duidelijk niets individueel maar enkel in groepen, klassen, rassen, afkomst. En daar ga jij duidelijk de mist in. Citaat:
Laatst gewijzigd door Henkerd : 9 oktober 2011 om 14:49. |
|||
|
|
|
|
|
#10877 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Quorn : 9 oktober 2011 om 14:47. |
||
|
|
|
|
|
#10878 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#10879 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#10880 |
|
Banneling
|
*Hindsight, en ja, die aflevering heb ik gezien. Wat heeft dat hier trouwens mee te maken?
Laatst gewijzigd door Henkerd : 9 oktober 2011 om 15:02. |
|
|
|