![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() arti toch, wat ben jij zo hoogstaand zeg, niet te doen. Wie houdt er u tegen om de koningin elisabeth wedstrijd te winnen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga jij stoppen met liegen? Dat zou pas een overwinning zijn, voor jezelf dan wel e. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Rede is niet automatisch, zij die haar ontkennen, worden er niet door overwonnen. Laatst gewijzigd door Torkilson : 10 oktober 2011 om 13:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van mij, zijn dit geen criminelen dan?
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Doe geen moeite, hij gaat het ontkennen, of met een of andere loze uitleg komen zonder degelijke argumentatie. Of hij gaat je woorden in de mond leggen alsof jij het gedaan zou hebben.
+ hij gaat je vragen om hem hierbij weer te citeren... Ik doe geen moeite meer tegen die racisten hier. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
1 eigenschap is voldoende: het plegen van criminele feiten. Die linken aan een ras doet niet terzake, daar ge daar niets constructief mee gaat kunnen aanvangen. Ik merk dat ge uw naam niet gestolen hebt.
![]() |
![]() |
#47 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pas heeft men onderzocht dat vrouwen minder goed kunnen parkeren...seksistisch? Nee, gewoonweg een feit. Wil dit zeggen dat ALLE vrouwen niet kunnen parkeren? Nee, maar de kans is gewoonweg groter. Mag dat niet gezegt worden? Tuurlijk wel, waarom zou het niet. Jij maakt van mijn naam hier iets wat jij ervan wil maken. Daar kan ik niets aan veranderen.
Laatst gewijzigd door illwill : 10 oktober 2011 om 13:46. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Gouverneur
|
![]() Slechte wil, wat is dan uw oplossing voor de welig tierende criminaliteit?
Dat is waar we naartoe moeten. Niet ter plaatse staan trappelen en schuldigen zoeken. Dat haalt gewoon niets uit.
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom stel je die vraag trouwens? Wat is je punt nu eigenlijk door deze lijst te posten?
Wil je mijn woorden verdraaien en hier iets van maken wat ik nergens en nooit zal zeggen en vinden?
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Gouverneur
|
![]() Ik heb uw post in zijn geheel overgenomen en er niets aan gewijzigd. Dan kunt ge toch niet ontkennen dat ge wél de link legt met allochtonen?
Rede is niet automatisch, zij die haar ontkennen, worden er niet door overwonnen. Laatst gewijzigd door Torkilson : 10 oktober 2011 om 13:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De schuldigen niet aanwijzen haalt ook niets uit. De schuldigen aanwijzen haalt misschien niets uit, dat heb ik ook nooit beweerd, maar je mag de schuld toch wel aanwijzen zeker. Wat is dat nu. ![]() Ben je voor de doofpotten ofzo?
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Gouverneur
|
![]() Wat heeft dat nu met doofpotten te maken? Ik wil gewoon dat ge uw "allochtonen zijn criminelen-mantra" nu eindelijk eens doorprikt.
![]() |
#53 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Elke vraag om de beurt e. Zie hierboven. Ik dus pas op u vraag geantwoorde, ik kan niet overal tegelijk op antwoorden op volgorde welke jij wil e. Dus als ik er eentje gemist heb...ik zal op elke vraag antwoorden zolang jij dat ook doet. Geen enkel probleem.
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zeg nergens dat allochtonen criminelen zijn, zoja...waar zeg ik dat dan? Laatste keer, teveel criminele feiten worden door allochtonen gepleegd.
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Criminelen een gepaste straf geven, meer cellen bouwen en criminele allochtonen het land uitzetten na het terugbetalen van de toegediende schade en genaturalizeerden na bv 2 of 3 kansen (afhankelijk van het feit) de belgische afnemen en ook terug naar land van herkomst sturen. Je stelt mij de vraag voor oplossingen want dat is het belangrijkste, zeg je er zelf bij...en wat doe je...je knipt het er simpelweg tussenuit en reageerd er gewoonweg niet op. ![]() Wat is je doel dus hier? Discussieren of gewoon wat Illwill bashen?
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Gouverneur
|
![]() Nee, dit topic gaat over mannen, niet over allochtonen. Hetgeen waaruit ik die post heb gehaald ging wel over allochtonen.
Wat met gemengde nationaliteiten? Gaat dat ookop voor, pakweg, Nederlanders? Wat met criminelen die hier geboren zijn uit allochtone ouders? Ook terugsturen? Grappig, ik wil het u nog wel eens zien organiseren.
![]() |
#57 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik sla geen slechte wil, slechte wil slaat allochtonen.
![]() |
![]() |
#58 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#59 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Wat bedoel je met gemengde nationaliteiten? Waarom zou dat niet voor Nederlanders gelden? Wat heeft Belgie aan criminele Nederlanders? Mensen die hier geboren zijn moeten gewoon een gepaste straf krijgen. Terugsturen? Naar waar? Nogal logisch dat ze hier in de cel belanden indien ze hier geboren zijn. Wat is daar te moeilijk aan te organizeren volgens jou? Dit is simpel en zo logisch als het maar kan.
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |