![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#781 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#782 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Lik op stuk beleid is precies niet ok wanneer je zelf het lijdend voorwerp bent.
![]() |
![]() |
#783 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welke Vlaams Belanger heeft haar wat precies aangedaan? Want als dat alleen maar zijn partijprogramma is, dan kan dat natuurlijk niet. En dit is weldegelijk wat zij zegt: bron:http://forum.politics.be/showpost.ph...87&postcount=1"De enige reden is dat Deckers personeelslid en provincieraadslid is voor het Vlaams Belang. Ik weet dat ik om deze reden geen kinderen mag weigeren, maar ik kan er niet mee leven dat de papa van x bij het Vlaams Belang is." Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 10 oktober 2011 om 14:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#784 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
EDIT: Je mag gerust aantonen waarom ik niet zelf een groep mag kiezen op basis waarvan gediscrimineerd mag worden. Je mag aantonen dat je enkel op basis van ras of afkomst mag discrimineren. Succes. Lukt dat niet, dan geef je onrechtstreeks de domheid van de eigen redenering toe. Laatst gewijzigd door Robinus V : 10 oktober 2011 om 17:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#785 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#786 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Geef een verantwoorde reden om te discrimineren. Daarna zal ik ze toetsen aan de groep Paulus+ om te kunnen besluiten of er een verschil is en of het bijgevolg een stropopredenering genoemd kan worden. Als je geen verschilpunten kan aantonen, dan is er geen reden om wel te discrimineren op basis van het ene en niet op basis van het andere. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#787 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als je iemand aan je groep toevoegt die niet dezelfde kenmerken heeft waarin de groep zich onderscheidt om van een groep te kunnen spreken, dan heb je geen groep meer. Je kan geen cirkel toevoegen aan de groep van driehoeken of je hebt geen groep van driehoeken meer. Dat is nu toch niet zo moeilijk om te begrijpen toch? Paulus. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#788 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bon...
ik heb niks vernomen van het centrum voor dicriminatie en dergelijke.... onthouden we dus,schrijven we op: Je mag een klein kind uit uw "winkel" houden omdat de denkwijze van de papa van dat kind U niet aanstaat... ..........ongestraft Mag je dan een klein kind uit uw winkel houden omdat papa ietwat "donkerder" is? ..........nee he? bijgevolg : de gedachten zijn NIET vrij,en dat zal uw kindje geweten hebben! of nog,als zulke dingetjes nog kunnen passeren AANVAARDEN we de facto kindercreches met waarschijnlijke politieke/culturele inslag! Dan zullen we ons later afvragen hoe het zover is kunnen komen.... Kijken we ondertussen,als les hoever het kan komen, naar het nieuws hoe Egyptische gemeenchappen die al een paar duizend jaar naast elkaar wonen,en amper van elkaar verschillen dan in de naam van wie zij als grootste profeet beschouwen,elkaar nog altijd de kop willen inslaan...Hun kindjes zijn waarschijnlijk al een paar duizend jaar gescheiden opgevoed! Laatst gewijzigd door kelt : 10 oktober 2011 om 19:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#789 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Je kan de goniometrische cirkel en de driehoeken onderbrengen in de groep goniometrie. Dat is nu toch niet zo moeilijk om te begrijpen, toch? Uiteraard is een goniometrische cirkel niet hetzelfde als een driehoek en driehoeken verschillen onderling evengoed. Zo ook kan je de groep migranten opdelen in meerdere subgroepen -en uiteindelijk in individuen, die ze elk in de eerste plaats zijn- waarvan de ene subgroep niet zou moeten opdraaien voor de fouten van de andere subgroep, tenzij je ook accepteert dat Paulus moet opdraaien voor de fouten van criminelen als medeleden van de groep Paulus+. Ook dat is nu toch niet zo moeilijk om te begrijpen, toch? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#790 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Arme Paulus...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#791 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er kunnen weldegelijk gegronde redenen zijn om te discrimineren en die zijn er ook. Punt. Citaat:
Ja, maar dan heb je een andere groep, met andere kenmerken. Citaat:
Citaat:
Volgens mij bestaat de groep 'criminelen' uit criminelen. Paulus. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#792 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Volgens mij bestaat de groep "criminelen" uit criminelen. We wachten nog op een verantwoorde reden om allochtonen te discrimineren. Laatst gewijzigd door artisjok : 10 oktober 2011 om 21:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#793 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Dit gaat niet over het bevechten van het CGKR. DIt gaat gewoon om zuivere hypocrisie.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#794 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je arm bent, word je vlugger volwassen.
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 10 oktober 2011 om 21:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#795 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar wil je naartoe? Citaat:
Citaat:
Ik hoop dat ik het geen zeven keer moet zeggen. Paulus. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#796 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waren dat individuen uit de groep van probleem-makers of uit de groep allochtonen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#797 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar omdat niemand op zijn voorhoofd heeft getatoeëerd tot welke groep hij behoort, beoordeelt hij maar, het zekere voor het onzekere, de ganse groep. Hij vindt dat een verantwoorde manier om problemen te vermijden. Zo abnormaal is dat niet. Ik laat mijn kinderen ook niet graag uitgaan op plaatsen waar veel gevochten wordt. En natuurlijk weet ik wel dat niet iedereen gaat vechten op die plaats. Maar om problemen te vermijden vind ik dat een verantwoorde manier om mijn kinderen te zeggen dat ik niet graag heb dat zij op die plaatsen uitgaan. En zij begrijpen dat ook. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 10 oktober 2011 om 21:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#798 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij vindt dat dan nog gerechtvaardigd. Dan is het gerechtvaardigd jou te beoordelen op de eigenschappen die worden toegeschreven aan de groep criminelen + Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#799 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#800 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je doet een uitspraak over wat een reden zou kunnen zijn om te discrimineren, maar om van die uitspraak werkelijk een reden of een argument te maken, dien je aan te tonen waarom dat een reden of argument is, zoals bij alle uitspraken die op zich geen argument zijn. Ik zal je helpen. Je kan zeggen: jonge mensen letten minder op in het verkeer. Dan zeg ik: selecteer mensen dan op hun oplettendheid. Daarna probeer je nog wat dingen, maar nooit zal je een reden kunnen bedenken om bestaande mensen te discrimineren die ik niet kan weerleggen. Dat is een logisch gevolg van het volgende: op sommige punten bestaat er juist en fout, los van meningen. Het kan daarentegen je mening zijn dat er gediscrimineerd mag worden en daar kan ik weinig aan doen, doch elke poging om het te vergoelijken zal onderuitgehaald worden. Citaat:
Ik begrijp het inderdaad. Het individu is het niveau waarop geoordeeld moet worden. Het is omgekeerd, Paulus+ is gedefinieerd als de groep bestaande uit Paulus en criminelen, dus zijn criminelen onderdeel van Paulus+. De groep criminelen bestaat inderdaad uit criminelen. De groep Paulus+ echter, voor het overgrote deel criminelen, omvat ook Paulus. |
||
![]() |
![]() |