Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 12 oktober 2011, 11:40   #11041
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

http://www.youtube.com/watch?v=lys-DkF-09w

een filmpje van een crimineel feit
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2011, 11:48   #11042
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Kijk, daarom vind ik jou nu leuk...want inderdaad zo gaat het met de redenering op zijn Sjokkiaans...
Sjok blijft in een pot zure soep roeren tot ie weer lekker op smaak is...das pas doorzettingsvermogen op zijn sjokkiaans !

Mannenhaat ? waar ? graag citaat met linkje

Wat is het sjok ? hebben we een loopbaanonderbreking of zit je toch te surfen tijdens de uren ?

Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 12 oktober 2011 om 11:49.
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2011, 18:31   #11043
Torkilson
Gouverneur

Torkilson's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Zit niet te zeiken tegen anderen indien je zelf niet eens op vragen wil antwoorden. Kortom, dan ben jij degene die enkel maar wat trolt. Geef het dan ook toe ipv anderen met de vinger te wijzen.

4de poging...

Stap 2
Teveel criminele feiten worden gepleegd door allochtonen...dat is een feit. Deze feiten worden dagdagelijks gepleegd en zijn van verschillende aard.

Mag dat gezegt worden en is dat rascistisch of niet?
Daar heb ik al verscheidene antwoorden gegeven. Moet ik dat nóg eens doen? goed dan:

Door middel van statistieken kunt ge er inderdaad achter komen dat er wat scheelt met de integratie van allochtonen. Dat is geen racisme, dat is een feit. Dat dit voor alle allochtonen opgaat is geen feit, de statistieken weerleggen dat. Door voortdurend allochtonen aan criminaliteit te linken, beschimpt ge ook een groep mensen die niets verkeerd doen, enkel om hun afkomst. Dat is racisme.
Het is geen racisme als ge een probleem wetenschappelijk probeert te benaderen en een degelijk, niet populistisch antwoord probeert te formuleren.
Ik heb van u nog altijd geen echt inhoudelijk antwoord te verwerken gekregen, iets dat mij eigenlijk niet verbaast, gezien het aantal anekdotische posts die ge hier plaatst.
Oud 12 oktober 2011, 18:32   #11044
Torkilson
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Doe niet onnozel..jouw linkse kliek heeft hier al dozijnen mensen ONTERECHT van racisme beschuldigd..nee ik geef geen link/qoute/bron meer TOTDAT jij eens een bron geeft als ik er een vraag (toenemende mannenhaat)
Humor is blijkbaar iets waar gij totaal van gespeend zijt. Een spijtige zaak, zelfspot is nochtans het begin van alle wijsheid.
Oud 12 oktober 2011, 18:50   #11045
Quorn
Banneling

Standaard

Citaat:
Door voortdurend allochtonen aan criminaliteit te linken, beschimpt ge ook een groep mensen die niets verkeerd doen, enkel om hun afkomst. Dat is racisme.
nope , allachtonen zijn geen ras
Quorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2011, 18:51   #11046
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Sjokje toch..zoveel moeite met begrijpend lezen!
De link in het artikel gaat over gevangenen, dat zijn meestal mensen DIE CRIMINELE FEITEN HEBBEN GEPLEEGD EN DAARVOOR VEROORDEELD WERDEN.
En het gaat in het artikel over mensen die in het buitenland geboren zijn maar mogelijk ondertussen wel Nederlander geworden zijn, wat ruimer is dan de groep die enkel berekend werd op de meest voorkomende vormen van criminaliteit en nog niet Nederlander of in dit geval Belg geworden is.
Ben ik wat u betreft ergens verwonderd over? Nee hoor, we kennen je ondertussen....logisch redeneren is niet uw fort.
Wat heb jij er op tegen om te discussiëren op basis van correcte cijfers/feiten?
Wat is daar onlogisch aan?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2011, 19:02   #11047
Torkilson
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Quorn Bekijk bericht
nope , allachtonen zijn geen ras
Wat bedoelt ge? Het is racisme als ge mensen op basis van hun ras discrimineert. Dat geldt dus zeker voor allochtonen.
Oud 12 oktober 2011, 19:25   #11048
Quorn
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Torkilson Bekijk bericht
Wat bedoelt ge? Het is racisme als ge mensen op basis van hun ras discrimineert. Dat geldt dus zeker voor allochtonen.
Again : "allachtoon is geen ras ergo gn racisme

Citaat:
Het woord allochtoon betekent letterlijk "van een ander land" (Oudgrieks: ἀλλος=ander, vreemd; en χθων=aarde, land). Tegenover het begrip allochtoon staat de term autochtoon, dat letterlijk "uit hetzelfde land" betekent.
Oud 12 oktober 2011, 19:25   #11049
Torkilson
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Again : "allachtoon is geen ras ergo gn racisme
Nee, een hele verzameling rassen, racisme op grote schaal dus.
Oud 12 oktober 2011, 19:40   #11050
Quorn
Banneling

Standaard

Citaat:
Nee, een hele verzameling rassen, racisme op grote schaal dus.
Er is maar een ras nl het menselijk ras dus racisme is per definitie onmogelijk.
Citaat:
De moderne wetenschappelijke ontdekkingen laten echter zien dat de verschillen tussen deze zogenaamde "rassen" kleiner zijn dan de verschillen binnen deze groepen.
Oud 12 oktober 2011, 19:53   #11051
Torkilson
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Om alle feiten te plaatsen gepleegd door allatonen is dit forum te klein.
Wie zij dit ook al weer?
Trol.
Oud 12 oktober 2011, 19:57   #11052
Quorn
Banneling

Standaard

Citaat:
Wie zij dit ook al weer?
Trol.
Jij stelt altijd vragen en geeft tegelijk het antwoord?
Beetje gespleten personaliteit?
Oud 12 oktober 2011, 21:20   #11053
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Humor is blijkbaar iets waar gij totaal van gespeend zijt. Een spijtige zaak, zelfspot is nochtans het begin van alle wijsheid.
Heeft eigenlijk niets te maken met humor, maar gewoon common sense.
Ook iets waar het bepaalde mensen aan ontbreekt.
Oud 12 oktober 2011, 21:23   #11054
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er is maar een ras nl het menselijk ras dus racisme is per definitie onmogelijk.
Dat is al verschillende keren weerlegd

Citaat:
Volgens de Conventies van de Verenigde Naties betekent raciale discriminatie "elk onderscheid, uitsluiting, beperking of voorkeur gebaseerd op ras, huidskleur, afstamming, of nationale of etnische oorsprong die het doel of effect heeft van opheffing of aantasting van erkenning, genieting of uitoefening, op basis van gelijkwaardigheid, van mensenrechten, en fundamentele vrijheden in het politieke, economische, sociale, culturele of enig ander veld van het openbare leven".
http://nl.wikipedia.org/wiki/Racisme
Oud 12 oktober 2011, 21:46   #11055
Quorn
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Heeft eigenlijk niets te maken met humor, maar gewoon common sense.
Ook iets waar het bepaalde mensen aan ontbreekt.
Dit kan je geen bruine tong meer noemen.
Eerder tot je nek er in ...
Oud 12 oktober 2011, 22:13   #11056
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ja, je mag dat zeggen.
Ja, dat is racistisch. Dat weet je maar al te goed.
Je geeft zelf toe dat iedere criminele daad er één te veel is, toch link je criminaliteit uitsluitend aan allochtonen. Om haat te zaaien.
Aan waarheidsgetrouwe feiten weergeven mét link is niets racistisch aan.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2011, 00:20   #11057
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Humor ? Allochtonen, daar is niks om mee te lachen...
Bloedernstige en zeer triestige zaak is dat, de massa-immigratie...Ook omdat het dikwijls mensen betreft die zelfs in hun eigen land onaangepast zijn. Of erger, door de overheid gezocht worden voor allerlei misdaden. Hoeveel Rwandezen lopen er hier niet rond, die meegedaan hebben aan de genocide ginderachter bvb ? Hoeveel ex-kindsoldaatjes zitten hier ondertussen achter de tralies voor in België gepleegde criminele feiten ? Trek die pellen eens van uw ogen man, zie jij echt niet wat hier gaande is ? Binnenkort zitten we hier in de jungle als dat zo voortgaat.
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2011, 07:24   #11058
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Daar heb ik al verscheidene antwoorden gegeven. Moet ik dat nóg eens doen? goed dan:

Door middel van statistieken kunt ge er inderdaad achter komen dat er wat scheelt met de integratie van allochtonen. Dat is geen racisme, dat is een feit. Dat dit voor alle allochtonen opgaat is geen feit, de statistieken weerleggen dat. Door voortdurend allochtonen aan criminaliteit te linken, beschimpt ge ook een groep mensen die niets verkeerd doen, enkel om hun afkomst. Dat is racisme.
Het is geen racisme als ge een probleem wetenschappelijk probeert te benaderen en een degelijk, niet populistisch antwoord probeert te formuleren.
Ik heb van u nog altijd geen echt inhoudelijk antwoord te verwerken gekregen, iets dat mij eigenlijk niet verbaast, gezien het aantal anekdotische posts die ge hier plaatst.
Als je goed zou opletten en lezen wat mensen zeggen, dan had je duidelijk kunnen zien dat er een stukje is bijgekomen, en ik probeer nu enkel te achterhalen vanaf welk moment, jij iets als rascistisch ziet.

We hebben het volgende gehad...

Citaat:
Stap 1
Teveel criminele feiten worden gepleegd door allochtonen...dat is een feit. Mag dat gezegt worden en is dat rascistisch of niet?
Daar heb JIJ op geantwoord, NEE!

Nu hebben we stap 2 en daar heb je ook deze keer geen duidelijk antwoord op gegeven.
Poging 5 ondertussen. Toch moeilijk om op vragen te antwoorden e. Wil je discussieren of niet? Zeg het dan als het "nee" is, doe dat dan, ok.

Citaat:
Stap 2
Teveel criminele feiten worden gepleegd door allochtonen...dat is een feit. Deze feiten worden dagdagelijks gepleegd en zijn van verschillende aard.

Mag dat gezegt worden en is dat rascistisch of niet?
Op welke vraag van jou heb ik dan nog niet geantwoord? Ik kom nooit meer op dit forum indien ik niet meteen op je vraag antwoord! Beloofd! Ik heb gewoon geen flauw idee over welke vraag jij het hebt. Andersom kun je dat alvast niet meer onkennen.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2011, 15:34   #11059
Torkilson
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Als je goed zou opletten en lezen wat mensen zeggen, dan had je duidelijk kunnen zien dat er een stukje is bijgekomen, en ik probeer nu enkel te achterhalen vanaf welk moment, jij iets als rascistisch ziet.

.
Citaat:

Ik geef hetzelfde antwoord omdat daar voldoende informatie in terug te vinden valt. Ik zet even de belangrijkste info in het vet.

Wat ik bedoel met het gebrek aan inhoud uwentwege, is het aantal anekdotes dat gij post waarmee gij blijkbaar wilt bewijzen dat Marokkanen en Turken criminelen zijn. een beetje dieper ingaan op oorzaak en gevolg van criminaliteit zou nuttig kunnen zijn.
Oud 13 oktober 2011, 15:35   #11060
Torkilson
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Aan waarheidsgetrouwe feiten weergeven mét link is niets racistisch aan.
aan anekdotes heeft men weinig in een discussie.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be