![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door alice : 17 oktober 2011 om 10:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ge ging me een studie bezorgen die het oorzakelijk verband ging aantonen. Maar we weten beiden wel dat ge dat niet kunt.
![]() |
![]() |
#303 |
|
![]() Aangezien ge me aanspreekt (je citeerde me) is dat ook niet moeilijk, hé paulus.
Opnieuw, blijf binnen de forumregels.
![]() |
#304 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En terwijl we bezig zijn, een antwoord op volgende opmerkingen, zoniet heeft de rest van het gedoe alhier toch maar nutteloze bladvulling:
Vooral niet opgeven, Arti! Blijven komedie spelen! Waarom was dat weer dat van alle vreemdelingen die we hier al decennia opvangen de islamsoort voor 10x (of is het 50x ) meer problemen zorgt? En dan moeten we dat vooral niet uitzoeken en bewijzen (wat al lang niet meer nodig is)! Alle Westerse landen die met die groeiende kanker zitten en dat niet leuk vinden, dat zijn allemaal racisten! Jij kan het weten! O ja: je moest nog één of meerdere Westerse landen opgeven die wel blij zijn met het overspoelen van hun land door de multiculmiserie (voor jou multiculrijkdom)! Overal in Europa nazi's en racisten? zie post 130 |
![]() |
![]() |
![]() |
#305 | ||
|
![]() Citaat:
Gezien ik al eerder schreef dat ik voorstander was alles te registreren suggereert alice hier dus dat het mijn mening is dat de registratie beter niet gebeurt (ik zou het liever niet hebben). Nu, wat zegt Wiki hierover? Citaat:
Perfect volgens de definitie dus. Let trouwens ook op de haakjes bij deze definitie die aangeeft dat karikaturaal niet noodzakelijk is. Dit is het laatste dat ik hierover kwijt wil.
![]() |
![]() |
#306 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bronnen, linken, bewijzen enz enz dat de zon in de lucht hangt en niet aan ons plafond....zeker? Of zijn die allochtonen geen mannen? Laatst gewijzigd door andev : 17 oktober 2011 om 18:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of ging het daar ook niet over? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die vraag blijf ik ook stellen aan Arti, maar... geen antwoord. En ik blijf hem stellen tot er een antwoord komt (dat uiteraard niet past in jullie kraam, en dus blijft het wachten...). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#310 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik zeg ook niet dat dit een oorzakelijk verband is. Ik zeg dat het geen kwestie van geloof is, maar van feiten. De allochtoonse gemeenschap is nu eenmaal oververtegenwoordigd in de criminaliteitscijfers.
Citaat:
voor de meelezer: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=231 Citaat:
Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom zouden de waarnemingen en gegevens in Nederland zo verschillend zijn als bij ons??? Het erge is dan nog dat als ze in Nederland (of andere buurlanden) wat strenger worden, hun schorremorrie ook naar hier afzakt.... Sorry voor de bronnen, de linken, de bewijzen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niemand weerlegt hier een variant van uw standpunt. U zei dat het om een hypothese ging waarop alice repliceert dat registratie feiten weergeeft. Dat u het over een hypothese heeft terwijl het om feiten gaat, wekt inderdaad de schijn dat u het liever niet over feiten hebt, gezien u het een hypothese noemt. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan toch blijven die ergelijke komedie spelen over die multiculstront waar niets mee aan de hand is, nietwaar? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ze de waarheid niet kennen geloof ik niet!
De waarheid blijven ontkennen, tegen beter weten in, dat zal het zijn zeker! Daarom dat je ze om het even wat mag voorschotelen, ze doen gewoon voort met komedie spelen en de mensen voor domme onnozelaars aanzien! Blijven vechten voor de goede multiculzaak waar niets verkeerd mee is, tenzij ons racisme.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#315 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Arti is ook zo'n straffe in het verwijzen naar antwoorden die ze niet gegeven heeft en vervangen door nietzeggende rond-de-pot-draaierij!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Typisch... Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 17 oktober 2011 om 19:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dat ook daar onderzoek naar wordt gedaan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#318 |
Banneling
|
![]() Hoe mogen we het noemen, wanneer iemand niet het standpunt van de discussiepartner weerlegt, maar een standpunt aanhaalt, die niet het standpunt is van de discussiepartner?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#319 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#320 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat schreef jij hier Het is onmogelijk om rederlijke wijze te discussiëren met iemand, die de waarheid niet zoekt, maar meent deze reeds te kennenhttp://forum.politics.be/showthread....28#post5747228 |
|
![]() |
![]() |