![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
* Dat koppel doet gewoon aan kindermishandeling, zoiets moet strafbaar zijn. Voor mij mag dat koppel geen kinderen meer hebben en moeten ze verplicht gesterilliseerd worden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Ik vraag me af hoelang paulus en co dit zullen uitvergroten, uitslachten en zullen ten toon stellen als hét bewijs van de onbekwaamheid van holebi-koppels.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() daarover zou de discussie moeten gaan, maar je zal snel zien dat de discussie zal uitaarden dat hun homosexualiteit daar toe heeft bijgedragen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik vind dat toch geen goede ouders hoor...Leerling tovenaars een beetje...Licht gestoord volgens mij...Arm ventje om in zulk een nest " opgevoed " te worden... Laatst gewijzigd door den dinges : 17 oktober 2011 om 22:36. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() De discussie zou moeten gaan over het hormonen toedienen aan een kind, dat ooit zei een meisje te willen zijn en NIET dat het om een lesbisch koppel gaat. ZELFS ALS dat lesbisch koppel het deed om hun kind te vrouwelijken uit "lesbisch perspektiv", dan is dat geen argument in een discussie over holebi-ouders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister
|
![]() Ik ga hier niet alle links van wetenschappelijke studies posten die aantonen dat er geen probleem is. Betekent dat er nooit een probleem zal zijn in holebi-koppels? Neen.
Dit soort gevallen wordt gebruikt om de eigen homofobie/haat/afkeer de vrije loop te laten gaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Feit is dat het een lesbisch koppel is. Ik zie een " gewoon " koppel nog niet zo snel hormonen aan hun jongetje geven omdat hij ooit eens gezegd heeft dat hij een meisje was... Maar ja, t'zal wel toeval zijn zeker ? ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet flauw doen, hé... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Tegen dit soort hillbilly-argumenten is niets in te brengen en ga ik er mijn moeite niet insteken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En het wil toch weer lukken dat het net weer zo een stel is, hé ?!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, het bewijst het tegendeel.
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Parlementslid
|
![]() Volgens mij is met dat kind ook niet alles pluis. Voor de rest is dit natuurlijk voer voor holebi-haat waar enkele grotbewoners maar al te graag aan deelnemen.
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vanmij mag iedreen kindren hebben , tenzijmen psychisch nie gekwalificeeerd , zoals:
Citaat:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nu is het enkel nog wachten op de preek van Paulus.
![]() |
![]() |
#18 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het is altijd moeilijk te oordelen over iets waar de media is opgesprongen. Iedereen weet hoe ze de feiten kunnen manipuleren om er sensatie uit te halen.
![]() |
![]() |
#19 |
Minister
|
![]() Ik vind het te ver gaan om alle homo/lesbische koppels dan maar over dezelfde kam te scheren. Misschien "hopen" deze vrouwen wel dat hun zoon er voor kiest een meisje te worden, maar dat is dan hun individuele "afwijking" en wil niet zeggen dat alle lesbiennes dit willen. Net zomin als wanneer een hetero vader zijn kind misbruikt, alle hetero vaders dit zouden doen.
Dit is gewoon een dwaas lesbisch koppel dat geen kinderen verdient, net zoals er dwaze hetero koppels zijn die beter geen kinderen zouden hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar aangezien je dat niet kan weten is het gewoon voldoende om te stellen dat die 2 knettergek zijn en geen geschikte ouders zijn. Doet mij een beetje denken aan dat idiote koppel dat hun kind geslachtsloos wil opvoeden.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |