Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 oktober 2011, 23:01   #561
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers Bekijk bericht
27.8, pfff, da had ik al op mijn 18
nu zijt ge goddank overgeschakeld op 33!
Oud 18 oktober 2011, 23:10   #562
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN

Dronkoers's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
nu zijt ge goddank overgeschakeld op 33!
Ik ga mee met mijn leeftijd eh
Dronkoers is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2011, 23:13   #563
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik ga mee met mijn leeftijd eh
ik kijk uit naar uw 50e verjaardag
Oud 18 oktober 2011, 23:14   #564
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Alsof gij zo mager zijt.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2011, 23:15   #565
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
'k Heb al een slachtbank gereserveerd in't abattoir
Oud 18 oktober 2011, 23:17   #566
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Is toch logisch dat je meer weegt als je meer spieren hebt. En waarom erger je je daaraan?
Ik had nooit gedacht dat het zoveel verschil zou maken. Ik kwam uit een periode van duurlopen overwegend (plus zwemmen, fietsen, allemaal aëroob en vetverbrandend) BMI 22, en dan na drie jaar body-building (weerstand, soms anaëroob) ERBIJ hup 27,8.

Eigenlijk hou ik mijn gewicht niet in het oog, sta nooit op een weegschaal, maar in 2005 was dat 79,5 kg en nu 91 kg.

Maar je hebt gelijk, er is geen reden om me te ergeren, behalve over cijfertjes, het voelt aanmerkelijk beter aan, als AL je spieren strak getraind staan.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2011, 23:37   #567
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Spieren? Waar liggen die?
Oud 18 oktober 2011, 23:43   #568
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Spiere ligt zo vlak naast Helkijn.
Oud 18 oktober 2011, 23:55   #569
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Spiere ligt zo vlak naast Helkijn.
Harlekijn

Oud 19 oktober 2011, 00:00   #570
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Overal waar teveel gedronken wordt: slap tegen de grond

Laatst gewijzigd door eno2 : 19 oktober 2011 om 00:02.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2011, 00:05   #571
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Overal waar teveel gedronken wordt: slap tegen de grond
Mijn buik geraakt nie door mijn billen
Oud 19 oktober 2011, 07:41   #572
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het leukste moment blijft het romantisch samen roosteren van kleine irritante jongetjes.
Ja dat lijkt me ook wel gezellig eigenlijk...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2011, 11:23   #573
Knipp
Banneling

Knipp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Ik weet het niet. :-/
Maar ik begin zo meer en meer ook te denken dat het wel eens iets heel banaal kan zijn ...
Kijk, als Knipp er zich twee dagen mee moeit, dan IS het meestal iets heel banaal !

Laatst gewijzigd door Knipp : 19 oktober 2011 om 11:25.
Knipp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2011, 11:25   #574
Knipp
Banneling

Knipp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Steve is wel geen wegwerptoyboy eh.
Da's een blijvertje <3
Ik moet deze draad toch n keer grondig nalezen voor ik een keer afspreek met jou

Demper, Steve, Dronkoers, wie nog allemaal ?
Oud 19 oktober 2011, 11:26   #575
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knipp Bekijk bericht
Ik moet deze draad toch n keer grondig nalezen voor ik een keer afspreek met jou

Demper, Steve, Dronkoers, wie nog allemaal ?
Je bent Pelgrim vergeten!
Oud 19 oktober 2011, 13:18   #576
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Net opgenomen in het ziekenhuis. Even moeten wachten. Gezien mijn gezweet dan maar gestart met een kattenwasje eens op de kamer.
Ontdekking: knobbel in oksel. Lijkt geen lymfeklier. Huiduitslag is nog wel heel fel zichtbaar op rug en overal verspreid, tot op onderbenen. Ik deel graag mede dat ook mijn linkertepel er maar heel vreemd uitziet en ik net heb gemerkt dat mijn bovenlijf draaien thv mijn diafragma onmogelijk is en ervoor zorgt dat ik uitschreeuw van de pijn. Zenuwen lijken er gekneld ...
Toch maar even aan de vpk gemeld dat mijn anamnese bij nader inzien niet volledig was, al was het een hele wc-rol.

Zus heeft ook last van huiduitslag op bovenbenen die er echt weinig koosjer uitziet, had last van nachtzweten, blaasontsteking en zeer ernstige vermoeidheid.

Ik begin toch een band met de vervuiling echt niet meer uit te sluiten.

Je moet weten: iedere nacht ademen we dat constant en in zeer hoge concentratie in ('s nachts is het windstil, zware vervuilde lucht zakt naar onder en blijft tussen de huizen hangen en gaat deze dan naar binnen volgens milieu-agent). Het begint al van 17u 's avonds (vervuiling van een fabriek, stoffen onbekend, zoetachtige maar hoogstsynthetische geur, vermoedelijk Mitraco volgens milieudienst...)
Plus de buren die al jaren gewoon �*l hun afval opstoken en hebben opgestookt (opgestapeld). Plus mijn mama die het eten weigert af te dekken en vrolijk groenten uit het tuintje voert, desondanks "aanbevelingen' in verband hiermee (voor Genk-Zuid althans maar we wonen er korter bij dan de mensen uit Genk-Zuid ).
Over endometriose werden al vragen gesteld over de milieu-gerelateerdheid. Mijn zus heeft ook problemen daar ...
Ik heb een dik jaar geleden aan verschillende diensten gevraagd of ze aub de stoffen die ik altijd ruik en waardoor iedereen begint te hoesten onderzoeken zodat ik tenminste weet wat het is ... en wat mogelijke gezondheidsrisico's zijn.

Dat onderzoek is er nooit gekomen. Te duur hé. Net zoals ik nu al een dosis radioactieve-straling heb gekregen om u tegen te zeggen. MRI's zijn te duur hé. Net als bloed-, haar-, huidonderzoeken naar de aanwezigheid van zware metalen hé.
Het ziet ernaar uit dat ze toch met dit machine uit de kast moeten gaan komen.
Oud 19 oktober 2011, 13:29   #577
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Veel beterschap gewenst.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2011, 20:33   #578
Knipp
Banneling

Knipp's schermafbeelding

Standaard

Bedankt voor de update. En hoop dat de diagnose n beetje vooruit gaat vanaf nu.

Zal die Mitraco morgen een keer onder de microscoop leggen.

Maar of luchtvervuiling blaasinfectie kan veroorzaken, doubt it.

Wat die huid- en haarstalen betreft, als je ziekenhuis daar niet wil aan beginnen, vind je msschn wel een of ander instituut of lab dat het wil doen ?
Zal ik morgen ook n keer bekijken.

Ik denk ook dat je wel ergens kan vragen om die lucht n keer te komen samplen na 17u op een windstille dag.
Welke diensten heb je al benaderd ?

Laatst gewijzigd door Knipp : 19 oktober 2011 om 20:38.
Oud 19 oktober 2011, 23:42   #579
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Net opgenomen in het ziekenhuis. Even moeten wachten. Gezien mijn gezweet dan maar gestart met een kattenwasje eens op de kamer.
Ontdekking: knobbel in oksel. Lijkt geen lymfeklier. Huiduitslag is nog wel heel fel zichtbaar op rug en overal verspreid, tot op onderbenen. Ik deel graag mede dat ook mijn linkertepel er maar heel vreemd uitziet en ik net heb gemerkt dat mijn bovenlijf draaien thv mijn diafragma onmogelijk is en ervoor zorgt dat ik uitschreeuw van de pijn. Zenuwen lijken er gekneld ...
Toch maar even aan de vpk gemeld dat mijn anamnese bij nader inzien niet volledig was, al was het een hele wc-rol.

Zus heeft ook last van huiduitslag op bovenbenen die er echt weinig koosjer uitziet, had last van nachtzweten, blaasontsteking en zeer ernstige vermoeidheid.

Ik begin toch een band met de vervuiling echt niet meer uit te sluiten.

Je moet weten: iedere nacht ademen we dat constant en in zeer hoge concentratie in ('s nachts is het windstil, zware vervuilde lucht zakt naar onder en blijft tussen de huizen hangen en gaat deze dan naar binnen volgens milieu-agent). Het begint al van 17u 's avonds (vervuiling van een fabriek, stoffen onbekend, zoetachtige maar hoogstsynthetische geur, vermoedelijk Mitraco volgens milieudienst...)
Plus de buren die al jaren gewoon �*l hun afval opstoken en hebben opgestookt (opgestapeld). Plus mijn mama die het eten weigert af te dekken en vrolijk groenten uit het tuintje voert, desondanks "aanbevelingen' in verband hiermee (voor Genk-Zuid althans maar we wonen er korter bij dan de mensen uit Genk-Zuid ).
Over endometriose werden al vragen gesteld over de milieu-gerelateerdheid. Mijn zus heeft ook problemen daar ...
Ik heb een dik jaar geleden aan verschillende diensten gevraagd of ze aub de stoffen die ik altijd ruik en waardoor iedereen begint te hoesten onderzoeken zodat ik tenminste weet wat het is ... en wat mogelijke gezondheidsrisico's zijn.

Dat onderzoek is er nooit gekomen. Te duur hé. Net zoals ik nu al een dosis radioactieve-straling heb gekregen om u tegen te zeggen. MRI's zijn te duur hé. Net als bloed-, haar-, huidonderzoeken naar de aanwezigheid van zware metalen hé.
Het ziet ernaar uit dat ze toch met dit machine uit de kast moeten gaan komen.
kun je geen doosje sipralexa vragen aan de dokter en 2 per dag pakken
dan 'savond een zolpidemmeke om te slapen
dan kun je nog zo'n heerlijk bereidingske laten maken van periactin dat je een beetje meer honger hebt

ben je dan niet beter na een 14 dagen, dan ga je het u zo niet meer aantrekken, en dat is ook al goed.

Dan voor uw adem, een pufferke symbicort 2x 2 puffs, moet toch zorgen dat je weer kunt ademen

Uw huid, ik zou zeggen een leuk badje met badolie elke avond, dan invrijwen met een heerlijke bodymelk van widmer, en finaal als uw vel zo jeukt kun je altijd nog een cetirizineke bij opakken 1 per dag

sowieso mag je altijd ook een aspirientje pakken 1tje per dag, daar leef je gewoon langer mee. EN gouden tip, gebruik maar gerust ook een vitamine D supplement, een foliumzuurke is ook goud waar, is bewezen dat het helpt tegen kanker, dus je kunt ook daar nooit missen.

ofwel geef eens de lijst van medicatie die je pakt, ik ga eens uw dosisssen aanpassen denk ik.

Laatst gewijzigd door brother paul : 19 oktober 2011 om 23:43.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2011, 23:45   #580
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Bedankt Knipp. Dat is ontzettend lief.
Maarja hier zijn zoveel patiënten. De meeste allemaal ouderen, je kan je voorstellen. Als die even piepen is er veel meer reden tot ongerustheid en die klagen en zagen ook steen en been en zijn heel onduidelijk over waar het zit dus dan moeten er 849 tests gebeuren, enzoverder.

Wat betreft milieuprobleem heb ik zowat alle bestaande diensten benaderd geloof ik ... Meestal kenden ze het probleem maar gaven ze aan ook niets te kunnen doen ... Paraplu-strategieën alom. Begrip ja, maar actie in de vorm van luchtonderzoek... Neen. Daarbij komt dat mijn moeder de eigenares is van ons huis en volgens haar is er niets aan de hand (al hoest ze zich suf) plus we willen ons huis verkopen dus... Ruchtbaarheid geven aan de zaak is geen goed idee.
Toch zou het wel eens heel interessant kunnen weten hoe vervuild het daar echt is.
Nu ja gezien ik zwart snot heb en iedere avond, laat staan nacht keelirritatie, luchtpijp en luchtwegirritatatie, tranende en piekende ogen heb ...
Iets goed is er niet.

Mitraco is een mogelijkheid. Andere bedrijven ook. Ik weet echt niet waar die geur vandaan komt. Onze buren zeiden Mitraco...
Maar bedankt Knipp, enorm fijn dat je met me inzit.

Ik denk ook niet dat die luchtvervuiling een blaasonsteking kan veroorzaken. Maar endometriose ... en vreemde, onverklaarbare klachten en symptomen...
De stoffen in Genk-Zuid zijn nikkel, chroom en malgaam ofzoiets. Wat ik laatst nog heb opgevreten was amalgaam.
De fijnstofwaardes liggen er heel hoog, dioxineconcentratie ook, en alle buren stoken dus graag vuurtje... en die schoorstenen staan ten westen van ons huis... maar zoals gezegd: 's nachts stapelt die lucht zich op. (Die hele uitleg van de fysica heb ik gekregen dus.)
Ik heb het logo benaderd, het ministerie, vito (om te vragen welke luchtreiniger ik het beste kon nemen :-/), vlaams agentschap voor leefmilieu, gemeentelijke milieudienst, politie ook, ...
Ze hebben acties opgezet om buren te betrappen maarja, privacy wordt dan ook aangehaald. En zoals ik zei is het probleem dat ik de enige klagende ben van ons huis (tegenover de instanties althans)...

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be