![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#302 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als je goed naar het filmpje kijkt, in de ogen van die vrouw, zie je dat ze toch schrikt van die acht kinderen, al lacht ze en zegt ze iets anders. Althans dat hóóp ik in haar ogen te zien. De rest zal wel een - geen raad weten met haar - houding zijn.
Derk plaatst het filmpje hier uit verontwaardiging over een lachende moordenares in het midden-oosten. Eigenlijk is het veel erger te moeten constateren dat er hier op het forum mensen zijn die kindermoord - op acht - moeiteloos goedkeuren zónder met hun ogen te blinken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#303 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() strange, ik copy/paste een tekst waarvan oa AI de bron van is en ik ben de racist...
ik heb trouwens niets tegen andere rassen en ben al ZEKER niet antisemietje
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En ja, de Duitsers, buiten het nazisme om, haatte hen. Dat is niets nieuws overigens, he, met het internationaal jodendom, dat er voor zorgde dat ze overal waar ze kwamen er uit geflikkerd werden? Vanwaar de verbazing eigenlijk? Nu, ik zal niet ontkennen dat ik wellicht een pak joden haat, maar niet op basis van ras, ethnisiteit, religie of van die dingen, maar gewoon, om wie ze zijn. Maar een antisemiet ben ik ver van, zoals u mi tevergeefs hopeloos probeert af te schildren. ik strijd mee met mijn joodse makkers in hun strijd tegen het zionisme dat Israel in een wurggreep houd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#305 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#306 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tuurlijk wel u beschuldigd mij van islam bashing en racisme aan de hand van de geplaatste tekst van Wiki over islam en het UVRM met als bron Amnesty International
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#307 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() antisemitisme dus...
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je kan echter niet ontkennen dat je geen islambasher en racist bent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#310 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() De ondertoon is duidelijk...daden van 'geloofsgenoten' mogen genuanceerd worden... Wel zot religiewijf ik stem ihv voor anti-islampartijen want de islam is waarlijk een duivelse sekte die geen redelijkheid kent... Verder maak ik geen woorden vuil aan uw vuilbekkerijen..zot wijf.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Godverdomme een kleuterjuf nog wel...vunzige teef.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vanwaar de eenzijdige verontwaardiging? "Anti-islamitisch" geinspireerd? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 | |
|
![]() Fantastisch!
![]() |
![]() |
![]() |
#314 |
Banneling
|
![]() geef een bron voor uw éénzijdige verontwaardiging of hou anders uw provocerende klep dicht...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#315 |
Banneling
|
![]() supertrol...is uw broer weer ingelogd ?
Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 19 oktober 2011 om 20:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | |
|
![]() 99,9% van alle eekhoornposts zijn puur leedvermaak. Dixie is één van de grootste forumracisten. Circe dan weer mag hier dag en nacht uithalen naar vreemdelingen en bevolkingsgroepen. Savatage de grote zionist heeft nog zitten lachen met Palestijnse slachtoffers. Eigenzinnig kan het weer niet laten om persoonlijke aanvallen te typen en besluit dan maar dat 'de islam' den boosdoener is (wat best wel achterlijk is). En ik mag mijn mening niet neerpoten. Straf. Van mijn part vallen de zionisten dood. Ik zal er alvast niet van wakker liggen. Hoe opvallend dat net de grootste harteloze, hypocriete, racistische idioten hier de boel op stelte zetten. Had een moslimkind het leven gelaten dan schreven ze iets heel anders. Typerend voor het klootjesvolk.
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik begrijp niet dat mensen verbaasd zijn als 't mohamedaanse masker valt, hoezeer ze 't achteraf ook willen maskeren door wat te 'nuanceren', 't moge toch eindelijk duidelijk zijn hoe zo'n mohamedaans brein werkt...alla...'werkt' is veel gezegd! Verder loopt er ene zeikstraal de hele draad lang te schuimbekken, waarom eigenlijk? De hamas hebben hun criminelen terug, ze kunnen hen als helden binnenhalen en...opnieuw laten beginnen! Soit, in deze kwestie is de morele overwinning ontegensprekelijk voor Israël. Citaat:
@Hertog; ik zie wat anders in haar ogen!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#318 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het zou mij verwonderen mocht je met dezelfde vurige passie reageren op de niet islamitische butchers hun goedpraten. Vandaar. U mag gerust het tegendeel bewijzen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als die gestoorde moslimzakken hier niet wegblijven van dit forum zal ik het wel doen, voor mijn part vallen alle moslims en andere religiezotten morsdood Wilders Akbar!!! marokken kutwijf...een andere titel verdient een teef die kindermoorden nuanceert niet...het vunzige islambloed kruipt waar het niet gaan kan, de maskers zijn weer gevallen...niks religie van de vrede..fuck die kopvodden...gedaan met het pragmatische.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#320 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |