Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 oktober 2011, 19:14   #301
Oblique
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
het AI is niet racistisch maar doet aan islam bashing dus...
Hun kritiek is terecht en niet racistisch inderdaad,

Captain Obvious. Echter, u basht ganser dagen onzin en bent tevens een racist. Dat zijn de wezenlijke verschillen.
Oblique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2011, 19:18   #302
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Als je goed naar het filmpje kijkt, in de ogen van die vrouw, zie je dat ze toch schrikt van die acht kinderen, al lacht ze en zegt ze iets anders. Althans dat hóóp ik in haar ogen te zien. De rest zal wel een - geen raad weten met haar - houding zijn.
Derk plaatst het filmpje hier uit verontwaardiging over een lachende moordenares in het midden-oosten.
Eigenlijk is het veel erger te moeten constateren dat er hier op het forum mensen zijn die kindermoord - op acht - moeiteloos goedkeuren zónder met hun ogen te blinken.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2011, 19:24   #303
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oblique Bekijk bericht
Hun kritiek is terecht en niet racistisch inderdaad,
strange, ik copy/paste een tekst waarvan oa AI de bron van is en ik ben de racist...
ik heb trouwens niets tegen andere rassen en ben al ZEKER niet antisemietje
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2011, 19:42   #304
Oblique
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Moet ik nu echt al uw andere smeerpijperij over Kazharen, internationaal jewry, 'Duitsers die geen nazi's zijn die Joden haten om een reden' en aanvalsplannen op Israël gaan citeren? Daar pas ik voor.
Het is duidelijk genoeg. U heeft geen enkel probleem met het vermoorden van kinderen, zolang het maar Joodse kinderen zijn.
Het gaat u niet eens om de Palestijnen, Duitsers hebben volgens u ook al genoeg redenen. Al ben ik nog steeds benieuwd naar hoe uw argumentatie daarover in elkaar steekt.

Op dit forum zijn er uitstekende pleitbezorgers te vinden voor de Palestijnse zaak. Daar hoort u niet bij.
Als de meerderheid van joden geen Khazaren zijn, zal ik slecht geinformeerd zijn, door zelfhatende joodse intellectuelen.

En ja, de Duitsers, buiten het nazisme om, haatte hen. Dat is niets nieuws overigens, he, met het internationaal jodendom, dat er voor zorgde dat ze overal waar ze kwamen er uit geflikkerd werden? Vanwaar de verbazing eigenlijk?

Nu, ik zal niet ontkennen dat ik wellicht een pak joden haat, maar niet op basis van ras, ethnisiteit, religie of van die dingen, maar gewoon, om wie ze zijn.

Maar een antisemiet ben ik ver van, zoals u mi tevergeefs hopeloos probeert af te schildren. ik strijd mee met mijn joodse makkers in hun strijd tegen het zionisme dat Israel in een wurggreep houd.
Oud 19 oktober 2011, 19:44   #305
Oblique
Banneling

Standaard

Citaat:
strange, ik copy/paste een tekst waarvan oa AI de bron van is en ik ben de racist...
ik heb trouwens niets tegen andere rassen en ben al ZEKER niet antisemietje
Dat linken heeft daar niks mee te zien.
Oud 19 oktober 2011, 19:52   #306
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat linken heeft daar niks mee te zien.
tuurlijk wel u beschuldigd mij van islam bashing en racisme aan de hand van de geplaatste tekst van Wiki over islam en het UVRM met als bron Amnesty International
Oud 19 oktober 2011, 19:54   #307
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Nu, ik zal niet ontkennen dat ik wellicht een pak joden haat, maar niet op basis van ras, ethnisiteit, religie of van die dingen, maar gewoon, om wie ze zijn.
antisemitisme dus...
Oud 19 oktober 2011, 19:55   #308
Oblique
Banneling

Standaard

Citaat:
tuurlijk wel u beschuldigd mij van islam bashing en racisme aan de hand van de geplaatste tekst van Wiki over islam en het UVRM met als bron Amnesty International
Niet aan de hand van dat, dat is louter toevallig.

Je kan echter niet ontkennen dat je geen islambasher en racist bent.
Oud 19 oktober 2011, 20:00   #309
Oblique
Banneling

Standaard

Citaat:
antisemitisme dus...
Als de kleuter in u er dat van maakt, dan doet die maar.
Oud 19 oktober 2011, 20:15   #310
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Dat is zo. Maar in een oorlog vallen nu eenmaal slachtoffers. Vrouwen, kinderen en mannen...
F*** Y**

De ondertoon is duidelijk...daden van 'geloofsgenoten' mogen genuanceerd worden...

Wel zot religiewijf ik stem ihv voor anti-islampartijen want de islam is waarlijk een duivelse sekte die geen redelijkheid kent...

Verder maak ik geen woorden vuil aan uw vuilbekkerijen..zot wijf..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2011, 20:18   #311
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Als je goed naar het filmpje kijkt, in de ogen van die vrouw, zie je dat ze toch schrikt van die acht kinderen, al lacht ze en zegt ze iets anders. Althans dat hóóp ik in haar ogen te zien. De rest zal wel een - geen raad weten met haar - houding zijn.
Derk plaatst het filmpje hier uit verontwaardiging over een lachende moordenares in het midden-oosten.
Eigenlijk is het veel erger te moeten constateren dat er hier op het forum mensen zijn die kindermoord - op acht - moeiteloos goedkeuren zónder met hun ogen te blinken.
De islam is een segregatie ideologie ons tegen de rest, zover is duidelijk geworden door de interpellaties van dat zot wijf op dit forum...waarlijk een gevaar voor de integratie en de redelijkheid..

Godverdomme een kleuterjuf nog wel...vunzige teef..
Oud 19 oktober 2011, 20:22   #312
Oblique
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
F*** Y**

De ondertoon is duidelijk...daden van 'geloofsgenoten' mogen genuanceerd worden...

Wel zot religiewijf ik stem ihv voor anti-islampartijen want de islam is waarlijk een duivelse sekte die geen redelijkheid kent...

Verder maak ik geen woorden vuil aan uw vuilbekkerijen..zot wijf..
Israelische of Amerikaanse butchers zeggen dat toch ook als ze onschuldige kinderen openrijten: collateral damage.

Vanwaar de eenzijdige verontwaardiging? "Anti-islamitisch" geinspireerd?
Oud 19 oktober 2011, 20:25   #313
suqar_7loe

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Fantastisch!
Oud 19 oktober 2011, 20:29   #314
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Israelische of Amerikaanse butchers zeggen dat toch ook als ze onschuldige kinderen openrijten: collateral damage.

Vanwaar de eenzijdige verontwaardiging? "Anti-islamitisch" geinspireerd?
geef een bron voor uw éénzijdige verontwaardiging of hou anders uw provocerende klep dicht...
Oud 19 oktober 2011, 20:29   #315
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Fantastisch!
supertrol...is uw broer weer ingelogd ?

Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 19 oktober 2011 om 20:30.
Oud 19 oktober 2011, 20:33   #316
suqar_7loe

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

99,9% van alle eekhoornposts zijn puur leedvermaak. Dixie is één van de grootste forumracisten. Circe dan weer mag hier dag en nacht uithalen naar vreemdelingen en bevolkingsgroepen. Savatage de grote zionist heeft nog zitten lachen met Palestijnse slachtoffers. Eigenzinnig kan het weer niet laten om persoonlijke aanvallen te typen en besluit dan maar dat 'de islam' den boosdoener is (wat best wel achterlijk is). En ik mag mijn mening niet neerpoten. Straf. Van mijn part vallen de zionisten dood. Ik zal er alvast niet van wakker liggen. Hoe opvallend dat net de grootste harteloze, hypocriete, racistische idioten hier de boel op stelte zetten. Had een moslimkind het leven gelaten dan schreven ze iets heel anders. Typerend voor het klootjesvolk.
Oud 19 oktober 2011, 20:33   #317
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De islam is een segregatie ideologie ons tegen de rest, zover is duidelijk geworden...
Verbaast je dat?

Ik begrijp niet dat mensen verbaasd zijn als 't mohamedaanse masker valt, hoezeer ze 't achteraf ook willen maskeren door wat te 'nuanceren', 't moge toch eindelijk duidelijk zijn hoe zo'n mohamedaans brein werkt...alla...'werkt' is veel gezegd!

Verder loopt er ene zeikstraal de hele draad lang te schuimbekken, waarom eigenlijk? De hamas hebben hun criminelen terug, ze kunnen hen als helden binnenhalen en...opnieuw laten beginnen!

Soit, in deze kwestie is de morele overwinning ontegensprekelijk voor Israël.

Citaat:
"...elke moeder van een Palestijnse gevangene beseft ook dat de machthebbers in Gaza het leven van haar zoon duizend keer minder waard acht dan dat van een Israëliër."
Wat dat kopvod betreft; geen woorden aan vuil maken, ongedierte dient niet over gepalaverd te worden, daar doe je wat anders mee...!

@Hertog; ik zie wat anders in haar ogen!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2011, 20:35   #318
Oblique
Banneling

Standaard

Citaat:
geef een bron voor uw éénzijdige verontwaardiging of hou anders uw provocerende klep dicht...
Ik zie u enkel gepassioneerd, met stoom uit uw oren reageren als het woord islam valt.

Het zou mij verwonderen mocht je met dezelfde vurige passie reageren op de niet islamitische butchers hun goedpraten. Vandaar. U mag gerust het tegendeel bewijzen.
Oud 19 oktober 2011, 20:38   #319
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
99,9% van alle eekhoornposts zijn puur leedvermaak. Dixie is één van de grootste forumracisten. Circe dan weer mag hier dag en nacht uithalen naar vreemdelingen en bevolkingsgroepen. Savatage de grote zionist heeft nog zitten lachen met Palestijnse slachtoffers. Eigenzinnig kan het weer niet laten om persoonlijke aanvallen te typen en besluit dan maar dat 'de islam' den boosdoener is (wat best wel achterlijk is). En ik mag mijn mening niet neerpoten. Straf. Van mijn part vallen de zionisten dood. Ik zal er alvast niet van wakker liggen. Hoe opvallend dat net de grootste harteloze, hypocriete, racistische idioten hier de boel op stelte zetten. Had een moslimkind het leven gelaten dan schreven ze iets heel anders. Typerend voor het klootjesvolk.
Typisch voor kutmarokkanen...

Als die gestoorde moslimzakken hier niet wegblijven van dit forum zal ik het wel doen, voor mijn part vallen alle moslims en andere religiezotten morsdood

Wilders Akbar!!! marokken kutwijf...een andere titel verdient een teef die kindermoorden nuanceert niet...het vunzige islambloed kruipt waar het niet gaan kan, de maskers zijn weer gevallen...niks religie van de vrede..fuck die kopvodden...gedaan met het pragmatische..
Oud 19 oktober 2011, 20:39   #320
Oblique
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
..
Het woord islam is gevallen en dan is ze daar zenne, klaar om te fulmineren.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be