Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 oktober 2011, 21:04   #341
Noorderlicht
Lokaal Raadslid

Noorderlicht's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Jij leest blijkbaar iets anders dan ik, ik zie 5 forumleden die 'persoonlijk' aangevallen worden in die post + 'n hele bevolkingsgroep, nee 2 bevolkingsgroepen; 1 ervan mag doodvallen...

Niet racistisch quoi?
iemand racistisch noemen en zeggen dat iemand kick op leed zijn geen persoonlijke aanvallen. wel vaststellingen. ratatosk heeft die reactie gisteren een paar keer mogen lezen en toch niet op gereageerd. de waarheid kwetst (zie posting waarin hij mensen uitmaakt voor ongedierte).

iemand een teef, marokkaans rotwijf, trol, zot wijf, gek noemen, zijn geen persoonlijke aanvallen volgens jou?
Noorderlicht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2011, 21:12   #342
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Het nuanceren van een serieële kindermoordenaar is dat tegenwoordig een mening..vunzig links islamtuig !!!
Je hebt het over mij? Ik vind jullie reacties lachwekkend en die van jou spannen de kroon. Je kon het niet laten uit te halen naar 'mijn' afkomst, religie. Nog iets, je bent heel gelovig want het is niet omdat iemand hier typt dat ze/hij moslim, Marokkaan is en werkt als leerkracht dat dat dan ook zo is. Wakker worden, dit forum is een spel. Puur leedvermaak. Ik ken persoonlijk een (geweldige) forummer met verschillende accounts/persoonlijkheden. De ene keer speelt deze persoon de linkiewinkie, de andere keer speelt deze persoon een racist en een andere keer is deze persoon een zionist. (Sorry schat, ik kon het niet laten). Door de mand vallen zal deze persoon nooit. Zo geloofwaardig en bekend is deze persoon wel. Je hebt nog veel te leren.

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 19 oktober 2011 om 21:18.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2011, 21:29   #343
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Ze konden haar executeren maar met haar ziel en woorden konden ze nooit doen.

Haar antwoord op de vraag van de rechter Augusts 2001:
«أنا لا أعترف بشرعية هذه المحكمة أو بكم، ولا أريد أن أعرّفكم على نفسي باسمي أو عمري أو حلمي، أنا أعرّفكم على نفسي بأفعالي التي تعرفونها جيداً، في هذه المحكمة أراكم غاضبين، وهو نفس الغضب الذي في قلبي وقلوب الشعب الفلسطيني وهو أكبر من غضبكم، وإذا قلتم إنه لا يوجد لديّ قلبٌ أو إحساس، فمن إذاً عنده قلب، أنتم؟ أين كانت قلوبكم عندما قتلتم الأطفال في جنين ورفح ورام الله والحرم الإبراهيمي، أين الإحساس؟؟»
"Ik erken deze rechtbank en jullie helemaal niet. Ik ga me daarom niet voorstellen; mijn naam, leeftijd en dromen doen er niet toe. Ik stel mij voor met mijn daden en die zijn bekend. In deze rechtbank zien jullie er woedend uit, dezelfde woede in mijn hart en in het hart van het Palestijnse volk en deze is vele malen groter dan jullie woede; als jullie zouden zeggen dat ik geen hart of gevoelens heb, dan vertellen jullie mij wie dat wel heeft, jullie? Waar was jullie hart bij het vermoorden van kinderen in Janin en Rafah en Ramallah e lHaram Ibrahimi, waar bleven jullie gevoelens?"

Haar terroristische aanslag is en was niet goed te praten, maar terrorisme is en blijft altijd niets in vergelijking met oorlogsmisdaden.

Laatst gewijzigd door porpo : 19 oktober 2011 om 21:33.
porpo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2011, 21:32   #344
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door porpo Bekijk bericht
Ze konden haar maar met haar ziel en woorden konden ze nooit doen.

«أنا لا أعترف بشرعية هذه المحكمة أو بكم، ولا أريد أن أعرّفكم على نفسي باسمي أو عمري أو حلمي، أنا أعرّفكم على نفسي بأفعالي التي تعرفونها جيداً، في هذه المحكمة أراكم غاضبين، وهو نفس الغضب الذي في قلبي وقلوب الشعب الفلسطيني وهو أكبر من غضبكم، وإذا قلتم إنه لا يوجد لديّ قلبٌ أو إحساس، فمن إذاً عنده قلب، أنتم؟ أين كانت قلوبكم عندما قتلتم الأطفال في جنين ورفح ورام الله والحرم الإبراهيمي، أين الإحساس؟؟»
"Ik erken deze rechtbank en jullie helemaal niet. Ik ga me daarom niet voorstellen; mijn naam, leeftijd en dromen doen er niet toe. Ik stel mij voor met mijn daden en die zijn bekend. In deze rechtbank zien jullie er woedend uit, dezelfde woede in mijn hart en in het hart van het Palestijnse volk en deze is vele malen groter dan jullie woede; als jullie zouden zeggen dat ik geen hart of gevoelens heb, dan vertellen jullie mij wie dat wel heeft, jullie? Waar was jullie hart bij het vermoorden van kinderen in Janin en Rafah en Ramallah e lHaram Ibrahimi, waar bleven jullie gevoelens?"

Haar terroristische aanslag is en was niet goed te praten, maar terrorisme is en blijft altijd niets in vergelijking met oorlogsmisdaden.
Mooie woorden van haar.
Oud 19 oktober 2011, 21:32   #345
Oblique
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Je hebt het over mij? Ik vind jullie reacties lachwekkend en die van jou spannen de kroon. Je kon het niet laten uit te halen naar 'mijn' afkomst, religie. Nog iets, je bent heel gelovig want het is niet omdat iemand hier typt dat ze/hij moslim, Marokkaan is en werkt als leerkracht dat dat dan ook zo is. Wakker worden, dit forum is een spel. Puur leedvermaak. Ik ken persoonlijk een (geweldige) forummer met verschillende accounts/persoonlijkheden. De ene keer speelt deze persoon de linkiewinkie, de andere keer speelt deze persoon een racist en een andere keer is deze persoon een zionist. (Sorry schat, ik kon het niet laten). Door de mand vallen zal deze persoon nooit. Zo geloofwaardig en bekend is deze persoon wel. Je hebt nog veel te leren.
Ben jij het, Circe?
Oblique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2011, 21:33   #346
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
99,9% van alle eekhoornposts zijn puur leedvermaak. Dixie is één van de grootste forumracisten. Circe dan weer mag hier dag en nacht uithalen naar vreemdelingen en bevolkingsgroepen. Savatage de grote zionist heeft nog zitten lachen met Palestijnse slachtoffers. Eigenzinnig kan het weer niet laten om persoonlijke aanvallen te typen en besluit dan maar dat 'de islam' den boosdoener is (wat best wel achterlijk is). En ik mag mijn mening niet neerpoten. Straf. Van mijn part vallen de zionisten dood. Ik zal er alvast niet van wakker liggen. Hoe opvallend dat net de grootste harteloze, hypocriete, racistische idioten hier de boel op stelte zetten. Had een moslimkind het leven gelaten dan schreven ze iets heel anders. Typerend voor het klootjesvolk.
Van mij mag je dat wel.
Ik hecht er zelfs meer belang aan dan aan sommige andere posters op dit forum. Vandaar allicht mijn selectieve verontwaardiging.
Oud 19 oktober 2011, 21:33   #347
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oblique Bekijk bericht
Ben jij het, Circe?
Hou jij je maar wat in
Oud 19 oktober 2011, 21:33   #348
Ratatosk
Europees Commissaris

Ratatosk's schermafbeelding

Standaard

suqar_7loe

Citaat:
Niks mis mee. Ze verdedigt zichzelf en haar land. De Israëli's doen net hetzelfde.
Citaat:
Neen, het is oké om jezelf te verdedigen en je land in naam der vrijheid. En tijdens die verdediging kunnen nu eenmaal slachtoffers vallen. Trouwens, zionisten of gatlikkende zionisten zullen die post bij voorbaat niet begrijpen. Dus doe vooral geen moeite.
Citaat:
Effe snel een persoonlijke aanval plaatsen ipv op de vragen in te gaan. Zo kennen we bepaalden hier.

Het is misschien nog niet in je opgekomen maar die vrouw zal wel een reden gezocht hebben om zoiets te doen. En ja, vele mensen die jaren onderdrukt zijn geweest, mishandeld zijn geweest, zijn verjaagd geweest, zijn nu eenmaal tot veel in staat. Israël kreeg de rekening gepresenteerd. Eigenlijk is dit nog niets.
Mijn reactie

Citaat:
Een bomaanslag in een pizzatent vol met onschuldige burgers en kinderen is volgens u een oorlogsdaad?
Uw berichten zeggen genoeg, walgelijk en mensonwaardig.

Laatst gewijzigd door Ratatosk : 19 oktober 2011 om 21:34.
Ratatosk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2011, 21:35   #349
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

is dat zo?
Oud 19 oktober 2011, 21:38   #350
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
Van mij mag je dat wel.
Ik hecht er zelfs meer belang aan dan aan sommige andere posters op dit forum. Vandaar allicht mijn selectieve verontwaardiging.
Kom kom, breng me nu niet in verlegenheid. Ik heb ook een harde kant hoor. Ik heb nooit onder stoelen of banken gestoken dat ik pro-Palestina ben. Ik geef je een raad: hecht niet 'te' veel waarde aan iemands opinie want de verwachtingen zijn dan 'te' hoog. En er is niemand die voor de volle 100% achter jouw opinie staat en omgekeerd ook niet.
Oud 19 oktober 2011, 21:40   #351
Oblique
Banneling

Standaard

Citaat:

Heel mooi.

Het vat ook gelijk heel de draad samen.

Israel heeft de dood van die joodse kinderen op haar geweten, door zulke psychopaten te creerëen. Daarenboven is het ook een misdaad op zich om deze dame in een psychopate te hebben getransformeerd.
Oblique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2011, 21:41   #352
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk Bekijk bericht
suqar_7loe

Mijn reactie

Uw berichten zeggen genoeg, walgelijk en mensonwaardig.
Inderdaad, mensonwaardig en een stuk ongedierte dat ben ik. We hebben het ondertussen wel al begrepen.

Jij leest alleen wat je wilt lezen. Als je al mijn reacties zou hebben gelezen zou je zo'n vraag niet stellen.
Oud 19 oktober 2011, 21:50   #353
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Kom kom, breng me nu niet in verlegenheid. Ik heb ook een harde kant hoor. Ik heb nooit onder stoelen of banken gestoken dat ik pro-Palestina ben. Ik geef je een raad: hecht niet 'te' veel waarde aan iemands opinie want de verwachtingen zijn dan 'te' hoog. En er is niemand die voor de volle 100% achter jouw opinie staat en omgekeerd ook niet.
Ik weet dat je een harde kant hebt. Maar als één of andere idioot op dit forum iets belachelijk racistisch zegt, dan beschouw ik dat niet als iets waarop ik moet reageren wegens, gewoon, ja, de tijd nie waard. Da's zoals stomme kiekens op café die ineens wat vuilte beginnen spuigen over 'die bruine'. Facepalm, pint bestellen, m'n leven vervloeken.
Gij moet dat niet proberen. Ik pik dat niet. Er lopen er nog zo rond als u: allochtoon, intelligent, hoog opgeleid, invloedrijke job. Je gaat iets betekenen in het leven van honderden opgroeiende kinderen. De indruk die je gaat achterlaten is belangrijk. Het zijn mensen zoals jij die mee bepalen hoe de multiculturele samenleving er morgen gaat uitzien. Niet die spuigers op café. Die blijven daar wat zitten spuigen maar voor de rest niks.
Ook al is dit maar een forum, ik jaag er mij in op als ik je dingen zie schrijven waarvan m'n ogen zo groot als schoteltjes worden.
Oud 19 oktober 2011, 21:59   #354
bgf324
Secretaris-Generaal VN

bgf324's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gij vindt kinderen vermoorden normaal?
Sinds het bestaan van Israel zijn al diverse Arabische kinderen vermoord door de zionisten. Ik hoor niemand daar over klagen.

Je kan het verlies van kinderen wel erg vinden, de daad op zich moet je gewoon zien als een daad van verzet tegen de agressieve bezetter.
bgf324 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2011, 22:00   #355
Ratatosk
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 Bekijk bericht
Sinds het bestaan van Israel zijn al diverse Arabische kinderen vermoord door de zionisten. Ik hoor niemand daar over klagen.

Je kan het verlies van kinderen wel erg vinden, de daad op zich moet je gewoon zien als een daad van verzet tegen de agressieve bezetter.
Een bomaanslag tegen kinderen in een pizzatent een daad van verzet?

Weet ge wel wat ge zegt?
Oud 19 oktober 2011, 22:02   #356
Steve_M

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 Bekijk bericht
Dan moet je je oren eens laten uitspuiten.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2011, 22:02   #357
D'ARTOIS

D'ARTOIS's schermafbeelding

Standaard

De slag bij Omdurman ....... en al die razende mannetjes zijn nog even gek en nog even arm en dom. Wat hebben ze toch veel geleerd van de Islam.
Nog te stom opm een stuk land te verbouwen.
Bravo helden van de koude vlakte .......
Oud 19 oktober 2011, 22:02   #358
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
voil�*... kutmarokken zijn achterbaks en onbetrouwbaar ..het bewijs is er..

En aangezien je zelf aangeeft dat je een dubbelnick trol bent is je een vunzig kutmoslimwijf noemen geen persoonlijke aanval...laffe heks..die dubbelnick spelletjes hangen me allang de keel uit..die linkse speeltuin hier kan me gestolen worden..

fuck religies fuck religiedhimmies..salut..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2011, 22:03   #359
suqar_7loe

Standaard

Citaat:

Weet ge wel wat ge zegt?
En dat uit de mond van iemand die in strijd is met de islam en anderen uitmaakt voor ongedierte en onmensen. Flikker toch een eindje op en ga nog wat bejaardepampers verversen jongske.
Oud 19 oktober 2011, 22:07   #360
Ratatosk
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
En dat uit de mond van iemand die in strijd is met de islam en anderen uitmaakt voor ongedierte en onmensen. Flikker toch een eindje op en ga nog wat bejaardepampers verversen jongske.
Ongedierte zoals zouden ze buiten Europa moeten smijten, we hebben absoluut geen nood aan een achterlijke cultuur die het doden van kinderen als iets heldhaftigs zien en ermee pronken. In Eurpa weten ze tenminste nog wat mens zijn is.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be