![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
iemand een teef, marokkaans rotwijf, trol, zot wijf, gek noemen, zijn geen persoonlijke aanvallen volgens jou? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je hebt het over mij? Ik vind jullie reacties lachwekkend en die van jou spannen de kroon. Je kon het niet laten uit te halen naar 'mijn' afkomst, religie. Nog iets, je bent heel gelovig want het is niet omdat iemand hier typt dat ze/hij moslim, Marokkaan is en werkt als leerkracht dat dat dan ook zo is. Wakker worden, dit forum is een spel. Puur leedvermaak. Ik ken persoonlijk een (geweldige) forummer met verschillende accounts/persoonlijkheden. De ene keer speelt deze persoon de linkiewinkie, de andere keer speelt deze persoon een racist en een andere keer is deze persoon een zionist. (Sorry schat, ik kon het niet laten). Door de mand vallen zal deze persoon nooit. Zo geloofwaardig en bekend is deze persoon wel. Je hebt nog veel te leren.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 19 oktober 2011 om 21:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#343 |
Europees Commissaris
|
![]() Ze konden haar executeren maar met haar ziel en woorden konden ze nooit doen.
Haar antwoord op de vraag van de rechter Augusts 2001: «أنا لا أعترف بشرعية هذه المحكمة أو بكم، ولا أريد أن أعرّفكم على نفسي باسمي أو عمري أو حلمي، أنا أعرّفكم على نفسي بأفعالي التي تعرفونها جيداً، في هذه المحكمة أراكم غاضبين، وهو نفس الغضب الذي في قلبي وقلوب الشعب الفلسطيني وهو أكبر من غضبكم، وإذا قلتم إنه لا يوجد لديّ قلبٌ أو إحساس، فمن إذاً عنده قلب، أنتم؟ أين كانت قلوبكم عندما قتلتم الأطفال في جنين ورفح ورام الله والحرم الإبراهيمي، أين الإحساس؟؟» "Ik erken deze rechtbank en jullie helemaal niet. Ik ga me daarom niet voorstellen; mijn naam, leeftijd en dromen doen er niet toe. Ik stel mij voor met mijn daden en die zijn bekend. In deze rechtbank zien jullie er woedend uit, dezelfde woede in mijn hart en in het hart van het Palestijnse volk en deze is vele malen groter dan jullie woede; als jullie zouden zeggen dat ik geen hart of gevoelens heb, dan vertellen jullie mij wie dat wel heeft, jullie? Waar was jullie hart bij het vermoorden van kinderen in Janin en Rafah en Ramallah e lHaram Ibrahimi, waar bleven jullie gevoelens?"Haar terroristische aanslag is en was niet goed te praten, maar terrorisme is en blijft altijd niets in vergelijking met oorlogsmisdaden. Laatst gewijzigd door porpo : 19 oktober 2011 om 21:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#344 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#345 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#346 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hecht er zelfs meer belang aan dan aan sommige andere posters op dit forum. Vandaar allicht mijn selectieve verontwaardiging.
![]() |
![]() |
#347 | |
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#348 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() suqar_7loe
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Ratatosk : 19 oktober 2011 om 21:34. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#349 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#350 | |
|
![]() Kom kom, breng me nu niet in verlegenheid. Ik heb ook een harde kant hoor. Ik heb nooit onder stoelen of banken gestoken dat ik pro-Palestina ben. Ik geef je een raad: hecht niet 'te' veel waarde aan iemands opinie want de verwachtingen zijn dan 'te' hoog. En er is niemand die voor de volle 100% achter jouw opinie staat en omgekeerd ook niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#351 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het vat ook gelijk heel de draad samen. Israel heeft de dood van die joodse kinderen op haar geweten, door zulke psychopaten te creerëen. Daarenboven is het ook een misdaad op zich om deze dame in een psychopate te hebben getransformeerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#352 | ||
|
![]() Citaat:
Jij leest alleen wat je wilt lezen. Als je al mijn reacties zou hebben gelezen zou je zo'n vraag niet stellen.
![]() |
![]() |
![]() |
#353 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gij moet dat niet proberen. Ik pik dat niet. Er lopen er nog zo rond als u: allochtoon, intelligent, hoog opgeleid, invloedrijke job. Je gaat iets betekenen in het leven van honderden opgroeiende kinderen. De indruk die je gaat achterlaten is belangrijk. Het zijn mensen zoals jij die mee bepalen hoe de multiculturele samenleving er morgen gaat uitzien. Niet die spuigers op café. Die blijven daar wat zitten spuigen maar voor de rest niks. Ook al is dit maar een forum, ik jaag er mij in op als ik je dingen zie schrijven waarvan m'n ogen zo groot als schoteltjes worden.
![]() |
![]() |
#354 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sinds het bestaan van Israel zijn al diverse Arabische kinderen vermoord door de zionisten. Ik hoor niemand daar over klagen.
Je kan het verlies van kinderen wel erg vinden, de daad op zich moet je gewoon zien als een daad van verzet tegen de agressieve bezetter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#355 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Weet ge wel wat ge zegt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#356 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#357 |
|
![]() De slag bij Omdurman ....... en al die razende mannetjes zijn nog even gek en nog even arm en dom. Wat hebben ze toch veel geleerd van de Islam.
Nog te stom opm een stuk land te verbouwen. Bravo helden van de koude vlakte .......
![]() |
#358 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En aangezien je zelf aangeeft dat je een dubbelnick trol bent is je een vunzig kutmoslimwijf noemen geen persoonlijke aanval...laffe heks..die dubbelnick spelletjes hangen me allang de keel uit..die linkse speeltuin hier kan me gestolen worden.. fuck religies fuck religiedhimmies..salut.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#359 | |
|
![]() En dat uit de mond van iemand die in strijd is met de islam en anderen uitmaakt voor ongedierte en onmensen. Flikker toch een eindje op en ga nog wat bejaardepampers verversen jongske.
![]() |
![]() |
![]() |
#360 |
Europees Commissaris
|
![]() Ongedierte zoals zouden ze buiten Europa moeten smijten, we hebben absoluut geen nood aan een achterlijke cultuur die het doden van kinderen als iets heldhaftigs zien en ermee pronken. In Eurpa weten ze tenminste nog wat mens zijn is.
|
![]() |
![]() |