![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1001 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1002 |
Banneling
|
![]() 'k Heb ondertussen n paar honderd foto's lupus pernio bekeken.
En klopt niet. Jij was wel wat rood rond je neus en ter hoogte van je neus onder je ogen, maar 't leek in de verste verte niet op de frostbite purperen dingen die ik nu al tien minuten aan 't scrollen ben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1003 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() (Ik heb niet het gevoel dat er vocht uitloopt.) Meestal zat dat vocht sowieso 's ochtends onder de niet-lucht doorlatende oordopjes (quies), dat linkte ik dus aan al mijn oorproblemen, tesamen met vliegtuigen, bergachtige omgevingen en andere drukverschillen... Tot ik nu dus wel op meer plaatsen druk vind. Maar dan nog, gezien mijn neusademhaling en er redenen zijn om te veronderstellen dat mijn neus-oor verbinding plus de lucht hier nooit optimaal zijn geweest met continu gezwollen slijmvliezen en verstopte neuzen tot gevolg, was dat allemaal nog zeer aannemelijk. Misschien hangt alles ook gewoon daar echt mee samen. Laat ons hopen. :-/ Alleen heb ik zo net bv gekrabt in mijn hals. Het vreemdste van alles is nog dat de gevoelssensatie in mijn hals, borstkas en gezicht totaal veranderd zijn. Ook op mijn rug. Iedere aanraking doet pijn. Het lijkt alsof je iets aanraakt dat heel gespannen staat. Zo ziet het er ook uit. Niet te doen. ![]() ![]() Citaat:
Niet enkel in mijn hals zijn mijn lymfeklieren zo gezwollen, dit komt overal in mijn lichaam terug dus. Het is één van de enige Mijn familie .. het gaat hier om mensen die geloof in de wetenschap volledig afzweren en volgens wie iedere ziekte, zeker kanker bv ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1004 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Maar bedankt, het is een zeer aardige geste. ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1005 |
Banneling
|
![]() Aan resttrollen zoals Demper
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1006 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die granulomas zitten meestal in de longen, maar lang niet altijd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1007 |
Banneling
|
![]() En gezwollen lymfjes .... waar vooral ?
Laatst gewijzigd door Knipp : 27 oktober 2011 om 22:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1008 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan mensen die iedere dag van avatar veranderen.
Ik herken mensen niet aan hun nickname, maar aan hun avatar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1009 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1010 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja zech , ik verander zo eens om de 2 jaar van avatar, maar toegegeven knipp verwart me, ieder keer dat ik mijn ogen knipper zie ik een andere avatar
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1011 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nu sowieso terug, een pilletje voor de allergie type ceterizine kan al die neustoestanden en oortoestanden en rode neustoestanden doen verbeteren....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1012 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1013 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Naar die van mij moet je niet kijken, ik ben toch al verloren. Laatst gewijzigd door daiwa : 27 oktober 2011 om 23:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1014 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1016 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1017 | |
Banneling
|
![]() waaruit ik o.a. leer dat het verband tss superior vena cava spul en sarcoidosis toch maar heel zwakjes is ...
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1018 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.google.be/search?gcx=w&ix...uTCISUOs2d6cYP dat is anna list |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1019 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() dan zou t wel al opgelost zijn natuurlijk ![]() ![]() ff de cast : ![]() brother paul : altijd serieus dus : Foreman Knipp : chaotisch/out of the box genoeg om House zelf te spelen Nynorsk : 13 (for obvious reasons) ![]() Dronkie : de enige echte immer goedgezinde Chase uiteraard eej mate ! Bigf : altijd goeie intenties en toch nooit echt vlot uitbundig vrolijk : Wilson dus! ikzelf solliciteer voor t karakter van Dr Taub (uitleg ook overbodig me dunkt) in karo zie ik mogelijkerwijze nog een Cuddy , al moet ze nog wat groeien, en vooral wat meer aanwezig zijn Sugar heeft me dunkt wel een deeltje Masters in zich (echt ni slecht bedoeld hoor ! ) ah ja, en Groentje-18 ... wanneer jij genezen bent binnenkort ... schrijven we dr Cameron terug in de reeks hoor ... die zit je op t lijf gegoten ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1020 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |