Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 oktober 2011, 00:31   #18381
Oblique
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 april 2011
Berichten: 1.485
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
dus ... er zijn Saoudi paspoorten gevonden
dus ... er zijn Saoudi's die de vliegtuigtickets geboekt hebben
dus ... FBI Director Robert Mueller kondigt aan dat er paspoortdiefstallen zijn gepleegd om de mogelijke daders te verdoezelen
dus ... Saoudi's stelen paspoorten van Saoudi's om de link te vermijden naar Saoudi Arabië

Nu ik dit hier schrijf begint het me 100% logisch te lijken

BTW ... droevige reutemeteute terminologie Oblique, heel droevig
Dat was niet slim om de FBI director niet in het complot te betrekken natuurlijk...

Euh, ik bedoel dat de moneytrail naar SA werd verdoezeld...
Oblique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2011, 02:12   #18382
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
oh jawel hoor.. de FAA komt hier nog slechter uit dan ik dacht

wel straf dat net jij deze film plaatst die de conspiracy aan flarden schiet
Denkt u....

Wat claimt NORAD ook alweer...juist ja...

Citaat:
NORAD asserts that it wasn’t told of the hijacking until 8:40—a full 15 minutes later! [NORAD, 9/18/01]
Op de tape in mijn link is het volgende te zien...

8:33:35

Bueno:Yes sir, departed Boston,going to LAX..
Right now,its out to Albany...
Like to scramble,some fighters to go tail him...

Cape approach:Well ok,well,we'll talk to otis here...

Bueno:If you want just depart..we'll put a flightplan...we'll aim him toward hampton direct....

8:37:
Huntress weapons,sergeant Powell

Cooper:hi boston center TMU .....we have a hijacked plane...we needed someone to scramble....

Deskins:this is major deskins...
Cooper: hijacked aircraft headed towards NY metro area....

Citaat:
Here is a continuous audio clip of just over two minutes duration beginning with Powell telling Cooper someone is coming to the phone and ending with the Weapons Section putting Otis on battle stations. 0911121826 Deskins Cooper First Exchange (DRM2, Channel 14)



8:38...

SR:ID tech: real world hijack

Scoggings ,boston military desk: ok so you want' a control the intercept...

Cooper: your guys can picked up him on primairy radar...

Putting otis on battle stations...

En om hoe laat zijn die otis jagers ook alweer opgestegen,juist ,ja...

http://www.oredigger61.org/?p=4120

En nog wat mijn beste, dat gesprek tussen bueno en cape approach 0m 8:33
was namelijk een rechtstreeks gesprek tussen de verkeersleider en de basis otis zélf
...

Citaat:
Daniel Bueno, a supervisor at the FAA’s Boston Center, contacts the FAA’s Cape Terminal Radar Approach Control (TRACON), located on Otis Air National Guard Base at Cape Cod, Massachusetts, to alert it to the possible hijacking of Flight 11 and request that it arrange for military assistance in response.
http://www.historycommons.org/entity...oach_control_1

Laatst gewijzigd door Svennies : 27 oktober 2011 om 02:39.
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2011, 02:56   #18383
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht

Wat claimt NORAD ook alweer...juist ja...
wat NORAD caimt zal me een worst wezen volgens het rapport en dus ook deze video werd NEADS pas verwittigd rond 8.37, 8.38.
de melding van die Bueno was niet bij de juiste chain of command(die de scrambles verzorgd) en amper 4 min vroeger

het FAA vermoedde de kaping rond 8.20 dat is 17min voor men NEADS waarschuwde, dat is serieus geklungel!

dus deze video legt de fouten bloot van zowel FAA als NORAD maar dat wisten we al

MAAR DIT HEEFT NUL KOMMA NUL MET EEN INSIDE JOB TE MAKEN...
__________________
sus antigoon pfff, die Belgische kaart geeft toch enkel wat
sociale en politieke voordelen, maar van onze
roots doen we geen afstand, dit zou verraad
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2011, 03:07   #18384
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
wat NORAD caimt zal me een worst wezen volgens het rapport en dus ook deze video werd NEADS pas verwittigd rond 8.37, 8.38.
de melding van die Bueno was niet bij de juiste chain of command(die de scrambles verzorgd) en amper 4 min vroeger het FAA vermoedde de kaping rond 8.20 dat is 17min voor men NEADS waarschuwde, dat is serieus geklungel!

dus deze video legt de fouten bloot van zowel FAA als NORAD maar dat wisten we al

MAAR DIT HEEFT NUL KOMMA NUL MET EEN INSIDE JOB TE MAKEN...

4 Belangrijke minuten met een radarcenter op een militaire basis waar 2 fighters ready to scramble staan...

Die verkeersleider vraagt duidelijk om een scramble nietwaar...

Niet om tijdig nog bij de eerste aanslag te geraken,maar wel om de tweede te kunnen verijdelen.....

Norad liegt mijn beste...

En hoe komt het dat bij géén van beide instanties ook maar één persoon daarvoor is gestraft geweest...

Nochtans zijn zowel de FAA als NORAD verantwoordelijk voor zowel de veiligheid van de burgers in de lucht als op de grond...

Voor een gewone verkeersleider door wiens fout één vliegtuig en enkel de passagiers om het leven komen in een crash al ruim voldoende om de laan uit te vliegen wegens incompetentie...

Hier gaan vooral de militairen in de fout eens de kaping is vastgesteld...

Laatst gewijzigd door Svennies : 27 oktober 2011 om 03:16.
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2011, 03:37   #18385
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

En dixie......

Flight 93.....

Citaat:
09;34 UA93 ZOB Reports Bomb on Board
Cleveland Center: United 93 may have a bomb on board.
Herndon Center: Ok, United 93. Who’s speaking?
Citaat:
09:36:01 ZOB Call re want to scramble military here

Cleveland Center: Our question here is, our aircraft that we have has climbed, turned,
and is not talking to us. Ah, do we want to scramble? We have a couple of local military
here?


Herndon Center: Ok, that’s a decision that has to be made at a different level.

Wéér iemand die om een scramble vraagt....

En ruim op tijd....

Laatst gewijzigd door Svennies : 27 oktober 2011 om 03:39.
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2011, 14:08   #18386
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
4 Belangrijke minuten met een radarcenter op een militaire basis waar 2 fighters ready to scramble staan...

Die verkeersleider vraagt duidelijk om een scramble nietwaar...

Niet om tijdig nog bij de eerste aanslag te geraken,maar wel om de tweede te kunnen verijdelen.....

Norad liegt mijn beste...
je blijft de waarheid verdraaien, als je dan toch zo zeker bent span een rechtzaak aan en lul verder niet...

die verkeerleider vraagt het aan de verkeerde dienst, ik ga bij de slager ook geen brood kopen

de 2de aanslag kon niet voorkomen worden aangezien men niet wist waar flight 11 zich bevond toen men dit door gaf aan NORAD en er van een 2de hijack nog geen sprake was
__________________
sus antigoon pfff, die Belgische kaart geeft toch enkel wat
sociale en politieke voordelen, maar van onze
roots doen we geen afstand, dit zou verraad
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2011, 14:09   #18387
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
En dixie......

Flight 93.....






Wéér iemand die om een scramble vraagt....

En ruim op tijd....
en weer niet aan de bevoegde dienst
__________________
sus antigoon pfff, die Belgische kaart geeft toch enkel wat
sociale en politieke voordelen, maar van onze
roots doen we geen afstand, dit zou verraad
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2011, 23:47   #18388
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
en weer niet aan de bevoegde dienst
Het is goed te zien dat gij er de ballen van snapt...

Wie was de bevoegde dienst waaraan de luchtverkeersleiders moeten rapporteren denkt u...

Ik zal u een eind op weg helpen....


Citaat:
09:31 CC Inventory Order
Herndon Center: Ok, stand by please.
Herndon Center: Ok, looks like I have everyone on here except Boston Center. This is
the air traffic command center the TMO on duty in the West area. I need to have all
traffic management units do an inventory, basically an inventory of all airborne traffic,
ensure that you do not have any unusual situations or any aircraft that are not accounted
for. If you have any unusual situations or unaccounted for aircraft identify them and
contact us here at the Command Center.

Herndon commando center is hét hoofdkwartier waar alle luchtverkeersleiders hun informatie binnenkomt...

Wat verstaat gij hier niet aan....

En vervolgens....

Citaat:
09:34 UA93 ZOB Reports Bomb on BoardCleveland Center: United 93 may have a bomb on board.
Herndon Center: Ok, United 93. Who’s speaking?
Cleveland Center: Cleveland Center.
Herndon Center: Ok, Cleveland, what’s his origination and destination?
[Background] Cleveland Center Unknown: Out of Newark going to San
Francisco.
Cleveland Center: Out of Newark going to San Francisco. His position is, twenty, fifteen
east, actually he’s further than that. He’s east of Dryer. His exact position is 30 miles East
of Dryer.
Herndon Center: Ok. You have a transponder on this aircraft or did he go primary?
Cleveland Center: At this time he’s, ah, code one five two seven, and we still have a
transponder.
Herndon Center: Ok, and can you give me any additional information as to why you
believe there may be a bomb?
Cleveland Center: Ah, because he’s screaming that on the frequency.
Herndon Center: Ok, very good. Anyone else? Alright, I’m disconnecting now.
09:34 UA93 CC report to HQ FAAHerndon Center: We just had another report, United 93, who was in Cleveland Center’s
airspace, somewhere around Dyer [sic.] Intersection, just reported that they heard
screaming on the frequency and the people have a bomb on board. The aircraft departed
Newark enroute to San Francisco was the report.
FAA HQ: Know what type?
Herndon Center: No, I don’t have that information.
FAA HQ: Ok. We’re still tracking it now, right?
Herndon Center: Correct. We’re still tracking, at this time.
FAA HQ: Ok. Thanks Bud.
Om 9:34 had het hoofdcommando in Herndon zelfs contact met het hoofdkwartier van de FAA over deze situatie...

Citaat:
09:36:01 ZOB Call re want to scramble military here
Herndon Center: Command Center.
Cleveland Center: Our question here is, our aircraft that we have has climbed, turned,
and is not talking to us. Ah, do we want to scramble? We have a couple of local military
here?
Herndon Center: Ok, that’s a decision that has to be made at a different level.Cleveland Center: Is someone talkin’ about it at least?
Herndon Center: What’s the call sign again?
Cleveland Center: It’s United 93. He’s right over Cleveland.
Herndon Center: Over Cleveland now? Ok, we’ll call you right back.
09:41 UA93 CC to HQ FAA Over Akron
Herndon Center: United 93, we spoke about him before—
FAA HQ: Yes.
Herndon Center: He is reversing course over Akron. They just lost his transponder. He’s
heading eastbound.
FAA HQ: What kind of airplane, do we know yet?
Herndon Center: Ah, just a second, seven fifty seven.
FAA HQ: Thanks buddy.
Herndon Center: The aircraft is descending.
FAA HQ: OK. He is descending.
Herndon Center: Correct.
97. 0946 UA93 CC to HQ FAA 29 minutes out
Herndon Center: Okay, United 93
FAA HQ: Go ahead
Herndon Center: Is 29 miles out of, errr, 29 minutes out of Washington DC, 29 minutes
out of Washington D.C., and tracking towards it, this is the one who reversed course in
Ohio.
FAA HQ: Yes. Go ahead.
Herndon Center: That’s all I have.
Niet de juiste verwittigd mijn beste,
Hoe komt het dan dat die verkeersleider aan zijn directe meerdere,namelijk Herndon command center vraagt om zijn scramble...

En het radarcommandocenter had op zijn beurt contact met het FAA hoofdkwartier...

http://www.rutgerslawreview.com/wp-c...transcript.pdf

Laatst gewijzigd door Svennies : 27 oktober 2011 om 23:55.
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2011, 00:27   #18389
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Het is goed te zien dat gij er de ballen van snapt...

hier de ontmaskeraar van het complot, de ultra truther, de persoon die alles gaat blootleggen, NOT
__________________
sus antigoon pfff, die Belgische kaart geeft toch enkel wat
sociale en politieke voordelen, maar van onze
roots doen we geen afstand, dit zou verraad
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2011, 00:41   #18390
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
hier de ontmaskeraar van het complot, de ultra truther, de persoon die alles gaat blootleggen, NOT
En wéér géén enkel antwoord op de héle post....

Bravo,doe zo verder....

En mijn beste,smiley's zijn géén argumenten,wéét u....

En laat u helemaal zien dat u géén enkel argument meer hebt...

U accentueert er alléén uw eigen onwetendheid mee .....

Dé raketspecialist van het forum....
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2011, 06:07   #18391
atmosphere
Secretaris-Generaal VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 23.319
Standaard

Er is dus niet tijdig gerapporteerd , so what ?

U bent honderden keren aan het aantonen dat er dingen fout gingen .
Daarmee heeft u nog lang geen complot aangetoond!

Niet zo vreemd dat er niet meer gereageerd word.
__________________
De mogelijkheid om zelf oorlogsmisdaden te kunnen
plegen vervalt niet door de vijand 'terroristen' te
noemen, en ook niet als het terroristen zijn.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2011, 11:44   #18392
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Er is dus niet tijdig gerapporteerd , so what ?U bent honderden keren aan het aantonen dat er dingen fout gingen .
Daarmee heeft u nog lang geen complot aangetoond!

Niet zo vreemd dat er niet meer gereageerd word.

Ik bewijs hier dat die verkeersleider dat wél tijdig heeft gerapporteerd wat flight 93 betreft aan Herndon commandocenter dat die ook op dat moment in verbinding waren met het FAA hoofdkwartier...

U kunt echter niet bewijzen dat het FAA hoofdkwartier het nagelaten heeft om tijdig NORAD in te lichten...

Wat dat betreft is het nog altijd woord tegen woord...

Daarvoor is de vrijgave nodig van de tapes met de communicatie tussen het FAA en NORAD...
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2011, 12:43   #18393
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Er is dus niet tijdig gerapporteerd , so what ?
idd de truthers willen dit maar niet snappen blijkbaar iets met hun herseninhoud

Person Who Could Request Fighters Is Unavailable - Apparently there is only one person at FAA headquarters who is authorized to request military assistance, and Ben Sliney, the Command Center’s national operations manager, is told that no one can find him. Sliney will later recount: “I said something like, ‘That’s incredible. There’s only one person. There must be someone designated or someone who will assume the responsibility of issuing an order, you know.’ We were becoming frustrated in our attempts to get some information. What was the military response?” [Canadian Broadcasting Corporation, 9/10/2006] This lack of response to Flight 93 contrasts with the FAA’s earlier reaction to Flight 11, when Boston Center air traffic controllers contacted NORAD’s Northeast Air Defense Sector (NEADS) themselves (see (8:37 a.m.) September 11, 2001), and even called military bases directly (see 8:34 a.m. September 11, 2001 and (8:34 a.m.) September 11, 2001).
http://www.historycommons.org/timeli...e&startpos=100
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
U bent honderden keren aan het aantonen dat er dingen fout gingen .
Daarmee heeft u nog lang geen complot aangetoond!

Niet zo vreemd dat er niet meer gereageerd word.
hebben ze het 'BEWIJS' van een conspiracy doen ze er niets mee
vandaar ook hun poging tot beledigingen de truthers zijn een zielige bende gefrustreerden
__________________
sus antigoon pfff, die Belgische kaart geeft toch enkel wat
sociale en politieke voordelen, maar van onze
roots doen we geen afstand, dit zou verraad
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2011, 15:02   #18394
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 52.430
Standaard

Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Sheeple

In a column entitled "A Nation of Sheeple," columnist Walter E. Williams writes, "Americans sheepishly accepted all sorts of Transportation Security Administration nonsense. In the name of security, we've allowed fingernail clippers, eyeglass screwdrivers and toy soldiers to be taken from us prior to boarding a plane."[4] This usage emphasizes that Americans sheepishly accept all sorts of imposed official nonsense. It describes those who blindly submit to the judgment of public servants or political parties as leading authorities, thereby empowering the civil government through their acquiescence.

See also

Brainwashing
Conformity
Crowd psychology
Dumbing down
Group behaviour
Groupthink
Gullibility
Herd behavior
Indoctrination
Propaganda
Psychological manipulation
Slacktivism
Superficiality
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 28 oktober 2011 om 15:04.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2011, 15:18   #18395
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

MacDonald cautioned that not everyone who believes in a conspiracy plot is mentally ill.
http://abcnews.go.com/Health/MindMoo...6443988&page=1
gelukkig maar
__________________
sus antigoon pfff, die Belgische kaart geeft toch enkel wat
sociale en politieke voordelen, maar van onze
roots doen we geen afstand, dit zou verraad
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2011, 23:27   #18396
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
idd de truthers willen dit maar niet snappen blijkbaar iets met hun herseninhoud

Person Who Could Request Fighters Is Unavailable - Apparently there is only one person at FAA headquarters who is authorized to request military assistance, and Ben Sliney, the Command Center’s national operations manager, is told that no one can find him. Sliney will later recount: “I said something like, ‘That’s incredible. There’s only one person. There must be someone designated or someone who will assume the responsibility of issuing an order, you know.’ We were becoming frustrated in our attempts to get some information. What was the military response?” [Canadian Broadcasting Corporation, 9/10/2006] This lack of response to Flight 93 contrasts with the FAA’s earlier reaction to Flight 11, when Boston Center air traffic controllers contacted NORAD’s Northeast Air Defense Sector (NEADS) themselves (see (8:37 a.m.) September 11, 2001), and even called military bases directly (see 8:34 a.m. September 11, 2001 and (8:34 a.m.) September 11, 2001).
http://www.historycommons.org/timeli...e&startpos=100


hebben ze het 'BEWIJS' van een conspiracy doen ze er niets mee
vandaar ook hun poging tot beledigingen de truthers zijn een zielige bende gefrustreerden

Tuurlijk jong blijf zo een uitleg maar geloven,bijzonder naief...

De enigste die het bevel zou ervoor kunnen geven was er nét niet,en laat er nou hélemaal géén tweede in bevel zijn...
Tuurlijk meneer de raketspecialist,vertel eens ,gaf het u een kick dat u wéér eens kon gaan klagen bij uw vriendjes van de moderatie...

Nou gaat u dus op negeer dunno....

Veel geluk nog mijn beste...
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2011, 23:30   #18397
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Dit bericht is verborgen omdat Dixie op jouw negeerlijst staat.

Job done...:lo l:

Laatst gewijzigd door Svennies : 29 oktober 2011 om 23:31.
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2011, 01:43   #18398
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Dit bericht is verborgen omdat Dixie op jouw negeerlijst staat.

Job done...:lo l:
als beledigingen niet lukken is de volgende stap uiteraard negeren, hoe voorspelbaar
__________________
sus antigoon pfff, die Belgische kaart geeft toch enkel wat
sociale en politieke voordelen, maar van onze
roots doen we geen afstand, dit zou verraad
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2011, 07:56   #18399
atmosphere
Secretaris-Generaal VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 23.319
Standaard

De VS presenteren hun leger en luchtmacht graag als als de beste ter wereld en zien dat ook zo . In de praktijk komen er echter veel blunders voor .

Men wordt getraind om domweg bepaalde orders op te volgen en zelf weinig na te denken. Dus wanneer er bepaalde zaken in de praktijk net even anders zijn gaat het soms mis.

Het feit dat men nog lang na de crash van het laatste toestel nog lang en koortsachtig is blijven doorzoeken geeft aan dat men helemaal niet zo goed wist
welke toestellen er precies een gevaar vormde en welke niet en dat de situatie niet onder controle was.
__________________
De mogelijkheid om zelf oorlogsmisdaden te kunnen
plegen vervalt niet door de vijand 'terroristen' te
noemen, en ook niet als het terroristen zijn.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2011, 21:50   #18400
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
De VS presenteren hun leger en luchtmacht graag als als de beste ter wereld en zien dat ook zo . In de praktijk komen er echter veel blunders voor .

Men wordt getraind om domweg bepaalde orders op te volgen en zelf weinig na te denken. Dus wanneer er bepaalde zaken in de praktijk net even anders zijn gaat het soms mis.

Het feit dat men nog lang na de crash van het laatste toestel nog lang en koortsachtig is blijven doorzoeken geeft aan dat men helemaal niet zo goed wist
welke toestellen er precies een gevaar vormde en welke niet en dat de situatie niet onder controle was.
Dit lijkt me eerder een excuus.....

Delta 1989 was tijdens de héle transcriptie de enige die als mogelijk gekaapt werden aanzien...

En die vlogen nochtans netjes op hun koers mét transponder...

En werd het héle zaakje communicatief met de vluchtcontrollers opgelost...

En dit in tegenstelling met de 4 gekaapte vluchten die alle protocollen overtraden...
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:07.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be