![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister
|
![]() Citaat:
als Shimon Peres hebben de Nobelprijs voor de vrede gekregen. Het valt mij weer eens op dat jullie neo nazi's echt tot de achterlijkste soort mensen behoren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Mag ik u er ook even aan herinneren dat Adolf Hitler ook genomineerd was voor die Nobelprijs in 1939, en dan nog wel onder impuls van de joodse schrijfster Gertrude Stein???? Citaat:
Dus, wat wil dat zeggen die nobelprijs vrede? Achter elke benoeming zitten drukkingsgroepen, en daar zijn jullie het beste in: pushen, en lobbyen en drukken achter de schermen (ooit als eens aan gedacht dat dit u niet sypmathieker maakt in de wereld?). Menachem Begin and Irgun zijn de uitvinders van het moderne terrorisme, te beginnen met het opblazen met King David Hotel. En ge moet niet rond de pot draaien, want dat wordt gewoonweg bevestigd door joden die het kunnen weten: Zionists invented modern terrorism Citaat:
![]() Jullie noemen iedereen neonazi die kritiek op u geeft, maar uw sekte maakt zodoende zelf antisemieten en ''neonazis'' door uw constante leugens en gemanipuleer. Dit terroristenstukje is het zoveelste voorbeeld. . |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Er zit een behoorlijk stuk diversiteit in de modus waarmee - het was Hitler niet alleen - een stuk Duitsland met politieke lading was hem daarbij behulpzaam -
met de Joden werd omgesprongen. De pogroms van het Oostblok, geengageerd en geinstigeerd door de Romeinse kerk die al met de kruistochten een vroegtijdige intifada tegen de Joden inzette en dat tot op de dag van vandaag volhoudt. Het was niet alleen het Duitse volk dat de Joden achtervolgde, het was de hele wereld. Amerika liet bv alleen die Joden binnen die daar ook voor konden betalen. Nu hebben de Joden flinke delen van de VS economie in handen gekregen: entertainement industrie, Wall Street en een fors stuk van het politieke echelon. Het communisme is een volledige Joodse creatie. Ik twijfel derhalve aan de saamhorigheid en eenheid binnen het Jodendom want ook zij worden door meerdere zienswijzen en origines geteisterd. Neem alleen de discriminatie tussen de Sephardim en Ashkenazim waarbij ieder voor zich de ware Jood claimt te zijn en danb hebben we het nog niet over de Sjtreimels.
![]() |
#24 | ||
Minister
|
![]() [quote=straddle;5767847]
![]() ![]() ![]() Citaat:
Citaat:
waarschijnlijk ook) is iets wat geen redelijk mens in twijfel kan trekken. Laatst gewijzigd door Francientje : 28 oktober 2011 om 09:22. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Die samenhorigheid, ondanks alle verschillen in inhoud van intellectuele bewegingen edm, is juist heel sterk aanwezig: het duwen en promoten van joodse identiteit en joodse belangen voor zichzelf. Dat is de strategie: SELF INTEREST als groep. 1. Chosenness: Streven naar suprematie ingegeven door ''uitverkorenheid'' , the chosen people: overal waar zich macht concentreert, daar vinden we hen op het voorplan: of het nu de bolsjevistische revolutie was, of het über kapitalisme van Wall Street, intellectuele bewegingen van allerlei diverse strekkingen: hij speelt er de hoofdrol. De ideologie zelf maakt hen niets uit en de gebruikte methoden ook niet. If it is good for the jews, they will endorse it (dat zeggen ze zelf, dus komt niet van mij). Wat goed is voor de gentielen of de ganse mensheid intereseert hen dus niet. God heeft hen immers opgedragen te leiden. Zelfs zij die niet met die ingesteldheid akkoord gaan, ondanks de problemen dat dit geeft op wereldvlak, houden zich gedeisd, want uiteindelijk varen ook zij wel bij de voorkeursbehandeling. 2. Identiteit via antisemitisme: de obsessie om overal antisemitisme te willen en moeten zien (zelfs Herzl benadrukte dat antisemitisme goed en nodig was) en dit te promoten (zodat het bijna self fulfilling wordt......... ). Dit bewerkstelligt de cohesie en wordt gebruikt als strategie om zich als groep verder op het voorplan te werken. Heel goede documentaire die volledig uw gemaakte punt bespreekt: Jewish Intellectual Movements in the 20th Century Wordt ook besproken in dit boek: . Laatst gewijzigd door straddle : 28 oktober 2011 om 10:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat me wel op valt: De manier waarop de Joden hun volk omschrijven als het meest intellectuele en meest georganiseerde volk ten opzicht van andere volkeren (en in eerste plaats het Arabische) lijkt veel op het superioriteitsdenken dat de Joden in het verleden net veel parten gespeeld heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister
|
![]() Citaat:
'His colleagues at the university's psychology department, as well as the Cal State Long Beach academic senate, have formally disassociated themselves from his work.[4][5] The academic senate described his views as antisemitic and white ethnocentric.[5]' Jij zult je heerlijk thuisvoelen bij het Stormfront. En nog wat. Het kan me geen barst schelen dat je antisemitisch bent. Maar leugens en laster verspreiden is in elk beschaafd land verboden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U reageert hier ad hominem, en negeert compleet de feiten. Laatst gewijzigd door bgf324 : 28 oktober 2011 om 13:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Joden kunnen niet anders dan zich achter israel scharen of zijn geen goede joden. Israel is jullie thora geworden en die thora wordt jullie graf. Bij GOD is er geen plaats voor een slachtofferrol, ook niet voor de palestijnen want alles wat ons overkomt is een gevolg van wat onze eigen handen hebben voortgebracht. En wat de zionistische handen voortbrengen is idd haat. Laatst gewijzigd door Moslim! : 28 oktober 2011 om 15:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() @ Straddle
Die controverse van diverse verscheidenheid zoals ik die in mijn post noemde doet zich natuurlijk niet overal voor. Maar wel in Israel (M-O) zelf. Op politiek en zeer zeker ook op zakelijk terrein speelt ethniciteit nog steeds een rol, qua importantie steeds minder, maar toch kunnen in het zakenleven hele familiegeschiedenissen worden nageplozen alvorens A met B zaken wil doen. Momenteel speelt dat allemaal niet meer zo'n grote rol behalve waar kleine groepen grote belangen hebben i.c. politiek en filmindustrie. Alle filmdistributiemaatschappijen zijn in Joods bezit. Is ook een broedplaats van vetes en onderlinge concurrentie. Samenwerking? No go, behalve als de groep als geheel bedreigd wordt. Verder is er een levensgroot verschil tussen de Israeli en de Amerikaanse Jood. Ze kunnen niet zonder elkaar maar de laatste heeft allesbehalve respect voor de eerste categorie. De Strjeimels (Mea Shearim) laat ik buiten beschouwing.
![]() |
#33 | |
Minister
|
![]() Citaat:
de-druiven-zijn-te-groen Arabieren dat ook anders zouden willen zien. Maar waar je helemaal overboord gaat:als je beweert dat het politiek beleid van Israel niets te maken heeft met Israels prestaties op het gebied van technologie en medicijnen. Het heeft er namelijk alles mee te maken. Mensen zijn gelijk. Je vindt dus overal, bij elk volk, uilskuikens en slimmerikken, smeerlappen en rechtvaardigen, gekken en normale personen. Mentaliteiten -en dat is dus wat dat aangeleerd wordt-en bestuurswijzen zijn niet gelijk. Helaas. Verder bezorg je me lachkrampen als je Israel van racisme beschuldigt. Zullen we het even over Soedan hebben? En de manier waarop je Arabische broeders daar de Firs behandelen? En Marokko...Ik heb begrepen dat je Marokkaan bent... Zijn jullie niet in een niet zo proper geschil gewikkelt met de mensen van de Oostelijke Sahara? Breng eerst je eigen huis in orde en kom dan maar eens terug. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Israel is de facto een kolonie wie het ook erkent dus je mag lachen zoveel als je wilt, de vn erkennen israel als staat maar je weet heel goed dat het land gestolen is op de palestijnen, ook al beschik je niet over de intellectuele vrijheid om daar over na te denken. Het is niet grappig. En de situaties in andere delen van de wereld hebben er niets mee te maken. Of gaan we de skinheads in oost duitsland de schuld geven van de separatistische programma van de nva? Ik verwacht niet dat je israel racistisch vindt, ik zeg alleen dat het zo is en dat ik die mening onderbouw met argumenten (en dat is op z'n minst gezegd niet grappig). Israel is erger dan racistisch, (gelukkig zijn er israelis die dat stillaan door hebben) het zionisme is een nationaal sociale ideologie, typisch een europees fenomeen van 80 jaar terug dat zijn uitwerking in het midden oosten heeft. Trouwens als iemand vb japan racistisch noemt vind ik dat een veralgemening maar ik krijg daar geen lachkrampen van. Ivm dat eigen huis? Is Israel jouw eigen huis, of waar ligt jouw nationale loyaliteit? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Moslim! : 30 oktober 2011 om 17:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Precies , en maar generaliseren ! terwijl er grote verschillen zijn tussen moslim landen.
![]() |
#37 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Europees Commissaris
|
![]() Dat de Joden twee keer de wereld totaal zouden domineren en macht krijgen (intelligentie + geld) staat al in de Koran, wij hoeven daarom jouw "versus" niet.
Citaat:
Christelijke en joodse zionisme met hun middelen als imperialisme, vrijmasterlaars en opportunisten (ook bepaalde moslims en Arabieren) "VERSUS" de anti's (van alle politieke achtergronden en overtuigingen, dus ook joden en christenen). Laatst gewijzigd door porpo : 30 oktober 2011 om 19:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Je zegt dus eigenlijk, dat ik zelfs geen joodse bronnen mag gebruiken om te reageren in andermans posten die steeds maar weer Israel en joodse ethnocentrisme aankaarten. De eerste bron van mijn vorige reactie in deze draad is - voor de zoveelste keer - GILAD ATZMON. Ik heb hem al veelvuldig gequoteerd en de links erbij geplaatst. Gilad Is een joods intellectueel, dissident, ex IDF militair en heeft zich volledig gedistantieerd van alles wat naar Israel en joodse identity politics ruikt. Hij doet dit zeer diepgaand. Hij heeft gelijk en jij kan er niks tegen inbrengen. De tweede bron is prof Kevin Mc Donald, een academicus, die een wetenschappelijk werk geproduceerd heeft en nog steeds op zijn post zit op de universiteit in Californie, ondanks de verscheurende druk van uw cult vriendjes uit allerlei verenigingen. Zijn boek is niet verboden of veroordeeld. Zelfs al is hij volgens u een '' antisemiet'' (hadden we iets anders verwacht?), dan nog heeft hij het recht zijn mening en zijn bevindingen te uiten en te verklaren. Bij mijn weten is geen van beiden hun werk als laster veroordeeld door een rechtbank. Dus, maak uw beweringen hard, of is het weer voor de zoveelste keer een poging tot uitoefenen van druk, bangmakerij, intimidatie??? . Laatst gewijzigd door straddle : 30 oktober 2011 om 20:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En, als we zelfs geen academici en dissidente joodse intellectuelen meer mogen citeren, dan is het wel heeeeeeeeeeeeeel erg gesteld. Het bevestigt gewoon wat we zeggen. . |
|
![]() |
![]() |