Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 oktober 2011, 06:35   #21
Francientje
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 Bekijk bericht
Je maakt al een grote fout in het begin van je betoog. Er zijn namelijk 2 soorten beschaafheid: Er is een verschil tussen technologische beschaafdheid, en morele beschaafdheid.
De Joden kunnen meer dan de Palestijnen, en ze wonnen ook meer nobelprijzen, dat ga ik niet ontkennen. Een keerzijde van deze gave, is dat ze een enorm slecht karakter hebben.
Ze zijn enorm imperialistisch ingesteld, en hebben de drang om alle Goyims aan hun macht te onderwerpen en ze leeg te zuigen, en daar zijn ze aardig met bezig/in geslaagd.

En dat noemt u beschaafdheid.

Welke vliegtuigen zijn opgeblazen door de Palestijnen?
Iedere Jood die in Israel woont is een bezetter, en per definitie schuldig.

West-Europa heeft de Joden uitgekotst omdat ze ons uit persten. En gelukkig dat we dat juk van ons afgeworpen hebben, of wij, de Europeanen zaten nu gedrongen in een gaza-strookje aan de Noordzee.
Ik hoop de de Arabieren ooit de zionisten van hun land kunnen afschoppen, net zoals wij dat gedaan hebben. Hier is geen plaats voor het zionisme! Gib fremden Juden in deinem Reich nicht Raum! klonk het vroeger.

De nobelprijs voor vrede heeft veel meer waarde dan ener welk nobelprijsje. De nobelprijs voor vrede gaat over de hoogste waarden van de mensheid; vrijheid, volkswaardigheid en eer. Niet bepaald een prijs die ze rap aan een zionist gaan geven.
Van onder welke steen kom jij eigenlijk gekropen? zowel Menachem Begin
als Shimon Peres hebben de Nobelprijs voor de vrede gekregen. Het valt mij
weer eens op dat jullie neo nazi's echt tot de achterlijkste soort mensen
behoren.
Francientje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2011, 08:44   #22
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Francientje Bekijk bericht
als Shimon Peres hebben de Nobelprijs voor de vrede gekregen.
En dan??? Arafat kreeg die ook, maar die beschrijft u als een terrorist

Mag ik u er ook even aan herinneren dat Adolf Hitler ook genomineerd was voor die Nobelprijs in 1939, en dan nog wel onder impuls van de joodse schrijfster Gertrude Stein????

Citaat:
"I say that Hitler ought to have the peace prize, because he is removing all the elements of contest and of struggle from Germany. By driving out the Jews and the democratic and Left element, he is driving out everything that conduces to activity. That means peace ... By suppressing Jews ... he was ending struggle in Germany"]

Dus, wat wil dat zeggen die nobelprijs vrede? Achter elke benoeming zitten drukkingsgroepen, en daar zijn jullie het beste in: pushen, en lobbyen en drukken achter de schermen (ooit als eens aan gedacht dat dit u niet sypmathieker maakt in de wereld?).

Menachem Begin and Irgun zijn de uitvinders van het moderne terrorisme, te beginnen met het opblazen met King David Hotel. En ge moet niet rond de pot draaien, want dat wordt gewoonweg bevestigd door joden die het kunnen weten:

Zionists invented modern terrorism

Citaat:
Het valt mij weer eens op dat jullie neo nazi's echt tot de achterlijkste soort mensen behoren.
Filosemieten / zionisten zoals u daarentegen, dat zijn eerlijke, onbevooroordeelde rechtschapen mensen

Jullie noemen iedereen neonazi die kritiek op u geeft, maar uw sekte maakt zodoende zelf antisemieten en ''neonazis'' door uw constante leugens en gemanipuleer. Dit terroristenstukje is het zoveelste voorbeeld.

.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2011, 09:01   #23
D'ARTOIS
Perm. Vertegenwoordiger VN

D'ARTOIS's schermafbeelding

Standaard

Er zit een behoorlijk stuk diversiteit in de modus waarmee - het was Hitler niet alleen - een stuk Duitsland met politieke lading was hem daarbij behulpzaam -
met de Joden werd omgesprongen. De pogroms van het Oostblok, geengageerd en geinstigeerd door de Romeinse kerk die al met de kruistochten een vroegtijdige intifada tegen de Joden inzette en dat tot op de dag van vandaag volhoudt.

Het was niet alleen het Duitse volk dat de Joden achtervolgde, het was de hele wereld. Amerika liet bv alleen die Joden binnen die daar ook voor konden betalen.
Nu hebben de Joden flinke delen van de VS economie in handen gekregen: entertainement industrie, Wall Street en een fors stuk van het politieke echelon.

Het communisme is een volledige Joodse creatie. Ik twijfel derhalve aan de saamhorigheid en eenheid binnen het Jodendom want ook zij worden door meerdere zienswijzen en origines geteisterd. Neem alleen de discriminatie tussen de Sephardim en Ashkenazim waarbij ieder voor zich de ware Jood claimt te zijn en danb hebben we het nog niet over de Sjtreimels.
Oud 28 oktober 2011, 09:20   #24
Francientje
Minister

Standaard

[quote=straddle;5767847] En dan??? Arafat kreeg die ook, maar die beschrijft u als een terrorist

Citaat:
Mag ik u er ook even aan herinneren dat Adolf Hitler ook genomineerd was voor die Nobelprijs in 1939, en dan nog wel onder impuls van de joodse schrijfster Gertrude Stein????
Ik reageerde op dit zinnetje van uw vriend :

Citaat:
De nobelprijs voor vrede heeft veel meer waarde dan ener welk nobelprijsje. De nobelprijs voor vrede gaat over de hoogste waarden van de mensheid; vrijheid, volkswaardigheid en eer. Niet bepaald een prijs die ze rap aan een zionist gaan geven.
En dat die persoon beter zijn heil zou gaan zoeken bij het Stormfront (en u
waarschijnlijk ook) is iets wat geen redelijk mens in twijfel kan trekken.

Laatst gewijzigd door Francientje : 28 oktober 2011 om 09:22.
Oud 28 oktober 2011, 09:56   #25
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS Bekijk bericht
Nu hebben de Joden flinke delen van de VS economie in handen gekregen: entertainement industrie, Wall Street en een fors stuk van het politieke echelon.

Het communisme is een volledige Joodse creatie. Ik twijfel derhalve aan de saamhorigheid en eenheid binnen het Jodendom want ook zij worden door meerdere zienswijzen en origines geteisterd. Neem alleen de discriminatie tussen de Sephardim en Ashkenazim waarbij ieder voor zich de ware Jood claimt te zijn en danb hebben we het nog niet over de Sjtreimels.

Die samenhorigheid, ondanks alle verschillen in inhoud van intellectuele bewegingen edm, is juist heel sterk aanwezig: het duwen en promoten van joodse identiteit en joodse belangen voor zichzelf. Dat is de strategie: SELF INTEREST als groep.

1. Chosenness: Streven naar suprematie ingegeven door ''uitverkorenheid'' , the chosen people: overal waar zich macht concentreert, daar vinden we hen op het voorplan: of het nu de bolsjevistische revolutie was, of het über kapitalisme van Wall Street, intellectuele bewegingen van allerlei diverse strekkingen: hij speelt er de hoofdrol. De ideologie zelf maakt hen niets uit en de gebruikte methoden ook niet.

If it is good for the jews, they will endorse it (dat zeggen ze zelf, dus komt niet van mij). Wat goed is voor de gentielen of de ganse mensheid intereseert hen dus niet. God heeft hen immers opgedragen te leiden.

Zelfs zij die niet met die ingesteldheid akkoord gaan, ondanks de problemen dat dit geeft op wereldvlak, houden zich gedeisd, want uiteindelijk varen ook zij wel bij de voorkeursbehandeling.

2. Identiteit via antisemitisme: de obsessie om overal antisemitisme te willen en moeten zien (zelfs Herzl benadrukte dat antisemitisme goed en nodig was) en dit te promoten (zodat het bijna self fulfilling wordt......... ). Dit bewerkstelligt de cohesie en wordt gebruikt als strategie om zich als groep verder op het voorplan te werken.

Heel goede documentaire die volledig uw gemaakte punt bespreekt: Jewish Intellectual Movements in the 20th Century

Wordt ook besproken in dit boek:

Naam: Book-Cover-The-Culture-of-Critique-MacDonald.gif
Bekeken: 329
Grootte: 9,9 KB

.

Laatst gewijzigd door straddle : 28 oktober 2011 om 10:00.
Oud 28 oktober 2011, 12:15   #26
bgf324
Secretaris-Generaal VN

bgf324's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
Jouw Jodenhaat is werkelijk ziekelijk.
Ik reageer met een grap op een grap (?) van jou. Dan ga je even buiten de marge zeggen dat het helemaal niet grappig is?
bgf324 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2011, 12:19   #27
bgf324
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
als Shimon Peres hebben de Nobelprijs voor de vrede gekregen.
Menachem Begin
Citaat:
Begin wordt verantwoordelijk gehouden voor de terroristische bomaanslag op het Koning Davidhotel in Jeruzalem in 1946, waar op dat moment het Britse militaire hoofdkwartier was gevestigd en waarbij 91 mensen omkwamen.
Lijkt me eerder om een terreurdaad te gaan dan om een verzetsactie.
Oud 28 oktober 2011, 12:24   #28
bgf324
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En dat die persoon beter zijn heil zou gaan zoeken bij het Stormfront (en u
waarschijnlijk ook) is iets wat geen redelijk mens in twijfel kan trekken.
Jij moet niet zeggen wat ik moet gaan doen. Op Stormfront stikt het van het KKK-White Power geneuzel waar je haast niets anders kan aan doen dan het weg lachen. Inhoudelijk valt er namelijk weinig te reageren op uitspraken die neer komen op "We are the best".

Wat me wel op valt: De manier waarop de Joden hun volk omschrijven als het meest intellectuele en meest georganiseerde volk ten opzicht van andere volkeren (en in eerste plaats het Arabische) lijkt veel op het superioriteitsdenken dat de Joden in het verleden net veel parten gespeeld heeft.
Oud 28 oktober 2011, 13:02   #29
Francientje
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Die samenhorigheid, ondanks alle verschillen in inhoud van intellectuele bewegingen edm, is juist heel sterk aanwezig: het duwen en promoten van joodse identiteit en joodse belangen voor zichzelf. Dat is de strategie: SELF INTEREST als groep.

1. Chosenness: Streven naar suprematie ingegeven door ''uitverkorenheid'' , the chosen people: overal waar zich macht concentreert, daar vinden we hen op het voorplan: of het nu de bolsjevistische revolutie was, of het über kapitalisme van Wall Street, intellectuele bewegingen van allerlei diverse strekkingen: hij speelt er de hoofdrol. De ideologie zelf maakt hen niets uit en de gebruikte methoden ook niet.

If it is good for the jews, they will endorse it (dat zeggen ze zelf, dus komt niet van mij). Wat goed is voor de gentielen of de ganse mensheid intereseert hen dus niet. God heeft hen immers opgedragen te leiden.

Zelfs zij die niet met die ingesteldheid akkoord gaan, ondanks de problemen dat dit geeft op wereldvlak, houden zich gedeisd, want uiteindelijk varen ook zij wel bij de voorkeursbehandeling.

2. Identiteit via antisemitisme: de obsessie om overal antisemitisme te willen en moeten zien (zelfs Herzl benadrukte dat antisemitisme goed en nodig was) en dit te promoten (zodat het bijna self fulfilling wordt......... ). Dit bewerkstelligt de cohesie en wordt gebruikt als strategie om zich als groep verder op het voorplan te werken.

Heel goede documentaire die volledig uw gemaakte punt bespreekt: Jewish Intellectual Movements in the 20th Century

Wordt ook besproken in dit boek:

Bijlage 83291

.
Heb je het over deze vent? Gevonden op Wikepedia:
'His colleagues at the university's psychology department, as well as the Cal State Long Beach academic senate, have formally disassociated themselves from his work.[4][5] The academic senate described his views as antisemitic and white ethnocentric.[5]'
Jij zult je heerlijk thuisvoelen bij het Stormfront.
En nog wat. Het kan me geen barst schelen dat je antisemitisch bent. Maar
leugens en laster verspreiden is in elk beschaafd land verboden.
Oud 28 oktober 2011, 13:05   #30
bgf324
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
'His colleagues at the university's psychology department, as well as the Cal State Long Beach academic senate, have formally disassociated themselves from his work.[4][5] The academic senate described his views as antisemitic and white ethnocentric.[5]'
Ik vraag me af wat de achtergrond van de man er toe doet in deze discussie. U stelt dus dat enkel een bepaalde groep mensen hun mening mag geven over de Joodse kwestie? Liefst zogenaamde wetenschappers die zelf Joods zijn? Tjah, dan begrijp ik waarom zionisten steeds in hun eigen grote gelijk blijven geloven.
U reageert hier ad hominem, en negeert compleet de feiten.

Laatst gewijzigd door bgf324 : 28 oktober 2011 om 13:06.
Oud 28 oktober 2011, 15:49   #31
Moslim!
Parlementslid

Moslim!'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Uiteindelijk zullen we allemaal verdwijnen. Gewoon een kwestie van tijd.
Maar stel dat 1 miljard en een flinke klets Moslims er inderdaad in slagen
Israel, een piepklein, hoog beschaafd land - je haatgespui op internet is ondermeer mogelijk gemaakt door Israelische technologie, slik vooral geen
medicijnen van Teva tegen je pijntjes of om je leven te verlengen etc-, van de aardbol te vegen. Denk je echt dat de Geschiedenis met een grote G het jullie zal vergeven? Binnen een paar duizend jaar zal er dan nog schande over worden gesproken. Net zoals er nu in historische middens nog schande
wordt gesproken over de vernietiging van Carthago door de Romeinen.
Enne... Carthago was alleen klein en moedig. Het heeft geen uitvindingen
op zijn naam staan die het lot van alle mensen verbeterde.
Er zal ook schande worden gesproken over de manier waarop jullie de Palestijnen hebben gebruikt om aan jullie trekken te komen.
Laatste opmerking:wat denken jullie eigenlijk met de verdwijning van Israel
te winnen?
Als je israel hoog beschaafd noemt dan zit je zelf aan de scheve kant van de Geschiedenis. Wat hebben de Indiërs gewonnen met het verdwijnen van brits indië?? idd niet veel , Israel is een kolonie, gestolen dus, en het beleid van Israel tov de palestijnen is racistisch tot en met. Het is gebasseerd op een leugen, "de terugkeer van de joden naar hun land, een land zonder volk voor een volk zonder land" hoe romantisch allemaal alleen een grote leugen die veel leed heeft gekost en tot vandaag nog steeds haat zaait. Want ik haat israel niet omwille van hun goede universiteiten of omwille van antisemitische gevoelens van in de jaren dertig neen kijk eens naar "tears of gaza" op youtube wat er gebeurd vanuit de 'misdadige' kant van de geschiedenis; als Hamas de verkiezingen wint --> Hamas kon meedoen van usa en israel omdat ze dachten dat hamas zou verliezen en toen hamas won, smijten ze er fosfor op en high tech bommen. En die 'ze' daar scharen de europese joden zich altijd achter, dus die haat roep je op jezelf af. Het is gemakkelijk om in een slachtofferrol te kruipen en uw zionistische leske af te rammelen. Wat mij betreft hebben die goede uitvindingen vanuit israel er niets mee te maken, al vinden ze een medicijn tegen kanker en aids, ik heb al meer israelitische studenten gesproken, gelukkig zijn niet alle echte israelis zo'n gehersenspoelde mensen, wat een gezever om de politiek van israel te betrekken bij hun bijdrage aan de technologie. Je kunt er echt niet uit eh, zo waar lijkt het zionitische verhaal in jouw ogen. Mens de joden hebben van de moslims in de Geschiedenis niets te klagen, zeker niet in vergelijking met het westen ask Maimonides maar.
Joden kunnen niet anders dan zich achter israel scharen of zijn geen goede joden. Israel is jullie thora geworden en die thora wordt jullie graf. Bij GOD is er geen plaats voor een slachtofferrol, ook niet voor de palestijnen want alles wat ons overkomt is een gevolg van wat onze eigen handen hebben voortgebracht. En wat de zionistische handen voortbrengen is idd haat.

Laatst gewijzigd door Moslim! : 28 oktober 2011 om 15:51.
Moslim! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2011, 16:08   #32
D'ARTOIS
Perm. Vertegenwoordiger VN

D'ARTOIS's schermafbeelding

Standaard

@ Straddle

Die controverse van diverse verscheidenheid zoals ik die in mijn post noemde doet zich natuurlijk niet overal voor. Maar wel in Israel (M-O) zelf.

Op politiek en zeer zeker ook op zakelijk terrein speelt ethniciteit nog steeds een rol, qua importantie steeds minder, maar toch kunnen in het zakenleven hele familiegeschiedenissen worden nageplozen alvorens A met B zaken wil doen.

Momenteel speelt dat allemaal niet meer zo'n grote rol behalve waar kleine groepen grote belangen hebben i.c. politiek en filmindustrie. Alle filmdistributiemaatschappijen zijn in Joods bezit. Is ook een broedplaats van vetes en onderlinge concurrentie. Samenwerking? No go, behalve als de groep als geheel bedreigd wordt.

Verder is er een levensgroot verschil tussen de Israeli en de Amerikaanse Jood. Ze kunnen niet zonder elkaar maar de laatste heeft allesbehalve respect voor de eerste categorie.
De Strjeimels (Mea Shearim) laat ik buiten beschouwing.
Oud 29 oktober 2011, 19:01   #33
Francientje
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moslim! Bekijk bericht
Als je israel hoog beschaafd noemt dan zit je zelf aan de scheve kant van de Geschiedenis. Wat hebben de Indiërs gewonnen met het verdwijnen van brits indië?? idd niet veel , Israel is een kolonie, gestolen dus, en het beleid van Israel tov de palestijnen is racistisch tot en met. Het is gebasseerd op een leugen, "de terugkeer van de joden naar hun land, een land zonder volk voor een volk zonder land" hoe romantisch allemaal alleen een grote leugen die veel leed heeft gekost en tot vandaag nog steeds haat zaait. Want ik haat israel niet omwille van hun goede universiteiten of omwille van antisemitische gevoelens van in de jaren dertig neen kijk eens naar "tears of gaza" op youtube wat er gebeurd vanuit de 'misdadige' kant van de geschiedenis; als Hamas de verkiezingen wint --> Hamas kon meedoen van usa en israel omdat ze dachten dat hamas zou verliezen en toen hamas won, smijten ze er fosfor op en high tech bommen. En die 'ze' daar scharen de europese joden zich altijd achter, dus die haat roep je op jezelf af. Het is gemakkelijk om in een slachtofferrol te kruipen en uw zionistische leske af te rammelen. Wat mij betreft hebben die goede uitvindingen vanuit israel er niets mee te maken, al vinden ze een medicijn tegen kanker en aids, ik heb al meer israelitische studenten gesproken, gelukkig zijn niet alle echte israelis zo'n gehersenspoelde mensen, wat een gezever om de politiek van israel te betrekken bij hun bijdrage aan de technologie. Je kunt er echt niet uit eh, zo waar lijkt het zionitische verhaal in jouw ogen. Mens de joden hebben van de moslims in de Geschiedenis niets te klagen, zeker niet in vergelijking met het westen ask Maimonides maar.
Joden kunnen niet anders dan zich achter israel scharen of zijn geen goede joden. Israel is jullie thora geworden en die thora wordt jullie graf. Bij GOD is er geen plaats voor een slachtofferrol, ook niet voor de palestijnen want alles wat ons overkomt is een gevolg van wat onze eigen handen hebben voortgebracht. En wat de zionistische handen voortbrengen is idd haat.
Jij bent nog verdraaid nat achter je oren. Ten eerste is Israel geen kolonie maar een door de Verenigde Naties erkende staat, hoe graag een bende
de-druiven-zijn-te-groen Arabieren dat ook anders zouden willen zien.
Maar waar je helemaal overboord gaat:als je beweert dat het politiek beleid
van Israel niets te maken heeft met Israels prestaties op het gebied van
technologie en medicijnen. Het heeft er namelijk alles mee te maken.
Mensen zijn gelijk. Je vindt dus overal, bij elk volk, uilskuikens en slimmerikken, smeerlappen en rechtvaardigen, gekken en normale personen.
Mentaliteiten -en dat is dus wat dat aangeleerd wordt-en bestuurswijzen zijn
niet gelijk. Helaas.
Verder bezorg je me lachkrampen als je Israel van racisme beschuldigt.
Zullen we het even over Soedan hebben? En de manier waarop je Arabische
broeders daar de Firs behandelen? En Marokko...Ik heb begrepen dat je
Marokkaan bent... Zijn jullie niet in een niet zo proper geschil gewikkelt met
de mensen van de Oostelijke Sahara?
Breng eerst je eigen huis in orde en kom dan maar eens terug.
Oud 30 oktober 2011, 17:03   #34
Moslim!
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Jij bent nog verdraaid nat achter je oren. Ten eerste is Israel geen kolonie maar een door de Verenigde Naties erkende staat, hoe graag een bende
Mensen zijn gelijk. Je vindt dus overal, bij elk volk, uilskuikens en slimmerikken, smeerlappen en rechtvaardigen, gekken en normale personen.
niet gelijk. Helaas.
Ik ben geen marokkaan.
Israel is de facto een kolonie wie het ook erkent dus je mag lachen zoveel als je wilt, de vn erkennen israel als staat maar je weet heel goed dat het land gestolen is op de palestijnen, ook al beschik je niet over de intellectuele vrijheid om daar over na te denken. Het is niet grappig.
En de situaties in andere delen van de wereld hebben er niets mee te maken. Of gaan we de skinheads in oost duitsland de schuld geven van de separatistische programma van de nva?
Ik verwacht niet dat je israel racistisch vindt, ik zeg alleen dat het zo is en dat ik die mening onderbouw met argumenten (en dat is op z'n minst gezegd niet grappig). Israel is erger dan racistisch, (gelukkig zijn er israelis die dat stillaan door hebben) het zionisme is een nationaal sociale ideologie, typisch een europees fenomeen van 80 jaar terug dat zijn uitwerking in het midden oosten heeft. Trouwens als iemand vb japan racistisch noemt vind ik dat een veralgemening maar ik krijg daar geen lachkrampen van. Ivm dat eigen huis? Is Israel jouw eigen huis, of waar ligt jouw nationale loyaliteit?
Oud 30 oktober 2011, 17:10   #35
Moslim!
Parlementslid

Standaard

Citaat:
niet gelijk. Helaas.
Idd mentaliteiten worden aangeleerd en jij zit tot over je oren in een mentaliteit alla eva braun die er niets kwaad in ziet om der machtige fuhrer (israel) tot in den treure te aanbidden. De mentaliteit in pakweg marokko verschilt veel met de palestijnen, er zijn veel verschillen in de islamitische wereld. De palestijnen zijn een vrij hoog opgeleid volk, die hun kinderen aanmoedigen om hogere studies te doen in de mate van het mogelijke, zoek maar op. Het is beschamend zwak om met twee maten en twee gewichten door het leven te gaan, de joden 'settelen' zich in een landbouwmaatschappij en smijten alle dorpen plat om dan een maatschappij uit te bouwen met behulp van europees opgeleide mensen, en dan fier als een gieter de palestijnen met de vinger wijzen over hun gebrek aan beschaving, de lafheid van israel kent haar gelijke niet.

Laatst gewijzigd door Moslim! : 30 oktober 2011 om 17:11.
Oud 30 oktober 2011, 17:31   #36
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moslim! Bekijk bericht
En de situaties in andere delen van de wereld hebben er niets mee te maken. Of gaan we de skinheads in oost duitsland de schuld geven van de separatistische programma van de nva?
Precies , en maar generaliseren ! terwijl er grote verschillen zijn tussen moslim landen.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2011, 17:32   #37
Moslim!
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Precies , en maar generaliseren ! terwijl er grote verschillen zijn tussen moslim landen.
dat was ironie
Oud 30 oktober 2011, 19:19   #38
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Dat de Joden twee keer de wereld totaal zouden domineren en macht krijgen (intelligentie + geld) staat al in de Koran, wij hoeven daarom jouw "versus" niet.

Citaat:
Joden (15 miljoen) vs Moslims (1.4 miljard)
Deze "vs" staat hier verkeerd. Er bestaat geen jood vs. moslim of conflict tussen joden en moslims. Conflict nu is tussen twee kampen en in beide kampen zitten er moslims en Arabieren.

Christelijke en joodse zionisme met hun middelen als imperialisme, vrijmasterlaars en opportunisten (ook bepaalde moslims en Arabieren) "VERSUS" de anti's (van alle politieke achtergronden en overtuigingen, dus ook joden en christenen).

Laatst gewijzigd door porpo : 30 oktober 2011 om 19:25.
porpo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2011, 20:21   #39
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Je kan de boodschap niet ontkrachten, dus ga je maar tekeer tegen de boodschapper. Typisch.

Je zegt dus eigenlijk, dat ik zelfs geen joodse bronnen mag gebruiken om te reageren in andermans posten die steeds maar weer Israel en joodse ethnocentrisme aankaarten.

De eerste bron van mijn vorige reactie in deze draad is - voor de zoveelste keer - GILAD ATZMON. Ik heb hem al veelvuldig gequoteerd en de links erbij geplaatst. Gilad Is een joods intellectueel, dissident, ex IDF militair en heeft zich volledig gedistantieerd van alles wat naar Israel en joodse identity politics ruikt. Hij doet dit zeer diepgaand. Hij heeft gelijk en jij kan er niks tegen inbrengen.

De tweede bron is prof Kevin Mc Donald, een academicus, die een wetenschappelijk werk geproduceerd heeft en nog steeds op zijn post zit op de universiteit in Californie, ondanks de verscheurende druk van uw cult vriendjes uit allerlei verenigingen. Zijn boek is niet verboden of veroordeeld. Zelfs al is hij volgens u een '' antisemiet'' (hadden we iets anders verwacht?), dan nog heeft hij het recht zijn mening en zijn bevindingen te uiten en te verklaren.

Bij mijn weten is geen van beiden hun werk als laster veroordeeld door een rechtbank. Dus, maak uw beweringen hard, of is het weer voor de zoveelste keer een poging tot uitoefenen van druk, bangmakerij, intimidatie???
.

Laatst gewijzigd door straddle : 30 oktober 2011 om 20:21.
Oud 30 oktober 2011, 20:25   #40
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 Bekijk bericht
Ik vraag me af wat de achtergrond van de man er toe doet in deze discussie. U stelt dus dat enkel een bepaalde groep mensen hun mening mag geven over de Joodse kwestie? Liefst zogenaamde wetenschappers die zelf Joods zijn? Tjah, dan begrijp ik waarom zionisten steeds in hun eigen grote gelijk blijven geloven.
U reageert hier ad hominem, en negeert compleet de feiten.
Inderdaad, bedankt, zo is het, dikke X2.

En, als we zelfs geen academici en dissidente joodse intellectuelen meer mogen citeren, dan is het wel heeeeeeeeeeeeeel erg gesteld. Het bevestigt gewoon wat we zeggen.

.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be