![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1161 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1162 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
ja we bespreken zeker alle forumleden die sterven, en we houden hier dan een virtuele begrafenis, en iedereen geeft dan zijn speachke
|
|
|
|
|
|
#1163 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1164 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1165 |
|
Banneling
|
Bfg324 met zijn fascistoïde reclame
|
|
|
|
|
|
#1166 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Doeme, as ik de juiste diploma's had dan schreef ik nu snel een paper over het mogelijk verband tss granulomen en gegeneraliseerde angst in anorexia-patiëntes na zona-aanvallen in ongewoon warme oktobermaanden, en onder invloed van zware metalen. Laatst gewijzigd door Knipp : 30 oktober 2011 om 15:18. |
|
|
|
|
|
|
#1167 |
|
Banneling
|
Wat zijn jullie, medici, doodgravers, of lijkredenaars?
|
|
|
|
|
|
#1168 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1169 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Had ik maar wat meer tijd ... Citaat:
Weliswaar hebben artsen coeliakie, chrohn en daarmee volgens mij ook ineens colitis ulcerosa uitgesloten. Dat kon nog voor mij, omdat dat de ziekte van bechterew met zich mee kan brengen en dat ook heel wat kon verklaren. Maar mijn botten zijn dus ook normaal. Ander probleem is het ontbreken van typische symptomen van die darmziekten, maar soit. Wat ik, als ik alles probeer objectief te zien (kuch), is dat dokters de volgende dingen niet lijken te hebben uitgesloten, terwijl dit volgens mij toch wel mocht gezien de veelheid van mijn klachten en gezien sommige klachten als je ze eruit ligt, in één van de volgende beelden kunnen passen: - leukemie (veel blauwe plekken en de huiduitslag, heb ik duidelijk aangegeven) Maar dit is uit te sluiten met een simpele bloedtest misschien die sowieso standaard gebeurd?? - huidkanker ... (zit in de familie, ook een zeer zeldzame vorm. Heel toevallig heb ik mijn zus mee naar de dermato gesleurd enkele jaren geleden voor controle op melanoma, ikzelf zou dan ook ineens door de mallemolen worden gehaald. Huidartsen freaken altijd wel nogal als ze mij zien. Ooit heb ik van eentje zelfs haar privé-telefoonnummer gekregen. Dat was een schatje. :hart: Terwijl ik zelf niet zo over die huidproblemen maal, buiten dat het ontsierend is. Uit ellende was mijn moeder meegegaan, zonder afspraak voor een consult. Net voordat we de artsen verlieten vroeg mama wat dat vlekje op haar neus was, wat ze sinds enkele jaren had en maar niet weg kreeg... Het moest onmiddellijk worden verwijderd. Blijkbaar huidkanker (in wording). - kwaadaardige lymfeklieren Nu, ik denk niet dat ik één van deze dingen heb. Anderzijds vind ik het toch de plicht om het uit te sluiten. Ik bedoel. Het moest maar eens.... en gezien de veelheid aan symptomen en de sluwe wijze waarop kanker zich uit (van heel veel en heel bizarre symptomen tot asymptomatisch, tenzij het vijf na twaalf is: in het ziekenhuis zag ik een aantal kankerpatiënten Dat staat toch altijd beter dan een antwoord als "ja, wat is de kans dat je dat hebt??". En "weet ge wel wat dat kost al die onderzoeken??" "terwijl het duidelijk psychosomatisch is".
|
|
|
|
|
#1170 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1171 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
#1172 | |
|
|
Citaat:
![]() Het is trouwens begonnen in een extreem koude augustus-maand. Of ervoren al, in een Zuid-Europees land. En ik heb enkel hoogtevrees/-duizeligheid. De PAK's en dioxines mogen we volgens mij ook zeker niet over het hoofd zien. Kunnen die granuloma's echt plots verdwijnen? Mijn lymfeklieren zijn vandaag minder gezwollen. I kid you not. Ook gisteren waren de symptomen plots beter, tenzij bij echt grote bewegingen, dingen heffen, ... toen heb ik er ook niet echt opgelet wegens andere dingen te doen. De druk op mijn hoofd lijkt ook veel beter ... zelfs toen ik onder de mri plat lag (voor het eerst in euh weken tijd
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 30 oktober 2011 om 15:54. |
|
|
|
|
|
|
#1173 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#1174 |
|
Banneling
|
Belabberde woordkennis
yn - chen [` lin(t)sj ` (n)] («Engels) (lynchte, h. gelyncht) benaming voor het vermoorden van een van misdaad verdachte of anderszins onwelgevallige persoon door een volksmenigte Maar ik wil voor Nynorsk gerust eens iemand heel alleen lynchen... |
|
|
|
|
|
#1175 | |
|
Banneling
|
mri ? vandaag al gemaakt ? wanneer weet je de commentaar ?
Citaat:
Laatst gewijzigd door Knipp : 30 oktober 2011 om 16:36. |
|
|
|
|
|
|
#1176 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1177 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1178 | |
|
|
Het kan echt alles zijn:
Dit klopt bijvoorbeeld ook perfect, qua symptomen beschrijving toch: Citaat:
Behalve dan dat er zich nooit blaajses vormen en ze al zeker niet openkrakken, en ze ook niet slechts aan één zijde van het lichaam zijn. Rechts zijn de symptomen van alles wel altijd erger geweest. Bij fotootjes nemen in het licht nog een vreemde tekeningachtige uitslag op mijn huid ontdekt. Slaat nergens op, maar ze staat er wel. Zucht.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 30 oktober 2011 om 17:05. |
|
|
|
|
|
|
#1179 | ||
|
|
Citaat:
Voor de resultaten moet ik me tot mijn huisarts of terug tot daar wenden. Sowieso moet ik eens terug naar daar gaan, want ik was net aan het opruimen en had toen een medisch verslag in mijn pollen: bomvol fouten. Over het zogenaamd gezond zijn van mijn familie tot fouten tegen welke medicatie ik (niet) gebruik. :-/ Van de symptomen staan er uiteraard slechts enkelen vermeld... kwestie van indekken zeker? Als ik, moest er ooit wèl iets gevonden worden, zeg dat ik dat symptoom toen al had en had gemeld aan de arts, maar het niet op papier staat, was het er toen niet ... Ombuds contacteren dan zeker? Als er echt iets dramatisch op te zien moest zijn, bellen ze. Ik hoop dat mijn hals ook mee is gescand. Citaat:
Soit, ik denk dat ik beter eens begin met een goede hospitalisatieverzekering te nemen. Moeder had me dat nog aangeraden, een dik half jaar geleden. De verzekering die de gekste dingen dekt zal het beste zijn denk ik. ![]()
|
|
|
|
|
#1180 |
|
|
Toen ik daarstraks nieuwe en duidelijkere foto's wilde maken, ontdekte ik drie nieuwe vlekjes, links ditmaal. Allen netjes op een rij ... in mijn hals richting de schouder, over een afstand van een paar cm. Ze zijn wat groter dan de andere (waarschijnlijk zijn ze gewoon in stadium I, verheven en een beetje schilferig vanboven....).
Op mijn linkerbeen heeft zich rond de vlekjes die er al stonden, een soort patroon afgetekend. Het is wat bordeaux-ig, roziger dan de rest. Nooit gezien. Maar inmiddels heb ik toevallig ook last van mijn oogprobleem wat al jaren aansleept en ook nooit verklaard kan worden: rechteroog rood, alsof het ontstoken is, wazig op den duur. 's Nachts om de één of andere reden een zwarte vlek voor dat oog en ik die ook het gevoel heb dat er iets in zit (vermoedelijk gezwollen ader dus).
|
|