![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#11501 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Om dit soort gebakken lucht te kunnen uitblazen? |
|
|
|
|
|
|
#11502 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Om te weten of er een correlatie is moet je inderdaad origine registreren. Dat is het enige dat jij wil tellen. Je wil niet weten of er andere correlaties zijn en al helemaal niet of er met andere factoren een oorzakelijk verband is. Maar wat heeft je opmerking te maken met het bewijs dat "er is steeds meer en meer criminaliteit" niet klopt? |
|
|
|
|
|
|
#11503 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zoals Merkel onlangs beweerde dat "de multicul een vergissing was". Je moet maar durven! Het"schijnt", ze hebben het allemaal "van horen zeggen" dat bepaalde bevolkingsgroepen daar qua problemen met kop en schouders boven steken, maar ze dwalen uiteraard... En niet alleen in Europa kan men dat verschijnsel missen als kiespijn. Enfin, het zal maar een "gevoel" zijn waarschijnlijk. |
|
|
|
|
|
|
#11504 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En zoals Alice opmerkte, men kan foefelen met het begrip "Belg" zoveel men wil! Maak er allemaal "Belgen" van en er is geen vreemdelingencriminaliteit meer. Opgelost. En we zien steeds maar meer vreemdelingen binnenkomen en bijna geen vertrekken: dat belooft! Laatst gewijzigd door andev : 31 oktober 2011 om 16:40. |
|
|
|
|
|
|
#11505 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#11506 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#11507 |
|
Banneling
|
Er zijn inderdaad mensen die nog zouden ontkennen dat vreemdelingen dikwijls en meer misdaden plegen als autochtonen terwijl ze er zelf het slachtoffer van zijn. Er is toch reeds 2 keer ingebroken bij jou, in je multikut-buurt ? Denk je dat de daders Vlaamsche boerenjongens waren misschien ?
|
|
|
|
|
|
#11508 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar stel dat ze zich vergissen (wat weinig waarschijnlijk is gezien een aanzienlijk aantal van onderzoekers uit verschillende vakgebieden deze conclusie trekt) en hun crimineel gedrag bijvoorbeeld te wijten zou zijn aan het feit dat hun onderbroek te hard spant , dan nog doet dat voor mij niet ter zake. Als ik naar een ander land verhuis, gaan ze daar ook geen eieren onder mijn gat leggen en moet ik mij daar aanpassen en mij gedragen. En als ik mij niet gedraag en mij niet aanpas , gaan ze me daar in den bak steken en daarna gaan ze proberen om zo snel mogelijk van mij af te raken, als die mogelijkheid bestaat . Sinterklaas spelen is ondertussen wel overal voorbij. Ze zitten daar in het buitenland niet op mij te wachten en wij hier niet op hen. Crimineel gedrag , om welke reden dan ook , valt niet te tolereren. |
|
|
|
|
|
|
#11509 | |||||
|
Banneling
|
Citaat:
"De proefschriften van Van San en Van Gemert konden de collega-sociale wetenschappers geenszins overtuigen van een oorzakelijk verband tussen cultuur en criminaliteit. Weinigen ontkennen dat cultuur een invloed kan hebben op de verschijningsvormen van criminaliteit, zoals met name in het proefschrift van Marion Van San goed geïllustreerd wordt. Niemand aanvaardt echter dat etnisch-culturele factoren er ook voor zorgen dat allochtonen beduidend meer misdaden begaan. Er is een verpletterende consensus dat het aandeel van allochtonen in criminaliteit overduidelijk te verklaren is door omgevingsfactoren als sociaal-economische positie, woonomgeving, scholing, leeftijd, discriminatie en achterstelling."http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=116 Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ten andere waaraan moet men zich aanpassen? Ik pas me ook niet aan aan om het even wat. Citaat:
p.s. Had jij zin in wat zelfkastijding? http://forum.politics.be/showthread....72#post5768772 |
|||||
|
|
|
|
|
#11510 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#11511 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En er zijn in absolute aantallen veel meer slecht geschoolde autochtonen maar die plegen blijkbaar veel minder criminele feiten. Het probleem met de onderzoeken van Van San e.a. is dat ze slecht in de linkse kraam passen , dat is al. Wie zijn dan al die onderzoekers hier te lande die de resultaten van het onderzoek van Van San , Vermeulen , Janssen , Van Gemert enz... op wetenschappelijke wijze weerleggen ? U noemt niet één naam, niet één onderzoek . Bestaan ze wel , die wetenschappelijke studies ? Of is alles gewoon een ontkenning van de werkelijkheid, omdat deze niet goed uitkomt. Laatst gewijzigd door Pericles : 31 oktober 2011 om 17:45. |
|
|
|
|
|
|
#11512 | |||
|
Banneling
|
Geen onzin, of zijn de proffen die ik aanhaal allemaal "kak proffen"
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#11513 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik schreef al vaak genoeg dat ik daderschap en vorm van criminaliteit, nationaliteit en origine wil registreren omdat dan duidelijk wordt wie wat doet. Ik wil op basis hiervan bekijken wat wel of niet onderzocht moet worden, en u weet dat, dus waarom vertelt u onzin, alweer? |
|
|
|
|
|
|
#11514 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Om te weten of er een correlatie is moet je inderdaad origine registreren. Dat is het enige dat jij wil tellen.Maar dan wordt niet duidelijk wie wat doet. Dan ken je de origine, maar niet wie wat doet. Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#11515 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Waarom meer en meer mensen iets tegen allochtonen hebben?
Misschien daarom? Allemaal niet erg want .... er bestaan ook sjoemelende autochtonen uiteraard! Beetje "mens, erger je niet" onderstaande tekst. Natuurlijk zouden we 200 bijkomende onderzoeken moeten laten uitvoeren EERST vooraleer dat allemaal in z'n juiste context te krijgen! Veel leesplezier! Sommigen kunnen ideëen opdoen om ook eens iets te proberen! Arti en co zullen ons wel wijzen op wat niet juist kan zijn in die tekstjes. Citaat:
Laatst gewijzigd door andev : 1 november 2011 om 18:05. |
|
|
|
|
|
|
#11516 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wanneer dit duidelijk is kun je bepalen wat je verder nog moet onderzoeken en bij welke groep. Ik zie niet in waarom je dan niet andere factoren die ook meetbaar zijn voor specifieke groepen niet zou kunnen onderzoeken, nadat geweten is wie wat doet! Ik denk dat u schaakmat staat..oeps! |
|
|
|
|
|
|
#11517 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Stop eens met je "haat zaaien"!
Het gaat er om dat zoveel mogelijk mensen moeten weten wat er zoal gebeurt in dit landje voor onze maatschappij volledig naar de bliksem is, dank zij je multiculprofitariaat en - criminaliteit! Het zijn de mensen, de kiezers dus, die bepaalde politiekers achter hun vodden zullen moeten zitten om, zoals reeds gebeurt in meerdere landen, dat multiculgedoe wat in te perken en de uitwassen weg te snijden! Politiekers verplichten rekening te houden dat het niet alleen gaat om een nieuwe kiezersvijver bij elkaar te harken, en de bullshit ervan op de maatschappij te laden. Voorlopig krijgen we diegenen die in andere landen de deur uitvliegen in ons landje binnen! |
|
|
|
|
|
#11518 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|