![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1261 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Aangezien ik studeer voor dokter, heb ik denk ik wel door wat het probleem is.
Ik heb wel een foto van uw billen nodig om de zaak goed te kunnen analyseren. |
|
|
|
|
|
#1262 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Een andere arts ging voor auto-immuun (echo hals, zag mijn gezwollen lymfeklieren dus plus ik antwoordde positief op "pijnlijke of gevoelige gewrichten"). Helaas hebben beide het allicht nooit gerapporteerd. Ik zei haar ook dat de pijn inderdaad (week 2 en 3, toen ook de kortademigheid zeer hevig begon) voortdurend van plaats wisselde (wat op zich een pro is voor pschychosomatische pijn, dat was hetzelfde verhaal als ik in Genk deed). Maar dat de plaatsen waar de pijn terug naartoe ging, steeds dezelfde waren. De pijn legde als het ware precies een traject af ... Toen heb ik ook even gevreesd voor vasculitis, eventueel met kleine afscheuringen van de stolsels (rondreizende kleine trombosetjes). Dat zou ook verklaren waarom de aders op mijn armen en soms ook borstkas (maar ook in mijn liesplooien) en in de hals bij momenten mega-gestuwd lijken, Tenslotte zat ik de hele tijd neer in de periode toen het gebeurde. Door mijn "knieletsel" jogde ik niet meer zoals gewoonlijk.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 31 oktober 2011 om 18:00. |
|
|
|
|
|
|
#1263 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1264 | ||
|
|
Citaat:
**** Ik mag er niet aan denken. Citaat:
Eurgh. (Ik had dat eerst ook gelezen, hoe heette dat ding ook alweer? Cognitieve ... huppeldepup, uw neuronen van de dierenwinkel worden makkelijker geactiveerd en helpen uw perceptie sturen, als er al over dieren gesproken wordt, bv.)
|
|
|
|
|
#1265 | |
|
|
Citaat:
Goddank heeft de ziekte me niet zodanig laten decompenseren, dat ik hier zonder terughoudendheid echt iéder detail plaats. Hoewel, 't scheelt niet meer veel.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 31 oktober 2011 om 18:04. |
|
|
|
|
|
|
#1266 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Vertel het eens, dokter H. Angmat
|
|
|
|
|
|
#1267 | |
|
|
Citaat:
Toen ben ik naar de supermarkt gegaan, normaal wou ik gaan eten in het studentenrestaurant maar gezien het daar zelfs al te laat voor zou zijn ... Vier bruine boterhammetjes met groenten en beleg gegeten. :zon: Maar dit soort situaties komen wel vaker voor. Dat geef ik toe. Meestal heb ik daarvoor een noodrantsoen in mijn handtas (koekjes of banaan en iets om te drinken). Onder andere voor ik naar UZ Brussel ging ('s avonds) en ik kon werkelijk de ganse dag niet eten wegens geen tijd: ketonen in mijn urine ... -> anorexia ... Anderzijds weet ik dat tijdens één periode toen de klachten al bezig waren, mijn lichaam geen vet absorbeerde. Hoe ik dat weet of kon zien ga ik best niet neerschrijven denk ik. Een basis ziekteleer zien tijdens uw schoolcarriëre. ![]() (Of misschien beter niet, want nu weet ik welke diagnostische testen niet gedaan zijn die ze in principe wel moesten doen.
|
|
|
|
|
#1268 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hij zal opeens veel interesse hebben en dieper op de zaak ingaan. |
|
|
|
|
|
|
#1269 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1270 | |
|
|
Wadisda?
Citaat:
Het zou in theorie kunnen. Echt wel. Maar wat kan niet in theorie? Ik heb alvast mijn bril op ... moest er hier ergens toch iets voorbijkruipen, dan zie ik het alvast.
|
|
|
|
|
#1271 | ||
|
|
[quote=Knipp;5772619]Die geur is alleen 'when there is a large infestation'. Plus die dingen kunnen zes meter ver zitten, zelfs in de kamer ernaast of zo.
Lees dat volledige artikel maar eerst een keer grondig http://www.scielo.br/scielo.php?pid=...pt=sci_arttext Toch wel om even bij na te denken, zo'n dingen. Ik bedoel: hygiëne heeft duidelijk zijn nut. :-/ Citaat:
Vandaar ook één van mijn conclusies. Citaat:
Ik heb vandaag mijn uitslag eigenlijk ook nog niet bekeken. Of mijn lijf nog niet bekeken, om te zien of er meer of minder waren. Soit ik zou mezelf subiet sowieso eens onder de douche moeten steken, wat enorm afzien gaat betekenen (armen boven schoudergordel en hups feest op thorax begint
|
|
|
|
|
#1272 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1273 |
|
Banneling
|
Het probleem van Demper is, dat hij enkel kan trollen , dat is nou net hetzelfde probleem als Stingray, daar moet je dan Mod mee overspoelen.
Ik ben niet verantwoordelijk voor de overlast Blijf weg met jullie gestalk en getrol uit mijn draden. Laatst gewijzigd door eno2 : 31 oktober 2011 om 19:12. |
|
|
|
|
|
#1274 | |
|
|
Citaat:
Net een huidonderzoek gedaan: dezelfde als in mijn hals (dus die drie op een rij, platte verdikkingen, ongeveer rond, vind ik nergens meer). Wel allerlei soorten huidafwijkingen die ik nog nooit gezien heb op mijn benen. Ik heb ook een poging gedaan eens vanachter te kijken namelijk. Sinds het begin van mijn klachten is mijn lichaam draaien thv mijn diafragma / romp/taille zowat onmogelijk en een ongelofelijke pijn-uitlokkende kwelling geworden. De druk op die eh wat ik denk dat ader is daar en dan ook hals enzovoort neemt dan ongelofelijk en onuitstaanbaar toe. Wat ik heb gezien: witte vlekjes (zoals die op mijn arm die ik al gepost heb), niet echt afgelijnd, huidskleurige broebelkes (verdikkingen), gestuwde aders in de lies, spataders Rechterbeen achteraan: vol met rode vlekjes. De rode vlekjes (niet of licht verheven en kleiner dan in mijn hals) staan eigenlijk enkele cm's uit mekaar en de helft staat relatief verspreid, de helft staat in lijnen. Geloof het of niet maar op mijn rechterbovenbeen staan ze min of meer verspreid, terwijl ze op dat onderbeen duidelijk lijnen vertonen (die van vier kleine rode maar intenser rode puntjes die ik hier al een aantal keer gepost heb Pfff ... ik weet het niet meer. Ik toch dat ik ga voor ... schijnzwangerschap. :-/
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 31 oktober 2011 om 19:19. |
|
|
|
|
|
|
#1275 | ||
|
|
Citaat:
Dokter House syndroom, ik zeg het. (Dat bestaat blijkbaar effectief: mensen die zich bij onschuldige symptomen meer vragen stellen over vanalles. Nu in mijn geval, met mijn symptomen, ikzelf ken genoeg van ziekteleer om te weten dat bij al die symptomen eigenlijk staat "contacteer een dokter, kan een symptoom van kanker zijn". Waarbij ieder symptoom afzonderlijk dan nog in principe naar een andere maligniteit kan verwijderen. Net zo goed kunnen al die symptomen niets maar dan ook niets betekenen, enkel stress, wat toevalligheden, wat onnozelheden, ... Maar zoals gezegd, wetende aan welke vervuiling ik heb blootgestaan en welke medische gegevens er zelfs al geobjectiveerd zijn, geloof ik niet zozeer in toevalligheden. Citaat:
In Genk was dit overigens nog niet het geval. De eerste keer dat ik die groep bultjes die mogelijk zona kunnen zijn geweest en die gegroepeerd rond mijn nek gingen te gaan, en eigenlijk gewoon leken als eczeem (en dus perfect door contrast-allergie konden komen) heb gezien, was in het ziekenhuis in Genk, eigenlijk waren we toen al twee weken na de eerste pijn- en jeukscheuten en de huisarts had een relatief hevige blaasontsteking vastgesteld en verdacht me dus van "vastzittend slijm op de longen" (en stelde vast dat ik niet kon doorademen, op dat moment had ik daar zelf nog niet over gesproken, al had ik inderdaad soms wel lichtjes dat gevoel. Inbeelding, dacht ik toen. Dat ik effectief doorhad dat er sprake was van rijtjes ... op dat moment heeft de nest mijn benen of armen bereikt... Dat moet ongeveer midden oktober geweest zijn. De eerste rij op mijn armen, wittere of blekere vlekjes die niet duidelijk zijn afgelijnd en waarvan ook een foto is (maar die wittere plekjes had ik al in het voorjaar voor het eerst opgemerkt, ergens anders, en dat vond ik toen al vrij vreemd) linkte ik aan de "infuus-allergie". Jeuk op en rond de plek van de infuus, en daar stonden toen die witte vlekjes. Maar de eerste "rij" rode puntjes, was op mijn benen dus, met name de "buiten zij kant" van mijn buitenbeen. Dat wil helaas niet gegarandeerd zeggen dat ik zeker weet dat er nooit op mijn romp, hals, rug, buik, ... gestaan hebben. Nogmaals, ik heb mijn lichaam nooit zo goed geïnspecteerd (is een tegenbewijs voor de "hypochondrie" hypothese. Was ik maar hypochonder geweest. Ik zou 't al lang geweten hebben begot.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 31 oktober 2011 om 19:29. |
||
|
|
|
|
|
#1276 |
|
Banneling
|
Eindelijk eens een draad die niet met het obligate getrol kapot te krijgen is
![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 31 oktober 2011 om 19:30. |
|
|
|
|
|
#1277 | |
|
|
Citaat:
En ook wel, dat is het dus wel zo ongeveer... Komt perfect overeen met wat ik voelde voordat ik naar de spoed ging in Genk. Alleen heel traag opgebouwd ... maar uiteindelijk dus "exacorberend". Zelfs dat bewegingsgerelateerde (neerliggen ondoenbaar: geen lucht meer) ... En die hartkloppingen. Nochtans is dat toch geen typische allergische reactie? En aaaaaaaaaaaaaaaargh, ik heb zooo vaak in het ziekenhuis gevraagd of ze niet wilden proberen met anti-histaminica of corticostereoïden. Als ze al antibiotica en zelfs voltaren en nog hevigere pijnstillers in je laten lopen, waarom dan niet zoiets "simpel" en "relatief onschuldig" (immuumsysteem was toch al naar de vaantjes).
|
|
|
|
|
#1278 | |
|
|
Citaat:
Je kan ook zeggen: groentje is duidelijk een obsessieve en gestoorde persoonlijkheid, weet van geen ophouden. Zijn er eigenlijk veel mensen Halloween vieren? Ik heb geen spook meer nodig, alvast. ![]() (En zou er vanavond een frituur open zijn? Demper is trouwens een hele toffe, niet te persoonlijk nemen dus. Just chill. Ofzoiets.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 31 oktober 2011 om 19:34. |
|
|
|
|
|
|
#1279 | |
|
|
Citaat:
De stoffen zijn intussen verbeterd, ze kan niet meer allergisch zijn... De kans is quasi nihiel. Dat klopt, ze begeeft het inderdaad niet meer ter plekke op de tafel. Maar zeer langzaam ... Ze had eerst amper gemerkt dat er iets mis was. Stel je voor dat je zo gaat slapen (eventueel nog met een slaappilletje en een angstremmertje erbij - hoewel twee benzodiazepines geen goed idee zijn
|
|
|
|
|
#1280 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|