![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zwijgen tot je zekerheid hebt, is prima.
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() terloops, ik reed ook een jaar met een BMW, tot een overstroming hem vernielde. Grootverdiener ben ik niet. Noem je me dan maar crimineel? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar U hebt wel gelijk, weinig Marokkanen voor de steenkoolmijnen. Dat was verdomd hard werken. En net zoals er tussen Vlamingen verschillen zitten in uiterlijk, is dat ook zo bij Turken en Marokkanen. En als er al een toevallige gelijkenins tussen zou zitten, men mag niet vergeten dat de Islam een ferme campagne van verplichte bevruchting met zich meebracht tijdens de verovering . En laters waren "witte vrouwen" een leuke aanwinst in de slavenbarakken en harems.
![]() |
![]() |
#66 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Toen ik bij Nike werkte in Laakdal werkte ik uitsluitend met Turken en Marokkanen. Vraag me niet hoe ik ze herken, maar ik weet meestal wel te zeggen of iemand Turks is of Marokkaans. Ik vind Turken er gewoon anders uitzien dan Marokkanen, maar ik moet toegeven dat ik er ook wel soms naast zit. Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe bewijs je onschuld?
![]() |
![]() |
#68 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Zoals ik al zei zie ik ook Marokkanen met bmw's rondrijden die mijn argwaan niet wekken. Maar soms kom je zo van die situaties tegen waarin je gewoon weet dat er iets niet klopt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
|
![]() Ik daag je uit om zo een BMW te stelen en naar verwegistan te rijden. Doe toch niet zo dom, kerel. Mijn punt is dus dat vele van die auto's gewoon geleend worden. Wij zullen het wel beter weten dan wie dan ook. Helaas deel ik zulke dingen niet met jou.
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
|
![]() Sommige forummers komen echt heel dom over, verdorie.
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En om een auto te lenen moet men wel toestemming hebben nietwaar.
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De afwezigheid van schuld is onschuld.
![]() |
#76 | ||
|
![]() Citaat:
Iedereen kan tegenwoordig een auto lenen. Mijn neefje bijvoorbeeld (18jaar) rijdt met een mooie BMW. Mama en papa hebben hard gestudeerd, zijn rijk en hebben meegetekend. Jij zou zo iemand een crimineel noemen als je hem zou voorbij zien rijden?
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Een wagen die minder tot haantjesgedrag aanzet had iets beter geweest in mijn arrogante mening. Maar een willekeurige persoon die zich normaal gedraagd met zijn wagen, die bestempel ik niet gauw crimineel. Een haantje dat met gillende banden wegstuift, eerder achterlijk, met een knipoog, want ik ken mezelf. Maar als ie dat doet in een woonzone, dan ben ik redelijk onmild in de krachttermen.
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Argumenten zouden je zaak beter dienen! - Nogal wat jongeren krijgen van hun vader een dikke kar, vaak een BMW en meestal tweede hands gekocht. Daar is dus helemaal niets mis mee en natuurlijk is het dan prachtig op een mooie dag met vrienden jezelf te laten zien in die auto; - Maar soms heeft pa er niets mee te maken en worden die bakbeesten gekocht met geld verdient uit criminaliteit, zou vele meer controle op mogen komen! - Veel minder, maar het gebeurt, is de eigenaar iemand uit de betere middenklasse, met behoorlijk diploma waardoor een lening mogelijk werd en afschuwelijk dure auto volkomen legaal in eigendom is; Ook niets mis mee dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Gouverneur
|
![]() Automatisch zeggen dat ge niet kunt weten of het crimineel is of niet wel, volgens mij. ik heb toch nergens gezegd dat de desbetreffende Marokkanen niet crimineel zijn, enkel dat ge dat niet kunt weten en dat dat voorbeeld bijgevolg nergens toe leidt.