![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1421 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bwa continu nacht dat valt nog wel te doen, maar continu zon dat moet inderdaad, best lullig zijn...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1422 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() lijkt me nochtans dé ideale basis voor een stevige 'winter'depressie. Ik denk dat ge na verloop van tijd echt sn�*kt naar een beetje natuurlijk licht.
![]() |
#1423 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Gat in de markt ! Natuurlijk licht aanbieden boven de noordpoolcirkel - langs optische kabels, vanuit Zeebrugge. Zie die laplanders al onder de douche, kraan open, en zalig genieten van vijf minuten vlaams daglicht. Laatst gewijzigd door Knipp : 2 november 2011 om 12:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1424 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1425 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze hebben daar zo al iets, dat zijn speciaal lampen, ne ex-collega van mij zit in Helsinki, die hebben zo een ding in hun kantoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1426 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zelf zat ik jaren in een kantoor met enkel kunstlicht. Tegen het voorjaar was ik steeds totaal uitgeput (men rijdt 's morgens door als het donker is, gaat onder het kunstlicht zitten en komt terug thuis als het donker is). Met zo'n speciale lampen scheelt dat een slok op de borrel. Later had ik gewoon een bureel met grote ramen (en uitzicht op de Schelde!!!) en van het uitputtingsgevoel totaal geen enkele last meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1427 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1428 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik hoop dat ik nooit in de fase: hangmat door ziekte kom. Dat zou ik serieus erg vinden. Alles waarvoor je ooit hebt gewerkt (gestudeerd, wat voor de overheid dan sowieso ook al een dure grap is). ![]() Maar ik begrijp je punt. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1429 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Anna List:
![]() Thanks!! Best grof eigenlijk: Citaat:
Ik had dit best eerder gedaan denk ik. Waarschijnlijk kwam ik al bij al even duur/goedkoop uit, wist ik zeker dat men geen plekje had overgeslagen èn had ik me heel wat tijd en vooral schadelijke radioactieve stralen (CT, er is idd een reden dat ze geen CT nemen bij mensen onder de 45: totaal medisch onverantwoord) bespaard. ![]() Het is zot, maar als je klachten voelt ... Ik vraag me wel af of zoiets verkoopt. Het blijft een immens bedrag. Nochtans kan ik me indenken dat er mensen wanhopig genoeg zijn om ... (ik helaas nog niet, en ik denk nu ook wel dat ik er stilaan achter zal komen, of het gewoon niets is). Ook op maatschappelijk vlak vraag ik me af wat zoiets te weeg brengt: stel je voor dat er veel "positief" testen. Zouden er dan stemmen opgaan om zoiets breder te organiseren of toegankelijker te maken? Maar again, gezondheid is iets wat je je moet kunnen permitteren. Ook in ons land is er nog altijd een zeer grote differentiatie tussen levenskwantiteit (en uiteraard kwaliteit ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1430 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor jou: attentie: Ziekteverzekering is geen hangmat Voor het ogenblik kost je de publieke beurs wel een dikke stuiver met je eindeloze zoektocht naar een voor jou aanvaardbare diagnose. In Spanje zou je het niet moeten proberen: daar krijg je een gratis dokter toegewezen, en als je een andere wil bezoeken kan je alles zelf betalen. Citaat:
Ex -langdurige oudere werklozen bashen => wat een heerlijke forumsport ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 2 november 2011 om 13:23. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1431 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk eerder dat het een nieuw soort luxe is. Plastische chirurgie aan de binnenkant. In elk geval meer dan de moeite waard om n keer grondig te bestuderen, het scannercircus. Laatst gewijzigd door Knipp : 2 november 2011 om 13:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1432 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"De overlevingswinst werd voor een eenmalig onderzoek berekend op 6 dagen, wat de incrementele kosteneffectiviteitsratio bracht op 151.000 dollar per gewonnen levensjaar. Dit bedrag staat los van de kosten van de follow-up van foutpositieve bevindingen.3 Aangezien ongeveer een derde van de gescreenden het advies krijgt een nader onderzoek te ondergaan, kunnen deze kosten zeer aanzienlijk zijn." ZES DAGEN overlevingswinst eh. Zes volle dagen. Dat is slechts 250 euro per gewonnen dag - of iets meer dan 100 euro als ge korting hebt.
![]() |
![]() |
#1433 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is dat hier allemaal seg
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1434 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik durf dat allemaal ni lezen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1435 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1436 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() oe gij durft da nie lezen?
![]() |
#1437 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1438 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1439 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1440 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |