![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3941 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3942 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wil je eens antwoorden op die vraag: uit deze posting:http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=3890Vindt u het redelijk als u daarvoor de tijd kreeg tot 1 december? U heeft het over kennissen, vrienden en collega's, dat zijn dus minstens zes mensen waar u het kan aan vragen op die tijd. Kwestie van uit het welles-nietes niveau te geraken. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3943 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 2 november 2011 om 12:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3944 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een ras heeft niets met godsdienst te maken en vice versa. Laatst gewijzigd door Another Jack : 2 november 2011 om 14:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3945 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
of vind je niet dat het nazisme racistisch was? Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 2 november 2011 om 15:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3946 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het nazisme is een perfect voorbeeld van een racistische politieke ideologie. Elke godsdienst (behalve het jodendom, waar men niet door keuze maar door geboorte deel uitmaakt) maakt een kwalitatief verschil tussen mensen die hun dogma's aanvaarden en zij die dat niet doen. Dat heeft echter niets met ras te maken. Laatst gewijzigd door Another Jack : 2 november 2011 om 15:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3947 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat is uw punt eigenlijk? Beweren dat wij, moslims racisten zijn? Mij goed hoor. Ik lig niet wakker van de doorspekte blanke mening ![]() Haatvolle, racistische groet!
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 2 november 2011 om 15:23. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3948 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3949 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zou op jou leeftijd en als onderwijzeres beter moeten weten, wie een grote bek heeft is altijd de verliezer... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3950 | ||
|
![]() Citaat:
Ten eerste, jij kent mijn leeftijd niet. Ten tweede, jij weet niet watvoor job ik uitoefen. Ten derde, het zou je sieren mocht je je bezig houden met je gezondheid en je niet mengen in discussies waar je geen snars van begrijpt ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#3951 | ||
|
![]() Citaat:
Vreemd, ik ken vele mensen die de islam hebben verlaten en bij mijn weten leven die mensen nog steeds. Je ziet ze weer vliegen.
![]() |
![]() |
![]() |
#3952 | |
|
![]() Zo kennen we het forumtuig weer.
Hebben ze niks beters te zeggen dan braken ze maar woordjes als 'den boeffer' 'de onderwijzeres' 'moslimmonsters'.
![]() |
![]() |
![]() |
#3953 | ||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Zullen we dan even een oefening doen en UW boekje even vertalen naar het VB? Toch ook geen racisme dan? Als we dan gewoon de termen "gelovigen" = deel uitmakend van 'onze' groep, oftwel 'eigen volk' en "ongelovingen" = niet deel uitmakend van 'onze' groep oftwel ander volk, vreemdelingen etc. eens gewoon vervangen, dan krijgen we volgende PERFECT TOELAATBARE, NIET RACISTISCHE slogans voor de volgende verkiezingen: Een kleine bloemlezing: Quote: Citaat:
De vergelding dergenen die oorlog tegen Filip en Zijn boodschappers voeren en er naar streven wanorde in het land te scheppen, is slechts dat zij gedood of gekruisigd worden, of dat hun handen en hun voeten de ene rechts en de andere links, worden afgesneden, of dat zij het land worden uitgezet. Dat zal voor hen een schande in deze wereld zijn en in het Hiernamaals zullen zij een grote straf ontvangen. ---------------- Quote: Citaat:
Het ander volk zijn vrienden van elkander. Als gij niet ingrijpt zal er onheil en grote wanorde in het land komen. ----------------- Quote: Citaat:
----------------- Quote: Citaat:
------------------ Deze is een ietsje moeilijker, maar best doenbaar: Quote: Citaat:
----------------- Eentje om over na te denken: Quote: Citaat:
Straf hé! ------------------ Quote: Citaat:
doei! met beleefde niet-racistische groeten! maar ja, gij moogt tegen mij (ongelovige) toch niet spreken van je boekje hé! Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 2 november 2011 om 15:41. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3954 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=adhesJg9_zI |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3955 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In de wereld waarin ik leef, kunnen volwassenen vrij kiezen waarin ze geloven. Kinderen kan men natuurlijk van alles wijsmaken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3956 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Paulus! Hebben wij daardoor geen moslims in België? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3957 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
in DEZE maatschappij (het westen) kan je als volwassenen idd vrij kiezen. In islamitische landen kan je dat niet. Luister naar het videofragment hierboven. Het grote probleem is dat de uitvoering van die doodstraf niét door de politie of de staat wordt uitgevoerd, maar dat elke moslim het récht heeft die moord te plegen: doen ze dat in hun eigen islamitische landen, dan worden ze de hemel ingeprezen. Doen ze het in westerse landen en worden ze gesnapt dan worden ze uiteraard onder ons gerecht gevonnist. Mensen als die mevrouw hierboven kunnen dus niet terug naar enig islamitisch landen en moeten ook in het westen zeer voorzichtig zijn, net zoals Wafa Sultan vreest deze mevrouw dus voor haar leven, OOK in de VS. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3958 | ||
|
![]() Citaat:
Ik raad je aan hetzelfde te doen. En wanneer je dat boekje nog eens wilt lezen. Doe dat dan met de tafsier van ibn kathir ernaast. Bon, reageer liever op mijn vraag: jullie geloven dus dat iedereen als moslim is geboren?
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 2 november 2011 om 15:51. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3959 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
het gaat over de islamitische ideologie! verwar dit toch niet met de westerse rechtsstaat! of begrijp je het weer niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3960 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb er namelijk geen enkele uitleg bijgezet maar enkel sommige woordjes vervangen die ik dan bewust in het vet heb gezet. Wat begrijp je er niet aan? Over welke leugens heb je het? edit: ik zie net dat je het over die Egyptische mevrouw hebt die als moslim werd opgevoed in Egypte? Maar die heeft het toch niet over bepaalde verzen? Och ja, je verwijst naar haar als naar "plaatselijke vrouwtjes"..... qua racisme kan dat tellen! Citaat:
Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 2 november 2011 om 15:58. |
||
![]() |
![]() |