![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wil dit weten, nog maar eens en voor de honderdse keer...hoeveel Vlaamse/ Turkse/ Algerijnse/ Marokkaanse: andere jongeren/ mannen zijn over of onder vertegenwoordigt in de meest voorkomende vormen van criminaliteit. Wat je dan moet registeren is daderschap, vorm van criminaliteit, nationaliteit en origine. Die factoren zijn relevant, alle andere zijn dit niet. Die redenering kunt u niet weerleggen dus waar bent u nu steeds mee bezig, u herhaalt eibndeloos dezelfde manta alsof het argumenten zouden zijn. Ik hoef geen andere factoren te registreren dat wat relevant is om de hypothese 1-2-3 te onderoeken, wanneer ik later, afhankelijk van de resultaten nog andere factoren wil onderzoeken kan dit natuurlijk wel. Legt u maar uit waarom dit dan ineens niet meer zou kunnen. Natuurlijk is juist registratie een glashelder manier om inzicht te krijgen in wie wat doet zonder al van te voren te manipuleren door niet relevante factoren bij te voegen, maar waarschijnlijk vind u dat juist zo eng, glashelder en duidelijke cijfers over hoeveel Turkse, Vlaamse, Marokkaanse, Angerijnse, anderen voorkomen in de meest voorkomende vormen van criminaliteit. Ik bepaal de uitkomst helemaal niet maar laat de registratie dit doen...dus wat zeurt u nu toch? En waartoe behoor ik dan wel volgens u? Ben benieuwd, graag een glashelder antwoord! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
hihi: zie http://forum.politics.be/showthread.php?t=52 Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#343 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#344 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#345 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#346 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe wilt u dan een discussie voeren? Antwoord op de aan u gestelde vraag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#347 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mens toch... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#348 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je vroeg me wat er niet wetenschappelijk is aan je onderzoek. Ik heb je telkens geantwoord dat het niet wetenschappelijk is om op voorhand het resultaat vast te leggen (er is een verband tussen afkomst en criminaliteit). Je hebt daar nog nooit op geantwoord. Je herhaalt telkens je vraag. Je beweert dat je die ander factoren niet moet registreren, omdat ze "er geen reet mee te maken hebben". Ik heb je geantwoord dat jij niet kan weten of die andere factoren "er een reet mee te maken hebben". Dat je dat eerst moet onderzoeken. Jij hebt daar nog nooit op gerepliceerd. Je herhaalt telkens dat die andere factoren er "geen reet mee te maken hebben". Je beweert dat je daarna wel die andere factoren zal onderzoeken. Ik heb je geantwoord dat je dat niet kan indien je die andere factoren niet geregistreerd hebt. Je hebt nog nooit geantwoord hoe je die andere factoren zal onderzoeken. Je herhaalt telkens dat je dat daarna wel zal onderzoeken. Zou je nu eens willen reageren op wat ik schrijf http://forum.politics.be/showthread....26#post5775726 of http://forum.politics.be/showthread....86#post5775986 in plaats van steeds je zelfde mantra te herhalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#349 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
Rede is niet automatisch, zij die haar ontkennen, worden er niet door overwonnen. Laatst gewijzigd door Torkilson : 2 november 2011 om 19:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#350 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedereen weet dat dit nooit gaat gebeuren zolang het eigen volk de richting van de criminaliteitsbestrijding bepaalt. Eigen volk gaat niet jagen op eigen volk. Jeweetzelluf. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 2 november 2011 om 20:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#351 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#352 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#353 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
afkomst religie huiselijke toestand aantal kinderen opleiding moeder opleiding vader crimineel gedrag moeder crimineel gedrag vader etc.... goed zo! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#354 |
Banneling
|
![]() Hoe bepaalt de afkomst nu de criminaliteit? Tot hoever gaat die invloed en wat is die invloed?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#355 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.vandaag.be/binnenland/825...n-hervalt.html Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#356 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Reis dan vervolgens de rest van de wereld door en proef het verschil in openheid, creativiteit en individueel denken. En let 's op de kleuren. En kom dan 's terug praten over criminaliteit en het concept van vervreemding in de Marxistische betekenis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#357 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#358 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Chinezen zijn amper te vinden op de crimi-tabellen, maar zijn weldegelijk oververtegenwoordigd in feite gepaard gaande met gokken en spelen. Eens men zulke dingen in kaart heeft gebracht kan men ook proberen voor die specifieke doelgroep oplossingen te bedenken. Als het voor marokkaanse draaideur deliquenten helpt om ze gedurende een paar weken aan de schandpaal te hangen in regio 2060, waarbij ze met eieren mogen worden bekogeld tussen 9 en 10 uur 's morgens, dan mogen ze dat gerust invoeren: blijkbaar helpt gewoon straffen niet want binnen de maand zijn ze terug "aan het werk". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#359 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |