![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb sinds het Zwitserse minarettendebacle weinig vertrouwen in referenda. Ieder referendum is een loterij. De uitkomst ervan wordt op emotionele gronden bepaald. De emotionaliteit van de Grieken in aanmerking genomen, vrees ik met grote vreze voor het lot van de Hellenen. Een enkeltje hellevaart richting primitieve leefomstandigheden lijkt me waarschijnlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() Ik heb nooit de kans gehad belastingen te ontduiken noch enveloppen met geld onder tafel te schuiven, laat staan te ontvangen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik schat de rationele capaciteiten van de Grieken iets hoger in dan dat, zelfs die van de Moderne Grieken. Laatst gewijzigd door eno2 : 2 november 2011 om 22:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vergeet het. In Griekenland kwam er bij de laatste lokale verkiezingen maar 30% van de stemplichtigen opdagen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moeten is al lang dood. Zeker in Griekenland. Daar veegt 70% van de bevolking hun voeten aan de stemplicht.
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er is geen probleem, geen referendum is goed, een referendum ook. Daar voeg ik nu aan toe: Het quorum ( 50% opkomst) niet halen is ook goed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Europees Commissaris
|
![]() In het door eurocraten, bankiers en ratingbureaus gedomineerde Europa is het referendum een verademing; voor het eerst mag een bevolking zich uitspreken over iets wat normaliter over haar hoofd zou worden beslist.
Het kan mij geen moer schelen of de euro daardoor valt of niet. Dat is gewoon bijzaak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 3 november 2011 om 00:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Europees Commissaris
|
![]() Geef alle Europeanen zo'n referendum en de EU kan haar biezen pakken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Banneling
|
![]() Gedaan met de EU steun tot aan het referendum
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Tja, tien jaar en vele misdaden tegen de democratie en ten minste zo veel financiële rampen later weten wij dat dát te hoog gegrepen en wellicht ook te onrealistisch was. Europa is in financieel, economisch en politiek opzicht een soort derdewereldland geworden voor China. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Banneling
|
![]() Volgens mij zal het zo gaan:
Tot wanneer het referendum plaatst vind heel de tijd propaganderenen schrik aanjagen: There is no alternative. Heeft een goede kans op slagen en brilliante zet. Hopelijk blijken ze slimmer en stemmen ze "NEE". |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Banneling
|
![]() De Griekse top gaat in controverse
met de EU-wet van Meden en Perzen. Come an see next week : wat presteert de Griek in zijn ultiem Spel zonder Grenzen ? |
![]() |
![]() |