![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4101 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4102 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je hebt kleuren van "anderen". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4103 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
U en ik zijn toch ook niet de straat opgegaan in een tegenbetoging? Ik voel me ook niet verbonden met een extremistische moslim. Het conflict gaat niet tussen moslims en de rest, het conflict gaat tussen gematigden van elke religie en afkomst, en extremisten van elke religie en afkomst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4104 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 't kind binnenin heeft ook voedsel nodig
![]() Citaat:
en we horen toch te letten dat kritiek blijvend geuit kan worden, hoop ik. Ik ben akkoord met de moeilijkheden tot aanvaarden dat er effectief nog mensen rondlopen die geen waarde hechten aan hun bestaan, dat is spijtig.
"Het is de gelovige die, niet het geloof dat bescherming nodig heeft. Mensen hebben mensenrechten, religies, geloven en ideeën hebben die niet.'' Laatst gewijzigd door the_dude : 3 november 2011 om 18:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4106 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4107 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4108 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
waar zijn de massale betogingen van katholieken tegen pedofilie in de kerk? Nochtans wordt er massaal melding gemaakt van misbruiken. En dat op een verhouding van nog geen 1000 geestelijken... Je hoort hier toch de moslims die niet oproepen tot wraak maar je blijft hameren dat we zwijgen. En bovendien kijk hoe de profeet Mohamed saw zichzelf nooit heeft gewroken hoewel hij meer vernederingen heeft moeten ondergaan dan een paar spotprenten, blijkbaar zijn de meeste moslims niet fundamentalistisch genoeg. Laatst gewijzigd door Moslim! : 3 november 2011 om 18:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4110 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4111 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het aantal is ondertussen gekend. Daar hoeven we niet meer over te palaveren, laat staan wetenschappelijk onderbouwen. Wie zich betrokken voelt heeft geen behoefte aan wettelijke onderbouwing. Hoe zou je zelf zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4115 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Voor zover ik je zin begrijp: mee eens.
![]() |
![]() |
![]() |
#4116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat niet belet dat de vraag werd gesteld hoe het zit met het racisme op dit forum. De vraag werd gesteld door een moderator van dit forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4117 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De smiley heb je dus niet opgemerkt.
Mijn interpretatie van zijn uitdukking is dat wie of wat zich schuilhoudt, de grootste boosdoener kan zijn. Ik kan mij ook vergissen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4119 |
Parlementslid
|
![]() Neen dat het zever is. Een mens moet zich baseren op wat hij beleeft, en blijkbaar leven de mensen teveel met hun kop in hun tv. De taliban is slecht de mujhaidien tegen rusland waren goed, tis allemaal beeldvorming elke islamdebat gaat over die beelden niet over de realiteit, en daarom vind ik het onnozel. Ik beschouw mezelf als een radicale moslimfundamentalist, en niet als een gematigde moslim, maar ik vind die termen dan ook belachelijk. En ik zou niet betogen, dus kies zelf maar wat ik ben. Ik volg de Koran en de soenna en ik ken het leven van de profeet saw en ik weet dus hoe ik daar op moet reageren (die cartoons etc) en dat is daar geen aandacht aan schenken. Samengevat voert men een oorlog tegen de islam, mss omdat het toevallig nodig is om de wereld te kunnen onderwerpen of misschien om nog andere reden ik kan het alleen vaststellen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4120 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Algerije: niet. Tunesië: niet. Libië: niet.(ondanks je gezwets dat men op 2 weken tijd een gloednieuw rechtssysteem heeft ontworpen) Egypte: niet.(ook daar is het niet omdat brandstichters zich erop beroepen dat het ook van kracht is) ... Enkel Saoudi-Arabië valt in de categorie: sharia-wetgeving (en daar kan daar nog over gediscussieerd worden, maar die nuance zal uw zwart/wit Disney wereldbeeld geruisloos voorbijgaan). |
|
![]() |
![]() |