![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Minister-President
|
Allé gisteren toen ik met de wagen van het station naar huis reed, zag ik het eerste verkiezingsbord al zijn. Nu al, ruim 2 maanden voor de verkiezingen. Véél te vroeg vind ik het. Als die borden zo half april geplaatst worden vind ik dat al ruim tijd op voorhand. Maar nu goed het heeft altijd iets om al die borden te zien staan zo rond de verkiezingen... alhowel m'n nu ook weer niet moet overdrijven hé.
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat bordje onder jouw naam staat er anders ook reeds maaaaaaanden.
Komt mijn strot uit. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Lokaal Raadslid
|
idd Antoon, de VLD en Joseph Goebbels, zoek de 100 gelijkenissen....
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Lokaal Raadslid
|
Had je dat nog niet door, dat een 'normale discussie' hier niet mogenlijk was....
Beter laat dan nooit hé |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Minister
|
Tegenover mijn deur staat al drie weken een bord met 'Vlaams Blok. U weet wel waarom'. En het zal er blijven staan tot de 18de mei.... 8)
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Lokaal Raadslid
|
moest er een bord staan voor men deur zijn met inge haar kop dan mag het voor mijn part daar jaren blijven staan
|
|
|
|