![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#12061 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Bewijs dat dit een linkse rechter is. Je geeft net toe dat dit standpunt ontstaan is in rechtse middens. Natuurlijk is zo'n vrijspraak immoreel. Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#12062 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als je leest wat in dat artikel staat kun je dat soort volkje alleen maar uitspuwen en wegjagen, terug naar hun islamzandbak... Over het artikel heb je anders geen kommentaar? |
|
|
|
|
|
|
#12063 | |||||||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
|
|
|
|
|
#12064 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Natuurlijk kan je mensen die kinderen misbruiken alleen straffen. Maar om dat te koppelen aan "dat soort volkje", dan negeer je heel wat feiten. |
|
|
|
|
|
|
#12065 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laat de lezers van dit forum maar oordelen over aangehaalde feiten, vaststellingen, vragen en "antwoorden" enz. Laatst gewijzigd door andev : 11 november 2011 om 18:27. |
|
|
|
|
|
|
#12066 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#12067 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Jij maakt je leerkracht statistiek ten schande. |
|
|
|
|
|
|
#12068 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
... en kom nu niet af met "zie je wel dat jij het ook niet weet?" en verder niets! |
|
|
|
|
|
|
#12069 | |||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Alléz, speciaal voor jou nog eens: “Po litical Co rrectnes s is Cultural Marxism, a regime to punish dissent and to stigmatize social heresy as the Inquisition punished religious heresy. Its trademark is intolerance.” http://en.wikipedia.org/wiki/Political_correctness Herecy = ketterij = islamkritiek = Inquisitie = CGKR Zo gedegenereerd links als uw verderfelijk gedachtegoed dus. Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#12070 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar serieus, als de bewering in het voor-internet tijdperk met inkt op papier werd gezet, wie was dan de auteur? Of bewogen die pennen uit zichzelf?
|
|
|
|
#12071 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#12072 |
|
Gouverneur
|
Alleen als anderen bewust proberen mijn stelling zo te verdraaien, dat het klinkt alsof ik extremist ben. Dat heet gewoon een stropop. Als ge wilt dat ik dat woord niet meer in de mond neem, zult ge die personen ervan moeten overtuigen om die techniek niet meer te gebruiken.
|
|
|
#12073 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
#12074 | |
|
|
Citaat:
"In mei 2011 besloot de deelstaat-rechtbank in het Duitse Osnabrück dat kinderverkrachtingen door Turken in Duitsland niet langer bestraft hoeven te worden, omdat deze onderdeel vormen van een eeuwenlange islamitische traditie. Een moslimgezin moest verantwoording afleggen voor het feit dat een 20 jarig mannelijk gezinslid een meisje van 11 had verkracht. 'Is een islamitische traditie', was het verweer van het gezin," Iets te selectief gelezen of heb je helemaal niets gelezen ? Laatst gewijzigd door Diego Raga : 11 november 2011 om 20:21. |
|
|
|
|
|
|
#12075 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En wat vindt Artisjok ervan? Laatst gewijzigd door Elbow : 11 november 2011 om 20:42. |
|
|
|
|
|
|
#12076 |
|
Minister-President
|
http://info.kopp-verlag.de/hintergru...ewaltigen.html
Wel Artisjok, wat denk je er van? En niet (artis)jokken of rond de pot draaien hé.
CLAESSENS Joris Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter Bron: de koran. |
|
|
|
|
|
#12077 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Keer even terug in de discussie en lees wet ik schreef. p.s. Ik wens je te bedanken voor je interesse in mijn mening. |
|
|
|
|
|
|
#12078 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Had wel liever een antwoord of een preciezere verwijzing naar welk antwoord je zogezegd verwijst maar kom. Liever geen antwoord van het westelijk geartisjok zeker?
CLAESSENS Joris Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter Bron: de koran. |
|
|
|
|
|
|
#12079 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Diego Raga : 11 november 2011 om 21:46. |
||
|
|
|
|
|
#12080 |
|
Banneling
|
Je denkt toch niet dat ik de nummerkes van mijn antwoorden ga opzoeken voor jou.
|
|
|
|