Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 13 november 2011, 00:14   #12121
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Vooruit, gij moogt nog hopen!
We worden allemaal 100 jaar, Alice, gezien onze levensverwachting blijft stijgen:http://www.gezondheid.be/index.cfm?f...rt&art_id=6524
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2011, 00:38   #12122
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
We worden allemaal 100 jaar, Alice, gezien onze levensverwachting blijft stijgen:http://www.gezondheid.be/index.cfm?f...rt&art_id=6524
Oh, maar ik zou normaal gezien ook nog 45 jaar moeten meekunnen hoor..
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2011, 00:58   #12123
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Oh, maar ik zou normaal gezien ook nog 45 jaar moeten meekunnen hoor..
Voila sé, en tegen die tijd zullen de Sjokken & Co ook wel de jaren van verstand bereikt hebben. Nooit te laat dus.
Oud 13 november 2011, 01:32   #12124
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Voila sé, en tegen die tijd zullen de Sjokken & Co ook wel de jaren van verstand bereikt hebben. Nooit te laat dus.
Alle dagen hopen!
Oud 13 november 2011, 04:00   #12125
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Steek die maagden, daar waar de zon niet schijnt.
Ik vind maagden saai.... Alhoewel, de enige die ik ooit ben tegengekomen van een acceptabele leeftijd, wou "rein blijven" voor het huwelijk.(Nederlandse jongedame, Krabbendijke...)
Ik ga geen tekening maken wat ze kon met andere lichaamsdelen.

Zouden de 72 maagden voorzien voor een martelaar van dat type zijn?

Eneuh, ik ben een grote jongen, en ik weet wat er soms in't WC ligt. Maar om een volwassen dame daar antiperistaltisch te gaan steken, da's VEEL te veel van't goeie.

De Belgische wetgeving: een 18de eeuws herenhuis waar zelfverklaarde deskundigen al eeuwen aan bricoleren zodanig dat de nooduitgang in de septische put uitkomt — en alleen inertie het nog recht houdt

Laatst gewijzigd door maddox : 13 november 2011 om 04:05.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2011, 08:25   #12126
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Nee, jij vind nooit niks on-line als het niet in je ultra-pocoplaatje past...
Wacht, ik zal je anders een handje helpen, al zal het je niet echt aanstaan:

"Van alle allochtone mannen was 3,8% in 2002 als verdachte in het HKS
geregistreerd tegen 1,6% van de autochtone mannen, van allochtone vrouwen
0,7% tegen 0,3% van de autochtone vrouwen. In absolute aantallen
verdachten zijn, na de autochtonen met 102.000 personen, met elk ruim
10.000 personen de Marokkanen en Surinamers de grootste groepen, gevolgd
door de Turken (7.500) en de Antillianen (6.600).
Binnen de allochtone bevolking liggen de verdachtenpercentages van de
eerste generatie wat hoger dan van de tweede. In tegenstelling tot dit overall
beeld laten de uitkomsten van Marokkanen en Turken en enkele in omvang
kleinere herkomstgroepen echter een ander beeld zien. Bij deze
herkomstgroeperingen liggen de verdachtenpercentages van de tweede
generatie hoger dan van de eerste generatie.

Tussen westerse en niet-westerse allochtonen zijn wél grote verschillen te
constateren binnen zowel de eerste als de tweede generatie. Het hoogste
verdachtenpercentage heeft de groep mannelijke niet-westerse allochtone
verdachten van de tweede generatie. Hiervan is 7,1% in 2002 door de politie
als verdachte geregistreerd. Deze uitkomst is meer dan drie keer zo hoog als
die van de mannelijke westerse allochtone verdachten van de tweede
generatie."

http://www.cbs.nl/NR/rdonlyres/FA26E...minaliteit.pdf

Zwart op wit, mevrouw Artisjok en in de rest van Europa zal het niet veel beter zijn.

De rest van dit Nederlands onderzoek slaat dezelfde toon aan, wat in dit apenland helaas nog steeds niet mogelijk is, wegens het verbod ervan door de islam-collaborerende poco-partijen.
Die hebben we al enige keren weerlegd.

http://forum.politics.be/showthread....11#post4152811
http://forum.politics.be/showpost.ph...1&postcount=38
http://forum.politics.be/showthread....62#post4839762
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2011, 08:35   #12127
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Dit lijkt me de enige weerlegging die U probeert aan te halen. De 2 andere links zijn gewoon een verwijzing daar die eerste link.
U geeft nergens een link naar harde, bewijsbare feiten.

De Belgische wetgeving: een 18de eeuws herenhuis waar zelfverklaarde deskundigen al eeuwen aan bricoleren zodanig dat de nooduitgang in de septische put uitkomt — en alleen inertie het nog recht houdt
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2011, 11:01   #12128
Alboreto

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nog niet.
Kinderen die nu geboren worden zitten rond de 85 jaar levensverwachting.
Dit is gemiddeld, wat betekent dat (grofweg) de helft minder oud word dan 85 en de andere helft ouder.

Mensen van uw en mijn leeftijd zullen dat gemiddelde niet halen vrees ik.
Oud 13 november 2011, 11:02   #12129
Alboreto

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Ik vind maagden saai.... Alhoewel, de enige die ik ooit ben tegengekomen van een acceptabele leeftijd, wou "rein blijven" voor het huwelijk.(Nederlandse jongedame, Krabbendijke...)
Ik ga geen tekening maken wat ze kon met andere lichaamsdelen.

Zouden de 72 maagden voorzien voor een martelaar van dat type zijn?

Eneuh, ik ben een grote jongen, en ik weet wat er soms in't WC ligt. Maar om een volwassen dame daar antiperistaltisch te gaan steken, da's VEEL te veel van't goeie.
Oud 13 november 2011, 16:14   #12130
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Nog niet.
Kinderen die nu geboren worden zitten rond de 85 jaar levensverwachting.
Dit is gemiddeld, wat betekent dat (grofweg) de helft minder oud word dan 85 en de andere helft ouder.

Mensen van uw en mijn leeftijd zullen dat gemiddelde niet halen vrees ik.
Ok, gezien we steeds uitgaan van gemiddelden, zal de ene ouder worden en de andere zal iets vroeger heengaan.
Maar het artikel stelt dat de laatste 10 jaar de levensverwachting met 2,5 jaar is toegenomen:

"Waar de levensverwachting voor een pasgeboren jongetje in 1998 75,1 jaar was steeg die in 2007 tot 77,9 jaar. Dit betekent een toename van 2,8 jaar op 10 jaar tijd of een stijging met bijna 4 maand per jaar."

Hiervan uitgaande en bv nog 40 jaar te gaan, zal de levensverwachting tegen 2050 dan gestegen zijn met 160 maanden of 13 jaar, uiteraard voor de kinderen die dan in 2050 zullen geboren worden.
In ons geval mbt betere voeding, medicatie ed, zal dat ook wel een effect geven in onze jaren die we nog te goed hebben.

Uiteraard moeten we al gezegend zijn met een goede gezondheid vanaf onze geboorte, maar ook het principe van zelfgenezing draagt hier meer dan een steentje bij.
Wat dat betreft, heb ik daardoor de laatste 20 jaar geen dokter meer gezien.
Kwestie van je aandacht strak te focussen op een beginnende aandoening of letsel en je niet blindelings over te leveren aan de zorgen van meneer doktoor.
Zelfs onze manier van ademhalen heeft betrekking op ons welzijn.

En last but not least, graag leven of het bekende joye de vivre doet ook wel iets aan de verlenging van ons leven, gezien deppressies, zelfbeklag en psychisch negativisme verwoestend zijn voor de gezonde werking van ons gestel.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 13 november 2011 om 16:19.
Oud 13 november 2011, 16:20   #12131
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ok, gezien we steeds uitgaan van gemiddelden, zal de ene ouder worden en de andere zal iets vroeger heengaan.
Maar het artikel stelt dat de laatste 10 jaar de levensverwachting met 2,5 jaar is toegenomen:

"Waar de levensverwachting voor een pasgeboren jongetje in 1998 75,1 jaar was steeg die in 2007 tot 77,9 jaar. Dit betekent een toename van 2,8 jaar op 10 jaar tijd of een stijging met bijna 4 maand per jaar."

Hiervan uitgaande en bv nog 40 jaar te gaan, zal de levensverwachting tegen 2050 dan gestegen zijn met 160 maanden of 13 jaar, uiteraard voor de kinderen die dan in 2050 zullen geboren worden.
In ons geval mbt betere voeding, medicatie ed, zal dat ook wel een effect geven in onze jaren die we nog te goed hebben.

Uiteraard moeten we al gezegend zijn met een goede gezondheid vanaf onze geboorte, maar ook het principe van zelfgenezing draagt hier meer dan een steentje bij.
Kwestie van je aandacht strak te focussen op een beginnende aandoening of letsel en je niet blindelings over te leveren aan de zorgen van meneer doktoor.

En last but not least, graag leven of het bekende joye de vivre doet ook wel iets aan de verlenging van ons leven, gezien deppressies, zelfbeklag en psychisch negativisme verwoestend zijn voor de gezonde werking van ons gestel.
Das waar.. maar wanneer je bijvoorbeeld kanker krijgt, mag je dat nog overleven, je gezondheid krijgt alleen al van de behandeling een ongelovelijke tik die je levensverwachting hoe dan ook doet dalen..
De invloed van het millieu is iets waar mijn goed humeur geen verandering in brengt, maar je hebt ongetwijfeld en punt dat alertheid, positivisme, veel doet aan de kwaliteit van je leven.
Oud 13 november 2011, 16:23   #12132
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Das waar.. maar wanneer je bijvoorbeeld kanker krijgt, mag je dat nog overleven, je gezondheid krijgt alleen al van de behandeling een ongelovelijke tik die je levensverwachting hoe dan ook doet dalen..
De invloed van het millieu is iets waar mijn goed humeur geen verandering in brengt, maar je hebt ongetwijfeld en punt dat alertheid, positivisme, veel doet aan de kwaliteit van je leven.
Klopt, Alice, en hier alvast een vb daarvan: http://kankervoorbij.blogspot.com/20...fgenezing.html
Oud 13 november 2011, 16:29   #12133
the_dude
Eur. Commissievoorzitter

the_dude's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Zelfs onze manier van ademhalen heeft betrekking op ons welzijn.

Ik ga toevoegen: laat u kop niet doldraaien met fitnessvoeding, -oefeningen en andere reclametechnieken.
Je leeft niet om te werken, dat werk is slechts een naar bijverschijnsel van onze huidige samenlevingsvorm. No worries dat wordt wel nog aangepast. En als je sterft, sterf gelukkig er zit hierna echt geen enkele tiran op u te wachten.
the_dude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2011, 16:59   #12134
ontwetende 123
Banneling

Standaard

Mensen krijgen steeds meer iets tegen allochtonen, omdat allochtonen volgens statestieken meer betrokken zijn bij criminaliteit, alleen negeren ze de oorzaken.
En dan krijg je blinde haat + stemmen voor geertje wilders.
ontwetende 123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2011, 17:05   #12135
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the_dude Bekijk bericht
Ik ga toevoegen: laat u kop niet doldraaien met fitnessvoeding, -oefeningen en andere reclametechnieken.
Je leeft niet om te werken, dat werk is slechts een naar bijverschijnsel van onze huidige samenlevingsvorm. No worries dat wordt wel nog aangepast. En als je sterft, sterf gelukkig er zit hierna echt geen enkele tiran op u te wachten.
Mss moeten we een gezondheidsdraadje openen, want dat is hier zwaar off-topic aan 't gaan.

Ik heb het niet over fitnessvoeding ed, nee, het begint al op de manier waarop we ons voedsel kauwen.
Dit dient zolang te duren tot we dmv ons speeksel nog slechts een papje in de mond hebben, zodat na het slikken onze maag geen ongekauwde stukken en brokken te verwerken krijgt, wegens te belastend.
Onze tong is nl direct aan onze bloedbanen verbonden, zodat de bouwstoffen van ons eten direct kunnen worden opgenomen en verdeeld worden op de daartoe bestemde plaatsen.

Gezien ons voedsel door het fabricageproces ook zodanig geraffineerd is (witte suiker, graan- en tarweafgeleiden ed) dat er nog nauwelijks onverteerbare stoffen in zitten, is het ook raadzaam om er regelmatig een paar lepels tarwezemelen aan toe te voegen, zodat een 'luie darm' tot het verleden behoort.
Die nemen nl alle vocht op dat maakt dat dat je zo proper kunt sch§§ten als een kat en zelfs geen papier meer behoeft om je kont af te vegen.
Maar wat doen de meesten als ze verstopping of de spetterij hebben ?
Ze pakken pillekes om de symptonen te bestrijden en doen ondertussen gewoon verder met hun lichaam ondoordacht vol te proppen.
En dan zijn ze verwonderd dat ze met maagzweren en darmkankers zitten.

Je ziet dus Dude, je bewust zijn van je gezondheid speelt zich grotendeels af tussen de in- en uitgang van het lichaam en heeft een grote bijdrage aan het al dan niet voorkomen van klachten en aandoeningen.

Aldus, vreet ze zou ik zeggen, maar doe het dan wel doordacht met elke hap die je neemt.

Over je laatste verwijzing van het sterven, kan ik nog wel een ander kwijt, maar dat is hier nu niet aan de orde.
Oud 13 november 2011, 17:16   #12136
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pirate:
Maar wat is dan de oorzaak volgens u? Naar mijn mening is het een coctail van verschillende oorzaken, het bewijs is dat deze oorzaken bijna over heel de wereld dezelfde zijn
.
http://members.chello.nl/m.elfers/koran000.html
Oud 14 november 2011, 18:08   #12137
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Allez, kijk nu.

Citaat:
Autistische jongen gedwongen om overvallen te plegen in Antwerpen

Het openbaar ministerie heeft vier jaar voorwaardelijk gevorderd voor Dennis V.E. uit Antwerpen. De autistische jongeman had onder druk van de broers J. vijf gewapende overvallen gepleegd. De broers riskeren effectieve celstraffen van dertig maanden tot vijf jaar. De zaak is maandag behandeld voor de Antwerpse strafrechter.
en het is toch weer ni waar zekers?

Citaat:
Dennis V.E. ging begin november 2010 alleen wonen en kwam toen in contact met de broers Mohamed, Zaïd en Abderrahim J. Ze palmden zijn appartement in, aten en dronken zijn koelkast leeg en stuurden hem steeds maar weer naar de winkel voor meer. Toen Dennis zonder geld kwam te zitten, werd hij door het trio onder druk gezet om overvallen te plegen. Hij weigerde eerst, maar toen ze hem met de dood bedreigden, stemde hij er toch mee in.
LEES TOCH MAAR HET VOLLEDIGE KRANTENARTIKEL
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2011, 18:14   #12138
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
Allez, kijk nu.

en het is toch weer ni waar zekers?

LEES TOCH MAAR HET VOLLEDIGE KRANTENARTIKEL
En niemand had dit in de gaten, een autist die alleen woont????
Zielig verhaal...
Oud 14 november 2011, 18:19   #12139
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Dus de politie is racistisch in zijn registratiemethodes ?
en welke prof is dat weer ?
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2011, 18:44   #12140
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ontwetende 123 Bekijk bericht
Mensen krijgen steeds meer iets tegen allochtonen, omdat allochtonen volgens statestieken meer betrokken zijn bij criminaliteit, alleen negeren ze de oorzaken.
En dan krijg je blinde haat + stemmen voor geertje wilders.
Efkes in een "linkse kerk" gezeten?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be