![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
linken met Sp-a maar ook ... in Nederland afgewezen om nog mee te doen bij grote organisaties wegens ... niet mee met moderne veiligheidsvereisten ... Laatst gewijzigd door Anna List : 14 november 2011 om 13:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De sjokri kan aanspraak maken of toch deels op het rampenfonds, ...
Er is ondertussen ook al een organisatie voor de slachtoffers te helpen, (nobel initiatief) En dan moet me zo met een belachelijk systeem van drankbonnekes afkomen, waarbij de mensen nog gevraagd wordt van ze niet te gaan gebruiken... Sjokri ge zijt ne sos en hebt geen comersjeele geest, dat is het probleem. Geeft iedereen die dit jaar een kaart had een deftige korting, en speel in op de sympathie van de Vlaming dat het dit jaar wat minder zal zijn, en stel een beperktere maar toch interessante affiche op, doe wat budgetcuts (nog een vies woord voor een sos ) en ge gaat een sympathieke peer zijn, uw festival redden, en nog geld verdienen ook. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Gevallen van overmacht gelden ook voor sossen...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Need I say more? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Enkel voor de donderdag kan hij overmacht inroepen, dat de rest werd afgelast heeft hij zelf op eigen houtje beslist. Dat hij maar eens aantoont dat het volstrekt onmogellijk was om de verbintenis uit te voeren (namelijk het festival gewoon laten doorgaan). Bij mijn weten was er geen sprake van noodweer op vrijdag, zaterdag en zondag. Hij beweert het allemaal niet te kunnen betalen, maar zijn er niet veel schuldenaars die dat beweren om niets te hoeven betalen?
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voorzienigheden treffen voor als het fout gaat daaraan herken je een bekwame organisator.
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn mensen die betaald hebben voor een dienst.
Ze hebben deze dienst niet gekregen. Ze eisen hun geld terug. Is dit egoistisch? Ik denk het niet, dit is gewoon zakelijk redeneren juist zoals Chokri doet als hij de hoge prijzen voor toegang, drank en eten vastlegd. Want geloof me vrij, Chokri organiseerd Pukkelpop voor de zilverlingen en niet om een goede daad te stellen.
N-VA: De kracht van verandering! Verandering begint in je eigen gemeente of stad. Laatst gewijzigd door guido 007 : 14 november 2011 om 18:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Feit dat hij "vrijwillig" een tegemoetkoming wilde doen ... Ik heb met jongeren gesproken, zij wilden in eerste instantie niets terug van de toegangstickets, toen er een mail binnenkwam waarmee zij drank- en eetbonnen konden bestellen, zijn zij naar die site gegaan. Het feit dat er telkens op gehamerd werd om toch maar af te zien van deze bonnen, heeft hen de ogen geopend, er zijn er twee bij die een advocaat onder de arm genomen hebben, niet voor het geld maar voor het principe.
![]() |
![]() |
#31 |
Parlementslid
|
![]() Als ik een product betaald heb of er een voorschot op gegeven heb wil ik dat product (in dit geval een concert) ook krijgen! Anders: geld terug!
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. Laatst gewijzigd door metten : 14 november 2011 om 18:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, metten mee maken, zo van die hele korte.
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Hoe zouden de reacties zijn als die inrichter een Vlaams-nationalist zou zijn?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarschijnlijk niet, aangezien dat noodweer als ramp werd erkend.
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Bij mijn weten moet pukkelpop dat wel kunnen ophoesten. Desnoods kan Chokri via de media nog een emotionele oproep doen om uw milde gave te storten op een rekeningnummer om "het voortbestaand van pukkelpop te verzekeren". Met wat geluk zijn er debielen genoeg die een milde bijdrage storten zodat het meer dan de verhoopte 15.000 euro opbrengt.
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je het nu over de festivalgangers, of Chokri en zijn entourage?
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hoeveel Chokri ook mag spreken over de 'Pukkelpopfamilie', het was geen caritatieve vzw, maar een hard bedrijf dat veel geld uit de zakken klopte van voornamelijk jonge mensen voor wie genoemde bedragen van tickets nog iets te betekenen hebben. En dan steunden ze de organisatie ook nog eens massaal door op het festival zelf bakken geld uit te geven aan slechte frieten en bier in plastic bekertjes. Pukkelpop heeft niet de dienst geleverd die er van hen verwacht werd, minstens twee van de drie dagen dienen terugbetaald te worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zijn trouwens zulke festivals die de kleinere, gezellige festivals kapot maken. Nuja, ieder zijn meug natuurlijk ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Europees Commissaris
|
![]() En? Wat is het probleem?