![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#12201 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Een reactie om bij te houden. |
|
|
|
|
|
|
#12202 | |
|
Banneling
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....51#post5801851 Wel veel gelul over kookboeken, noemen en heten, en nu zelfs de boomerang. |
|
|
|
|
|
|
#12203 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 14 november 2011 om 22:53. |
|
|
|
|
|
|
#12204 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Langzamerhand verpest dit gedoe iedere discussie waar u opduikt! |
|
|
|
|
|
|
#12205 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het probleem met u, is niet u blok te zetten artisjok,...
... het probleem is dat je dat weigert te erkennen. Het is dus eigenlijk meer uw probleem dan het mijne. En ik mag eigenlijk zeggen; meer uw probleem dan het onze. Paulus. |
|
|
|
|
|
#12206 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#12207 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#12208 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#12209 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik weiger om die site, alle artikels en alle auteurs ten gronde te bestuderen. Om te merken dat die site een haatsite is, hoef je geen grondige studie te doen. 5 minuten grasduinen en dan weet je het al. @paulus, is het onderlijnde een stropop, een leugen, of een verkeerde weergave van mijn intentie? |
|
|
|
|
|
|
#12210 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
...terwijl uuuuuren op dit forum zit. Laat me niet lachen.. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#12211 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik weiger om die site, alle artikels en alle auteurs ten gronde te bestuderen. |
|
|
|
|
|
|
#12212 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#12213 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Discussie op niveau...
-Zijn al die onderzoekers die vermeld staan dan allochtonenhaters ? (Diego Raga) -Heb ik dat beweerd? (Artisjok) -Hij zegt toch niet dat jij dat beweerd hebt? (Paulus) -Ik beweer ook niet dat hij zegt dat ik dat beweerde. Ik vroeg "Heb ik dat beweerd"? (Artisjok) enz.... -Je denkt toch niet dat ik die site, alle artikels en auteurs ten gronde zal bestuderen? (Artisjok) -.... geen antwoord dus....(Paulus) -Wie heeft er zeeën van tijd (en goesting) om die site, alle artikels en auteurs ten gronde te bestuderen? (Artisjok) -Dit slaat echt alles.. u weigert een link te lezen, en verwacht dan dan anderen " inhoudelijk" reageren op uw weigering, waar u net drie bladzijden lang op aangesproken werd! Langzamerhand verpest dit gedoe iedere discussie waar u opduikt! (alice) -Waar lees jij dat ik weiger om een link te lezen? Ik weiger om die site, alle artikels en alle auteurs ten gronde te bestuderen. (Artisjok) @paulus, is het onderlijnde een stropop, een leugen, of een verkeerde weergave van mijn intentie? (Artisjok) -Geen van de drie. Het is namelijk de waarheid. U weigert dat inderdaad. U zou daar nu geen tijd voor hebben.......terwijl uuuuuren op dit forum zit. (Paulus) -Waar lees jij dat ik weiger om een link te lezen? (Artisjok) -Ze is weer vertrokken voor bladzijden getrol. (Elbow) Tja?! Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 14 november 2011 om 23:27. |
|
|
|
|
|
#12214 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#12215 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#12216 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als er meer criminaliteit tussen vreemdelingen zit, is dat net hetzelfd eals zou je zeggen er is meer criminaliteit bij laaggeschoolden. Misschien is dat zelfs de cofactor. Je kunt daar toch over debatteren, waarom daar een probleem zit, je moet daarvoor toch niet oneindig zoeken achter de onderzoekers die dit allemaal willen verbloemen en idealiseren. Ik ga zelfs verder, ik vind dat het volledige sociale stels een MORAL HAZARD heeft om ervoor te zorgen dat al die migranten die nu van de steunmaatregelen leven, allemaal geactiveerd worden. Om het even hoe je het doet, al is het maar dat ze bewakingsjobs, archiveringsjobs, opkuisjobs, sorteerjobs krijgen. Ik vind dit een moral hazard; AKtiveer ze, of anders moeten ze gewoon niet meer stempelen... Dus iedere stempelaar een basis job van 45u als systeem, en niet iedere stempelaar moet thuis zitten. Iedere stempelaar een gemeenschapsdienstproject, of anders moet je naar de ziekteverzekering verhuizen. EN |
|
|
|
|
|
|
#12217 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Best mogelijk. Ze is in elk geval hevige voorvechter voor het legaliseren van softdrugs...
En als je dan ziet hoe ze FIFY't?.... Tjah? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 14 november 2011 om 23:31. |
|
|
|
|
|
#12218 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Of er ook meer criminaliteit is bij laaggeschoolden, dat mag voor de gemiddelde racist niet eens geregistreerd en onderzocht worden. Hoe kan je daar dan over debatteren? Het is voor velen hier ook niet eens de bedoeling om te debatteren. Dit topic, zoals veel andere in dit subforum, werd opgestart om haat te zaaien; niet om te discussiëren. |
|
|
|
|
|
|
#12219 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#12220 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik denk ook, dat het is onmogelijk is te discussiëren met iemand, die zegt de waarheid niet te zoeken, maar deze reeds te kennen. Paulus. |
|
|
|
|